Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Mostanában annyi gond van az autoval h el se hiszem.....sok kis aproság...és most igy 1xre zudul a nyakamba...egyébként nemtudok rola hogy mást hajtana a szíj....mit szokott még hajtani?

Aztec figy ha vlmikor ráérsz átjöhetnél meghallgatni h ugyanugy szol e a dolgo mint neked szolt mert akkor annyival is biztosabb hogy a tárcsa szar...vagy pedig Gabira hallgatok és felujittatom az egészet mindenestül....csak ha azt veszem alapul h te 7ért cseréltetted ki és mondjuk egy felujitás 10-15 minimum akkor ....na szoval már nem tudom mit csináljak....valszeg marad a bankrablás...

Link to comment
Megosztás:

hali!

Sikerült a kipufogos problémát orvosolni proex-es haverok megcsinálták tök profin és gyorsan már csak az a gond hogy tul halk a bossal hátsódobom de a középdob helyett franko jo csö van.

:)

TANX

Link to comment
Megosztás:

Lacee!

Együtt érzek veled! Nekem is mindig van valami kicsi apróság amire spórolni kell, és mire kigazdálkodom és megcsinálom, addigra jön a következő.

Kilóméter ügyben nem akarlak elkeseríteni, de nekem 140e-nél kellett cserélnem a generátor csapágyait. Mondjuk nálam úgy működött, hogy elmentem egy Opelos bótba, kijött a csávó, megnézte, hogy miféle a generátorom (talán Delco-t mondott rá), aztán kezembe nyomott kétt csapágyat hozzá (600 + 900 ft), na meg két bronzkefét, aminek nem nagyon örültem, mert hát a szénkefe kíméletesebb lenne a generátorhoz, de azt mondta, hogy szénkefével már rég találkozott ehhez a típushoz. Utána 2-3 óra barkácsolás után kész is lett a generátor, és a hangja is szép csendes lett. Na persze rá 1 hétre megint csak adta a surlódó hangot, bosszankodtam is, de aztán kiderült, hogy a vezérműszíj védő bizbasz ért bele az ékszíjba. :wink:

Link to comment
Megosztás:

Mellesleg mindenki tudja sztem, h 90-2000 között gyártott opelek ilyen állatkák,h mindig egy kicsit kell vele szarakodni, mindig valami apró dolgot kell csinálni,javítani,reszelni rajta és akkor eléldegél :idea:

most normál utcai használatra gondoltam, mielött beszólnátok :)

nekem mikor "sokat" kell az autóra költenem, akkor eszembe jut 16v kollega és elgondolom,h neki vagy 15ször ennyibe van és akkor megnyugszom,h ennyivel megúsztam :)

Link to comment
Megosztás:

na az mi lehet,ha nem alapjárati moci,h beindítom a kicsit és vagy lefullad vagy éppen 3000 a fordszám, de leginkább lefullad... ha 1-2 percig tartom a gázo a lábam, utána már beáll a normális alapjárat????

arra gyanakodtam,h ltmérő :idea: :?:

Link to comment
Megosztás:

na az mi lehet,ha nem alapjárati moci,h beindítom a kicsit és vagy lefullad vagy éppen 3000 a fordszám, de leginkább lefullad... ha 1-2 percig tartom a gázo a lábam, utána már beáll a normális alapjárat????

arra gyanakodtam,h ltmérő :idea: :?:

Csak tippelgetek...mivel nem ismerem annyira ezt a mocit:

Elektromos gázpedál esetleg kontaktos...bár attól nem kellene leállnia...

Folytócsappantyú poti van benne? mert ha van az is lehet gázos...

passz... :oops:

Link to comment
Megosztás:

kösz semseyp...a te generátorod akkor jol birta...

Gabi te meg a dupláját keresed annak amit én vlha is fogok ráadásul te még csak nem is dolgozol hanem netezel :)

ha meg dolgozol akkor is csak összedobsz vlmi elektromos kütyüt a kávé szünetben és máris tejelnek.... igaz e? he? :twisted:

haver szerint a kefék jo állapotban vannak generátorban mert látta....amugy mindjárt lemegyek és csinálok videjot meg képet erröl a sipolásrol(a képen jol fog láccani:) )...jah arrol nemis beszélve h lehet megérett már az auto egy vezérmüszíj cserére mert ugye nemtom h mennyi a tényleges kilóméter benne... ugyhogy király...

Link to comment
Megosztás:

Aztec!

Jól gyanakszol... Falsot esetleg nem szívhat?

16DA!

Elméletileg igen. Nagyjából. Egy jó szerelőt kell hozzá szerválni,

meg lesz pár egyéb költség, pl. tömítés, esetleg szimering, stb...

Lacee!

Sajnos azért nem keresek olyan nagyon férfinemiszerván, és most kimaradt egy

hónap is, úgyhogy anyagilag most nem menőzöm. Emellett fizetek

albérletet, ami nem 2ft. Hidd el, Nekem is meg kell néznem, mit veszek

akciósan az Auchanban! :)

Link to comment
Megosztás:

:)

jo azért gondoltam h nem vagy egy miniszter de mivel nyakig vagy a diplomákkal és nem tanitassz ezért nyilván csak jol kereshetsz...meg azért a versenyzésre költessz x összeget akkor biztos hogy nem y a fizetésed hanem z tehát a lényeg h minden honapban keresel minimum x+y+z= alfát.... nah ebböl is látszik jo matekos vagyok :)

a lényeg h gondolom nem kockáztatnád az életszinvonalad a versenyzésért szal amit mások el mckiznek meg moziznak meg csajoznak meg isznak meg buliznak azt te el ótózod magas fordulatszámon...na szal nem kekeckedni akartam maximum picit irigykedni :wink:

hali

Link to comment
Megosztás:

Aztec!

Olyan gondja már volt emberkéknek GSi-vel, hogy direktszűrővel

néha leállt az autó. Valószínű a légtömegmérő életkorával járó

bizonytalanság van a dolgok mögött.

Falsot bármelyik vákumcsőnél szívhat, van belőlük pár darab... :)

Link to comment
Megosztás:

:))) hát jah több ló....

jol szét offoltuk a topicot....megyek tehát meglesem ezt a generátor dolgot a fényképelővel und azt még gyorsba megkérdezem h ha tárcsát cserélek akkor azt külön vegyem meg és betom rakni/haverral berakatni(aki nem annyira szakács mint én) vagy vigyem egyenesen a generátoroshoz?....Aztec itt pl rád is gondolok h te hogy csináltad....hali

Link to comment
Megosztás:

áááááá mega lol :))

redline látnod kéne azt az egyént ahhoz hogy tudd....a csunya nem kifejezés rá....lehet nem is emberből van...sry az offért....Aztec sztem ujsággal ne foglakozz :) én le se sza* nám a helyedben ....amugy tegnap befujtam ékszijat azzal srpay -vel mint mondottam hát mára még rosszabb lett a hangja....mégjobban sipol.....lehet h csak annyi a probléma h tul feszes az ékszíj? vagy erröl ne is álmodjak?

Link to comment
Megosztás:

jo de te igazábú is szakács vagy én meg csak az autokhoz vagyok szakács :)

ja még egy apro vicc....felhivtam generátorost oszt iet szol reggel nyócra gyere ide oszt délután 4-5 re gyühetsz érte....jo mondom oké és addig mit csináljak ? nézzek bambán? vagy mi auto nélkül hova az istenbe menjek? mire haza érek jöhetnék vissza...nah mind 1 ez is egy gáz h generátort ki kell szedni ahhoz h oda vigyem de ugye mivel vigyem azt a 10 kilós szart ha nincs a kocsiban genrátor ?! na szal 22es csapdája...a másik meg h nem szivesen hagyom a kocsit mindenkinél ott....de gondolom ezzel ti is igy vagytok...

Link to comment
Megosztás:

Igaz, én sem szoktam bárkinél otthagyni az autóm, csak havernál. Viszont én nagy buzgalommal segítkezek a szerelésben, oszt kérdezek mindenféle hülyeséget, hogy ez mi, az mi... :) A szerelő haverom már biztos a pokolba kíván amikor meglát engem és a verdát :!: :twisted:

Na egy kis motor topichoz illő: Szegény C16NZ-met "meghajtottam" az ótópályán, és 170km/h volt a vége (4.-ben és 5.-ben egyaránt). Ez egy 11 éves autónál 195/50-es gumikkal ültetés nélkül jó vagy rossz?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.