wzsolt_1.6_16V Elküldve Október11, 2005 Elküldve Október11, 2005 Nem hinném hogy vissza fogják venni a Bosal-t. De sikerült! A lényeg, hogy vinnem kellett egy papírt autószerelőtöl, hogy szakszerűen lett beszerelve és ennek ellenére alig 1800km után hibás a szonda. Vissza ment a negykeren keresztül a gyártóhoz és kb egy hónap vizsgálódás után visszajön a pénz. Az autósboltban visszaadták a pénzt már most. Az autószerelő szerint nem ez lesz az első bosal amit 16szelepes opelből visszaküldtek.
opel16v Elküldve Október11, 2005 Elküldve Október11, 2005 "Az autószerelő szerint nem ez lesz az első bosal amit 16szelepes opelből visszaküldtek." Kb. ahogy mondtam. :(
loree_gsi16v Elküldve Október11, 2005 Elküldve Október11, 2005 Le kell zárni azt a szelepet, persze visszarakás előtt jól kipucolni, kiáztatni. :( Hol is van az a szelep pontosan? (xe20) :roll: :roll: :roll:
szabot Elküldve Október12, 2005 Elküldve Október12, 2005 Sziasztok! Nekem egy B-s Corsa-m van, bocs, hogy ide írok :oops: , de a moci az ua és ez a fórum jobban pörög. X14XE motor van a kicsikében, és mostanában olyat csinál, hogy ha egy sebességnél leveszem a lában a gázról, akkor elkezd rángatni az autó :( . Ismét gázt kell adnom és úgy levenni a lábam a gázról. Ilyenkor már szépen fog a motorfék. Tippeket várnék, hogy mi lehet a gond. Előre is köszi!
opel16v Elküldve Október12, 2005 Elküldve Október12, 2005 Ez sokminden apró hibának vagy elhasználódásnak az összesége lehet leginkább. Pl. kigyengülhettek a motortartó- és váltótartó bakok, koszos lehet a folytószelepház, fals levegőt is kaphat, stb...
I_S Elküldve Október12, 2005 Elküldve Október12, 2005 Szerintem a motor ill váltótartót ki lehetne zárni, vagy legalábbis utolsók közé sorolni, mert akkor gázadás és újra elvételkor is rántana rajta 1-2-t. Én inkább a többire szavaznék, de ez csak én vagyok
Udi Elküldve Október12, 2005 Elküldve Október12, 2005 Mociguruk figyelem :wink: ! A probléma a következő hidegen túl nagy az olajnyomás kb. 7-8 bar és kitámasztja a hidrotőkéket és még üzemmeleg állapotban alapjáraton sem megy 3 bar alá. Szétszedtük a motort, megnéztük nincs eltömődve semmi minden olajzó járat szép tiszta. Olajszivattyú új arra gyanakszunk, hogy túlnyomás szabályzóban nagyon erős a rugó, lehet ezen állítani?
opel16v Elküldve Október12, 2005 Elküldve Október12, 2005 Igen, a nyomásszabályzó lesz ott a ludas. lehet hogy csak sorjás, vagy belement valami, nem? Szét kellene kapni... A rugó nem lehet túl erős, valami szorulás lesz ott...
mörfi Elküldve Október12, 2005 Elküldve Október12, 2005 Mociguruk figyelem :wink: ! A probléma a következő hidegen túl nagy az olajnyomás kb. 7-8 bar és kitámasztja a hidrotőkéket és még üzemmeleg állapotban alapjáraton sem megy 3 bar alá. Szétszedtük a motort, megnéztük nincs eltömődve semmi minden olajzó járat szép tiszta. Olajszivattyú új arra gyanakszunk, hogy túlnyomás szabályzóban nagyon erős a rugó, lehet ezen állítani? :shock: :shock: ezt már másodszorra hallom, ez tipus hiba??????
Tom Elküldve Október13, 2005 Elküldve Október13, 2005 :shock: :shock: ezt már másodszorra hallom, ez tipus hiba?????? Hát azért 5 milliból kettőt nem neveznék típushibának. :(
loree_gsi16v Elküldve Október13, 2005 Elküldve Október13, 2005 Hali! A hengerenkénti befecskendezővel mit lehet csinálni, hogy ne csattogjon annyira? Azt mondják, hogy csak csere oldja meg a problémát, vagy esetleg van valami megoldás?
warwolf Elküldve Október13, 2005 Elküldve Október13, 2005 Hali! A hengerenkénti befecskendezővel mit lehet csinálni, hogy ne csattogjon annyira? Azt mondják, hogy csak csere oldja meg a problémát, vagy esetleg van valami megoldás? Szvsz az egy pici elektromágneses szelep, szal lehet, hogy megette már a kenyere javát.Sztem csere.De ez nem 100.
loree_gsi16v Elküldve Október13, 2005 Elküldve Október13, 2005 Szvsz az egy pici elektromágneses szelep, szal lehet, hogy megette már a kenyere javát.Sztem csere.De ez nem 100. Azt hol találhatom meg? És ha az rossz mennyibe kerülhet?
Gepard Elküldve Október13, 2005 Elküldve Október13, 2005 A rossz semmibe sem kerül az újat passzolom. :(
Atommanó Elküldve Október13, 2005 Elküldve Október13, 2005 Mociguruk figyelem :wink: ! A probléma a következő hidegen túl nagy az olajnyomás kb. 7-8 bar és kitámasztja a hidrotőkéket és még üzemmeleg állapotban alapjáraton sem megy 3 bar alá. Szétszedtük a motort, megnéztük nincs eltömődve semmi minden olajzó járat szép tiszta. Olajszivattyú új arra gyanakszunk, hogy túlnyomás szabályzóban nagyon erős a rugó, lehet ezen állítani? Azért én vigyáznék evvel... Az is lehet, hogy egyszer nem ott fog megszorulni, és alsó tatományban fog megállni... akkor pedig nem lesz oljanyomás, jön a csúnya hang, piros lámpa, káosz...és végül generál, mert lekopik egy túlméret a főtengelyről...:-(
Udi Elküldve Október13, 2005 Elküldve Október13, 2005 Igen, a nyomásszabályzó lesz ott a ludas. lehet hogy csak sorjás, vagy belement valami, nem? Szét kellene kapni... A rugó nem lehet túl erős, valami szorulás lesz ott... Megnéztük és nem szorul egy ujjal simán kivettük elvittük egy helyre ahol "lenyomatták" és tényleg rossz de nem a dugattyú akkor már csak rugó lehet. Ők sem láttak még ilyet...de kitalálnak valamit holnapra.
opel16v Elküldve Október14, 2005 Elküldve Október14, 2005 Vagy valahol a pumpában van egy hibás keresztmetszetű olajjárat, gyári hiba pl... Az is okozhat túl nagy nyomást.
Udi Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 Vagy valahol a pumpában van egy hibás keresztmetszetű olajjárat, gyári hiba pl... Az is okozhat túl nagy nyomást. Köszönöm a segítséget mindenkinek! Megvizsgáltunk mindent és végül már csak a rugó maradt abból elvettünk 2 menetet. A műtét után az olajnyomás hidegen 5 bar, melegen 1,5 bar alapjáraton.
RobesPierre Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 Segítségeteket kérném! C16NZ motorom vezérlése felől "surrogó" hang hallatszik. Nyáron kb. 5 perc járatás után megszűnik, de hidegebb idő esetén kb. 15-20 percen át is hallatszik. Üzemmelegen a hang teljesen megszűnik. Utólag visszagondolva a probléma a vezérműszíj cseréjével kezdődött. Eddig kicseréltettem a generátor csapágyakat, a laposszíj és vezérműszíj feszítőgörgőjét, mivel csereérettek voltak, de a hang mindig jelentkezik. A vízpumpa szerelőm szerint tökéletes (tudom, egyszerre illik cserélni az egészet). Arra gyanakszom, hogy maga a vezérműszíj adja a hangot a szíjtárcsákon. A régi szíj Gates márkájú, az új FAI gyármánya. Lehet, hogy a szíjtárcsákat is cserélni kéne? A motorban jelenleg 150 ekm van.
opel16v Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 Cseréld a szíjat Gates-re, és a vezetőgörgőt is! Nem illik, hanem kell cserélni a feszítőt és a vezetőt! A szíjon meg sok múlik, és nem bíznám a helyedben egy gagyira a motorom életét...
Recommended Posts