Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ne izgulj, én gyárira cseréltettem és ugyanúgy jön a hiba. Mondjuk nekem meghatározott időben jelentekzik. Mégpedig ha meleg motorral indítom újra, akkor indítás után egy percen belül jön és 10-30 sec-ig van jelen. Persze ez sem mindig. :( Bár nekem lehet a rendszer is bekavar kicsit, de a régi szondával régen akkor sem csinálta. :? Azóta a computer is lett cserélve tehát az is kizárható. Esetleg még kontakthiba lehetne, de miért csak ezekben a bizonyos esetekben jönne elő?!?!

Úgyhogy én *-ok rá. :D

Nekem is konkrét esetekben jön elő:

fordulat 2e felett egyenletes tempó finoman nyomott gáz. Ha ilyenkor odataposok vagy elveszem a gázt akkor elalszik a lámpa.

Én még arra is gondoltam, hogy túlmelegszik vagy éppen lehül és kikapcsolja magát a lambda szonda vagy nem ad jó értékeket.

A bosszantó az, hogy eleinte ritkán de ahogyan használom a kocsit egyre gyakrabban világít a lámpa majd később jönnek sorra a biztos halál jelei a 44 és 45-ös hibakódok (túlszegény és túldús keverék)

Legalább is az előzőnél így volt. Most még csak a napi 2-3 lámpavillanás és 13-as hibakódnál tartok.

Link to comment
Megosztás:

Én vettem bontottat 2000,- ft ért és műxszik egyenlőre. Azóta nincs sárga rettenet a műszer falon.

Lehet megpróbálom a bontott gyárit de csak olyan helyen ahol visszaveszik ha nem jó.

Ha öregszik a lambda szonda akkor el szokott lustulni azaz lassan reagál. Ezt jelzi a computer vagy észre lehet venni valahogyan vagy ez a kockázat mindenképpen marad a bontottnál?

Link to comment
Megosztás:

Azt nem tom. Amit én vettem az jó állapotban volt. Nem volt kormos meg ilyenek. Amit kivettem az szarrá volt égve és tiszta korom volt. Az biztos legközelebb már nem én fogom cserélni, ugyanis úgy be volt gyógyulva a régi hogy menettel eggyütt jött ki, hogy rohadjon meg. Isteni szerencsével vissza tudtam erőszakolni a másikat. :-)

Link to comment
Megosztás:

Tudtommal ehhez a gyári a Csergőben 22, ha nem túl kopottak az emlékeim.

Olyan nincs, hogy egy jó szonda túlmelegszik.

Meg olyan sincs, hogy "kikapcsolja magát".

Én viszont azt nem tudom elképzelni,hogy az összes utángyártott sz*r.Úgy értem hihetetlen hogy a gyártók/kereskedők csak az egy alkalommal vásárlókból éljenek.

Nem vitatkozom,csak egyszerűen hihetetlen.

Link to comment
Megosztás:

Nem azt mondtam, hogy minden utángyártott termék szar.

Csak vannak bizonyos dolgok, amik általában igen. Ilyen a lambda is,

vagy pl. a vízpumpa, szíjfeszítő, vezetőgörgők... Ezt már sok ember

alátámasztotta a fórumozók közül is sajnos...

Kasznielemekből, lámpából, meg hasonlókból ajánlom én is az olcsó utángyárottat, mert igaz hogy nem olyan minőségű mint a gyári, de ezek esetében kit érdekel... :(

Link to comment
Megosztás:

Zsolt!

Tudtommal ehhez a gyári a Csergőben 22, ha nem túl kopottak az emlékeim.

Olyan nincs, hogy egy jó szonda túlmelegszik.

Meg olyan sincs, hogy "kikapcsolja magát". :D

Én a múltkor mikor tönkrement ott kérdeztem és akkor volt

gyári 32

gyári beszállítótól 19-20

utángyártott 13

ha jól emlékszem. Persze nekem nincs kedvezményem :(

Elő is keresem azt a papírt amire felírtam azt pontosítok de lehet megint felhívom őket.

