opel16v Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Kipufogó is lehet pl... Ha van egy apró lyuk, vagy rossz a kipufogósor-tömítés, akkor is cicereg nagygázra. :(
pjoc Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Kipufogó is lehet pl... Ha van egy apró lyuk, vagy rossz a kipufogósor-tömítés, akkor is cicereg nagygázra. :( Nem hiszem, ősszel lett végig cserélve, mondjuk a leömlőknél lévő tömítés nem lett cserélve. Ha befogomatom a kipuf végét, akkor azt meg kellene halljam hogy ha az eresztene? Kipróbálom estére!
opel16v Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Semmi köze a befogásnak a ciripeléshez, úgyhogy azzal nem tudod megnézni. A leömlőnél kell végignézni... Nem-e sérült alul (felütés), vagy nem-e fúj ki a sortömítésnél. Benyát hol tankoltad?
Atommanó Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Kipufogó is lehet pl... Ha van egy apró lyuk, vagy rossz a kipufogósor-tömítés, akkor is cicereg nagygázra. :( Akkor lehet, hogy nekem is ez a gond??? 6000 feletti váltaásnál cicereg... :-) :-)
pjoc Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Semmi köze a befogásnak a ciripeléshez, úgyhogy azzal nem tudod megnézni. A leömlőnél kell végignézni... Nem-e sérült alul (felütés), vagy nem-e fúj ki a sortömítésnél. Benyát hol tankoltad? Mindíg Shell kúton tankolok, mindíg teli, 3-4X 95 ös aztán X1 98-as. Akkor begurulok a havernál az aknára, aztán megszakértjük. Ja, az utólsó fogyaszás is több volt mint szokott
knight Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 1000 km-esek Milyen gyertya ? Lehet, hogy épp az a baj, hogy nemjó... (bár nem valószínű) Más: Pesten hol lehet kapni Protec-et ? Múltkor voltam egy márkaszervízben de nem volt nekik...
pjoc Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Milyen gyertya ? Lehet, hogy épp az a baj, hogy nemjó... (bár nem valószínű) Gyári Opel gyertyák, amit cserélek minden gyári kerül bele, az egyik komám Opel szervízben dolgozik olcsóbban jut ezekhez a dolgokhoz. :wink:
knight Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Gyári Opel gyertyák, am[qit cserélek minden gyári kerül bele, az egyik komám Opel szervízben dolgozik olcsóbban jut ezekhez a dolgokhoz. :wink: Ejj, de gyors válasz volt :( Akkor tuti nem az a baj... A gyújtást azért nézesd meg sztem...
Speed Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Sziasztok! VAn egy kis problémám! Meghalt a vezérműtengely a szekeremben és szükségem lenne egy újra! (mármint bontottra) X16SZR -mocihoz! Légyszi, ha tudtok a környéketeken OPEL bontót, PRIVI-be küldjétek már el a címét / telefonszámát! (Lehetőleg Pesti, vagy Szegedi, vagy Kecskemét környéki) Mi lehet az ára egy új vezérműtengelynek? és ha sport vezérműtengelyt szeretnék??? Az mennyi pénz lehet? Érdemes? Megéri? PLEASE HELP! (a szerelő belerakott most egy bontottat, de azzal sokkal gyengébb a gép, mint a gyárival - magyarul, nem bele való!)
Speed Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Most találtam itt egy új utángyárottat 28.400,-ért az jóóó nem? (német)
Atommanó Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Utángyártott vagy bontott veztengely...? ? ? ? Te tudod... :roll:
Tom Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Szuromival kéne felvenni a kapcsolatot vezérműtengely ügyben. Nemtom milyen árai vannak, de hatha kicsivel többért tud valami okosságot is hozzá. :wink: Aztán lehet hogy csak sokkal többért tud, tényleg nem ismerem az árakat... :oops: :oops:
redline Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 csak az arhivum kedvéért: mitől tud meghalni egy vezérműtengely???
opel16v Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 1. Rossz olajzás --> elkopik 2. Anyaghiba --> törés 3. Voodoo, vízér, paranormális jelenség... :(
Atommanó Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 El tud kopni, vagy akár el is törhet...
Speed Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Utángyártott vagy bontott veztengely...? ? ? ? Te tudod... :roll:Brother, egy új - gyári - vezérműtengely 109.000,- HUF!!! VAZZE!! :( Annyi pénz a földön nincs! Szóval muszáj más megoldást keresni! csak az arhivum kedvéért: mitől tud meghalni egy vezérműtengely??? Nálam az volt a baj - a szerelő elmondása szerint, és a látottak alapján (mutatta a vezérműtengelyem) - hogy eldugult - eltömődött - az egyik olajcsatorna valahol és ezáltal az egyik végén szinte egyáltalán nem volt kenés, ezáltal 2 bütyök (p.ö.c.s., vagy legyen mármi a neve) elkopott... De alapvetően ezt én nem vettem észre. A hiba jelenség az víz fogyás volt, ami miatt lekapták a hengerfejet, hogy tömítést cseréljenek rajta - a COm és a többi azok tökéletesek voltak - és ekkor vették észre a vezérműtengelyem gondját. Csak amikor raktak bele egy bontottat, nem nézték a motorszámot és amit beleraktak, azzal sokkal gyengébb a gép és főleg alacsony fordulaton dadog / akadozik / nagygázra be-be rángat.
Atommanó Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Vitt tengely esetén a Szurominál 25.000 HUF/ darab áron köszörülnek fel neked sprtveztengelyt, vagyis átfokolják... Nekem is ilyen van, de sokan azt mondják ez nem jó, mert hamarabb kopik, mert nem tudják rendesen visszaedzeni...
Speed Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Vitt tengely esetén a Szurominál 25.000 HUF/ darab áron köszörülnek fel neked sprtveztengelyt, vagyis átfokolják... Nekem is ilyen van, de sokan azt mondják ez nem jó, mert hamarabb kopik, mert nem tudják rendesen visszaedzeni... Megéri? Jobb lesz? Érezhető?
loree_gsi16v Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Brother, egy új - gyári - vezérműtengely 109.000,- HUF!!! VAZZE!! :( Annyi pénz a földön nincs! Szóval muszáj más megoldást keresni! Nálam az volt a baj - a szerelő elmondása szerint, és a látottak alapján (mutatta a vezérműtengelyem) - hogy eldugult - eltömődött - az egyik olajcsatorna valahol és ezáltal az egyik végén szinte egyáltalán nem volt kenés, ezáltal 2 bütyök (p.ö.c.s., vagy legyen mármi a neve) elkopott... De alapvetően ezt én nem vettem észre. A hiba jelenség az víz fogyás volt, ami miatt lekapták a hengerfejet, hogy tömítést cseréljenek rajta - a COm és a többi azok tökéletesek voltak - és ekkor vették észre a vezérműtengelyem gondját. Csak amikor raktak bele egy bontottat, nem nézték a motorszámot és amit beleraktak, azzal sokkal gyengébb a gép és főleg alacsony fordulaton dadog / akadozik / nagygázra be-be rángat. Ezért szoktam olajcsere előtt belső motor mosást végezni :D
redline Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Brother, egy új - gyári - vezérműtengely 109.000,- HUF!!! VAZZE!! :D Annyi pénz a földön nincs! Szóval muszáj más megoldást keresni! tyűha....ennyiért 2 motort kapsz :( lőjjél ebayen tunyinyg tengelyt
redline Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Vitt tengely esetén a Szurominál 25.000 HUF/ darab áron köszörülnek fel neked sprtveztengelyt, vagyis átfokolják... Nekem is ilyen van, de sokan azt mondják ez nem jó, mert hamarabb kopik, mert nem tudják rendesen visszaedzeni... de ehhez ugye kell neki egy tengely.....tehát marad a bontó vagy a gyártott tunyinygos
Gepard Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 [Nálam az volt a baj - a szerelő elmondása szerint, és a látottak alapján (mutatta a vezérműtengelyem) - hogy eldugult - eltömődött - az egyik olajcsatorna valahol ..... Mondjuk a parkolóból a padlógázos indulás is hozzájárul ehhez, főleg hideg motor esetén. :wink: És most ne gyere azzal, hogy nem csináltál ilyet, mert páran láttunk már így közlekedni.
Atommanó Elküldve Szeptember28, 2005 Elküldve Szeptember28, 2005 Általában alacson tartományban szarabb lesz mint volt, de felső tatományban erősebb lesz a kocsi... csodát ez sem tesz mint semmi, csak megváltoztatja az autó karakterisztikáját... Az autózás márpedig nem olcsó... :-)
Recommended Posts