Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

semseyp:

Olajcsere előtt, egy flakon adalékot beöntesz az utántöltő nyíláson (meleg olajhoz!) és utána mész 15 km-t magasabb fordulaton, vagy járatod szintén emelt fordulaton. (dobozon rajta van az utasítás) Ez elvileg feloldja a motorban az olajsarat, és a lerakódásokat.

ezt irta valaki

viszont igy lesz csapágyas a motor. ugyanis a motoröblitő felhigitja az olajat, és nincs megfelelő kenés.

az utasitásis az, hogy beleönt, és max 10 percig alapjáraton jártni, és leengedni az olajat.

Link to comment
Megosztás:

Apróságok. :wink: Textil légszűrőbetét, szűkítés eltávolítva, hot-air-intake lekötve, billentyűje kivágva, kevlárszálas gyújtókábelek, kétpólusú gyertyák, osztófejház, szelepfedél másra cserélve, katalizátortól lefelé kipuff cserélve, Metabond és Cataclean kezelés, rendszeres injektor tisztítás és motor"öblítés" (adalékkal) stb.

Hamarosan megjön a digigépem, és akkor muszáj leszek olyan felvételt csinálni, mint annak idején andd -nak kellett a 210-ről... :)

nekünk van egy ismerősünk, akinek a szakadt vectra A C16NZ-je ment 210-et.

Ugye Hemi ??

:-D

Link to comment
Megosztás:

Kék:

Minek, amikor júliusban úgyis mennem kell zöldkártyát csináltatni. :roll:

semseyp:

Olajcsere előtt, egy flakon adalékot beöntesz az utántöltő nyíláson (meleg olajhoz!) és utána mész 15 km-t magasabb fordulaton, vagy járatod szintén emelt fordulaton. (dobozon rajta van az utasítás) Ez elvileg feloldja a motorban az olajsarat, és a lerakódásokat.

és meg a motoröblítéshez egy gondolat:

a motoröblítéssel nagyon kell vigyázni, mert ha kopott egy motor, akkor nagyon káros ez az átmosás.

ugyanis a koksz tömít, és sajnos 2 autó is volt ami megsínylette.

az egyik egy klubtársunknak a calibráj aaz emelőn lett csapágyas, és motort kellett generálozni,

a másik egy diesel autó volt, többé nem indult rendesen hidegen, és literszám ette az olajat.

ugyhogy csak saját felelősségre....

Link to comment
Megosztás:

nah ime egy uj fejlemény amihez nemtom mit fognak a szakik szolni...a sipolo hang ma megszünt az autoban .... a generátor csapágy ki lett ugye cserélve kedden de utána is sipolt a dolog ma du. visszaraktuk a régi szíjat ami picit már viseltes és talán picit ki is van nyulva...de sztem nem vészes! a lényeg hogy megszünt vele a sipolás....a töltésem eddig jo (kb 10 kilométert jöttem haza...) ugye az egész huzavona is azzal kezdődött h csuszott néha az ékszij....nah most eddig az sem csuszott szal ez maga a paranormális jelenség...várom a megoldást...nekem már lövésem sincs...jah és szíjat meg ugye cserélnem kéne hogy nehogy ez elszakadjon de akkor meg ugye jön ujra a sipolás....

ui: nagyon fejtegettétek hogy meik motor mennyit megy ...az én x14nz-m re mennyit josoltok(gyári papucsok 13')? na hali lalipapi

Link to comment
Megosztás:

ui: nagyon fejtegettétek hogy meik motor mennyit megy ...az én x14nz-m re mennyit josoltok(gyári papucsok 13')? na hali lalipapi

hallottam egy nagyon szép miami kék c14nz-ről 8) amelyiknél pályán hosszu nekifutásbol a hatvani emelkedőn-lejtőn az mutató egy paraszthajszállal volt a 170 alatt

állitólag ilyenkor már ugy sikított a motor, hogy felébredt az utas az autóban :) :)

Link to comment
Megosztás:

Úgy látom, nagyon meg kell fontolni ezt a motoröblítéses dolgot... :roll:

Most hallottam viszont egy olyan csodaszerről, amit az olajhoz hell önteni, valami réz bigyós cucc vann benne, és felkenődik blokk falára, és javítja a kompressziót. :idea:

Link to comment
Megosztás:

Úgy látom, nagyon meg kell fontolni ezt a motoröblítéses dolgot... :roll:

Most hallottam viszont egy olyan csodaszerről, amit az olajhoz hell önteni, valami réz bigyós cucc vann benne, és felkenődik blokk falára, és javítja a kompressziót. :idea:

Nem kell dramatizálni, ha olyan veszélyes lenne a dolog, nem árulnának 88 félét ezer bóótban. Oda kell figyelni a használatnál.

A Metabondra gondolsz? Én a C-t használtam belőle, szerintem nem ártott. :roll:

Link to comment
Megosztás:

Atommanó!

Lehetséges változatok:

1. Marad a gyári szívósor. Ekkor egy közepes vezérműtengelyt kell applikálnod, egy light-os chiptuninggal (anélkül szart se ér). Ez megdobja érezhetően a lovak számát, de azért nem lesz vadállat. Motor karakterisztika kis mértékben változik, felfele orientálódik a nyomatékmaximum.

2. Tunying szívósor beépítése. Ehhez lehet nagytengelyt rakni, komoly chipeléssel. Így akár elérheted közel a 200 pacit is, de a motor karakterisztikája durva lesz: 3000ig csak köhög, utána viszont levágja. :)

Szal városban nem lesz egy élmény vele autózni.

Amúgy a tengelyek ára: 60000-160000 / 2db

Chipelés ára: 50000-100000

Lexmaul szívó asszem 200000 körül. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.