joecockroach Elküldve Március4, 2018 Megoszt Elküldve Március4, 2018 (edited) Én nem férek hozzá rendesen a sima csillagkulccsal. Rendeltem egy ilyen kialakítású kulcsot ebayről, azzal már menni fog. Módosítva Március4, 2018 : joecockroach Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Március5, 2018 Megoszt Elküldve Március5, 2018 8 órája, joecockroach írta: Én nem férek hozzá rendesen a sima csillagkulccsal. Rendeltem egy ilyen kialakítású kulcsot ebayről, azzal már menni fog. Ha ez igy elfér, akkor a csillagkulcs nem?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március5, 2018 Megoszt Elküldve Március5, 2018 46 perce, aholy írta: Ha ez igy elfér, akkor a csillagkulcs nem?? De elfér, csak az le tudja sarkazni, ez meg nem, legalábbis sokkal kisebb az esélye. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joecockroach Elküldve Március5, 2018 Megoszt Elküldve Március5, 2018 De elfér az is, nekem csillag-villás van ami nem fér el. A 75fokos csillagkulcs az valóban elfér. Ennek a szondakulcsnak az az előnye, hogy nyomatékkulccsal meg tudod húzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március5, 2018 Megoszt Elküldve Március5, 2018 Én sima villáskulccsal tekertem ki. Ha üzemmeleg a kipufogó, akkor szinte erő nélkül kijön, a gyári meg főleg, mert az üveggyöngy a menetek között van és elgördül rajta.- Link to comment Megosztás: More sharing options...
endre1993 Elküldve Március5, 2018 Megoszt Elküldve Március5, 2018 19 órája, joecockroach írta: Itt a fórumon visszaolvasva azt láttam, legtöbben a Bosch F 00H L00 311 jelzésű szondára esküsznek. Ilyet vettem én is, de még nem cseréltem ki, rendelni kellett hozzá szondakulcsot is a szereléshez. A cserénél meg arra kell figyelni, hogy egyrészt forró legyen a leömlő amikor a régit kitekered, másrészt üveggyöngyös zsírt kell kenni a menetre,. Az üveggyöngy hőszigetel és elvileg így nem ég meg a szonda a menetnél, ezt írja a szerelési útmutató. https://www.piese-auto.ro/sonda-lambda-opel-astra-f-56_-57_-1-6-i-bosch-f00hl00311/1810/100729/artprod-78429504/# talaltam s eleg realis arban rendelem aztan hozzak nehany nap koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március5, 2018 Megoszt Elküldve Március5, 2018 Csillagvillás csillag részével ki lehet szedni, oda is fér, meg nem is sarkaz. Csak a hűtőre kell vigyázni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joecockroach Elküldve Március5, 2018 Megoszt Elküldve Március5, 2018 (edited) Csak a kedvetekért csináltam a videót. Módosítva Március5, 2018 : joecockroach Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Március6, 2018 Megoszt Elküldve Március6, 2018 12 órája, joecockroach írta: Csak a kedvetekért csináltam a videót. Nincs más hátra, ki kell venni a motort Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március6, 2018 Megoszt Elküldve Március6, 2018 13 órája, joecockroach írta: Csak a kedvetekért csináltam a videót. Szerintem nekem messzebb van a hűtő legalábbis, én tudok rajta forgatni, de nem sokat. Meg talán az a kiugró rész sincs vagy nem akkora a leömlőn mint neked. A kulcsot sajna nem tudom rárakni, mert össze van bandázsolva a szonda csatija, nem akarom lefejteni. Meg gondolom az sem mindegy hogy a szonda hatlapfeje, milyen pozícióba került amikor megszorult. Meg a hűtő venti kerete is lejjebb van nekem talán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lajos12 Elküldve Március9, 2018 Megoszt Elküldve Március9, 2018 Hello mindenkinek! Már jó rég voltam erre! De most viszont!!! Az mitől lehet, hogy jeges időben frankó az alapjárat, DE!! most 10 fok környékén meg egyfolytában 2ezer??!! :O Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március10, 2018 Megoszt Elküldve Március10, 2018 12 órája, Lajos12 írta: Hello mindenkinek! Már jó rég voltam erre! De most viszont!!! Az mitől lehet, hogy jeges időben frankó az