joecockroach Elküldve Február13, 2018 Megoszt Elküldve Február13, 2018 37 perce, wookie írta: Azzal akkor bajok vannak, az xe nem eeszik annyit télen. Vagy nagyon rövideket mész, de azon az 1.4 motor sem segít, főleg mert az pici ehhez a kasznihoz. Akkor már valami 1.6 meg valami plusz melegítő/fűtő hogy legalább az üzemi hőmérséklet közelébe kerüljön. Igen, nagyon rövid városi használatra gondoltam, 2-4 km kb, télen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február13, 2018 Megoszt Elküldve Február13, 2018 2 órája, joecockroach írta: Igen, nagyon rövid városi használatra gondoltam, 2-4 km kb, télen. Arra valami villanyautót kell venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február13, 2018 Megoszt Elküldve Február13, 2018 6 órája, zolpat írta: Énis inkább az NZ felé hajlok,nem kell nekem 16 szelep+2 vezérműtengely EGR meg miegymás,csak annyival több a nyűg! Sima mezei 8 szelep kp. injektor full fapad,rohangálni rövidebb távokra szerintem elég lesz bőven Nekem anno elég volt az 1,4-es is,na nem egy erőgép valóban a maga 60lóerejével,de 90-100-as utazóval elvitt bárhova. Mondjuk az enyém 5ajtós volt,nem kombi mint a tiéd Zotya... Magamnak is csak azért vettem dízelt,mert én szinte minden nap 45km-re járok melózni,az oda-vissza már 90km! Aztán mondom ha már dízel,akkor a vélhetően jobbik Isuzura esett a választásom,annak meg külön örülök,hogy még Caravan is Szóval akkor ha nem találok megfelelő állapotú 1,4-es NZ-t,csak akkor lesz esetleg 1,6-os.. Üdv.Z Nem minden X-es motor 16 szelepes, de 16 szelepes volt C-s motor is. Szép megfogalmazás. Pl.: X16SZ, az egyhat 8 szelep, elektronikus AGR-el és DIS gyújtással, 71 Le újkorában. Az X16SZR ugyanez 75 lóval. C16XE pedig egy 16 szelepes 1.6, még az Ecotec előtti DIS gyújtásos AGR nélkül, 105 lóval. Az X16XE-X16XEL pedig már Ecotec. Igazából a legjobb kompromisszum a "ne a legkisebb, ne a legnagyobb de odébb tudjon állni" témában az X16SZ/R motor. 7 literrel lehet kalkulálni vagy picivel alatta, ha egészséges. 2500-4500 r/min közt elvan mint a befőtt, alatta nem megy, felette csak forog. Teljesítménymaximuma 5000r/min táján van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2018 Megoszt Elküldve Február14, 2018 16 órája, joecockroach írta: Igen, nagyon rövid városi használatra gondoltam, 2-4 km kb, télen. 14 órája, wookie írta: Arra valami villanyautót kell venni. Hát ja a falu végén szokott kimozdulni a kékből a mutató ami olyan 3 kilométer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Február14, 2018 Megoszt Elküldve Február14, 2018 (edited) Nekem a dízelnél nagyon kicsit,talán 2-3mm,ha kimozdul a kékből a mutató(45km-en) Valami hasonlóra gondoltam a fentebb feltett kérdésemet illetően,bár mondom,az asszonynak elég lenne az 1,4 is,nem szokott száguldozni.. https://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_1.6_gl_ritka_allapot-12537597 Ára is tűrhető,az állapota meg ha tényleg igaz a leírás,akkor az is megfelelő lenne.. Üdv.Z Módosítva Február14, 2018 : zolpat Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2018 Megoszt Elküldve Február14, 2018 16 perce, zolpat írta: Nekem a dízelnél nagyon kicsit,talán 2-3mm,ha kimozdul a kékből a mutató(45km-en) Valami hasonlóra gondoltam a fentebb feltett kérdésemet illetően,bár mondom,az asszonynak elég lenne az 1,4 is,nem szokott száguldozni.. https://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_1.6_gl_ritka_allapot-12537597 Ára is tűrhető,az állapota meg ha tényleg igaz a leírás,akkor az is megfelelő lenne.. Üdv.Z Nem rossz, de a hátsó bizti övnél ki volt bontva a kéderből a burkolat, nem nagy ügy, de vajon miért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Február14, 2018 Megoszt Elküldve Február14, 2018 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Nem rossz, de a hátsó bizti övnél ki volt bontva a kéderből a burkolat, nem nagy