Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Vitt tengely esetén a Szurominál 25.000 HUF/ darab áron köszörülnek fel neked sprtveztengelyt, vagyis átfokolják...

Nekem is ilyen van, de sokan azt mondják ez nem jó, mert hamarabb kopik, mert nem tudják rendesen visszaedzeni...

Anti

Van egy pár kérdésem, megköszönném ha válaszolnál rá. :roll:

Hány fokos a tengelyed?

Van e normális alapjárat?

Hány + paci?

Sokkal többet kajál?

Előre is THX :(

Link to comment
Megosztás:

Nekem 276 fokos tengelyeim vannak, és hát sajnos ez a legnehezebb kérdés, hogy ez így hány lóerőt is jelent??? Lehet hogy 1-et sem, de az biztos hogy teljesen más lesz az autó karakterisztikája... minél nagyobb fokolású, annál kevésbé van alapjárat, és dugóban meg kész szívás... ne az enyim pont ilyen... :-) Hidegen gáz az alapjárat, melegen már nem olyna durva, de 2000 alatt rángat, tehát állandó kuplungolás a dugókban...

Sokkal nem kajál többet, csak ha jobban nyomod...márpedig fogod... :-)

A 280 fokos amúgy már verseny szintű fokolás ezen moci esetében...

Link to comment
Megosztás:

Nekem 276 fokos tengelyeim vannak, és hát sajnos ez a legnehezebb kérdés, hogy ez így hány lóerőt is jelent??? Lehet hogy 1-et sem, de az biztos hogy teljesen más lesz az autó karakterisztikája... minél nagyobb fokolású, annál kevésbé van alapjárat, és dugóban meg kész szívás... ne az enyim pont ilyen... :-) Hidegen gáz az alapjárat, melegen már nem olyna durva, de 2000 alatt rángat, tehát állandó kuplungolás a dugókban...

Sokkal nem kajál többet, csak ha jobban nyomod...márpedig fogod... :-)

A 280 fokos amúgy már verseny szintű fokolás ezen moci esetében...

:notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Link to comment
Megosztás:

Nálam az volt a baj - a szerelő elmondása szerint, és a látottak alapján (mutatta a vezérműtengelyem) - hogy eldugult - eltömődött - az egyik olajcsatorna valahol és ezáltal az egyik végén szinte egyáltalán nem volt kenés, ezáltal 2 bütyök (p.ö.c.s., vagy legyen mármi a neve) elkopott...

De alapvetően ezt én nem vettem észre.

Látod ha lett volna olajnyomásmérő a hengerfejben, akkor feltűnt volna. És ezért kell a hengerfbe tenni. :wink:

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk a parkolóból a padlógázos indulás is hozzájárul ehhez, főleg hideg motor esetén.

:wink:

És most ne gyere azzal, hogy nem csináltál ilyet, mert páran láttunk már így közlekedni.

Azért az eltömődés és az általad említett esemény között én nem sok összefüggést látok...

Azt, hogy hogy használom az autóm, azzal tisztában vagyok és viselem a következményeit. Köszi az együtt érzést!

Link to comment
Megosztás:

A hideg olaj a sűrűsége miatt jobban viszi a koszt, mint a meleg folyósabb, ha pedig már lerakódott akkor hidegen nehezebben ér a kritikus helyekre is.

Meleg motornál lényegesen jobb a folyóssága az olajnak, szerintem nem véletlen, hogy nem javasolják a hidegen húzatást.

De persze a te kocsid, és úgy használod ahogy akarod, én csak felhívtam a figyelmed egy lehetséges okra.

Link to comment
Megosztás:

A hideg olaj a sűrűsége miatt jobban viszi a koszt, mint a meleg folyósabb, ha pedig már lerakódott akkor hidegen nehezebben ér a kritikus helyekre is.

Meleg motornál lényegesen jobb a folyóssága az olajnak, szerintem nem véletlen, hogy nem javasolják a hidegen húzatást.

De persze a te kocsid, és úgy használod ahogy akarod, én csak felhívtam a figyelmed egy lehetséges okra.

-- töröltem --

Link to comment
Megosztás:

Fiúk!

Akkor mielőtt személyes vitává fajul, a ki, hogy hajtja hidegen a verdáját kéretik ezt inkább priviben megvitatni...!

:( Ezért moderáltam ki magam!

Bocsi, ha ide nem illőek voltunk! :wink:

Jaaa... tényleg Anti, küldök este képet. Illetve rakok fel képet!

Van valami az autómba, ami lehet, hogy érdekel majd! :D

Link to comment
Megosztás:

Az olajnyomásmérőt hiába pakolod a hf nyomójáratába, ha annak egyik kijárata van eltömődve. Nem fog változni a mért nyomás. :(

Csak nagytengelytől nem igazán lesz erősebb, sőt, esetenként gyengébb is lehet (nagyobbat nyit a szelep, nagyjából ugyanannyi benyához). Kell egy komplett tuning, ha érezhető változást akarsz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.