Link to comment
Megosztás:

Nem azt mondtam, hogy minden utángyártott termék szar.Csak vannak bizonyos dolgok, amik általában igen. Ilyen a lambda is, vagy pl. a vízpumpa, szíjfeszítő, vezetőgörgők

Természetesen és értelemszerűen -bár lehet,hogy nem fogalmaztam pontosan -én is ezekre gondoltam.

És azt nem értem,hogy a gyártóknak senki sem szól,hogy sz*rt gyártanak,v ha tudják már nem érdekli őket?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

új vagyok még ezen a fórumon. jelenleg egy 93as C14NZ astram van, amivel nincs semmi baj(most), de a menetteljesitmenyei nem az igaziak...

ezen probalnek valtoztatni, azt tervezem hogy veszek egy GSI16v astrat. ennek ha jol tudom a motorkodja C20XE(a piros tetejünek). nem szeretnek nagyon befürödni a motorjával. mások azt mondták, hogy ennek a motornak a gyengéje a hengerfej és a hidrotőke. honnan lehet megállapitani, hogy a motornak van-e baja, illetve hogy micsoda. vagy hogy a közeljövőben lesz-e neki nagyobb nyügje.

a legrosszabbra készülve, mennyibe kerül megjavitani ha elromlik a hengerfej, illetve hidrotőke. csak sacc, hogy tudjam mire számitsak.

illetve az lenne még a kérdésem, hogy kb hány kmt futnak el ezek a motorok? mer az összes GSI astranak tekerve van az oraja :(

köszönöm a segitséget előre is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

új vagyok még ezen a fórumon. jelenleg egy 93as C14NZ astram van, amivel nincs semmi baj(most), de a menetteljesitmenyei nem az igaziak...

ezen probalnek valtoztatni, azt tervezem hogy veszek egy GSI16v astrat. ennek ha jol tudom a motorkodja C20XE(a piros tetejünek). nem szeretnek nagyon befürödni a motorjával. mások azt mondták, hogy ennek a motornak a gyengéje a hengerfej és a hidrotőke. honnan lehet megállapitani, hogy a motornak van-e baja, illetve hogy micsoda. vagy hogy a közeljövőben lesz-e neki nagyobb nyügje.

a legrosszabbra készülve, mennyibe kerül megjavitani ha elromlik a hengerfej, illetve hidrotőke. csak sacc, hogy tudjam mire számitsak.

illetve az lenne még a kérdésem, hogy kb hány kmt futnak el ezek a motorok? mer az összes GSI astranak tekerve van az oraja :(

köszönöm a segitséget előre is.

Szia !

Nézz körül itt is : http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=115&start=8850

Van pár C20XE gazi, akik biztos segítenek neked :wink:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Egy 97-es F Astra-m van X14XE-s motorral.

Kérdés: jó (fizikai méret, csatlakozó kiosztás, stb.) ehhez a motorhoz a G astra AGR szelepe?

Az eredeti GM száma: 17095232 (opel nr. 5851005), az Y-os és Z-s motorszámhoz tartozó AGR szelep Delphi-s száma: 17200272, GM-es száma: 17098055 (opel nr. 5851038?).

A válaszokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Egy 97-es F Astra-m van X14XE-s motorral.

Kérdés: jó (fizikai méret, csatlakozó kiosztás, stb.) ehhez a motorhoz a G astra AGR szelepe?

Az eredeti GM száma: 17095232 (opel nr. 5851005), az Y-os és Z-s motorszámhoz tartozó AGR szelep Delphi-s száma: 17200272, GM-es száma: 17098055 (opel nr. 5851038?).

A válaszokat előre is köszönöm!

nem

Link to comment
Megosztás:

Szerencsére nekem átlagban hetente csinálja ennyiszer.

Még jóhogy írtam ezt tegnap. Ma egy fél órás araszolgatás közben megint jött vagy 4-szer. :evil:

De gondolkodtam. A kábelkötegem is cserélve lett, így kontakthiba sem nagyon valószínű. Csak a szondánál lesz valami. :(

Előfordulhat olyan, hogy nem megfelelően lett beszerelve? (bár ezt sem hiszem)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.