Agressor Elküldve Május13, 2004 Megoszt Elküldve Május13, 2004 hűűű de ismerős ez a pár sor :) Lac! neked sablonjaid vannak a feltehető kérdésekre :) :?: Mondtam, hogy nagy forgalmam van ma! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május13, 2004 Megoszt Elküldve Május13, 2004 semseyp: Olajcsere előtt, egy flakon adalékot beöntesz az utántöltő nyíláson (meleg olajhoz!) és utána mész 15 km-t magasabb fordulaton, vagy járatod szintén emelt fordulaton. (dobozon rajta van az utasítás) Ez elvileg feloldja a motorban az olajsarat, és a lerakódásokat. ezt irta valaki viszont igy lesz csapágyas a motor. ugyanis a motoröblitő felhigitja az olajat, és nincs megfelelő kenés. az utasitásis az, hogy beleönt, és max 10 percig alapjáraton jártni, és leengedni az olajat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május13, 2004 Megoszt Elküldve Május13, 2004 Apróságok. :wink: Textil légszűrőbetét, szűkítés eltávolítva, hot-air-intake lekötve, billentyűje kivágva, kevlárszálas gyújtókábelek, kétpólusú gyertyák, osztófejház, szelepfedél másra cserélve, katalizátortól lefelé kipuff cserélve, Metabond és Cataclean kezelés, rendszeres injektor tisztítás és motor"öblítés" (adalékkal) stb. Hamarosan megjön a digigépem, és akkor muszáj leszek olyan felvételt csinálni, mint annak idején andd -nak kellett a 210-ről... :) nekünk van egy ismerősünk, akinek a szakadt vectra A C16NZ-je ment 210-et. Ugye Hemi ?? :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május13, 2004 Megoszt Elküldve Május13, 2004 Kék: Minek, amikor júliusban úgyis mennem kell zöldkártyát csináltatni. :roll: semseyp: Olajcsere előtt, egy flakon adalékot beöntesz az utántöltő nyíláson (meleg olajhoz!) és utána mész 15 km-t magasabb fordulaton, vagy járatod szintén emelt fordulaton. (dobozon rajta van az utasítás) Ez elvileg feloldja a motorban az olajsarat, és a lerakódásokat. és meg a motoröblítéshez egy gondolat: a motoröblítéssel nagyon kell vigyázni, mert ha kopott egy motor, akkor nagyon káros ez az átmosás. ugyanis a koksz tömít, és sajnos 2 autó is volt ami megsínylette. az egyik egy klubtársunknak a calibráj aaz emelőn lett csapágyas, és motort kellett generálozni, a másik egy diesel autó volt, többé nem indult rendesen hidegen, és literszám ette az olajat. ugyhogy csak saját felelősségre.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Május13, 2004 Megoszt Elküldve Május13, 2004 nah ime egy uj fejlemény amihez nemtom mit fognak a szakik szolni...a sipolo hang ma megszünt az autoban .... a generátor csapágy ki lett ugye cserélve kedden de utána is sipolt a dolog ma du. visszaraktuk a régi szíjat ami picit már viseltes és talán picit ki is van nyulva...de sztem nem vészes! a lényeg hogy megszünt vele a sipolás....a töltésem eddig jo (kb 10 kilométert jöttem haza...) ugye az egész huzavona is azzal kezdődött h csuszott néha az ékszij....nah most eddig az sem csuszott szal ez maga a paranormális jelenség...várom a megoldást...nekem már lövésem sincs...jah és szíjat meg ugye cserélnem kéne hogy nehogy ez elszakadjon de akkor meg ugye jön ujra a sipolás.... ui: nagyon fejtegettétek hogy meik motor mennyit megy ...az én x14nz-m re mennyit josoltok(gyári papucsok 13')? na hali lalipapi Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Május13, 2004 Megoszt Elküldve Május13, 2004 ui: nagyon fejtegettétek hogy meik motor mennyit megy ...az én x14nz-m re mennyit josoltok(gyári papucsok 13')? na hali lalipapi hallottam egy nagyon szép miami kék c14nz-ről 8) amelyiknél pályán hosszu nekifutásbol a hatvani emelkedőn-lejtőn az mutató egy paraszthajszállal volt a 170 alatt állitólag ilyenkor már ugy sikított a motor, hogy felébredt az utas az autóban :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Május13, 2004 Megoszt Elküldve Május13, 2004 c és x között mi a különbség? katalizátor? szal örüljek ha 150 et megyek? amugy köszke pá Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Május13, 2004 Megoszt Elküldve Május13, 2004 c és x között mi a különbség? katalizátor? szal örüljek ha 150 et megyek? amugy köszke pá lesz az 2kiló is, majd besegítek hawer :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Május13, 2004 Megoszt Elküldve Május13, 2004 c és x között mi a különbség? egyszer mérjük össze :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
renzso Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 egyszer mérjük össze :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Akkor azt elég lesz lemérni homokórával :twisted: :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
semseyp Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 Úgy látom, nagyon meg kell fontolni ezt a motoröblítéses dolgot... :roll: Most hallottam viszont egy olyan csodaszerről, amit az olajhoz hell önteni, valami réz bigyós cucc vann benne, és felkenődik blokk falára, és javítja a kompressziót. :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 vmi kopogásgátló nekem is kellene, mert iszonyatosan csattognak a tökeim 8) :) :) izé tőkéim :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 Úgy látom, nagyon meg kell fontolni ezt a motoröblítéses dolgot... :roll: Most hallottam viszont egy olyan csodaszerről, amit az olajhoz hell önteni, valami réz bigyós cucc vann benne, és felkenődik blokk falára, és javítja a kompressziót. :idea: Nem kell dramatizálni, ha olyan veszélyes lenne a dolog, nem árulnának 88 félét ezer bóótban. Oda kell figyelni a használatnál. A Metabondra gondolsz? Én a C-t használtam belőle, szerintem nem ártott. :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 Akkor azt elég lesz lemérni homokórával :twisted: :twisted: nembeszól, ül, fekszik és lépésben kerülgeti a kátyukat a csajozos felnivel :evil: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 nembeszól, ül, fekszik és lépésben kerülgeti a kátyukat a csajozos felnivel :evil: Mostanában mindenkinek beszól. Szerintem kapjon inkább "Beszó Lovag" címet... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 Mostanában mindenkinek beszól. Szerintem kapjon inkább "Beszó Lovag" címet... :) támogatom az ötletet 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
renzso Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 Mostanában mindenkinek beszól. Szerintem kapjon inkább "Beszó Lovag" címet... :) Rosszindulatu egy banda ez itten :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 Akkor azt elég lesz lemérni homokórával :twisted: :twisted: :) :) :) :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
semseyp Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 A Metabondra gondolsz? Én a C-t használtam belőle, szerintem nem ártott. :roll: Nem, nem a metabond, azt ismerem, ez valami más, majd utána járok. Opel16v! Kartergáz visszavezető lekötés? :?: :?: :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 :o viccesre fordút itten a téáma :) Aztec a 2 kilóhoz ugy segitessz hozzá h tolsz hátulrol a gsi vel? :) Redline benne vagyok a méricskélésben csak legyen oan hosszu egyenes mer ez a kicsike 100 fölött elég lomha---->60 paci :) na cső Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 Lac ha gondolod húz6lak is :wink: ha érdekel a mérés, akkor majd szólok, csak dobj egy telót, h ídőben tudjak szólni, mert szerdán is volt mérés :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 oksa ... bár telo számod még nemtom....majd priviben pls....amugy hol mértetek? ékszij témámhoz mit szolsz? láttál már iet ?(mármint h vixa került régi szij és megszünt a nyikorgás, sipolás, töltésem is jo....) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 Semseyp! Megvan, tegnap megejtettük a műtétet, a féltengelyes témát levezetendő. :) Még fénykép nincs, de holnap az űlésberakással együtt csinálok majd arról is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 Vezérműtengely tunyingról tud valaki valamit???? Mit segít egy C20xe-n, és persze kb mit kóstál??? Köszi! Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május14, 2004 Megoszt Elküldve Május14, 2004 Atommanó! Lehetséges változatok: 1. Marad a gyári szívósor. Ekkor egy közepes vezérműtengelyt kell applikálnod, egy light-os chiptuninggal (anélkül szart se ér). Ez megdobja érezhetően a lovak számát, de azért nem lesz vadállat. Motor karakterisztika kis mértékben változik, felfele orientálódik a nyomatékmaximum. 2. Tunying szívósor beépítése. Ehhez lehet nagytengelyt rakni, komoly chipeléssel. Így akár elérheted közel a 200 pacit is, de a motor karakterisztikája durva lesz: 3000ig csak köhög, utána viszont levágja. :) Szal városban nem lesz egy élmény vele autózni. Amúgy a tengelyek ára: 60000-160000 / 2db Chipelés ára: 50000-100000 Lexmaul szívó asszem 200000 körül. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts