Barret Elküldve November12, 2020 Megoszt Elküldve November12, 2020 (edited) 3 órája, nyemi írta: Valószínű ilyen 87°C fajta van benne : Szerintem Nyáron jobb ez mint a 92°C-es . Bár nekem is még az van benne , de erre akarnám majd cserélni. Amúgy van gyári téliesítő hűtő takaróm(képen 14-es cikk sz.90452419) is ami ilyenkor már berakok így nincs a fűtéssel gond. így nézz ki hátulról: Előröl, alul két borda marad nyitva. Na ez a hűtőrács takaró dolog tetszik , nem tudom milyen termosztát van benne ,arra kiváncsi vagyok hogy kb 5 fok mennyit számít termosztát ügyileg ,de ezt a takarót szerintem kipróbálom köszi az ötletet. Módosítva November12, 2020 : Barret Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve November14, 2020 Megoszt Elküldve November14, 2020 On 2020. 11. 12. at 19:03, Barret írta: Valószínű ilyen 87°C fajta van benne 92 °C Behr volt benne , én meg 92°C Wahler-t raktam bele , még nem volt időm tovább foglalkozni vele majd kíváncsi vagyok hogy 90°C körül tartja -e ez is a hőmérsékletet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve November17, 2020 Megoszt Elküldve November17, 2020 Sajnos az új termosztát is ugyan ezt csinálja , pedig még most picit melegebb is volt . Légtelenítés olyan módon megtörént hogy kicsavartam a vízhőfokjeladót majd vissza , a fűtésem pedig háát ilyen kb 4 fokban kell neki 10km város (igaz tudtam haladni ) mire végra olyan idő van benne amilyet szeretnék(olyankor kezdené ontani a nagyon meleg levegőt) , én kicsit sokallom ezt a távot lehet ez ilyen , fogalmam sincs mitől lehet ez hogy nem marad 90 fok körül hanem ugrál picit , eddig sose csinálta , még elgondolkoztam fűtőradiátor cserén is de a termoszátból kindulva elment tőle a kedvem és sok reményt se fűzök hozzá (mind 2 rámenő cső egyformán forró) valamint ez savazva is volt szóval jónak kellene lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November18, 2020 Megoszt Elküldve November18, 2020 12 órája, Barret írta: Sajnos az új termosztát is ugyan ezt csinálja , pedig még most picit melegebb is volt . Légtelenítés olyan módon megtörént hogy kicsavartam a vízhőfokjeladót majd vissza , a fűtésem pedig háát ilyen kb 4 fokban kell neki 10km város (igaz tudtam haladni ) mire végra olyan idő van benne amilyet szeretnék(olyankor kezdené ontani a nagyon meleg levegőt) , én kicsit sokallom ezt a távot lehet ez ilyen , fogalmam sincs mitől lehet ez hogy nem marad 90 fok körül hanem ugrál picit , eddig sose csinálta , még elgondolkoztam fűtőradiátor cserén is de a termoszátból kindulva elment tőle a kedvem és sok reményt se fűzök hozzá (mind 2 rámenő cső egyformán forró) valamint ez savazva is volt szóval jónak kellene lennie. Alapból szerintem csak akkor áll be egy fix helyre a mutató ha hosszabb úton egyenletesen haladsz városi forgalomban szerintem mocorog hiszen a motor terhelése és a menetszél hűtése sem egyenletes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyemi Elküldve November18, 2020 Megoszt Elküldve November18, 2020 21 órája, Barret írta: Sajnos az új termosztát is ugyan ezt csinálja , pedig még most picit melegebb is volt . Légtelenítés olyan módon megtörént hogy kicsavartam a vízhőfokjeladót majd vissza , a fűtésem pedig háát ilyen kb 4 fokban kell neki 10km város (igaz tudtam haladni ) mire végra olyan idő van benne amilyet szeretnék(olyankor kezdené ontani a nagyon meleg levegőt) , én kicsit sokallom ezt a távot lehet ez ilyen , fogalmam sincs mitől lehet ez hogy nem marad 90 fok körül hanem ugrál picit , eddig sose csinálta , még elgondolkoztam fűtőradiátor cserén is de a termoszátból kindulva elment tőle a kedvem és sok reményt se fűzök hozzá (mind 2 rámenő cső egyformán forró) valamint ez savazva is volt szóval jónak kellene lennie. Beszívott levegőfűtés működik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve November18, 2020 Megoszt Elküldve November18, 2020 3 órája, nyemi írta: Beszívott levegőfűtés működik? Igen működik , mondjuk úgy hogy belsőkeringetésre kapcsoltam most jóval hamarabb volt meleg . Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyemi Elküldve November19, 2020 Megoszt Elküldve November19, 2020 (edited) 10 órája, Barret írta: Igen működik , mondjuk úgy hogy belsőkeringetésre kapcsoltam most jóval hamarabb volt meleg . Ja nem az , hanem a motor levegő szűrőbe bemenő levegőhöz, ugye egy vákuum szelep keveri a kipufogó csonkokról jövő meleg levegőt, és hogy ez a rendszered működik-e? Amúgy automatán dolgozik ez, amit egy bimetálos vákuum kapcsoló vezérel (35-45°C-ra). Módosítva November19, 2020 : nyemi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve November19, 2020 Megoszt Elküldve November19, 2020 11 órája, nyemi írta: Ja nem az , hanem a motor levegő szűrőbe bemenő levegőhöz, ugye egy vákuum szelep keveri a kipufogó csonkokról jövő meleg levegőt, és hogy ez a rendszered működik-e? Amúgy automatán dolgozik ez, amit egy bimetálos vákuum kapcsoló vezérel (35-45°C-ra). SE motornál szerencsére ilyen nincs . :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyemi Elküldve November20, 2020 Megoszt Elküldve November20, 2020 20 órája, Barret írta: SE motornál szerencsére ilyen nincs . :P Hát igen ami nincs az nem romolhat el, bár van levegő hőmérséklet szenzorod és pár injektorral több de mégis valahogy egy jobban sikerült konstrukció az "SE" az "NZ"-nél. Az biztos Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandinnc Elküldve November21, 2020 Megoszt Elküldve November21, 2020 SZiasztok Egy kis segítséget kérnék, a km órát szeretném kiszedni, mert nem működnek az izzók, viszont az istenért se férek hozzá, leírásokba láttam, hogy be lehet nyúlni mögé, de esélytelen még az ujjam se fér be, aztán mondták azt is, hogy le kell csavarni a váltóról a spirált, na de azt hol találom, hogy néz ki a motortéren belül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November21, 2020 Megoszt Elküldve November21, 2020 41 perce, bandinnc írta: SZiasztok Egy kis segítséget kérnék, a km órát szeretném kiszedni, mert nem működnek az izzók, viszont az istenért se férek hozzá, leírásokba láttam, hogy be lehet nyúlni mögé, de esélytelen még az ujjam se fér be, aztán mondták azt is, hogy le kell csavarni a váltóról a spirált, na de azt hol találom, hogy néz ki a motortéren belül? A váltó tetején egészen a hátul a féltengelyek síkjában csatlakozik a bowden. Egy másik képen: De lehet az is elég ha " megtolod" egy kicsit a bowdent a fékrásegítő vákumdob alatt az utastér felé. Tud mozdulni pár centit az többnyire elég. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve November21, 2020 Megoszt Elküldve November21, 2020 Én lábtérből nyűltam fel hozzá úgyrémlik, de az tény, hogy sok hely nincs matatni úgyse. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November21, 2020 Megoszt Elküldve November21, 2020 2 órája, Stevy írta: Én lábtérből nyűltam fel hozzá úgyrémlik, de az tény, hogy sok hely nincs matatni úgyse. Ha az ember tudja mit talál és mit kell csinálni úgy jó, de első alkalommal nem tudod mit fogsz meg. Mint minden első alkalommal az életben. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve November22, 2020 Megoszt Elküldve November22, 2020 Sziasztok segítséget szeretnék kérni van egy opel f astram c16nz motorkodal és az lenne a kérdésem hogy az injektor-nal a EGR szelep tetején benzint látok ez jó vagy rossz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve November22, 2020 Megoszt Elküldve November22, 2020 47 perce, Garos írta: Sziasztok segítséget szeretnék kérni van egy opel f astram c16nz motorkodal és az lenne a kérdésem hogy az injektor-nal a EGR szelep tetején benzint látok ez jó vagy rossz? Hát az nemigazán jó ha a benzin szabad utat talál a motortérben.Tűzveszély minimum.Próbáld meg figyelni honnan kerül oda.Szárazra törölni a környékét aztán megsasolni alapjáraton . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve November22, 2020 Megoszt Elküldve November22, 2020 Sziasztok az miért van hogy alacsony fordulatszámon be dadog és leakkarfuladni az autó vagy le is fullad ez miért van köszönöm a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve November22, 2020 Megoszt Elküldve November22, 2020 32 perce, kingblue írta: Az injektor tetején van egy kis csati és alata van egy adagoló vagy porlasztó és onnan jön a pillangó szellepre. Elvittem ki próbálni és megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November22, 2020 Megoszt Elküldve November22, 2020 50 perce, Garos írta: Az az injektor szelep, az adagolja a benzint, de az EGR-szelepre nem szabadba jutnia. A benzincsöveket, injektorfej talptömítést a benzinnyomás szabályzót és a tömítését kell megnézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve November22, 2020 Megoszt Elküldve November22, 2020 (edited) 30 perce, zotya975 írta: Az az injektor szelep, az adagolja a benzint, de az EGR-szelepre nem szabadba jutnia. A benzincsöveket, injektorfej talptömítést a benzinnyomás szabályzót és a tömítését kell megnézni. Tehát amit a gázpedál lenyomásával mozgatok azt a kis fémet oda nem mehet benzin? De akkor hogy jutt oda be ezt csi alja az enyém. Ez nem az enyém de ugyan ez a problémám. Módosítva November22, 2020 : Garos Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November23, 2020 Megoszt Elküldve November23, 2020 20 órája, Garos írta: Tehát amit a gázpedál lenyomásával mozgatok azt a kis fémet oda nem mehet benzin? De akkor hogy jutt oda be ezt csi alja az enyém. Ez nem az enyém de ugyan ez a problémám. A pillangószelepre porlasztja a benzint az injektor az úgy jó , viszont amit írtál EGR-szelep oda nem juthat, az ugye itt van: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve November23, 2020 Megoszt Elküldve November23, 2020 Értem esetleg még lehetne egy olyan kérdésem hogy ha lasitok vagy éppen kanyarodok akkor miért dadog be az autó és miért fullad le.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November24, 2020 Megoszt Elküldve November24, 2020 10 órája, Garos írta: Értem esetleg még lehetne egy olyan kérdésem hogy ha lasitok vagy éppen kanyarodok akkor miért dadog be az autó és miért fullad le.? Kinyomott kuplungkor, váltáskor lefulladás lehet például útjeladó hiba. Nincs elszakadva véletlenül a kilóméter óra spirál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve November24, 2020 Megoszt Elküldve November24, 2020 Nincs a spirál elszakadva utjelado cserélve lett kb 1 éve le esik a fordulatszám annyira hogy beremeg az autó és van hogy nem fullad le de van mikor lefulad én a mapsenzora gondolok annak lehet köze ehhez a hibahoz.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November24, 2020 Megoszt Elküldve November24, 2020 6 órája, Garos írta: Nincs a spirál elszakadva utjelado cserélve lett kb 1 éve le esik a fordulatszám annyira hogy beremeg az autó és van hogy nem fullad le de van mikor lefulad én a mapsenzora gondolok annak lehet köze ehhez a hibahoz.? Elvileg lehet, az is beleszól az alapjáratba. Előfordul néha, hogy nagyobb javítás után felcserélik a Map és a kartergáz csöveket, ugye egymás felett csatlakoznak be a fojtószelepház hátuljába. Nézd meg hogy a tiéd jól van-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve November27, 2020 Megoszt Elküldve November27, 2020 Sziasztok! Megint egy olyan kérdésem lenne hogy alacsonyabb sebességnél le fullad az autó map szenzor, alapjarati motor cserélve lett, utjelado cserélve lett de még mindig ugyan azt a hibát produkálja. Esetleg valami ötlet vagy megoldás van erre a hibára. Opel f Astra c16nz. Köszönöm a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts