Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Kipufogó is lehet pl... Ha van egy apró lyuk, vagy rossz a kipufogósor-tömítés, akkor is cicereg nagygázra. :(

Nem hiszem, ősszel lett végig cserélve, mondjuk a leömlőknél lévő tömítés nem lett cserélve.

Ha befogomatom a kipuf végét, akkor azt meg kellene halljam hogy ha az eresztene?

Kipróbálom estére!

Link to comment
Megosztás:

Semmi köze a befogásnak a ciripeléshez, úgyhogy azzal nem tudod megnézni.

A leömlőnél kell végignézni... Nem-e sérült alul (felütés), vagy nem-e fúj ki a sortömítésnél.

Benyát hol tankoltad?

Mindíg Shell kúton tankolok, mindíg teli, 3-4X 95 ös aztán X1 98-as.

Akkor begurulok a havernál az aknára, aztán megszakértjük.

Ja, az utólsó fogyaszás is több volt mint szokott

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

VAn egy kis problémám! Meghalt a vezérműtengely a szekeremben és szükségem lenne egy újra! (mármint bontottra)

X16SZR -mocihoz!

Légyszi, ha tudtok a környéketeken OPEL bontót, PRIVI-be küldjétek már el a címét / telefonszámát! (Lehetőleg Pesti, vagy Szegedi, vagy Kecskemét környéki)

Mi lehet az ára egy új vezérműtengelynek?

és ha sport vezérműtengelyt szeretnék??? Az mennyi pénz lehet? Érdemes? Megéri?

PLEASE HELP!

(a szerelő belerakott most egy bontottat, de azzal sokkal gyengébb a gép, mint a gyárival - magyarul, nem bele való!)

Link to comment
Megosztás:

Utángyártott vagy bontott veztengely...? ? ? ?

Te tudod... :roll:

Brother, egy új - gyári - vezérműtengely 109.000,- HUF!!! VAZZE!! :( Annyi pénz a földön nincs! Szóval muszáj más megoldást keresni!

csak az arhivum kedvéért: mitől tud meghalni egy vezérműtengely???

Nálam az volt a baj - a szerelő elmondása szerint, és a látottak alapján (mutatta a vezérműtengelyem) - hogy eldugult - eltömődött - az egyik olajcsatorna valahol és ezáltal az egyik végén szinte egyáltalán nem volt kenés, ezáltal 2 bütyök (p.ö.c.s., vagy legyen mármi a neve) elkopott...

De alapvetően ezt én nem vettem észre. A hiba jelenség az víz fogyás volt, ami miatt lekapták a hengerfejet, hogy tömítést cseréljenek rajta - a COm és a többi azok tökéletesek voltak - és ekkor vették észre a vezérműtengelyem gondját.

Csak amikor raktak bele egy bontottat, nem nézték a motorszámot és amit beleraktak, azzal sokkal gyengébb a gép és főleg alacsony fordulaton dadog / akadozik / nagygázra be-be rángat.

Link to comment
Megosztás:

Brother, egy új - gyári - vezérműtengely 109.000,- HUF!!! VAZZE!! :( Annyi pénz a földön nincs! Szóval muszáj más megoldást keresni!

Nálam az volt a baj - a szerelő elmondása szerint, és a látottak alapján (mutatta a vezérműtengelyem) - hogy eldugult - eltömődött - az egyik olajcsatorna valahol és ezáltal az egyik végén szinte egyáltalán nem volt kenés, ezáltal 2 bütyök (p.ö.c.s., vagy legyen mármi a neve) elkopott...

De alapvetően ezt én nem vettem észre. A hiba jelenség az víz fogyás volt, ami miatt lekapták a hengerfejet, hogy tömítést cseréljenek rajta - a COm és a többi azok tökéletesek voltak - és ekkor vették észre a vezérműtengelyem gondját.

Csak amikor raktak bele egy bontottat, nem nézték a motorszámot és amit beleraktak, azzal sokkal gyengébb a gép és főleg alacsony fordulaton dadog / akadozik / nagygázra be-be rángat.

Ezért szoktam olajcsere előtt belső motor mosást végezni :D

Link to comment
Megosztás:

Vitt tengely esetén a Szurominál 25.000 HUF/ darab áron köszörülnek fel neked sprtveztengelyt, vagyis átfokolják...

Nekem is ilyen van, de sokan azt mondják ez nem jó, mert hamarabb kopik, mert nem tudják rendesen visszaedzeni...

de ehhez ugye kell neki egy tengely.....tehát marad a bontó vagy a gyártott tunyinygos

Link to comment
Megosztás:

[Nálam az volt a baj - a szerelő elmondása szerint, és a látottak alapján (mutatta a vezérműtengelyem) - hogy eldugult - eltömődött - az egyik olajcsatorna valahol .....

Mondjuk a parkolóból a padlógázos indulás is hozzájárul ehhez, főleg hideg motor esetén.

:wink:

És most ne gyere azzal, hogy nem csináltál ilyet, mert páran láttunk már így közlekedni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.