zotya975 Elküldve Február17, 2018 Megoszt Elküldve Február17, 2018 13 órája, zolpat írta: Hát nem tudom srácok... Nekem az Isuzu turbós blokkal(82lovas) Caravanom(szervó,két lufi,két vill.ablak,ülésfűtés,elektr.+fűthető tükrök,elektr.áll.fényszóró,tetőablak,vonóhorog,gyári ködlámpa) a forgalmiba 1260kg van írva önsúlyra..Azt hiszem felsoroltam minden extrát ami nálam a fapadtól eltér Ez csak azért is furcsállom,mert haver 124-es Mercije,a 2000-es szívódé blokkal,az meg 1320kg...a forgalmi szerint....Pedig ránézésre jóval nehezebbnek-nagyobbnak(masszívabbnak)tűnik a Merdzsó,de akkor ezek szerint csak cirka 60kg különbség lenne köztük....én személy szerint nehezen hiszem,de ki tudja.... Vagy akkor most melyik gyár hazudik a két kocsi súlyát illetően,Opelék versus Merciék??? Üdv.Z Szerintem a forgalmiban motor-karosszéria típus alapján van beírva a súly, nem számolnak a súlynövelő extrákkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt5566 Elküldve Február26, 2018 Megoszt Elküldve Február26, 2018 On 2018. 02. 17. at 8:47, zotya975 írta: Szerintem a forgalmiban motor-karosszéria típus alapján van beírva a súly, nem számolnak a súlynövelő extrákkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt5566 Elküldve Február26, 2018 Megoszt Elküldve Február26, 2018 F astraba g astra motor beszerelhetö. A motorkod mind kettő nel x14xe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február26, 2018 Megoszt Elküldve Február26, 2018 41 perce, zsolt5566 írta: F astraba g astra motor beszerelhetö. A motorkod mind kettő nel x14xe. Igen, csak a motorkódnak kell passzolni azzal nem foglalkoznak miből jött az új motor. Technikai szempontból lehet motortartó bak eltérés mondjuk. Ezt tisztázni kellene vásárlás előtt legjobb lenne megnézni . Link to comment Megosztás: More sharing options...
endre1993 Elküldve Február27, 2018 Megoszt Elküldve Február27, 2018 (edited) Hello lenne egy olyan kerdesem hogy nem mukodik a hutonek a hogombaja es a kerdes az lenne hogy vajon azert turaz a motor mikor 90 fokon van kb 1500-1800 fordulat nincs relantin A tobbi lehetseges dolgot ki csereltem alapjarati motor csoveket a farcs levegoert injector pakolasokat alternator egr szelep tisztitas stb Esetleg valakinek otlete szivesen vennem. Módosítva Február27, 2018 : endre1993 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február27, 2018 Megoszt Elküldve Február27, 2018 8 perce, endre1993 írta: Hello lenne egy olyan kerdesem hogy nem mukodik a hutonek a hogombaja es a kerdes az lenne hogy vajon azert turaz a motor mikor 90 fokon van kb 1500-1800 fordulat nincs relantin A tobbi lehetseges dolgot ki csereltem alapjarati motor csoveket a farcs levegoert injector pakolasokat alternator egr szelep tisztitas stb Esetleg valakinek otlete szivesen vennem. A hűtő hőgombája csak a hűtő ventilátor bekapcsolásáért felel másért nem, nincs is bekötve a motorvezérlőbe, tehát nem tud beleszólni alapjáratba-fordulatszámba..stb. A felpörgö motor problémát az szokta okozni amit írtál, alapjárati motor ha koszos ( és a fészke) vákumcsövek, lecsúszása, kirepedése, injektor talp és ház tömítés... Hideg motornál lehet féktisztítót fújkálni a gyanús helyekre ha valahol rés-repedés van akkor a motor beszívja és felpörög. Gyúlékony ezért óvatosan kell vele bánni és ezért hideg motornál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
endre1993 Elküldve Február27, 2018 Megoszt Elküldve Február27, 2018 2 perce, zotya975 írta: A hűtő hőgombája csak a hűtő ventilátor bekapcsolásáért felel másért nem, nincs is bekötve a motorvezérlőbe, tehát nem tud beleszólni alapjáratba-fordulatszámba..stb. A felpörgö motor problémát az szokta okozni amit írtál, alapjárati motor ha koszos ( és a fészke) vákumcsövek, lecsúszása, kirepedése, injektor talp és ház tömítés... Hideg motornál lehet féktisztítót fújkálni a gyanús helyekre ha valahol rés-repedés van akkor a motor beszívja és felpörög. Gyúlékony ezért óvatosan kell vele bánni és ezért hideg motornál. Rendben. Es meg egy kerdes miert csak melegen csinalaj? esetleg melegen tagulnak ki a peredesek vagy hibas pakolasok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február27, 2018 Megoszt Elküldve Február27, 2018 3 perce, endre1993 írta: Rendben. Es meg egy kerdes miert csak melegen csinalaj? esetleg melegen tagulnak ki a peredesek vagy hibas pakolasok? Nem valószínű, inkább az elektronika szokott hibát produkálni hidegen vagy éppen melegen. talán a pillangószelep poti, vagy a Map szenzor, de mielőtt újat veszel bármelyikből érdemes egy kölcsön darabot megpróbálni. Nincs szénpor a vákumcsöveben? A tűzfalnál van egy "úfó" alakú 3 csöves műanyag szelep oda ( és tovább is) be tud jutni szénpor az aktívszén tartályból Link to comment Megosztás: More sharing options...
endre1993 Elküldve Február27, 2018 Megoszt Elküldve Február27, 2018 2 perce, zotya975 írta: Nem valószínű, inkább az elektronika szokott hibát produkálni hidegen vagy éppen melegen. talán a pillangószelep poti, vagy a Map szenzor, de mielőtt újat veszel bármelyikből érdemes egy kölcsön darabot megpróbálni. Nincs szénpor a vákumcsöveben? A tűzfalnál van egy "úfó" alakú 3 csöves műanyag szelep oda ( és tovább is) be tud jutni szénpor az aktívszén tartályból Nem nincs semmi benne tiszta a cso Link to comment Megosztás: More sharing options...
endre1993 Elküldve Február27, 2018 Megoszt Elküldve Február27, 2018 Just now, endre1993 írta: Nem nincs semmi benne tiszta a cso igy hogy irtad ha ujra gyujtom megint normal a relantin egy ideig Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február27, 2018 Megoszt Elküldve Február27, 2018 54 perce, endre1993 írta: igy hogy irtad ha ujra gyujtom megint normal a relantin egy ideig Hát nem akarlak elkeseríteni, de van amikor nincs meg a hiba oka. Nekem pölö hidegen szokott felpörögni van hogy 3000-ig és gázadás nélkül viszi a kocsit sebességbe, évek alatt sem jöttem rá mi az oka. Elindulok aztán pörög, és a 3-4. lámpánál már leesik ahogy a pirosnál állok. Szétszedtem-cserélgettem, de nem javult meg. De nekem például mindíg csak hidegen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
endre1993 Elküldve Március3, 2018 Megoszt Elküldve Március3, 2018 helo meg mindig ingadozik az alap relantinom meg csinaltam a vakum hibakat kabeleket stb. lenne egy olyan kerdesem hogy valami elekronika megvezerlo lehet az oka es a főtengely fordulatszám jeladó ha hibas befolyasolya e ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március3, 2018 Megoszt Elküldve Március3, 2018 2 órája, endre1993 írta: helo meg mindig ingadozik az alap relantinom meg csinaltam a vakum hibakat kabeleket stb. lenne egy olyan kerdesem hogy valami elekronika megvezerlo lehet az oka es a főtengely fordulatszám jeladó ha hibas befolyasolya e ? Motorkód kellene ahhoz hogy meg tudjam mondani milyen jeladód ( főtengely, Hall..) van és hol. De alapból mindegyik csak a helyes gyujtási időért felel. A motorvezérlő elméletileg meg tud hibásodni, de nem túl gyakori. Ezt viszont a legkönnyebb cseredarabbal kiszűrni. Ugye a motorkódnak azonosnak kell lennie, és az indításgátló megléte is számít. Tehát ha nincs akkor a cseredarab is ilyen autóból származzon, ha van akkor meg ilyenből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
endre1993 Elküldve Március3, 2018 Megoszt Elküldve Március3, 2018 (edited) 2 órája, zotya975 írta: Motorkód kellene ahhoz hogy meg tudjam mondani milyen jeladód ( főtengely, Hall..) van és hol. De alapból mindegyik csak a helyes gyujtási időért felel. A motorvezérlő elméletileg meg tud hibásodni, de nem túl gyakori. Ezt viszont a legkönnyebb cseredarabbal kiszűrni. Ugye a motorkódnak azonosnak kell lennie, és az indításgátló megléte is számít. Tehát ha nincs akkor a cseredarab is ilyen autóból származzon, ha van akkor meg ilyenből. opel astra f 1,6i c16nz amig nem eri el az uzem homersekletet addig nincs baj de mikor el eri a relanti 1800-2200 meg allitom ujra inditom es egy 10 percet megint jo aztan megint kezdi ami olyan dolog volt mindet ki csereltem map szenzor injector vezerlo relantinszabajzo benzin adagolo ugyelve a pakolasokra s a slagokra a farcs levego vegett Módosítva Március3, 2018 : endre1993 Link to comment Megosztás: More sharing options...
endre1993 Elküldve Március3, 2018 Megoszt Elküldve Március3, 2018 (edited) 2 perce, endre1993 írta: opel astra f 1,6i c16nz amig nem eri el az uzem homersekletet addig nincs baj de mikor el eri a relanti 1800-2200 Módosítva Március3, 2018 : endre1993 Link to comment Megosztás: More sharing options...
endre1993 Elküldve Március3, 2018 Megoszt Elküldve Március3, 2018 5 perce, endre1993 írta: opel astra f 1,6i c16nz amig nem eri el az uzem homersekletet addig nincs baj de mikor el eri a relanti 1800-2200 meg allitom ujra inditom es egy 10 percet megint jo aztan megint kezdi ami olyan dolog volt mindet ki csereltem map szenzor injector vezerlo relantinszabajzo benzin adagolo ugyelve a pakolasokra s a slagokra a farcs levego vegett a seria 00B50302 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március3, 2018 Megoszt Elküldve Március3, 2018 3 órája, endre1993 írta: opel astra f 1,6i c16nz amig nem eri el az uzem homersekletet addig nincs baj de mikor el eri a relanti 1800-2200 meg allitom ujra inditom es egy 10 percet megint jo aztan megint kezdi ami olyan dolog volt mindet ki csereltem map szenzor injector vezerlo relantinszabajzo benzin adagolo ugyelve a pakolasokra s a slagokra a farcs levego vegett Itt nincs főtengely jeladó, Hall jeladó van a gyujtáselosztó alatt, az Egr pedig vákumos. Az injektorház hátuljába megy két cső, az egyik a szelepfedéltől, ami a kartergáz vékonyabbik csöve a másik a tűzfalon található Map szenzortól. Kábé egyforma vastagságúak, és egymás alá-fölé csatlakoznak be. Nem lettek felcserélve? Ezen a képen jól látszik melyik cső hová megy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március4, 2018 Megoszt Elküldve Március4, 2018 (edited) Üzemi hőmérsékleten az alapjáratot már a lambda-szonda jele is befolyásolja... ;-) Leállítás után 10 percig ugyancsak nem figyeli a vezérlő a lambdát, csak ha már minden feltétel meg van hozzá. Lehet, hogy ott a gond... Mikor ingadozik, le kell húzni a szonda kábelét és figyelni. Ha nem érzékeli a lambdát a vezérlő, akkor beáll egy közép értékre. Akkor elvileg nem lenne szabad ingadozni az alapjáratnak, hanem olyannak kellene lennie mint hidegen. Ott is középértékkel számol... Módosítva Március4, 2018 : pszilaj Link to comment Megosztás: More sharing options...
endre1993 Elküldve Március4, 2018 Megoszt Elküldve Március4, 2018 (edited) 13 órája, zotya975 írta: Itt nincs főtengely jeladó, Hall jeladó van a gyujtáselosztó alatt, az Egr pedig vákumos. Az injektorház hátuljába megy két cső, az egyik a szelepfedéltől, ami a kartergáz vékonyabbik csöve a másik a tűzfalon található Map szenzortól. Kábé egyforma vastagságúak, és egymás alá-fölé csatlakoznak be. Nem lettek felcserélve? Ezen a képen jól látszik melyik cső hová megy: a kartergaz a tetein megy be nekem ahol a levegoszuro csove a map szenzor csove kb masfel centi atmeroju mig a kartergaze kb harom cm Módosítva Március4, 2018 : endre1993 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március4, 2018 Megoszt Elküldve Március4, 2018 1 óra, endre1993 írta: a kartergaz a tetein megy be nekem ahol a levegoszuro csove a map szenzor csove kb masfel centi atmeroju mig a kartergaze kb harom cm Két kartergázcső van, a vastagabbik amiről te beszélsz, az megy bele a nagy fekete műanyag kupakba, a vákonyabbik oda csatlakozik ahová a képen van. Ha ez fel van cserélve a Map szenzor csövével, az is produkálhat érdekes alapjáratot. Persze ha nem szerelés után jött elő a hiba, hanem csak úgy, akkor ez nem játszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
endre1993 Elküldve Március4, 2018 Megoszt Elküldve Március4, 2018 9 órája, pszilaj írta: Üzemi hőmérsékleten az alapjáratot már a lambda-szonda jele is befolyásolja... ;-) Leállítás után 10 percig ugyancsak nem figyeli a vezérlő a lambdát, csak ha már minden feltétel meg van hozzá. Lehet, hogy ott a gond... Mikor ingadozik, le kell húzni a szonda kábelét és figyelni. Ha nem érzékeli a lambdát a vezérlő, akkor beáll egy közép értékre. Akkor elvileg nem lenne szabad ingadozni az alapjáratnak, hanem olyannak kellene lennie mint hidegen. Ott is középértékkel számol... probaltam es nem jo a labda szonda igazad volt koszonom a segitseget Link to comment Megosztás: More sharing options...
endre1993 Elküldve Március4, 2018 Megoszt Elküldve Március4, 2018 4 órája, zotya975 írta: Két kartergázcső van, a vastagabbik amiről te beszélsz, az megy bele a nagy fekete műanyag kupakba, a vákonyabbik oda csatlakozik ahová a képen van. Ha ez fel van cserélve a Map szenzor csövével, az is produkálhat érdekes alapjáratot. Persze ha nem szerelés után jött elő a hiba, hanem csak úgy, akkor ez nem játszik. es neked is koszonom forditva volt a cso utana neztem es tenyleg ossze volt keverve. most nagyobb az ereje is 3 as ban is kapar kovesuton Link to comment Megosztás: More sharing options...
endre1993 Elküldve Március4, 2018 Megoszt Elküldve Március4, 2018 (edited) egy annyi kerdesem lenne hogy ez a szonda talalna bele ? https://www.piese-auto.ro/sonda-lambda-opel-astra-f-56_-57_-1-6-i-mobiletron-os-g101/1810/100729/artprod-605981530/# opel c16nz 00643254 Módosítva Március4, 2018 : endre1993 Link to comment Megosztás: More sharing options...
joecockroach Elküldve Március4, 2018 Megoszt Elküldve Március4, 2018 Itt a fórumon visszaolvasva azt láttam, legtöbben a Bosch F 00H L00 311 jelzésű szondára esküsznek. Ilyet vettem én is, de még nem cseréltem ki, rendelni kellett hozzá szondakulcsot is a szereléshez. A cserénél meg arra kell figyelni, hogy egyrészt forró legyen a leömlő amikor a régit kitekered, másrészt üveggyöngyös zsírt kell kenni a menetre,. Az üveggyöngy hőszigetel és elvileg így nem ég meg a szonda a menetnél, ezt írja a szerelési útmutató. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Március4, 2018 Megoszt Elküldve Március4, 2018 13 perce, joecockroach írta: Itt a fórumon visszaolvasva azt láttam, legtöbben a Bosch F 00H L00 311 jelzésű szondára esküsznek. Ilyet vettem én is, de még nem cseréltem ki, rendelni kellett hozzá szondakulcsot is a szereléshez. A cserénél meg arra kell figyelni, hogy egyrészt forró legyen a leömlő amikor a régit kitekered, másrészt üveggyöngyös zsírt kell kenni a menetre,. Az üveggyöngy hőszigetel és elvileg így nem ég meg a szonda a menetnél, ezt írja a szerelési útmutató. Sima csillagkulccsal tekertem ki. Amit vettem bosch szondat, annak meg volt kenve valamilyen szurke zsirral a menete. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts