Speed Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Mondjuk ez talán úgy igaz, hogy nem minden esetben változik a mért nyomás nem??? Na jó, én itt meghátrálok, én nem vagyok szakács, nem értek a lovakhoz! :wink:
opel16v Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Ha csak egy-két olajkijárat tömődik el, attól a nyomócsőben nem fog "láthatóan" változni az olajnyomás. Sőt, még ha sok el is tömődne, akkor sem lenne igazán látványos a változás, mert az olajpumpában visszaszabályozna a szelep.
Atommanó Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Gabi ezen nem fogunk összeveszni... :-) :-)
knight Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Más: Pesten hol lehet kapni Protec-et ? Múltkor voltam egy márkaszervízben de nem volt nekik... Bocs, hogy ismétlem magam, de nagyon felpörgött a topic és sztem nem látta meg senki... Valaki tud olyan helyet ahol kapható Protec? Vagy kérdezgessem tovább a márkaszervízeket ?
warwolf Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Bocs, hogy ismétlem magam, de nagyon felpörgött a topic és sztem nem látta meg senki... Valaki tud olyan helyet ahol kapható Protec? Vagy kérdezgessem tovább a márkaszervízeket ? Mikor is jársz te Kecskeméten?
knight Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Mikor is jársz te Kecskeméten? Egyhamar nemigen :D nagyon szerettem ott lenni, de nyáron végeztem a sulival ott :( Azért thx :D
warwolf Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Egyhamar nemigen :D nagyon szerettem ott lenni, de nyáron végeztem a sulival ott :( Azért thx :D Gáz.Pedig szívesen segítettem volna venni, occsóé.Ez van. :D
loree_gsi16v Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 ahhhaahaa megvan mi lesz a legujabb dizájnelemem :D :D vajon ezt rá lehet kötni ilyen Balázska féle kijelzőre? :roll: Anti és Redi! THANKS :( :D :D
loree_gsi16v Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Az olajnyomásmérőt hiába pakolod a hf nyomójáratába, ha annak egyik kijárata van eltömődve. Nem fog változni a mért nyomás. :( Csak nagytengelytől nem igazán lesz erősebb, sőt, esetenként gyengébb is lehet (nagyobbat nyit a szelep, nagyjából ugyanannyi benyához). Kell egy komplett tuning, ha érezhető változást akarsz. Akkor egy chip-elés segítene rajta?
loree_gsi16v Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Jah! Annyi előnye lehet még az olajnyomás mérőnek, ha talán kezd bekrepálni a szivattyú (pl. csapágy, kopás) akkor észreveszed az értékeken, mert csökken a nyomás. A gyári visszajelző már csak akkor jelez ha már megadta magát.
Atommanó Elküldve Szeptember29, 2005 Elküldve Szeptember29, 2005 Önmagában egyik sem ér semmit... Amúgy ahoz, hogy a c20xe-t tuningold kösd fel a gatyót, mert nem erre találták ki... Nem egyszerű, és drága a tuningja...ráadásul arányaiban kevés LE növekedéssel... Inkább vegyél egy turbós mocit, olcsóbban kijössz, és az legalább menni is fog... :-) :-)
opel16v Elküldve Szeptember29, 2005 Elküldve Szeptember29, 2005 "Akkor egy chip-elés segítene rajta?" C20XE-nél egy nagyon jó tengely-páros, és egy nagyon jól megírt chip megközelítheti a 170LE-t, de csak akkor, ha új állapotban van a motor... Ha már kissé le van harcolva, akkor max visszahozza a gyári értéket. :(
opel16v Elküldve Szeptember30, 2005 Elküldve Szeptember30, 2005 El nem éri... De így szebben hangzik... :(
winger Elküldve Október3, 2005 Elküldve Október3, 2005 Sziasztok! Egy kérdésem lenne hozzátok. Multkor vittem a szokásos szervízre a kocsit az autószerelőmhöz. Olaj, olajszűrő, meg 4db gyertya cserére. Közbe észrevettük, hogy alig van víz a tartályba. Mikor levette a tetejét, elég nagy nyomás volt bent, mondta, lehet, hogy hengerfejes lesz. Ez kb 3 nappal ezelőtt volt. Azóta fogy belőle mindig a víz, meg 14 fokba 3 perc alapjárat után már 100 fokos, és megy a ventillátor (visszahűti) Ma voltam vele Bécsbe, hosszú úton semmi gond, de városba, araszolgatáskor mindig melegszik, és megy a ventije... Lehet, hogy igaza lesz a szerelőmnek. A kérdésem csak annyi, hogy ez biztos hengerfej hiba-e, meg hogy kb mennyibe kerül ennek a javítása? (ha esetleg volt valakinek ilyen, mennyiből úszta meg?) Köszi előre is a válaszokat!!!
bazs Elküldve Október3, 2005 Elküldve Október3, 2005 valami hasonló hibajelensg volt a c14nz astránkban, akkor valami elektronika volt szar
knight Elküldve Október3, 2005 Elküldve Október3, 2005 Nem lehet, hogy valami egyéb baj van a hűtéssel ? pl. elfolyik a víz valahol, vízpumpa nem jó, termosztát megakadt, stb... ?? A hengerfejességnek ilyen vízveszteség mellet szerintem más (elég egyértelmű) jelei is lennének: zavaros (olajos) víz pl. meg kemény vízcsövek (mondjuk a nagy nyomás tényleg erre utal) Ha viszont tényleg hengerfejes akkor mielőbb csináltasd meg, mert a motornak ez nagyon nem jó, ugyanis a hengerek faláról lemossa az olajat a víz és nincs megfelelő kenés...
powerup Elküldve Október3, 2005 Elküldve Október3, 2005 Az ismerősöm ugyanilyen 1.4 16v Astrájával ugyanez volt a helyzet.Kiderűlt,hogy a vízpumpa engedett,de csak ha járt a motor,és így vesztett vizet!(az olajba így nem került víz).Az én si-m is volt hengerfejes nemrég,de a jelek sokkal egyértelműbbek voltak,elég volt a nívót kihúzni és megnézni az olajat.Javaslom,nézesd meg minél előbb!!
winger Elküldve Október4, 2005 Elküldve Október4, 2005 Köszi a válaszokat. Még a héten elviszem megnézetni. Most úgyse nagyon használom. Nekem is fura, mert a vízbe nincs olaj, az olajba meg nincs víz. Ill. nem furcsa, jó ez így nekem! :-) Szóval most volt olajcsere is, és szép az olaj, meg nem is habzik. Ha víz megy bele, akkor szokott, nem? Kivettem a nívó pálcát, maximumon van. Nah, mind1, ha megtudom, hogy mi van vele, úgyis megírom.
knight Elküldve Október4, 2005 Elküldve Október4, 2005 Köszi a válaszokat. Még a héten elviszem megnézetni. Most úgyse nagyon használom. Nekem is fura, mert a vízbe nincs olaj, az olajba meg nincs víz. Ill. nem furcsa, jó ez így nekem! :-) Szóval most volt olajcsere is, és szép az olaj, meg nem is habzik. Ha víz megy bele, akkor szokott, nem? Kivettem a nívó pálcát, maximumon van. Nah, mind1, ha megtudom, hogy mi van vele, úgyis megírom. Ez jó hír :( Járó motornál nézd meg a vízcsöveket, hogy szabad kézzel viszonylag könnyen be tudod-e őket nyomni (nyilván ne túl forró motornál mert akkor megsül a kezed :D )
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október5, 2005 Elküldve Október5, 2005 Ismét 13-as hibakód (lambda szonda szakadt áramkör vagy nincs feszültség változás) Már a hócipőm tele van ezzel a lambda szondával. Korábban is volt ez a jelenség egyenletes tempo finoman nyomott gáz esetén felvillant 5-10mp ig a lámpácska. Akkor kicseréltem a lambda szondát bosal gyártmányúra (ez 10eFt a gyári 32eFt volt). Pár hónapig kb 2500km minden probléma megszünt. Erre most megint kezdi :x Mi lehet a probléma? Ez a lambda szonda ennyit bírt volna? Vagy máshol keressem a hibát? Meg lehet valahogyan mérni, hogy tényleg a lambda szonda-e a ludas? Ja cserekor derült ki, hogy amit akkor kivettem már az sem a gyári volt sőt pont úgy nézett ki mint amit bele tettem bosal tehát valószínű az is az volt.
opel16v Elküldve Október5, 2005 Elküldve Október5, 2005 Igen, az u.gy. szonda általában ilyen panaszokkal bír... :D De én ezt már akkor is felemlegettem neked, amikor megvetted... :(
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október5, 2005 Elküldve Október5, 2005 Igen, az u.gy. szonda általában ilyen panaszokkal bír... :D De én ezt már akkor is felemlegettem neked, amikor megvetted... :( Igen ez volt a tanulópénz... :D Azért megpróbálom visszavinni hátha visszaadják az árát. Szóval csak gyárit? De nekem nincs és év végéig nem is lesz 32eFt-om gyárira. Lehet valahogyan valahol olcsóbban is hozzájutni?
Tápiószecső Elküldve Október5, 2005 Elküldve Október5, 2005 Ismét 13-as hibakód (lambda szonda szakadt áramkör vagy nincs feszültség változás) Már a hócipőm tele van ezzel a lambda szondával. Korábban is volt ez a jelenség egyenletes tempo finoman nyomott gáz esetén felvillant 5-10mp ig a lámpácska. Akkor kicseréltem a lambda szondát bosal gyártmányúra (ez 10eFt a gyári 32eFt volt). Pár hónapig kb 2500km minden probléma megszünt. Erre most megint kezdi :x Mi lehet a probléma? Ez a lambda szonda ennyit bírt volna? Vagy máshol keressem a hibát? Meg lehet valahogyan mérni, hogy tényleg a lambda szonda-e a ludas? Ja cserekor derült ki, hogy amit akkor kivettem már az sem a gyári volt sőt pont úgy nézett ki mint amit bele tettem bosal tehát valószínű az is az volt. Ne izgulj, én gyárira cseréltettem és ugyanúgy jön a hiba. Mondjuk nekem meghatározott időben jelentekzik. Mégpedig ha meleg motorral indítom újra, akkor indítás után egy percen belül jön és 10-30 sec-ig van jelen. Persze ez sem mindig. :( Bár nekem lehet a rendszer is bekavar kicsit, de a régi szondával régen akkor sem csinálta. :? Azóta a computer is lett cserélve tehát az is kizárható. Esetleg még kontakthiba lehetne, de miért csak ezekben a bizonyos esetekben jönne elő?!?! Úgyhogy én *-ok rá. :D
Recommended Posts