zotya975 Elküldve November5, 2018 Megoszt Elküldve November5, 2018 Vettem valami Siberia márkanevű benzincsövet 20 bar nyomás van ráírva. Ez tök jól hangzik mert ez ( elvileg) márkás Gates meg csak 6 bart bír. De nem merem fent hagyni ezt a repedezett ( pár éves) Toprant, ( német minőség az..)mert a 3 bartól szemre is jobban megnyiltak a repedések. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve November5, 2018 Megoszt Elküldve November5, 2018 21 órája, zotya975 írta: A mostani csapágyas generátor is szépen fütyül 4000-felett. Kamuturbó. Tényleg zotya érzetre milyen ezzel a hf-el a másikhoz képest ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November5, 2018 Megoszt Elküldve November5, 2018 1 perc, Barret írta: Tényleg zotya érzetre milyen ezzel a hf-el a másikhoz képest ? Elég jól megy, de később indul meg, ugye az SE-nek később jön meg a nyomaték maximuma. Jobban kell pörgetni a városban szinte jobb 3.-ban menni vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve November5, 2018 Megoszt Elküldve November5, 2018 3 perce, zotya975 írta: Elég jól megy, de később indul meg, ugye az SE-nek később jön meg a nyomaték maximuma. Jobban kell pörgetni a városban szinte jobb 3.-ban menni vele. Igen én 1.4 60 lóhoz viszonyítva is az enyémet (1.6 se) is később jön meg a kraft :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November5, 2018 Megoszt Elküldve November5, 2018 Az SE, meg az összes hegyesebb opel motor 3000 fölött kezd el menni, onnan emelkedik a nyomatékgörbe, ugye a veztengelyek miatt. Városban én alapból nem is teszek ötödiket kb semmiben, de az se-xe-vel valóban jellemzően 3-asban közlekedek. Ha felrakom 4-be akkor már konstans gyorshajtok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve November5, 2018 Megoszt Elküldve November5, 2018 (edited) 21 perce, wookie írta: Az SE, meg az összes hegyesebb opel motor 3000 fölött kezd el menni, onnan emelkedik a nyomatékgörbe, ugye a veztengelyek miatt. Városban én alapból nem is teszek ötödiket kb semmiben, de az se-xe-vel valóban jellemzően 3-asban közlekedek. Ha felrakom 4-be akkor már konstans gyorshajtok. Hát igen tényleg 3 fölött indul de kb 4500 fölött meg kókad :D Érezhetően elfogy a karft :D Az annyira nem mérvadó hogy hanyasba van a kocsi vársoban mert nekem 3 tól felfele 500 at ejt a váltó szóva kb 4. ben 60 nál forog 2 e ret 5.be meg 70 nél forog ennyit :D Módosítva November5, 2018 : Barret Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November5, 2018 Megoszt Elküldve November5, 2018 24 perce, wookie írta: Az SE, meg az összes hegyesebb opel motor 3000 fölött kezd el menni, onnan emelkedik a nyomatékgörbe, ugye a veztengelyek miatt. Városban én alapból nem is teszek ötödiket kb semmiben, de az se-xe-vel valóban jellemzően 3-asban közlekedek. Ha felrakom 4-be akkor már konstans gyorshajtok. Nekem is főleg azt kell szoknom hogy ha csak motorhang alapján kapcsolgatok, akkor 4-be váltáskor már 60 felett megyek. Azért azt mégsem mondhatom a rendőrnek hogy elnézést biztos úr, nekem akartam én gyorsan hajtani csak tudja most építettem át az autót és még szoknom kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November5, 2018 Megoszt Elküldve November5, 2018 3 órája, Barret írta: Igen én 1.4 60 lóhoz viszonyítva is az enyémet (1.6 se) is később jön meg a kraft :D Érdekes, pedig 1,6 se már 2000-nél is több Nm-t ad le mint az 1,4nz maximum. Ott valami nem jó... Vagy a váltó áttétel más és azért úgy érezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve November5, 2018 Megoszt Elküldve November5, 2018 58 perce, Tiu írta: Érdekes, pedig 1,6 se már 2000-nél is több Nm-t ad le mint az 1,4nz maximum. Ott valami nem jó... Vagy a váltó áttétel más és azért úgy érezni. Nem tudom annyi viszont az enyémen 15 ös alu van az 1,4 en csak 14 es de a több nyomaték elindulástól kb 2e res fordulatig érződik. De sztem rendbe van ez így 1 részt én főleg városba használom az 1.4 nek meg frissen lett össze rakva a hf + ugyebár a központi injektoros nak máshogy van hangolva a szívósora . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve November6, 2018 Megoszt Elküldve November6, 2018 19 órája, zotya975 írta: Jobban kell pörgetni a városban szinte jobb 3.-ban menni vele. Hát nem tudom, én 4-be szoktam gyári 13"-as 175/70-es mérettel. A 14"-es aluval ugyan ezt a méretett kellet 3-ban visszatenni, mert az kicsit jobban fogta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve November6, 2018 Megoszt Elküldve November6, 2018 (edited) 55 perce, Stevy írta: Hát nem tudom, én 4-be szoktam gyári 13"-as 175/70-es mérettel. A 14"-es aluval ugyan ezt a méretett kellet 3-ban visszatenni, mert az kicsit jobban fogta. Hmm nekem 15 ös (195/50) es nyári alu és a 14 es téli lemez felni között őszintén csak annyi különbséget érzek hogy a 14 es mivel vékonyabb könnyebb tekerni a kormányt picit (pedig szervós ) Módosítva November6, 2018 : Barret Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve November6, 2018 Megoszt Elküldve November6, 2018 6 órája, Barret írta: Hmm nekem 15 ös (195/50) es nyári alu és a 14 es téli lemez felni között őszintén csak annyi különbséget érzek hogy a 14 es mivel vékonyabb könnyebb tekerni a kormányt picit (pedig szervós ) Nekem a 14"-os Vectra váltó mérete, lehet az is benne volt valamennyire, de érezhető a különbség. Motorféknél is azért az alu a nagyobb tömeg miatt hosszabb úton lassult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyemi Elküldve November7, 2018 Megoszt Elküldve November7, 2018 (edited) On 2018. 11. 05. at 19:04, zotya975 írta: Nekem is főleg azt kell szoknom hogy ha csak motorhang alapján kapcsolgatok, akkor 4-be váltáskor már 60 felett megyek. Azért azt mégsem mondhatom a rendőrnek hogy elnézést biztos úr, nekem akartam én gyorsan hajtani csak tudja most építettem át az autót és még szoknom kell. Ez úton Gratulálok zotya975 . Képeket nézegetve nem kis projekt volt ez átépítés.Hadd kérdezzem már meg, mik a tapasztalatok alapjárat ügyben? Teljesen megszűntek , tudod ez felpörgős szituációk? Módosítva November7, 2018 : nyemi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November7, 2018 Megoszt Elküldve November7, 2018 5 órája, nyemi írta: Ez úton Gratulálok zotya975 . Képeket nézegetve nem kis projekt volt ez átépítés.Hadd kérdezzem már meg, mik a tapasztalatok alapjárat ügyben? Teljesen megszűntek , tudod ez felpörgős szituációk? Köszönöm! Pont akartam már írni hogy az alapjárati problémák teljesen megszűntek. Plusz a radiátor ( vagy a hűtőrendszer) bugyorgása is. Ezt ugye már nem kell légteleníteni a jeladó kitekerésével, mert a szívócső fűtése feljebb van, ott el tud távozni a levegő. Szóval az alapjárat gondok, vagy az NZ központi injektora körül keresendő, vagy az ECU-ban. A fojtószelepházat már leszedtem a szívócsonkról ott nem volt szakadt tömítés fals levegő lehetősége a két felet még nem tudtam szétszedni, mert nagyon be van állva az a két torx csavar. A motor zajosabb mint a régi konfiguráció, hallok valami csattogást, ami vagy az eredetileg is hibás átrakott töke ( az egyikből alig folyt ki olaj, nem volt tele, de nem tudtam hogy a tőke hibás vagy nyomásgondok miatt nem tölti fel teljesen) vagy a 4 injektornak van számomra új furcsa hangja. 3 motorból jöttek össze az alkatrészek, talán kopniuk is kell, és halkabb lesz. Kifújást is hallok a leömlő-kipufcső között, azt ma igyekszem orvosolni. Ehhez alapból másik légszűrőház való, most le van szűkitve a harmonika cső, azt is cserélnem kellene ilyenre: Nem vészes 3 ezer körül mennek, majd szerzek egyet. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November7, 2018 Megoszt Elküldve November7, 2018 Zotya, az injektorokat hallod. :D Mindenki beleesik ebbe se-sítés után. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November7, 2018 Megoszt Elküldve November7, 2018 23 perce, wookie írta: Zotya, az injektorokat hallod. :D Mindenki beleesik ebbe se-sítés után. :D Nem tudom, van az a halk kattogás amik szerintem az injektorok, de én azon felül hallok középről csattogást is, amit tőkének gondolok, ezt zárt motorháztetőnél is hallani, míg az injektorokat nem. Amikor kivettem a tőkéket és kiöntöttem belőlük az olajat egyikben sokkal kevesebb volt, hülye voltam hogy nem raktam az egyik szélére hogy könnyebb legyen megtalálni. Mondjuk tök ilyen, akkor ez injektor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve November7, 2018 Megoszt Elküldve November7, 2018 6 perce, zotya975 írta: Nem tudom, van az a halk kattogás amik szerintem az injektorok, de én azon felül hallok középről csattogást is, amit tőkének gondolok, ezt zárt motorháztetőnél is hallani, míg az injektorokat nem. Amikor kivettem a tőkéket és kiöntöttem belőlük az olajat egyikben sokkal kevesebb volt, hülye voltam hogy nem raktam az egyik szélére hogy könnyebb legyen megtalálni. Mondjuk tök ilyen, akkor ez injektor? Igen ezek az injektorok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November7, 2018 Megoszt Elküldve November7, 2018 4 perce, Barret írta: Igen ezek az injektorok :D Értem, kösz, akkor most jó a kocsi, mit fogok csinálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November7, 2018 Megoszt Elküldve November7, 2018 Ez határozottan injektor. Mondjuk érdekes ez a videó... hengerfejezés után visszateszi a régi olajszűrőt? Vagy le se cserélte? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November7, 2018 Megoszt Elküldve November7, 2018 4 perce, wookie írta: Ez határozottan injektor. Mondjuk érdekes ez a videó... hengerfejezés után visszateszi a régi olajszűrőt? Vagy le se cserélte? Mondjuk én sem cseréltem le, sem az olajat sem a szűrőt. Le kellett volna? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November7, 2018 Megoszt Elküldve November7, 2018 Hát hogy is mondjam, erősen illik... Ugye lekaparod/csiszolod a blokk tetejét, ott azért nem kevés gané behullik az olajjáratokba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve November7, 2018 Megoszt Elküldve November7, 2018 (edited) 21 perce, zotya975 írta: Értem, kösz, akkor most jó a kocsi, mit fogok csinálni? Lehet turbót is rakni rá :D vagy Még nagyobb motort Módosítva November7, 2018 : Barret Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November7, 2018 Megoszt Elküldve November7, 2018 9 perce, Barret írta: Lehet turbót is rakni rá :D vagy Még nagyobb motort Amikor lent volt a leömlő, kifúrtam a berohadt hővédő pajzs csavarokat és újravágtam a meneteket. Van egy saválló lemezem valami mosogató gép oldalából, abból akarok rá tenni valami burkolatot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve November7, 2018 Megoszt Elküldve November7, 2018 41 perce, zotya975 írta: Amikor lent volt a leömlő, kifúrtam a berohadt hővédő pajzs csavarokat és újravágtam a meneteket. Van egy saválló lemezem valami mosogató gép oldalából, abból akarok rá tenni valami burkolatot. Nekem nincs rajta , de mivel nem megy rá olyan cső ami szívja meleg levegőt szerintem nem kell rá . :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November7, 2018 Megoszt Elküldve November7, 2018 3 órája, zotya975 írta: Nem tudom, van az a halk kattogás amik szerintem az injektorok, de én azon felül hallok középről csattogást is, amit tőkének gondolok, ezt zárt motorháztetőnél is hallani, míg az injektorokat nem. Amikor kivettem a tőkéket és kiöntöttem belőlük az olajat egyikben sokkal kevesebb volt, hülye voltam hogy nem raktam az egyik szélére hogy könnyebb legyen megtalálni. Mondjuk tök ilyen, akkor ez injektor? Igen, injektorok, ahogy már előttem is írták. De ne aggódj, nekem is furcsa volt az 1.6 után az 2 liter turbó alapjárati hangja. :D Itt csak az ütemes hangot kell hallgatni, a légszűrőház hangját nem kell. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts