Bundee Elküldve Április7, 2017 Megoszt Elküldve Április7, 2017 On 2017. 04. 04. at 22:55, Pingvin írta: Sziasztok! Nekem is sikerült beszerezni még a télen egy ilyen műanyag szelepfedelet, eddig még a garázsban várja a sorsát. Azt én is figyeltem, hogy nem volt benne csavar, amivel szét lehetne szedni, de úgy voltam vele, hogy valahogy csak össze is rakták. Próbált valaki ilyet már szétszedni, van esetleg valakinek tapasztalata vele? Többek egybehangzó állítása szerint össze van sütve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hnx Elküldve Április8, 2017 Megoszt Elküldve Április8, 2017 Sziasztok. Valakinek van esetleg ötlete ,hogy mitől lehet egyenetlen az alapjárat illetve hidegen háromhengeres járás pár másodpercig? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április8, 2017 Megoszt Elküldve Április8, 2017 3 órája, hnx írta: Sziasztok. Valakinek van esetleg ötlete ,hogy mitől lehet egyenetlen az alapjárat illetve hidegen háromhengeres járás pár másodpercig? Üdv! Elosztó-rotoros gyújtásnál az elosztófedél szokott bepárásodni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Április9, 2017 Megoszt Elküldve Április9, 2017 Sziasztok! Tudja valaki, hogy mi a különbség a furatos és a furat nélküli himba között? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április9, 2017 Megoszt Elküldve Április9, 2017 1 órával ezelőtt, HaPetya írta: Sziasztok! Tudja valaki, hogy mi a különbség a furatos és a furat nélküli himba között? Nekem mindegyik furatos a könnyített, meg a sima is. Szerintem a himba tetején a kupaknál jön ki minimális olaj, ami keni a két alkatrészt ahol összeérnek, azon a lyukon tud elmenni az olaj. De ha nincs ott lyuk akkor meg kimegy oldalra . Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Április19, 2017 Megoszt Elküldve Április19, 2017 Sziasztok, Ki akartam cserélni a műszerfali hőmérséklet jeladót. Sajnos jobban meghuztam az ujat és eltörtem a jeladó házát. Sajnos elég mélyen tört el, nem tudom kiszedni. Van valakinek ötlete hog tudnám kiszedni, anélkül, hogy levenném a szivócsonkot? X14nz a motor. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április19, 2017 Megoszt Elküldve Április19, 2017 2 perce, csaba77 írta: Sziasztok, Ki akartam cserélni a műszerfali hőmérséklet jeladót. Sajnos jobban meghuztam az ujat és eltörtem a jeladó házát. Sajnos elég mélyen tört el, nem tudom kiszedni. Van valakinek ötlete hog tudnám kiszedni, anélkül, hogy levenném a szivócsonkot? X14nz a motor. Köszönöm Kicsi jó éles vésővel meg kell próbálni kitekerni óvatosan ütve kalapáccsal. Vagy óvatosan éles vékony fúróval egymás mellé fúrni a jeladóba hogy utána csavarhúzót be lehessen dugni az így keletkezett nútba. Csak ne szakadjon át, mert akkor forgács kerülhet a hűtőfolyadékba, ami ha nem is tragédia de nem lenne jó. Ha sehogy sem jön ki akkor sajna le kell venni a szívócsonkot. Utána sem lesz könnyű kitekerni belülről mondjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Április19, 2017 Megoszt Elküldve Április19, 2017 Köszönöm, megpróbálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve Április19, 2017 Megoszt Elküldve Április19, 2017 Sziasztok! Egy furcsa kérdésem lenne, de nagyon ingerli a fantáziám. Szerintetek ha van egy vezérműszíj ami foghíjas lett tehát elhagyott egykét fogat azt mi okozhatja, vagy is mi okozza leginkább? Kopott vezérműkerekek? öreg a szíj? Vagy hengerfej hiba? Vízpumpa megszoruláson kívül kérdezem. Mert nekem volt egy ilyen esetem nem rég és most hallottam egy embert 20 ezer volt a szíjba és neki is hiányoztak fogak és neki azt mondták hengerfej hiba már nem úgy működik mint régen szöveggel és fel kell újítani az egészet. Ebben van valami ráció vagy csak lehúzás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április20, 2017 Megoszt Elküldve Április20, 2017 8 órája, Kispotter írta: Sziasztok! Egy furcsa kérdésem lenne, de nagyon ingerli a fantáziám. Szerintetek ha van egy vezérműszíj ami foghíjas lett tehát elhagyott egykét fogat azt mi okozhatja, vagy is mi okozza leginkább? Kopott vezérműkerekek? öreg a szíj? Vagy hengerfej hiba? Vízpumpa megszoruláson kívül kérdezem. Mert nekem volt egy ilyen esetem nem rég és most hallottam egy embert 20 ezer volt a szíjba és neki is hiányoztak fogak és neki azt mondták hengerfej hiba már nem úgy működik mint régen szöveggel és fel kell újítani az egészet. Ebben van valami ráció vagy csak lehúzás? Ha pár fog hiányzik, az attól lehet hogy lent a főtengely szíjtárcsa fordult egyet a szíj meg nem ment vele, ott kevesebb fog esik rá könnyebben leszedi őket vagy ahogy írtad pumpa szorulás mert azon még kevesebb fog van egy adott pillanatban. A hengerfejben törött himba, görbült szelep okozhat tengely szorulást, de akkor annak nyoma van. Amit legutoljára láttam az úgy volt hogy elkezdett önindítózni, a szij meg nem ment sehová, lent voltak ledarálva a fogak. Szerintem inkább régi szíj okoz ilyet , a szíjtárcsán is látszana lent ha extrém kopás lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április20, 2017 Megoszt Elküldve Április20, 2017 9 órája, Kispotter írta: Sziasztok! Egy furcsa kérdésem lenne, de nagyon ingerli a fantáziám. Szerintetek ha van egy vezérműszíj ami foghíjas lett tehát elhagyott egykét fogat azt mi okozhatja, vagy is mi okozza leginkább? Kopott vezérműkerekek? öreg a szíj? Vagy hengerfej hiba? Vízpumpa megszoruláson kívül kérdezem. Mert nekem volt egy ilyen esetem nem rég és most hallottam egy embert 20 ezer volt a szíjba és neki is hiányoztak fogak és neki azt mondták hengerfej hiba már nem úgy működik mint régen szöveggel és fel kell újítani az egészet. Ebben van valami ráció vagy csak lehúzás? 54 perce, zotya975 írta: Ha pár fog hiányzik, az attól lehet hogy lent a főtengely szíjtárcsa fordult egyet a szíj meg nem ment vele, ott kevesebb fog esik rá könnyebben leszedi őket vagy ahogy írtad pumpa szorulás mert azon még kevesebb fog van egy adott pillanatban. A hengerfejben törött himba, görbült szelep okozhat tengely szorulást, de akkor annak nyoma van. Amit legutoljára láttam az úgy volt hogy elkezdett önindítózni, a szij meg nem ment sehová, lent voltak ledarálva a fogak. Szerintem inkább régi szíj okoz ilyet , a szíjtárcsán is látszana lent ha extrém kopás lenne. Hát szerintem ha 1-1 fog hiányzik az a szíj hibája. Ha több fog hiányzik egymás mellől, az lehet más alkatrész hibája, mert az egyszerre szed le több fogat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve Április20, 2017 Megoszt Elküldve Április20, 2017 5 perce, pszilaj írta: Hát szerintem ha 1-1 fog hiányzik az a szíj hibája. Ha több fog hiányzik egymás mellől, az lehet más alkatrész hibája, mert az egyszerre szed le több fogat... Nekem volt olyan egyszerre 15 is hiányzott. De ez szerintem lehet simán úgy, hogy hiányzott 1 pár és ha pont úgy ál meg, hogy a főtengelynél akkor indításkor ledarálhat többet is. Legalábbis nekem semmi nem szorult meg még is hiányzott. Egyébként nem tudom mi számít extrémnek, de látszik kopás az enyémen. Zotya neked úgy tudom nagy tapasztalatod van c14NZ be lenne egy olyan kérdésem, hogy mi okozhat alapjárati problémát leginkább? A jelenség ha áll az autó mindíg tökéletes az alapjáratom. Ha gurulok akkor viszont nagyon leejti vagy ritkábban megemeli ha megállok beáll mindíg normálra. Alapjárati motor tiszta karter csövek vákum csövek tiszták. Viszont az alapjárati motor kúpján minimális kopás van. Okozhat az ilyet vagy inkább map szenzor hiba? Annyit kipróbáltam ha lehúzom a map szenzor csövét megáll a motor ha a map szenzor csatiját akkor sárga lámpa kigyullad alapjárat kb ugyanolyan marad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyonkezdő Elküldve Április20, 2017 Megoszt Elküldve Április20, 2017 (edited) SOS kerepesen lerobbantam himba töréssel. Valaki!!! Nincs kedvem gyrost enni pedig itt állok mellette. Kaptam szerszámot,2. henger egyik himba törött, kivettem az izzító gyertyát. A bontóba nem volt himba ezért 165 Km jöttem hazáig. Közel 3 órába telt,és 25 L üzemanyagba. A nagy kérdés,mitől törnek a himbáim? Módosítva Április20, 2017 : nagyonkezdő Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Április29, 2017 Megoszt Elküldve Április29, 2017 üdv! tudja valaki hogy a fagydugó mögött a hengerben mennyi hely van? azt terveztem hogy a fagydugókat átalakítom és beleteszek 1-1 izzítógyertyát és télen ez lesz a blokkfűtésem csak nem tudom mennyi hely lenne erre, mert ha szűk a hely akkor valami csőbe kellene csatlakoztatni egy elemet amiben vannak a gyeryák Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április29, 2017 Megoszt Elküldve Április29, 2017 1 órával ezelőtt, individor írta: üdv! tudja valaki hogy a fagydugó mögött a hengerben mennyi hely van? azt terveztem hogy a fagydugókat átalakítom és beleteszek 1-1 izzítógyertyát és télen ez lesz a blokkfűtésem csak nem tudom mennyi hely lenne erre, mert ha szűk a hely akkor valami csőbe kellene csatlakoztatni egy elemet amiben vannak a gyeryák Hát annyi, hogy a fagydugós vízfűtések is beférnek. Szemre olyan 2-3 centi. De az izzító gyertyának jelentős áramfelvétele van azzal számolj. Kábé 8-10Amper per darab. Tehát egy 55Amperórás akkuból egy óra fűtéssel számolva kivesz a 4 gyertya akár 40Ampert, ami lehet már haza is vágja az akkut. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április29, 2017 Megoszt Elküldve Április29, 2017 Állófűtésnek nem érdemes használni, viszont járó motornál már besegíthet a melegedésbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve Április29, 2017 Megoszt Elküldve Április29, 2017 2 órája, zotya975 írta: Hát annyi, hogy a fagydugós vízfűtések is beférnek. Szemre olyan 2-3 centi. De az izzító gyertyának jelentős áramfelvétele van azzal számolj. Kábé 8-10Amper per darab. Tehát egy 55Amperórás akkuból egy óra fűtéssel számolva kivesz a 4 gyertya akár 40Ampert, ami lehet már haza is vágja az akkut. Nekem van ilyesmi beépítve: http://www.metroman.hu/termek/auto-motor-melegito-futesgyorsito-12v csak éppen házi készítésű 22-23A/gyertya az áramfelvétele, régi 2es golf izzítókkal van megcsinálva. Álló motornál csak főzné a vizet, de ha már jár 2-3km-el hamarabb melegszik be. A fűtőradiátor elé van bekötve, így hamarabb tudok befűteni is. (A linken lévő árat, kb. sose hozza be, de ha olcsón megtudja valaki csinálni, az izzítók ára szerintem egy év alatt visszajön ) Persze ehhez kell generátor is, nem tudom mennyire jutalmazná egy kisebb generátor ezt a terhelést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Április29, 2017 Megoszt Elküldve Április29, 2017 4 órája, zotya975 írta: Hát annyi, hogy a fagydugós vízfűtések is beférnek. Szemre olyan 2-3 centi. De az izzító gyertyának jelentős áramfelvétele van azzal számolj. Kábé 8-10Amper per darab. Tehát egy 55Amperórás akkuból egy óra fűtéssel számolva kivesz a 4 gyertya akár 40Ampert, ami lehet már haza is vágja az akkut. az a terv hogy sorba kötni 2-2 izzítógyertyát, így remélhetőleg nem forralná a vizet a blokkban, mindenképp külön akkuról lenne üzemeltetve ez még elég olcsón kivitelezhető lenne, mert ami fűtéscsőbe helyezett fűtőszál+ szivattyú sok pénz lenne golf3 izzítógyertyát néztem az elég hosszú az belóghat vagy 5 centit, de mintha az opelé kisebb lett volna a régi 1,7d astrámba volt fűtés de az 230v-ról ment, ez melóhelyen kivitelezhetetlen, itthon szerettem, a gyerek akkor volt óvodás aztán meleg autóval lehetett télen is szállítani nem kellett öltöztetni annyit a másik projekt(ha a blokkfűtés nem jön össze) az a szélvédő levegő ellátásba ellenálláshuzalt tenni ami felfűti pillanatok alatt a szélvédpre fújt levegőt ez a mostani hosszú és hideg tél(ami még szinte most is tart) kiborított teljesen ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Április29, 2017 Megoszt Elküldve Április29, 2017 1 óra, Razor01 írta: Nekem van ilyesmi beépítve: http://www.metroman.hu/termek/auto-motor-melegito-futesgyorsito-12v csak éppen házi készítésű 22-23A/gyertya az áramfelvétele, régi 2es golf izzítókkal van megcsinálva. Álló motornál csak főzné a vizet, de ha már jár 2-3km-el hamarabb melegszik be. A fűtőradiátor elé van bekötve, így hamarabb tudok befűteni is. (A linken lévő árat, kb. sose hozza be, de ha olcsón megtudja valaki csinálni, az izzítók ára szerintem egy év alatt visszajön ) Persze ehhez kell generátor is, nem tudom mennyire jutalmazná egy kisebb generátor ezt a terhelést. ezt is néztem már mellé egy ilyet: http://www.robogoalkatresz.eu/index.php?page=termek&kat=89&id=7259 plusz egy 72es akku, relé vezetékek stb és ott lennék hogy legalább 60-70 ezer ennyit lehet nem ér meg........ 4 gyertya max 10 ezer relé akku stb 25-be beleférne, nyáron az akku meg pecás akku lenne szóval 2in1 felhasználás bár nyáron is szereti a motor ha melegen indul ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve Április29, 2017 Megoszt Elküldve Április29, 2017 26 perce, individor írta: az a terv hogy sorba kötni 2-2 izzítógyertyát, így remélhetőleg nem forralná a vizet a blokkban, mindenképp külön akkuról lenne üzemeltetve ez még elég olcsón kivitelezhető lenne, mert ami fűtéscsőbe helyezett fűtőszál+ szivattyú sok pénz lenne golf3 izzítógyertyát néztem az elég hosszú az belóghat vagy 5 centit, de mintha az opelé kisebb lett volna a régi 1,7d astrámba volt fűtés de az 230v-ról ment, ez melóhelyen kivitelezhetetlen, itthon szerettem, a gyerek akkor volt óvodás aztán meleg autóval lehetett télen is szállítani nem kellett öltöztetni annyit a másik projekt(ha a blokkfűtés nem jön össze) az a szélvédő levegő ellátásba ellenálláshuzalt tenni ami felfűti pillanatok alatt a szélvédpre fújt levegőt ez a mostani hosszú és hideg tél(ami még szinte most is tart) kiborított teljesen ;) Mikor csináltam az enyémet körüljártam a dolgot és arra jutottam: villannyal fűteni nem gazdaságos. Mármint akkuról semmiképp. Lényegében mindegy hogyan kötöd a gyertyákat, mivel a felhasznált energia fogja fűteni a vizet. Tehát a feszültség adott, fele akkora ampernél fele annyi fűtés. (A hőleadó felület változhat) Nekem az akku 75Ah, de ez ugye "csak" annyi, hogy 7,5A-ral terhelve 20 óra alatt éri el a lemerült szintet. Nagyobb áram esetén ez sokkal kevesebb (az összefüggés nem lineáris). Ráadásul az akku nem szereti azt a fajta üzemet, hogy lemerítem és feltöltöm. Állófűtésnek max az a 230V-os fűtőszál jó, amit a fagydugó helyére tesznek. Nekem az egész fűtésgyorsító elkészítése megvolt kb. 5eFt-ból, mondjuk az ismerősök miatt, de legdurvább esetben is kijön 15eFt-ból szerintem. Amúgy a golf gyertya 5cm hosszú, de ebből 2cm a fűtő része. Kisebbet nem találtam még, ami olcsó is. Ennek 1500-2000Ft darabja. (Fordokban is van ilyesmi fűtés segítő, ugyan ezzel a gyertyával, csak Ford címkével) Ilyen fűtőszálas megoldás szerű van az "újabb" Fronterákban is, ott azthiszem 250W a teljesítménye. Az is egy megoldás lehet, hogy olyat csinálnál. De érdemes utána számolni, hogy adott térfogatú anyagot (levegő vagy víz) kb. mennyi idő alatt fűtene fel. Önmagába elég sokáig tartana. Na, de szerintem lassan kezd nem idevalóvá válni a téma. (Egyéb csevegésbe kéne folytatni szerintem, mielőtt megmoderálnak ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyonkezdő Elküldve Április29, 2017 Megoszt Elküldve Április29, 2017 Üdv urak! Még mindig érdekelne a véleményetek himba töréssel kapcsolatba. Ma megint egy,a javítás már csak 20 perc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április29, 2017 Megoszt Elküldve Április29, 2017 4 órája, individor írta: az a terv hogy sorba kötni 2-2 izzítógyertyát, így remélhetőleg nem forralná a vizet a blokkban, mindenképp külön akkuról lenne üzemeltetve ez még elég olcsón kivitelezhető lenne, mert ami fűtéscsőbe helyezett fűtőszál+ szivattyú sok pénz lenne golf3 izzítógyertyát néztem az elég hosszú az belóghat vagy 5 centit, de mintha az opelé kisebb lett volna a régi 1,7d astrámba volt fűtés de az 230v-ról ment, ez melóhelyen kivitelezhetetlen, itthon szerettem, a gyerek akkor volt óvodás aztán meleg autóval lehetett télen is szállítani nem kellett öltöztetni annyit a másik projekt(ha a blokkfűtés nem jön össze) az a szélvédő levegő ellátásba ellenálláshuzalt tenni ami felfűti pillanatok alatt a szélvédpre fújt levegőt ez a mostani hosszú és hideg tél(ami még szinte most is tart) kiborított teljesen ;) Bmw-kben volt szerencsém ilyen a befúvott levegőt melegítő fűtéspanelhez, hát azt háziban lemásolni úgy, hogy legyen értelmes hatásfoka és ne is legyen tűzveszélyes... nem egyszerű. Ráadásul egy évesen már dobáltuk ki őket. Amúgy dízel omegából (sorhat) lehet találni fillérekért 12v-os vízpumpát. Hosszú és hideg tél? Nem ugyanabban az országban töltöttük a telet? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
joecockroach Elküldve Április29, 2017 Megoszt Elküldve Április29, 2017 4T Trabantban is volt fűtősün a szívótorokban, az is a beszívott levegőt fűtötte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április30, 2017 Megoszt Elküldve Április30, 2017 23 órája, Razor01 írta: Nekem van ilyesmi beépítve: http://www.metroman.hu/termek/auto-motor-melegito-futesgyorsito-12v csak éppen házi készítésű 22-23A/gyertya az áramfelvétele, régi 2es golf izzítókkal van megcsinálva. Álló motornál csak főzné a vizet, de ha már jár 2-3km-el hamarabb melegszik be. A fűtőradiátor elé van bekötve, így hamarabb tudok befűteni is. (A linken lévő árat, kb. sose hozza be, de ha olcsón megtudja valaki csinálni, az izzítók ára szerintem egy év alatt visszajön ) Persze ehhez kell generátor is, nem tudom mennyire jutalmazná egy kisebb generátor ezt a terhelést. Sokat nézegettem én is a vízkörbe rakható fűtéseket, de arra jutottam hogy nekem nincs hozzá rendesen hely. Úgy értem a radiátor csövei úgy vannak kialakítva, hogy ha oda beépítek valamit ami ekkora és gondolom rögzíteni is kell külön, akkor gond lehet a motor mozgásából. Azért olyan hosszú és kanyargós hátul az a két cső, mert ott billen a motor a legtöbbet, ha lerövidítem, plusz még le is fogatom a fűtőt elvesztem ezt a funkciót. Nálad hosszában van beépítve a motor hogyan-hova szerelted ezt be? 22 órája, individor írta: az a terv hogy sorba kötni 2-2 izzítógyertyát, így remélhetőleg nem forralná a vizet a blokkban, mindenképp külön akkuról lenne üzemeltetve ez még elég olcsón kivitelezhető lenne, mert ami fűtéscsőbe helyezett fűtőszál+ szivattyú sok pénz lenne golf3 izzítógyertyát néztem az elég hosszú az belóghat vagy 5 centit, de mintha az opelé kisebb lett volna a régi 1,7d astrámba volt fűtés de az 230v-ról ment, ez melóhelyen kivitelezhetetlen, itthon szerettem, a gyerek akkor volt óvodás aztán meleg autóval lehetett télen is szállítani nem kellett öltöztetni annyit a másik projekt(ha a blokkfűtés nem jön össze) az a szélvédő levegő ellátásba ellenálláshuzalt tenni ami felfűti pillanatok alatt a szélvédpre fújt levegőt ez a mostani hosszú és hideg tél(ami még szinte most is tart) kiborított teljesen ;) Vannak kész szélvédő fűtők, talán egy ilyet is be lehet aplikálni a felső csatornákba. 18 órája, nagyonkezdő írta: Üdv urak! Még mindig érdekelne a véleményetek himba töréssel kapcsolatba. Ma megint egy,a javítás már csak 20 perc. Hát, mondjuk összerakáskor a tőkék üresen lettek berakva vagy olajjal előre fel lettek töltve? Mert van aki azt mondja előre fel kell őket olajjal pumpálni, de mivel szerintem visszaereszteni már nem tud, esetleg túl magasak lesznek. Milyen himbád van könnyített, vagy normál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve Április30, 2017 Megoszt Elküldve Április30, 2017 3 órája, zotya975 írta: Sokat nézegettem én is a vízkörbe rakható fűtéseket, de arra jutottam hogy nekem nincs hozzá rendesen hely. Úgy értem a radiátor csövei úgy vannak kialakítva, hogy ha oda beépítek valamit ami ekkora és gondolom rögzíteni is kell külön, akkor gond lehet a motor mozgásából. Azért olyan hosszú és kanyargós hátul az a két cső, mert ott billen a motor a legtöbbet, ha lerövidítem, plusz még le is fogatom a fűtőt elvesztem ezt a funkciót. Nálad hosszában van beépítve a motor hogyan-hova szerelted ezt be? Nekem valóban egyszerűbb a helyzet, mert jóval több hely van a motornál. A szívósor alatt ment egy vascső, annak a helyére lett beépítve. Kép Egy gyertyát sikeresen letörtem szerelés közben már, aztán még nem cseréltem ki. Nem tudom, van-e ilyesmi cső azokon a motorokon ami keresztbe van beépítve. Ami lehetett volna jobb az a gyertya menete. Hosszabbra kellett volna csináltatni, de ez van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts