Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Gyertya-gyári?

Nekem NGK (made in japan) van benne kétpólusú és kinézetre detto mint a gyári. Eddig nem tapasztaltam problémát.

Fórumba lépés előtt cseréltem így nem tudtam, hogy csak gyárit szabad. :shock:

A gyárit egyébként ki gyártja nem a bosch?

Előtte gyári gm feliratos volt benne de az csúnyán le volt rakódva és kormolódva gondolom az elöző tulaj rövidutas használatának köszönhetően. Bár problémám azzal sem volt csak cseréltem azt is nemsokkal azután hogy hozzám került.

Link to comment
Megosztás:

Az enyémbe is gyárit raktak.

Viszont azért nem akarom elhinni hogy a kábelek a rosszak mert

alapjáratom nagyon szép, üresben pörgetem akkor is jó, csak akkor

szaggat mikor tolom neki!!

Arra gondolok hogy talán nem kap rendesen üzemanyagot.

Erre már télleg nem tudok mit mondani. Elhiszem, hogy nem szivesen dobsz ki fölöslegesen 20-25e ft-ot, de itt többen tapasztalatból beszélnek és ha végigolvasod a topikokat min. 50x előjött ez a probléma és ebből 45x a kábel volt a hibás!!!

Nem hülyiteni akarunk és nem is a levegőbe beszélünk, hanem a tapaztalatot osztjuk meg veled, mi egy fillért nem kapunk abból a pénzből amit te a kábelekért kifizetsz.

De mondom beszélj olyan szereővel akinek van egy kölcsönbe, próbáld ki és ha oks akkor kifizeted neki és mindenki boldog.

Link to comment
Megosztás:

az mitől lehet skacok h néha a fordszám fennragad egy egy komolyabb kínzás után 2000rpm környékén :roll: :?:

Szerintem is inkább az alapjárati moci kotus, főleg, ha csak viszonylag tartósabb intenzív terhelésnél csinálja, tehát nem tartós 200-as tempóra gondolok, hanem pl városi hajrá-lassits, megint hajrá és igy tovább.

Link to comment
Megosztás:

ezt eddig 3x csinálta összesen. Minden esetben előre melegített mocival olyan 40ről rukk 200ra majd vissza... és akkor gázról láb le és rpm maradt 2000-2200 környékén...

Nekem anno 1500rpm-nél ragadt 1X meg, aztán egy hosszútávon kicsit terhelgettem, úgy padló közeli állapot, meg terhelésváltások, meg előzés meg minden, aztán azóta sem volt gond, de opel16v Cartárs az alapjárati mocira, és a folytószelepház koszolódásának tudta be a dolgot.Szóval asszem azokat hamarosan megnézetem egy hozzáértővel.

Link to comment
Megosztás:

A mocival szemben állva a hűtő bal felső részéből megy egy cső a motor felé rohadt nagy ivben. Miért van benne ekkora kiba nagy kanyar? Azért, hogy könnyebben elrepedjen? Láttam már olyat, hogy egyszerű egyenes gumicsőre cserélték. UGye ezt minden gond nélkül megtehetem?

Csak mert emlékeim szerint (már csak azokban él az autó) kicsit öregnek tünt az a gumicső..... :?

Link to comment
Megosztás:

A mocival szemben állva a hűtő bal felső részéből megy egy cső a motor felé rohadt nagy ivben. Miért van benne ekkora kiba nagy kanyar? Azért, hogy könnyebben elrepedjen? Láttam már olyat, hogy egyszerű egyenes gumicsőre cserélték. UGye ezt minden gond nélkül megtehetem?

Csak mert emlékeim szerint (már csak azokban él az autó) kicsit öregnek tünt az a gumicső..... :?

Lehet, hogy egy kicsit túlbonyolítom, de sztem nem véletlenül van benne.Gondolok itt v.mi cirkulációs dologra, aztán lehet, hogy jóóól félregondolom.

Link to comment
Megosztás:

egyszerű egyenes gumicsőre cserélték. UGye ezt minden gond nélkül megtehetem?

Én nem tenném,GSI-vel nem sok tapasztalatom van(2 hete van ilyenem),de előtte a 4T Warbimon a hosszú cső is többször letépte a hűtő csatlakozócsonkját./a motor rángatózik a gumibakokon - nagy gáznál nem keveset mozdul el - a hűtő meg fix./ Gondolom ezt a mozgást veszi fel a gumicsőkunkor.

Link to comment
Megosztás:

Én nem tenném,GSI-vel nem sok tapasztalatom van(2 hete van ilyenem),de előtte a 4T Warbimon a hosszú cső is többször letépte a hűtő csatlakozócsonkját./a motor rángatózik a gumibakokon - nagy gáznál nem keveset mozdul el - a hűtő meg fix./ Gondolom ezt a mozgást veszi fel a gumicsőkunkor.

Nah ez egy értelmes ellenvélemény!

De természetesen nem ugy tenném föl, hogy feszüljön, hanme hagynék neki 1 kis holtjátékot

Link to comment
Megosztás:

Én nem tenném,GSI-vel nem sok tapasztalatom van(2 hete van ilyenem),de előtte a 4T Warbimon a hosszú cső is többször letépte a hűtő csatlakozócsonkját./a motor rángatózik a gumibakokon - nagy gáznál nem keveset mozdul el - a hűtő meg fix./ Gondolom ezt a mozgást veszi fel a gumicsőkunkor.

Ejj!! De jó!! Annó én is filóztam, hogy minek az a kunkor oda.. (nekem a gyári bilincs "füle" kinyirta egy ponton.ezt megnézhetitek, nem é igy van nektek is, hogy pont dörzsöli a csövet!!)

Aztán vettem..(nem túl nagy összeg, bár ha azt nézzük, h csak egy darabb gumicső. 4200 volt egy lityi fagyállóval együtt)

Redi mi van a vasaddal? hogy csak emlékben? kb 1.5 hete nem jártam erre, nem vok képben.. épp pótlom a lemaradásom..(asszem rámegy a délutánom) :lol:

Szal ez az okfejtés még tök helytálló is lehet!! hogy nem jutott eszembe :oops:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.