ügy, de vajon miért? Na igen,lehet az övfeszítőt bazirgálták,bár az meg nem ott van ha jól tudom,de az is lehet hogy komolyabb gond miatt volt bontva... Mindegy is,úgyis a szemrevételezés+kipróbálás stb. a mérvadó.. Bár ha lehetne,inkább a 95utáni modellfrisítetteket vagy Classicokat nézegetem,de ugye azok meg már kicsit drágábbak... Üdv.Z Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2018 Megoszt Elküldve Február14, 2018 3 perce, zolpat írta: Na igen,lehet az övfeszítőt bazirgálták,bár az meg nem ott van ha jól tudom,de az is lehet hogy komolyabb gond miatt volt bontva... Mindegy is,úgyis a szemrevételezés+kipróbálás stb. a mérvadó.. Bár ha lehetne,inkább a 95utáni modellfrisítetteket vagy Classicokat nézegetem,de ugye azok meg már kicsit drágábbak... Üdv.Z Drágább, de ha jól tudom akkor jött be a kormánylufi, ami viszont jó dolog. Plusz ha 1.4-nél maradunk szerintem akkoriban váltottak X14NZ-re aminek már jobb a besorolása, bár nem tudom szmogriadónál Pesten ezzel lehet-e menni, a c14nz-vel nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Február14, 2018 Megoszt Elküldve Február14, 2018 (edited) On 2018. 02. 13. at 21:06, Róóóbi írta: Nem minden X-es motor 16 szelepes, de 16 szelepes volt C-s motor is. Szép megfogalmazás. Pl.: X16SZ, az egyhat 8 szelep, elektronikus AGR-el és DIS gyújtással, 71 Le újkorában. Az X16SZR ugyanez 75 lóval. C16XE pedig egy 16 szelepes 1.6, még az Ecotec előtti DIS gyújtásos AGR nélkül, 105 lóval. Az X16XE-X16XEL pedig már Ecotec. Igazából a legjobb kompromisszum a "ne a legkisebb, ne a legnagyobb de odébb tudjon állni" témában az X16SZ/R motor. 7 literrel lehet kalkulálni vagy picivel alatta, ha egészséges. 2500-4500 r/min közt elvan mint a befőtt, alatta nem megy, felette csak forog. Teljesítménymaximuma 5000r/min táján van. Teljes mértékben alátámasztom! X16SZR 8 szeleppel, jó választás. Nekem kombim van ugyan, bár sújban, nagy különbség nincs, ami esetleg befolyásolná a fogyasztást. Jó válaztás lehet. Módosítva Február14, 2018 : tuskes Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február14, 2018 Megoszt Elküldve Február14, 2018 12 perce, tuskes írta: Teljes mértékben alátámasztom! X16SZR 8 szeleppel, jó választás. Nekem kombim van ugyan, bár sújban, nagy különbség nincs, ami esetleg befolyásolná a fogyasztást. Jó válaztás lehet. Nemeee? CSak majd 300 kiló! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Február14, 2018 Megoszt Elküldve Február14, 2018 11 perce, wookie írta: Nemeee? CSak majd 300 kiló! :D Ez biztos? Nem gondoltam volna, hogy plusz 1 m lemez ennyi plusz súly. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február15, 2018 Megoszt Elküldve Február15, 2018 45 perce, tuskes írta: Ez biztos? Nem gondoltam volna, hogy plusz 1 m lemez ennyi plusz súly. A kisblokkos csótányseggűek felszereltségtől függően 900 valahány kilósak, a kombi meg 1200. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február15, 2018 Megoszt Elküldve Február15, 2018 5 órája, tuskes írta: Teljes mértékben alátámasztom! X16SZR 8 szeleppel, jó választás. Nekem kombim van ugyan, bár sújban, nagy különbség nincs, ami esetleg befolyásolná a fogyasztást. Jó válaztás lehet. Ha úgy nézzük, hozzád képest én teli tankkal, egy utassal és 2 szett kerékkel járok (3 ajtós bódé), akkor lennénk majdnem egálban Meg ugye, caravan érzékenyebb az oldalszélre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február15, 2018 Megoszt Elküldve Február15, 2018 5 órája, wookie írta: A kisblokkos csótányseggűek felszereltségtől függően 900 valahány kilósak, a kombi meg 1200. A zenyém kisblokkos, csótányseggű, de gyárilag 1020 kg az önsúlya... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február15, 2018 Megoszt Elküldve Február15, 2018 1 órával ezelőtt, pszilaj írta: A zenyém kisblokkos, csótányseggű, de gyárilag 1020 kg az önsúlya... :D Több helyen találni adatokat, de még az sem egyformák, pölö itt is egy lista, kicsit le kell görgetni: http://www.thecaryoudrive.com/hu/021206c1a Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Február15, 2018 Megoszt Elküldve Február15, 2018 Azt h mit írnak a forgalmiban az egy dolog, ha ráállsz fémlerakósnál a mérlegre az talán nem hazudik Totalcaron volt régebben még J astrával h kb 300kilóval volt nehezebb mint amit a forgalmiban hazudtak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február15, 2018 Megoszt Elküldve Február15, 2018 1 perc, Gergőőő írta: Azt h mit írnak a forgalmiban az egy dolog, ha ráállsz fémlerakósnál a mérlegre az talán nem hazudik Totalcaron volt régebben még J astrával h kb 300kilóval volt nehezebb mint amit a forgalmiban hazudtak... Műszakin is mérik a súlyt, ha előkerestek egy fékhatás mérésről papírt azon rajta van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február15, 2018 Megoszt Elküldve Február15, 2018 1 órával ezelőtt, Gergőőő írta: Azt h mit írnak a forgalmiban az egy dolog, ha ráállsz fémlerakósnál a mérlegre az talán nem hazudik Totalcaron volt régebben még J astrával h kb 300kilóval volt nehezebb mint amit a forgalmiban hazudtak... 5 ajtós 1.4 GL fapad 1030kg volt a mázsán negyed tankkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Február15, 2018 Megoszt Elküldve Február15, 2018 49 perce, Róóóbi írta: 5 ajtós 1.4 GL fapad 1030kg volt a mázsán negyed tankkal. Ez teljesen rendben van, de kollégánál nem tudom hogy jön ki a 900 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február15, 2018 Megoszt Elküldve Február15, 2018 Papírforma szerint... viszont papíron a kombi így is 200 kilóval nehezebb, no meg akkor a valóságban az is több mint ami bele van írva, szóval akkor a különbség mégis csak annyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Február15, 2018 Megoszt Elküldve Február15, 2018 Hát nekem papíron is 980 van benne. Valóságban nem tudom mennyi lehet, de egy százassal nem hiszem, hogy több lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február15, 2018 Megoszt Elküldve Február15, 2018 1 óra, Stevy írta: Hát nekem papíron is 980 van benne. Valóságban nem tudom mennyi lehet, de egy százassal nem hiszem, hogy több lenne. ABS, tetőablak, 4 villanyablak, nagy fék, légkondi, hátsó stabrúd a súlyosabb extrák meg a kábelköteg. Egy alap meg egy CD köteg közt kilós különbség van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február15, 2018 Megoszt Elküldve Február15, 2018 CSak a klíma önmagában 35 kilót nyom. Egy szervó szett 15. Stb. Extrém példa, de nekem a komplett első kisfék, 236-os tömör tárcsa, plusz a lucas nyereg volt 7 kiló/ oldal. A 280-asnál csak a tárcsa nyom önmagában ennyit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Február16, 2018 Megoszt Elküldve Február16, 2018 Ez eddig oké, de nekem kis fékem van, meg full fapad gyárilag (csak sofőr légzsák) Elektromos ablakok utólag lettek, és így van 985 kg a forgalmiban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Február16, 2018 Megoszt Elküldve Február16, 2018 (edited) Hát nem tudom srácok... Nekem az Isuzu turbós blokkal(82lovas) Caravanom(szervó,két lufi,két vill.ablak,ülésfűtés,elektr.+fűthető tükrök,elektr.áll.fényszóró,tetőablak,vonóhorog,gyári ködlámpa) a forgalmiba 1260kg van írva önsúlyra..Azt hiszem felsoroltam minden extrát ami nálam a fapadtól eltér Ez csak azért is furcsállom,mert haver 124-es Mercije,a 2000-es szívódé blokkal,az meg 1320kg...a forgalmi szerint....Pedig ránézésre jóval nehezebbnek-nagyobbnak(masszívabbnak)tűnik a Merdzsó,de akkor ezek szerint csak cirka 60kg különbség lenne köztük....én személy szerint nehezen hiszem,de ki tudja.... Vagy akkor most melyik gyár hazudik a két kocsi súlyát illetően,Opelék versus Merciék??? Üdv.Z Módosítva Február16, 2018 : zolpat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts