powerup Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Attól már az új tulaj feje fájjon...Tegnap láttam egy 98-ast 1.6 16 v ,nagyon megkíméltet,1 FT-ért..Csak a klíma hiányzott,különben beszámítattam volna az enyémet! :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Azért ez nem valami jó hozzáállás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóbiás Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 vagy visszarakjátok a régi hengerfejcsavarokat, akkor esélyes nemsokára az újabb tömítéshalál... Kényes erre az Opel? Álltalában nem jellemző, tapasztalatom szerint,hogy a szerelők ezt is cserélik. Bár nekem is dereng valami a hengerfejcsavarok megnyúlásáról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Kényes erre az Opel? Álltalában nem jellemző, tapasztalatom szerint,hogy a szerelők ezt is cserélik. Bár nekem is dereng valami a hengerfejcsavarok megnyúlásáról. Szerintme azért az 1.6SI fokozottan igénybe van véve, elképzelhető egy átlagon felüli használatnál, hogy deformálódik a dolog.Csak a tömítést cserélni szerintem is csak félmegoldás.Akkor már ÉN megcsináltatnám a többi sallangot is, függetlenül attól, hogy eladásra megy a kocsi.Szeretek nyugodtan aludni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Minden alu hengerfej vetemedik valamennyire egy idő után. Ezért kell síkolni. A hengerfejcsavarok meg nem egyformán nyúlhatnak, és ebből lehet később gond, ha vissza van rakva (cserélni csak akkor szokták, ha már idős, tehát egy fél éve berakott csavargarnitúrát nem kell cserélni). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oliverius Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Sziasztok! Lehet, hogy hülye kérdés de honnan tudni ha probléma van a vezérmű szíjjal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 (cserélni csak akkor szokták, ha már idős, tehát egy fél éve berakott csavargarnitúrát nem kell cserélni). Az lehet, hogy ti csak akkor szoktátok, de az nem helyes. A modern motorok hengerfejcsavarjai maradandó alakváltozást szenvednek "megfolynak" amikor lehúzod , ezért nem ajánlatos többször felhasználni őket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 akkor már tudni hogy baja volt, ha elszakadt ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Sziasztok! Lehet, hogy hülye kérdés de honnan tudni ha probléma van a vezérmű szíjjal? Mondjuk nem megy a motor :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oliverius Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 És előtte? van valami tünet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóbiás Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Minden alu hengerfej vetemedik valamennyire egy idő után Ja,főleg egy vízvesztéses tömítéskiégésnél,ott kötelező a síkolás,külömben 99%,hogy rövidesen újra kiég a tömítés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Blitz! Mennyire modernek? ;) Nekem több szerelő is azt mondta, amikor a fél éve összerakott motoron hengerfejtömítést kellett cserélni, hogy a csavarokat most nem kell cserélni, úgyhogy csak síkoltunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóbiás Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 A modern motorok hengerfejcsavarjai maradandó alakváltozást szenvednek "megfolynak" amikor lehúzod Miért van ez így? Rosszabb anyagminőség,vagy haszna is van azaz tudatosan tervezett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Természetesen tudatosan így tervezik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Alaposan le lettem hurrogva.... ;) A hozzászólásokkal egyetértek,de már eddig is rengeteget költöttem egy gyakorlatilag eladhatatlan kocsira,és a kormány még mindíg ráz! :evil: Most már meg akarok tőle szabadulni,annak ellenére,hogy ezen hibáján kívül hibátlan és nagyon is megkímélt! Csak beszámíttatni tudom egy fiatalabba,és a kereskedő szívfájdalom nélkül fog rá 600-at mondani,akármilyen szép!Akkor meg minek küzdjek :?: :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 És előtte? van valami tünet? Hát ha le van véve a vezérműszíj és 1 kicsit meghajtogatod és a fogaknál be van tördezve, akkor az mondjuk nem túl bíztató. Milyen motorról beszélünk amúgy ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Opel ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóbiás Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Természetesen tudatosan így tervezik. Bővebben kifejtve?Ha szépen kérlek! (és ha a tőbbieket nem zavarja,meg persze,ha tudsz róla többet mondani) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oliverius Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Milyen motorról beszélünk amúgy ? c14se Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Milyen motorról beszélünk amúgy ? c14se Álltalában kívülröl nem annyira látványos, egyszerűen csak el szokott szakadni, mikor már túl van használva.Ezt célszerű azért elkerülni azzal, hogy betartjuk a csere periódust, vagy ha használtan vettük, a vétel után ha nincs vezett szervízköny, egyszerűen csináltatunk egy nagyszervízt a verdán.Szíj, vízpumpa, vezetőgörgők, és egybekötve egy olaj+összes szűrő dologgal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Bővebben kifejtve?Ha szépen kérlek! (és ha a tőbbieket nem zavarja,meg persze,ha tudsz róla többet mondani) Megpróbálok összeállítani egy közérthető anyagot erről, és akkor felrakom ide. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Most hoztam el a gépet,elkészült!Kellett hozzá 2 lityi olaj(volt még)szűrő,hengerfejtömítés.Mindenestől 10ezer+10 doboz sör volt! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 ócó , naggyon ócó ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Az bizony,jó ha szerelő spanja van az embernek... Persze meghálálom,szoktam neki sofőrködni okosműszakira.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Szeptember16, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2005 Kellett hozzá 2 lityi olaj(volt még) :shock: visszaöntöttétek a régit? :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts