powerup Elküldve Szeptember10, 2005 Elküldve Szeptember10, 2005 Sziasztok! A következő problémám lenne: direkszűrőt szerettem volna az autómba (2.0 16v astra f), be is szerelték, a jeladót a csőbe integrálták stb. tehát szerintem korektül csinálták meg. Viszont kb. 1-2km után az autó rángatott, lefulladt stb. Visszarakták a gyárit. A kérdésem az lenne, hogy mi lehetett a probléma, illetve ,hogy kellene beszerelni, hogy jó legyen, mit csinálhattak rosszul a szerelésnél? Valamint keresek jobb első hibátlan csonkállványt. A válaszokat előre is köszönöm.A Tuning topicban kiokosodhatsz direktszűrő ügyben,én is azt tettem.A lényeg az ,hogy a direktszűrő ne a moci forró levegőjét szívja be,mert akkor nem hogy javítaná,de erősen rontja a teljesítményt.A hozzáértők szerint egy dobozba kell burkolni,és külső (HIDEG) levegőt vezetni hozzá! :wink:
opel16v Elküldve Szeptember10, 2005 Elküldve Szeptember10, 2005 Petike! 99% hogy nem jó, legalábbis ha a C16NZ és a C16XE motorból indulok ki. ;) Nézzétek össze, szerintem szemre is látszik a különbség. Még érdemes megkérdezni egy kipufogóst, hogy át tudja-e szabni. :lol:
szovi Elküldve Szeptember10, 2005 Elküldve Szeptember10, 2005 sziasztok mennyibe kerül kb egy vezérmü ékszij csere csak a javitás? esetleg valami jó szerelöt tudtok ajánlani
bazs Elküldve Szeptember10, 2005 Elküldve Szeptember10, 2005 sziasztok mennyibe kerül kb egy vezérmü ékszij csere csak a javitás? esetleg valami jó szerelöt tudtok ajánlani célszerű komplett vezérlést cserélni, csak úgy van értelme (görgők, szíjak, vízpumpa stb.) vedd meg az egészet mondjuk a Csergőben (www.csergoe.hu), szerintm kb egy 30e, majd told be szakszervízbe, ott max még ennyi a munkadíj, de legalább lehet hol anyázni, ha gáz van ;-)
opel16v Elküldve Szeptember10, 2005 Elküldve Szeptember10, 2005 Azért egy 16v motorhoz nem jön ki ennyi cucc 30ból, csak a gagyi utángyártott fajtából, ami TILOS! :lol: Egyébként meg betolod Patyihoz, és harmadannyiból kicseréli mint a márkaszervízben, és biztosan nem ad okot anyázásra. ;) Nemtom most hogy dolgozik, de itt eléred: 30/9226040
bazs Elküldve Szeptember10, 2005 Elküldve Szeptember10, 2005 Azért egy 16v motorhoz nem jön ki ennyi cucc 30ból, csak a gagyi utángyártott fajtából, ami TILOS! :( én asszem 18ért vagy 20ért vettem a gyári szettet a Csergőben a C20XE-hez július elején ;-) drágán vásárolsz ;) :lol: :lol: a Patyi meg nem jutott eszembe :oops:
szovi Elküldve Szeptember10, 2005 Elküldve Szeptember10, 2005 Azért egy 16v motorhoz nem jön ki ennyi cucc 30ból, csak a gagyi utángyártott fajtából, ami TILOS! :lol: Egyébként meg betolod Patyihoz, és harmadannyiból kicseréli mint a márkaszervízben, és biztosan nem ad okot anyázásra. ;) Nemtom most hogy dolgozik, de itt eléred: 30/9226040 thx az infot
opel16v Elküldve Szeptember10, 2005 Elküldve Szeptember10, 2005 Két vezetőgörgő + feszítő + vízpumpa + bordásszíj gyáriból? X20XEV-hez? Ez elég kedvezményes ár lenne érte... ;)
bazs Elküldve Szeptember10, 2005 Elküldve Szeptember10, 2005 Két vezetőgörgő + feszítő + vízpumpa + bordásszíj gyáriból? X20XEV-hez? Ez elég kedvezményes ár lenne érte... ;) gondolom, nem nagy különbség van a x20xev és az én utolsó szériás c20xe vezérlése között, legalábbis árban az én csomagomban volt minden 20ért + egy 10es volt a vízpumpa ezért írtam, hogy 30 ;-) az ékszíj nem volt benne (a vezérműszíj természetesen igen), az még külön egy 10es volt, mert nekem ugye már az is hosszbordás
bazs Elküldve Szeptember10, 2005 Elküldve Szeptember10, 2005 de ne lovagolj már ezen, minek hazudnék, bazz! hívd fel a Viktort, úgyis ő hozta ;-)
szovi Elküldve Szeptember10, 2005 Elküldve Szeptember10, 2005 gondolom, nem nagy különbség van a x20xev és az én utolsó szériás c20xe vezérlése között, legalábbis árban az én csomagomban volt minden 20ért + egy 10es volt a vízpumpa ezért írtam, hogy 30 ;-) az ékszíj nem volt benne (a vezérműszíj természetesen igen), az még külön egy 10es volt, mert nekem ugye már az is hosszbordás küldtem a csergönek egy emailt árajánlatért majd meg irom hogy mennyi az egész cucc köszi a segitséget
opel16v Elküldve Szeptember10, 2005 Elküldve Szeptember10, 2005 És ez biztos gyári volt, nem ident? :lol: Szovi! Na majd írd meg, mennyi volt tételesen. Most már kíváncsi vagyok. ;)
bazs Elküldve Szeptember10, 2005 Elküldve Szeptember10, 2005 És ez biztos gyári volt, nem ident? ;) biztos mondom: kérdezd meg a Viktortól ;-)
opel16v Elküldve Szeptember10, 2005 Elküldve Szeptember10, 2005 áááá, veled kötözködni sem lehet rendesen... ;)
szovi Elküldve Szeptember12, 2005 Elküldve Szeptember12, 2005 És ez biztos gyári volt, nem ident? :lol: Szovi! Na majd írd meg, mennyi volt tételesen. Most már kíváncsi vagyok. ;) gyári gyári beszállítótól utángyártott vezérmûszíj 56 36 563 7.558,- 5.533,- feszítõ 56 36 738 11.653,- 10.314,- 9.646,- vezetõ görgõ/db 56 36 425 5.444,- 4.385,- 4.124,- vízpumpa 13 34 139 17.329,- 9.619,- ékszíj ha nem klímás 13 40 648 8.686,- 4.157,- ha klímás 13 40 647 10.109,- 4.348,- ékszíj feszítõ 63 40 532 19.890,- 17.450,- (6.250,- csak görgõ)
opel16v Elküldve Szeptember12, 2005 Elküldve Szeptember12, 2005 Nos, gyáriból ha jól számolom, a vezérlés a pumpával kb. 47e... ;)
warwolf Elküldve Szeptember12, 2005 Elküldve Szeptember12, 2005 Nos, gyáriból ha jól számolom, a vezérlés a pumpával kb. 47e... ;) Jól számolod!Bár nekem utángyártott cuccossal lett összerakva, ezelőtt 23e.km-rel, de még nincs gáz.Amúgy a vége nekem is ennyi volt, munkadíjjal együtt.
opel16v Elküldve Szeptember12, 2005 Elküldve Szeptember12, 2005 Nem szabad vezérlésből utángyártottat...
warwolf Elküldve Szeptember12, 2005 Elküldve Szeptember12, 2005 Nem szabad vezérlésből utángyártottat... Gyári utángyártott, vagy miamanó!
opel16v Elküldve Szeptember12, 2005 Elküldve Szeptember12, 2005 Az identre gondolsz? Az félmegoldásnak még elmegy... De utángyártottat ne... ;)
warwolf Elküldve Szeptember12, 2005 Elküldve Szeptember12, 2005 Az identre gondolsz? Arra.Egységcsomiban volt.Az uccsó darhab óccsóé! ;)
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember12, 2005 Elküldve Szeptember12, 2005 Nekem autoklubnál cserélték a vez szíjat és autoworld adta az alkatrészeket. Szíj az a ha jól emlékszem az amit még a gyári mellett jónak mondotok a gates vagy mi a görgőket és feszítőt nem tudom. A vízpumpát azt mondták az nagyon jó állapotban van azt nem cserélték. Mondták figyeljem és amig nem kezd fogyni a víz addig nincs gond. úgy legyen.. Ez volt az első cseréje az autónak. A gyári szíj egész jó állapotban volt csak a terelő görgők csapágyai voltak kotyogósak rendesen. Szereléssel együtt volt 52eFt (tudom sok de 16v esetén sajna egyébként sem olcsó) Ezek után most izgulhatok, hogy meddig bírja mert nem gyári ? :confused2: A lényeg hogy van számlám, papírom és a srác aki csinálta ért hozzá így csak az alkatrész minőség miatt aggódhatok. Szóval ha nagy gixer lenne akkor vinném a kocsit garanciában az autóklubhoz.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember13, 2005 Elküldve Szeptember13, 2005 Fagyállót cserélnék. Először amióta nálam az autó így nem tudom most mi lehet benne. Milyen fagyállót lehet, szabad beletenni? Egyáltalán milyen időközönként kell cserélni? Van-e valami trükkje? Leeresztés, feltöltés, légtelenítés. Tényleg nincs leeresztő csavar csak a hűtőcső leszedésével lehet leengedni?
opel16v Elküldve Szeptember13, 2005 Elküldve Szeptember13, 2005 A hűtő visszatérő ágnál lehet leengedni egyszerűen, nem nagy feladat. Max. 3 évig lehet benne a fagyálló, de ez eléggé típusspecifikus is (lehet hogy gagyibb hűtőfolyadék rövidebb ideig szavatolt). Szinte mindegy hogy milyet teszel bele. Az Opelé elég drága, de pl. tapasztalatom alapján nagyon jó a shell hűtőfolyadék, de az olcsó kategóriában a Prelix (vagy vmi hasonló nevű) is jó.
Gyurka Elküldve Szeptember13, 2005 Elküldve Szeptember13, 2005 Khm... Rángathat attól a motor, hogy az egyik henger gyújtókábele (leghosszabb) a pipánál egy az egyben szakadt (de szakszerűen áll a szigetelésben) és tele van elszenesedett kábeldarabkákkal ? :twisted: :twisted: :twisted:
Recommended Posts