alapjárat, DE!! most 10 fok környékén meg egyfolytában 2ezer??!! :O Üdv..alapból ugye alapjárati motor-fals levegő szokta okozni az ilyet, de ha hidegben jó volt kimérheted esetleg a kétvezetékes vízhőfok jeladót is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március10, 2018 Megoszt Elküldve Március10, 2018 Műszaki előtt kicsit nézegettem a motorteret, és feltűnt az utolsó hengernél a tömítés alól némi folyás, szerintem hűtőfolyadék, mert száraz ronggyal le lehet törölni,sajna nem teljesen, mert ritka car helyen van. Egyre inkább aktuális az SE átépítés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Március10, 2018 Megoszt Elküldve Március10, 2018 6 órája, zotya975 írta: Műszaki előtt kicsit nézegettem a motorteret, és feltűnt az utolsó hengernél a tömítés alól némi folyás, szerintem hűtőfolyadék, mert száraz ronggyal le lehet törölni,sajna nem teljesen, mert ritka car helyen van. Egyre inkább aktuális az SE átépítés. Sajnos ott tényleg elkezdődött valami. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március11, 2018 Megoszt Elküldve Március11, 2018 15 órája, Róóóbi írta: Sajnos ott tényleg elkezdődött valami. Hát április elején műszaki, addig csak kihúzza, aztán már tényleg kézbe kell vennem az SE hengerfejet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Március11, 2018 Megoszt Elküldve Március11, 2018 4 órája, zotya975 írta: Hát április elején műszaki, addig csak kihúzza, aztán már tényleg kézbe kell vennem az SE hengerfejet. Apró csorgással vagy kevés víz-evéssel meglepően sokáig képesek elmenni. Április meg itt van mindjárt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március11, 2018 Megoszt Elküldve Március11, 2018 1 órával ezelőtt, Róóóbi írta: Apró csorgással vagy kevés víz-evéssel meglepően sokáig képesek elmenni. Április meg itt van mindjárt. Néztem most, nem láttam további folyást meg lefelé csak a fagydugó tetejéig ment le szóval csak szivárgás inkább. A hűtőfolyadék fogyogatott mindíg is, de havi szinten talán ha egy deci, ami betudható akár párolgásnak is. Amúgy is mindíg hagytam lejjebb menni a szintet, mert ha jelen van akkor a hűtő sarkánál is szokott szivárogni. Ha szint alatt van akkor nem. Jövő hétvégén úgyis lemosom a motort, főleg a váltó teteje piros-olajos a kulissza szimering csere nem hozott tökéletes eredményt. Kiszerelem a bödönt, meg amit kell visszaalakítok, van némi karosszériázás aztán bejelentem előműszakira. Utána nekiesek a hengerfejnek, nyomás próba aztán síkolás, szelepek becsiszolása, meg össze kell írni mit kell vennem. HF-csavarok, tömítések, tőkék, amik ide kellenek. Nincs még 3 baros pumpám sem, meg a kábelkorbácson is kell javítani. De szerintem tuti nem bírom most sem végigcsinálni részeredmény nélkül, az SE hengerfejet fel fogom tenni az NZ befecsijével. Ugye a járatok mások, meg lesz egy plusz kétvezetékes jeladóm a hengerfej végén. A DIS kocka helyére szerintem felmegy az elosztó. A veztengelyház szerintem ugyanaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Március11, 2018 Megoszt Elküldve Március11, 2018 1 óra, zotya975 írta: Néztem most, nem láttam további folyást meg lefelé csak a fagydugó tetejéig ment le szóval csak szivárgás inkább. A hűtőfolyadék fogyogatott mindíg is, de havi szinten talán ha egy deci, ami betudható akár párolgásnak is. Amúgy is mindíg hagytam lejjebb menni a szintet, mert ha jelen van akkor a hűtő sarkánál is szokott szivárogni. Ha szint alatt van akkor nem. Jövő hétvégén úgyis lemosom a motort, főleg a váltó teteje piros-olajos a kulissza szimering csere nem hozott tökéletes eredményt. Kiszerelem a bödönt, meg amit kell visszaalakítok, van némi karosszériázás aztán bejelentem előműszakira. Utána nekiesek a hengerfejnek, nyomás próba aztán síkolás, szelepek becsiszolása, meg össze kell írni mit kell vennem. HF-csavarok, tömítések, tőkék, amik ide kellenek. Nincs még 3 baros pumpám sem, meg a kábelkorbácson is kell javítani. De szerintem tuti nem bírom most sem végigcsinálni részeredmény nélkül, az SE hengerfejet fel fogom tenni az NZ befecsijével. Ugye a járatok mások, meg lesz egy plusz kétvezetékes jeladóm a hengerfej végén. A DIS kocka helyére szerintem felmegy az elosztó. A veztengelyház szerintem ugyanaz. Azt hogy? Ha nem titok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március11, 2018 Megoszt Elküldve Március11, 2018 53 perce, aholy írta: Azt hogy? Ha nem titok... Hát úgy gondoltam, hogy ugye felmegy az SE hengerfej az NZ blokkra, és mivel tuti nem bírom kivárni amig beszerzem a pumpát, kicserélem, átfűzöm a kábelkorbácsot, átkötöm a vízcsöveket, veszek másik légszűrő harmonikát, egyszerűen visszateszem rá a szívócsonkot az egy szem központi injektorral. Úgy néztem hogy a vízjárat a vezérlés felől ugyanazon a helyen van mindegyiken, csak a szívócsatorna más, ugye az SE kerek, az NZ szögletes. A leömlő passzol, a veztengelyház meg szerintem mindegy melyik megy vissza, mert úgy láttam tök egyformák. Most az SE tengely van bent ami nagyobbat emel, akkor majd jön mellé a 8 nagyobb szelep. Elnéztem valamit? Van valami összeférhetetlenség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Március11, 2018 Megoszt Elküldve Március11, 2018 16 perce, zotya975 írta: Hát úgy gondoltam, hogy ugye felmegy az SE hengerfej az NZ blokkra, és mivel tuti nem bírom kivárni amig beszerzem a pumpát, kicserélem, átfűzöm a kábelkorbácsot, átkötöm a vízcsöveket, veszek másik légszűrő harmonikát, egyszerűen visszateszem rá a szívócsonkot az egy szem központi injektorral. Úgy néztem hogy a vízjárat a vezérlés felől ugyanazon a helyen van mindegyiken, csak a szívócsatorna más, ugye az SE kerek, az NZ szögletes. A leömlő passzol, a veztengelyház meg szerintem mindegy melyik megy vissza, mert úgy láttam tök egyformák. Most az SE tengely van bent ami nagyobbat emel, akkor majd jön mellé a 8 nagyobb szelep. Elnéztem valamit? Van valami összeférhetetlenség? A szívócsatorna másságára gondoltam. Nem volt még előttem egyszerre a kettő hogy lássam mennyire passzolna egymáshoz. Nem egyszerűbb lenne csak egyszer összerakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Március11, 2018 Megoszt Elküldve Március11, 2018 2 órája, zotya975 írta: Néztem most, nem láttam további folyást meg lefelé csak a fagydugó tetejéig ment le szóval csak szivárgás inkább. A hűtőfolyadék fogyogatott mindíg is, de havi szinten talán ha egy deci, ami betudható akár párolgásnak is. Amúgy is mindíg hagytam lejjebb menni a szintet, mert ha jelen van akkor a hűtő sarkánál is szokott szivárogni. Ha szint alatt van akkor nem. Jövő hétvégén úgyis lemosom a motort, főleg a váltó teteje piros-olajos a kulissza szimering csere nem hozott tökéletes eredményt. Kiszerelem a bödönt, meg amit kell visszaalakítok, van némi karosszériázás aztán bejelentem előműszakira. Utána nekiesek a hengerfejnek, nyomás próba aztán síkolás, szelepek becsiszolása, meg össze kell írni mit kell vennem. HF-csavarok, tömítések, tőkék, amik ide kellenek. Nincs még 3 baros pumpám sem, meg a kábelkorbácson is kell javítani. De szerintem tuti nem bírom most sem végigcsinálni részeredmény nélkül, az SE hengerfejet fel fogom tenni az NZ befecsijével. Ugye a járatok mások, meg lesz egy plusz kétvezetékes jeladóm a hengerfej végén. A DIS kocka helyére szerintem felmegy az elosztó. A veztengelyház szerintem ugyanaz. Az a baj a szivárgással, hogy ránézel és nem bírod elviselni, bontani kell-én így tekintek rá. Tengelyház szerintem is ugyanaz, illetve a gyújtás oldalon mintha egy csavarnak lenne felöntés ami elosztóson nincs de ebben nem vagyok biztos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március11, 2018 Megoszt Elküldve Március11, 2018 1 órával ezelőtt, aholy írta: A szívócsatorna másságára gondoltam. Nem volt még előttem egyszerre a kettő hogy lássam mennyire passzolna egymáshoz. Nem egyszerűbb lenne csak egyszer összerakni? De biztos egyszerűbb lenne, csak türelmetlen is vagyok, meg kíváncsi vagyok így hogyan megy. Mert elméletileg nem nézik a vizsgán milyen a motor ha a szám passzol, de én úgy gondoltam, hogy mégiscsak visszarakom majd műszakikra a központi injektort, és akkor pont ebben az állapotban lesz a motor. 1 órával ezelőtt, Róóóbi írta: Az a baj a szivárgással, hogy ránézel és nem bírod elviselni, bontani kell-én így tekintek rá. Tengelyház szerintem is ugyanaz, illetve a gyújtás oldalon mintha egy csavarnak lenne felöntés ami elosztóson nincs de ebben nem vagyok biztos... Néztem megint, de lehet hogy az a pár csepp télen hónapok alatt jött ki ( amikor nem nézegettem olyan gyakran) mert most is csak a csavar alatt látszik hogy van valami, de ha nem keresed nem feltűnő. Néztem most az SE tengelyházat, és szerintem simán belemegy az elosztó, csak ezen van a 3 csavarnak hely, az NZ-n meg sima henger ez e rész. Tehát az elosztót be tudom fogatni az SE -n a DIS kocka alaplemez helyére. Persze próbálni kell előtte azért. Ugye amikor átraktam a tengelyt akkor is volt olyan gond, hogy az SE- nek van a végében egy golyó és az elosztó tengelye ott elakadt, ezért pár milit le kellett köszörülni belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Március11, 2018 Megoszt Elküldve Március11, 2018 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: De biztos egyszerűbb lenne, csak türelmetlen is vagyok, meg kíváncsi vagyok így hogyan megy. Mert elméletileg nem nézik a vizsgán milyen a motor ha a szám passzol, de én úgy gondoltam, hogy mégiscsak visszarakom majd műszakikra a központi injektort, és akkor pont ebben az állapotban lesz a motor. Néztem megint, de lehet hogy az a pár csepp télen hónapok alatt jött ki ( amikor nem nézegettem olyan gyakran) mert most is csak a csavar alatt látszik hogy van valami, de ha nem keresed nem feltűnő. Néztem most az SE tengelyházat, és szerintem simán belemegy az elosztó, csak ezen van a 3 csavarnak hely, az NZ-n meg sima henger ez e rész. Tehát az elosztót be tudom fogatni az SE -n a DIS kocka alaplemez helyére. Persze próbálni kell előtte azért. Ugye amikor átraktam a tengelyt akkor is volt olyan gond, hogy az SE- nek van a végében egy golyó és az elosztó tengelye ott elakadt, ezért pár milit le kellett köszörülni belőle. Meg ugye az a reve, amit képez a könnyűfémen az jótékonyan tömít. Akár a régi olajsár a teknő peremén. Az az, a DIS lemez lefogató csavarjainak a felöntései. Azt hogy lent megvan-e a menet az elosztót tartó villának (ugye DIS-nél nincs rá szükség), és az nem lesz-e útban a fagydugó helyén meredező vízhőfok jeladónak, azt most meg nem mondom. Nincs előttem, rossz hogy nem látom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március12, 2018 Megoszt Elküldve Március12, 2018 7 órája, Róóóbi írta: Meg ugye az a reve, amit képez a könnyűfémen az jótékonyan tömít. Akár a régi olajsár a teknő peremén. Az az, a DIS lemez lefogató csavarjainak a felöntései. Azt hogy lent megvan-e a menet az elosztót tartó villának (ugye DIS-nél nincs rá szükség), és az nem lesz-e útban a fagydugó helyén meredező vízhőfok jeladónak, azt most meg nem mondom. Nincs előttem, rossz hogy nem látom. Az Y csavarnak a menetes furat megvan, na hogy a jeladó nem lesz-e útban azt már passzolom...ez mondjuk nem mindegy. Ha tudnám milyen a menet akkor mehetne a helyére vakdugó is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
endre1993 Elküldve Március12, 2018 Megoszt Elküldve Március12, 2018 (edited) helo gyertyak kell csereljek es 2 polusu van benne tehetek bele 4 polusut? hataroz valamit? koszonom a segitseget egy opel astra f rol van szo ami c16nz Módosítva Március12, 2018 : endre1993 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts