Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok! A következő problémám lenne: direkszűrőt szerettem volna az autómba (2.0 16v astra f), be is szerelték, a jeladót a csőbe integrálták stb. tehát szerintem korektül csinálták meg. Viszont kb. 1-2km után az autó rángatott, lefulladt stb. Visszarakták a gyárit. A kérdésem az lenne, hogy mi lehetett a probléma, illetve ,hogy kellene beszerelni, hogy jó legyen, mit csinálhattak rosszul a szerelésnél? Valamint keresek jobb első hibátlan csonkállványt. A válaszokat előre is köszönöm.
A Tuning topicban kiokosodhatsz direktszűrő ügyben,én is azt tettem.A lényeg az ,hogy a direktszűrő ne a moci forró levegőjét szívja be,mert akkor nem hogy javítaná,de erősen rontja a teljesítményt.A hozzáértők szerint egy dobozba kell burkolni,és külső (HIDEG) levegőt vezetni hozzá! :wink:
Link to comment
Megosztás:

sziasztok mennyibe kerül kb egy vezérmü ékszij csere csak a javitás?

esetleg valami jó szerelöt tudtok ajánlani

célszerű komplett vezérlést cserélni, csak úgy van értelme (görgők, szíjak, vízpumpa stb.)

vedd meg az egészet mondjuk a Csergőben (www.csergoe.hu), szerintm kb egy 30e, majd told be szakszervízbe, ott max még ennyi a munkadíj, de legalább lehet hol anyázni, ha gáz van ;-)

Link to comment
Megosztás:

Azért egy 16v motorhoz nem jön ki ennyi cucc 30ból, csak a gagyi utángyártott fajtából, ami TILOS! :lol:

Egyébként meg betolod Patyihoz, és harmadannyiból kicseréli mint a márkaszervízben, és biztosan nem ad okot anyázásra. ;)

Nemtom most hogy dolgozik, de itt eléred: 30/9226040

Link to comment
Megosztás:

Azért egy 16v motorhoz nem jön ki ennyi cucc 30ból, csak a gagyi utángyártott fajtából, ami TILOS! :(

én asszem 18ért vagy 20ért vettem a gyári szettet a Csergőben a C20XE-hez július elején ;-)

drágán vásárolsz ;) :lol: :lol:

a Patyi meg nem jutott eszembe :oops:

Link to comment
Megosztás:

Azért egy 16v motorhoz nem jön ki ennyi cucc 30ból, csak a gagyi utángyártott fajtából, ami TILOS! :lol:

Egyébként meg betolod Patyihoz, és harmadannyiból kicseréli mint a márkaszervízben, és biztosan nem ad okot anyázásra. ;)

Nemtom most hogy dolgozik, de itt eléred: 30/9226040

thx az infot

Link to comment
Megosztás:

Két vezetőgörgő + feszítő + vízpumpa + bordásszíj gyáriból? X20XEV-hez? Ez elég kedvezményes ár lenne érte... ;)

gondolom, nem nagy különbség van a x20xev és az én utolsó szériás c20xe vezérlése között, legalábbis árban

az én csomagomban volt minden 20ért + egy 10es volt a vízpumpa

ezért írtam, hogy 30 ;-)

az ékszíj nem volt benne (a vezérműszíj természetesen igen), az még külön egy 10es volt, mert nekem ugye már az is hosszbordás

Link to comment
Megosztás:

gondolom, nem nagy különbség van a x20xev és az én utolsó szériás c20xe vezérlése között, legalábbis árban

az én csomagomban volt minden 20ért + egy 10es volt a vízpumpa

ezért írtam, hogy 30 ;-)

az ékszíj nem volt benne (a vezérműszíj természetesen igen), az még külön egy 10es volt, mert nekem ugye már az is hosszbordás

küldtem a csergönek egy emailt árajánlatért majd meg irom hogy mennyi az egész cucc köszi a segitséget

Link to comment
Megosztás:

És ez biztos gyári volt, nem ident? :lol:

Szovi!

Na majd írd meg, mennyi volt tételesen. Most már kíváncsi vagyok. ;)

gyári gyári beszállítótól utángyártott

vezérmûszíj 56 36 563 7.558,- 5.533,-

feszítõ 56 36 738 11.653,- 10.314,- 9.646,-

vezetõ görgõ/db 56 36 425 5.444,- 4.385,- 4.124,-

vízpumpa 13 34 139 17.329,- 9.619,-

ékszíj ha nem klímás

13 40 648 8.686,- 4.157,-

ha klímás 13 40 647 10.109,- 4.348,-

ékszíj feszítõ 63 40 532 19.890,- 17.450,- (6.250,- csak görgõ)

Link to comment
Megosztás:

Nekem autoklubnál cserélték a vez szíjat és autoworld adta az alkatrészeket. Szíj az a ha jól emlékszem az amit még a gyári mellett jónak mondotok a gates vagy mi a görgőket és feszítőt nem tudom. A vízpumpát azt mondták az nagyon jó állapotban van azt nem cserélték. Mondták figyeljem és amig nem kezd fogyni a víz addig nincs gond. úgy legyen..

Ez volt az első cseréje az autónak. A gyári szíj egész jó állapotban volt csak a terelő görgők csapágyai voltak kotyogósak rendesen.

Szereléssel együtt volt 52eFt (tudom sok de 16v esetén sajna egyébként sem olcsó)

Ezek után most izgulhatok, hogy meddig bírja mert nem gyári ?

:confused2:

A lényeg hogy van számlám, papírom és a srác aki csinálta ért hozzá így csak az alkatrész minőség miatt aggódhatok.

Szóval ha nagy gixer lenne akkor vinném a kocsit garanciában az autóklubhoz.

Link to comment
Megosztás:

Fagyállót cserélnék. Először amióta nálam az autó így nem tudom most mi lehet benne.

Milyen fagyállót lehet, szabad beletenni?

Egyáltalán milyen időközönként kell cserélni? Van-e valami trükkje? Leeresztés, feltöltés, légtelenítés.

Tényleg nincs leeresztő csavar csak a hűtőcső leszedésével lehet leengedni?

Link to comment
Megosztás:

A hűtő visszatérő ágnál lehet leengedni egyszerűen, nem nagy feladat.

Max. 3 évig lehet benne a fagyálló, de ez eléggé típusspecifikus is (lehet hogy gagyibb hűtőfolyadék rövidebb ideig szavatolt). Szinte mindegy hogy milyet teszel bele. Az Opelé elég drága, de pl. tapasztalatom alapján nagyon jó a shell hűtőfolyadék, de az olcsó kategóriában a Prelix (vagy vmi hasonló nevű) is jó.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.