Tiu Elküldve Március28, 2017 Megoszt Elküldve Március28, 2017 10 órája, zotya975 írta: Oké, várj 20 percet megint kiveszem lefényképezni. Na hát este induláskor még volt egy kis harkály a szelepfedél alatt ( megint a vezérlés felől) de reggel már nyoma sem volt, talán a macska vitte el tudomisén, csak vissza ne jöjjön. 3000-felett érezni hogy jobban húz, de ha nem pörgetem ki eléggé és visszaejti ez alá a fordulatszámot váltáskor akkor nagy gázra torpan egyet. De ugye nem vártam hogy tökéletes legyen, mondta is ezt Wookie. Na igen csak egy részt tettem át az egészből sokra nem is számíthattam. De amúgy is ki akartam venni a tőkéket elmosni, akkor meg már mindegy volt mit teszek vissza. Meg kellene próbálni 1.6-os központi injektorral. Azt nem nagy meló berakni feltéve ha a gumigyűrűt vissza tudom gyömöszölni alá. Letelt a 20 perc. Ezzel a tengellyel érdemes lenne kipróbálni, mert most több levegő megy be. Hátha nem is kell hengerfejet cserélni. (ezcsakviccvót) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március28, 2017 Megoszt Elküldve Március28, 2017 17 perce, Tiu írta: Letelt a 20 perc. Ezzel a tengellyel érdemes lenne kipróbálni, mert most több levegő megy be. Hátha nem is kell hengerfejet cserélni. (ezcsakviccvót) Felhívom majd a bontót a közelben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március28, 2017 Megoszt Elküldve Március28, 2017 11 órája, zotya975 írta: Oké, várj 20 percet megint kiveszem lefényképezni. Na hát este induláskor még volt egy kis harkály a szelepfedél alatt ( megint a vezérlés felől) de reggel már nyoma sem volt, talán a macska vitte el tudomisén, csak vissza ne jöjjön. 3000-felett érezni hogy jobban húz, de ha nem pörgetem ki eléggé és visszaejti ez alá a fordulatszámot váltáskor akkor nagy gázra torpan egyet. De ugye nem vártam hogy tökéletes legyen, mondta is ezt Wookie. Na igen csak egy részt tettem át az egészből sokra nem is számíthattam. De amúgy is ki akartam venni a tőkéket elmosni, akkor meg már mindegy volt mit teszek vissza. Meg kellene próbálni 1.6-os központi injektorral. Azt nem nagy meló berakni feltéve ha a gumigyűrűt vissza tudom gyömöszölni alá. Ha ez hamarabb eszedbejut, tudtam volna azt is vinni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március28, 2017 Megoszt Elküldve Március28, 2017 11 perce, wookie írta: Ha ez hamarabb eszedbejut, tudtam volna azt is vinni. :D Lassan egy komplett SE motort adsz... :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március28, 2017 Megoszt Elküldve Március28, 2017 6 perce, pszilaj írta: Lassan egy komplett SE motort adsz... :D :D :D Akad néhány. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március28, 2017 Megoszt Elküldve Március28, 2017 1 órával ezelőtt, wookie írta: Ha ez hamarabb eszedbejut, tudtam volna azt is vinni. :D Jóvan erre még szerintem visszatérünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április2, 2017 Megoszt Elküldve Április2, 2017 Nem tudja valaki ez az olajjárat honnan vagy hova vezet-jön? Belefújtam levegővel, de nem egyértelmű merre vezet, féktisztítóm meg nincs itthon hogy belefújva megnézzem merre jön ki. Amúgy mosogatok, de a kipuf oldal eléggé makacs.... A szelepvezetőkhöz szerintem nem nyúlok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Április2, 2017 Megoszt Elküldve Április2, 2017 (edited) 44 perce, zotya975 írta: Nem tudja valaki ez az olajjárat honnan vagy hova vezet-jön? Belefújtam levegővel, de nem egyértelmű merre vezet, féktisztítóm meg nincs itthon hogy belefújva megnézzem merre jön ki. A hengerfej olajgalériából jön. Az a blokkból kapja az olajat a fojtáson keresztül, ami alul látszik is. Az látja el olajjal a tőkéket, mellette levő meg azért van, hogy elfolyjon onnan az olaj, ne rekedjen meg. Egyébként a termosztát mögött látszik a lezáró csavar az olajgalériához. Módosítva Április2, 2017 : HaPetya Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április2, 2017 Megoszt Elküldve Április2, 2017 45 perce, zotya975 írta: Nem tudja valaki ez az olajjárat honnan vagy hova vezet-jön? Belefújtam levegővel, de nem egyértelmű merre vezet, féktisztítóm meg nincs itthon hogy belefújva megnézzem merre jön ki. Amúgy mosogatok, de a kipuf oldal eléggé makacs.... A szelepvezetőkhöz szerintem nem nyúlok. De szépen elpucoltad! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április2, 2017 Megoszt Elküldve Április2, 2017 6 perce, HaPetya írta: A hengerfej olajgalériából jön. Az a blokkból kapja az olajat a fojtáson keresztül, ami alul látszik is. Az látja el olajjal a tőkéket, mellette levő meg azért van, hogy elfolyon onnan az olaj, ne rekedjen meg. Egyébként a termosztát mögött látszik a lezáró csavar az olajgalériához. Igen, azt a csavart megtaláltam kösz. A képen látható felső lyuknak megtaláltam a másik végét az levezet a tőke alá, csak a képen pont nem látszik. Ebből is kettő vak lyuk volt a olajsártól még a mosás sem hozta ki, fúrószárral pörgetve takarítottam ki őket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április2, 2017 Megoszt Elküldve Április2, 2017 Just now, wookie írta: De szépen elpucoltad! Ja a fél délutánom és az asszony összes hideg zsíroldója ráment. Van a cégnél egy félbevágott köbös tartály, abba eresztik bele az olajleválasztó celláit, aztán gőzborotválva vannak. Először oda akartam elvinni, belógatni egy műszakra. Valami zsíroldó van abban is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április3, 2017 Megoszt Elküldve Április3, 2017 Tudom kérdezek érdekes dolgokat, de mi ez a biszbasz a ( szívó) szeleprugó alatt? Olyan mint a toronycsapágy, körbe lehet forgatni: Lehet tudnom kéne, de: forog a szelep működés közben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
joecockroach Elküldve Április3, 2017 Megoszt Elküldve Április3, 2017 (edited) 17 perce, zotya975 írta: Tudom kérdezek érdekes dolgokat, de mi ez a biszbasz a ( szívó) szeleprugó alatt? Olyan mint a toronycsapágy, körbe lehet forgatni: Lehet tudnom kéne, de: forog a szelep működés közben? Nem tudom, hogy opel motor esetén forog e, de van olyan eset amikor forog. Az is lehet hogy csak bizonyos fordulatszám fölött forog. Módosítva Április3, 2017 : joecockroach Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Április3, 2017 Megoszt Elküldve Április3, 2017 19 perce, zotya975 írta: Tudom kérdezek érdekes dolgokat, de mi ez a biszbasz a ( szívó) szeleprugó alatt? Olyan mint a toronycsapágy, körbe lehet forgatni: Lehet tudnom kéne, de: forog a szelep működés közben? Szelepforgató. Szépen lassan forgatja körbe a szelepet, hogy ne azonos felületek érintkezzenek az üléken. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április3, 2017 Megoszt Elküldve Április3, 2017 1 perc, HaPetya írta: Szelepforgató. Szépen lassan forgatja körbe a szelepet, hogy ne azonos felületek érintkezzenek az üléken. Hm...a kipufszelepnél miért nincs vajon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Április3, 2017 Megoszt Elküldve Április3, 2017 10 perce, zotya975 írta: Hm...a kipufszelepnél miért nincs vajon? Jó kérdés, pedig kéne lennie. Nálam az nz-n sehol nem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április3, 2017 Megoszt Elküldve Április3, 2017 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Hm...a kipufszelepnél miért nincs vajon? Nem fordítva van? Kipufogónál van és szívónál nincs? Úgy kéne lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Április4, 2017 Megoszt Elküldve Április4, 2017 On 2017. 04. 02. at 20:47, zotya975 írta: Ja a fél délutánom és az asszony összes hideg zsíroldója ráment. Van a cégnél egy félbevágott köbös tartály, abba eresztik bele az olajleválasztó celláit, aztán gőzborotválva vannak. Először oda akartam elvinni, belógatni egy műszakra. Valami zsíroldó van abban is. Van két enyhén koxos műanyag szelepfedelem, azokat nemlehetne oda beakasztani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április4, 2017 Megoszt Elküldve Április4, 2017 9 órája, Tiu írta: Nem fordítva van? Kipufogónál van és szívónál nincs? Úgy kéne lennie. De igen, jól tudod, én néztem el. A kipufogónál vannak a forgatók, elől. 1 órával ezelőtt, Bundee írta: Van két enyhén koxos műanyag szelepfedelem, azokat nemlehetne oda beakasztani? Műanyagot..hát passz. Nem tudom pontosan mi ez a vegyszer, fém cellákat tisztítunk vele, belemártjuk, ázik benne egy-két órát aztán kap gőzborotvát. Nyáron van 2 hét leállás, akkor szoktam bemenni és ezt (is) csináljuk. A szelepfedelet mosogatni kell... Különben gondoltam már a mosogató gépre is, nem tudom mi van azokban a tablettákban de rohadt jó zsíroldó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftomi28 Elküldve Április4, 2017 Megoszt Elküldve Április4, 2017 Sziasztok! Ma reggel nem indult be az astram. Sajnos sietnem kellett dolgozni úgyhogy különösebb vizsgálat nélkül ott hagytam. önindíto nem forog bendix nem kattan. Amikor próbálom indítani akkor egy relé kattanást lehet hallani és ennyi. Akkumulátor természetesen jó Tudnátok segíteni merre keressem a hibát ? koszonom Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április4, 2017 Megoszt Elküldve Április4, 2017 34 perce, ftomi28 írta: Sziasztok! Ma reggel nem indult be az astram. Sajnos sietnem kellett dolgozni úgyhogy különösebb vizsgálat nélkül ott hagytam. önindíto nem forog bendix nem kattan. Amikor próbálom indítani akkor egy relé kattanást lehet hallani és ennyi. Akkumulátor természetesen jó Tudnátok segíteni merre keressem a hibát ? koszonom Első körben önindító gyanús, ha gyújtásra a visszajelzők égtek, és indítózási kísérletre sem halványultak el. Meg kell kocogatni óvatosan kiskalapáccsal, kerékkulccsal, amivel eléred. Ha most elindul ki kell szedni meg kell takarítani. Ha halványodtak a visszajelzők, és jó az akku akkor csatlakozási pontokat, sarukat, testcsavarokat kell átnézni. Külön reléje nincs magában az önindítóban van a "relé" amikor kilöki a fogaskereket a fogaskoszorú mellé, akkor kapcsol és indítja a forgatást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftomi28 Elküldve Április4, 2017 Megoszt Elküldve Április4, 2017 5 hours ago, zotya975 said: Első körben önindító gyanús, ha gyújtásra a visszajelzők égtek, és indítózási kísérletre sem halványultak el. Meg kell kocogatni óvatosan kiskalapáccsal, kerékkulccsal, amivel eléred. Ha most elindul ki kell szedni meg kell takarítani. Ha halványodtak a visszajelzők, és jó az akku akkor csatlakozási pontokat, sarukat, testcsavarokat kell átnézni. Külön reléje nincs magában az önindítóban van a "relé" amikor kilöki a fogaskereket a fogaskoszorú mellé, akkor kapcsol és indítja a forgatást. Szia, köszi. Első verzió lesz, mert nem halványodnak visszajelzők. Megpróbálom megkalapálni ha nem megy akkor még próbaképpen összezárom a két nagyobb sarut rajta mert akkor indulni kellene az önindítónak behúzás nélkül ha jól tudom. Ha úgy se indul akkor remélhetőleg csak szénkefe. Ha úgy indul akkor meglátjuk. Néztem a rajzot az Immibilizer van még sorba de ha jól tudom akkor villognia kéne indítási kísérletkor ha gond van vele (már mint a check enginenek) Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Április4, 2017 Megoszt Elküldve Április4, 2017 6 órája, zotya975 írta: De igen, jól tudod, én néztem el. A kipufogónál vannak a forgatók, elől. Műanyagot..hát passz. Nem tudom pontosan mi ez a vegyszer, fém cellákat tisztítunk vele, belemártjuk, ázik benne egy-két órát aztán kap gőzborotvát. Nyáron van 2 hét leállás, akkor szoktam bemenni és ezt (is) csináljuk. A szelepfedelet mosogatni kell... Különben gondoltam már a mosogató gépre is, nem tudom mi van azokban a tablettákban de rohadt jó zsíroldó. Hátde a műanyagot nem lehet szétszedni s belül van a ganéj benne. Ezért kéne valami erős Lehet feláldozok pár Somat tablettát ezügyben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április4, 2017 Megoszt Elküldve Április4, 2017 8 órája, ftomi28 írta: Szia, köszi. Első verzió lesz, mert nem halványodnak visszajelzők. Megpróbálom megkalapálni ha nem megy akkor még próbaképpen összezárom a két nagyobb sarut rajta mert akkor indulni kellene az önindítónak behúzás nélkül ha jól tudom. Ha úgy se indul akkor remélhetőleg csak szénkefe. Ha úgy indul akkor meglátjuk. Néztem a rajzot az Immibilizer van még sorba de ha jól tudom akkor villognia kéne indítási kísérletkor ha gond van vele (már mint a check enginenek) Köszönöm Az összezárással ugyanazt csinálod mint a gyújtáskapcsolóval, szóval az nem zárja ki ezt a hibát. 10-ből 9X a kocogatás segít. 7 órája, Bundee írta: Hátde a műanyagot nem lehet szétszedni s belül van a ganéj benne. Ezért kéne valami erős Lehet feláldozok pár Somat tablettát ezügyben. Ja igen tényleg azt nem lehet szétszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pingvin Elküldve Április4, 2017 Megoszt Elküldve Április4, 2017 Sziasztok! Nekem is sikerült beszerezni még a télen egy ilyen műanyag szelepfedelet, eddig még a garázsban várja a sorsát. Azt én is figyeltem, hogy nem volt benne csavar, amivel szét lehetne szedni, de úgy voltam vele, hogy valahogy csak össze is rakták. Próbált valaki ilyet már szétszedni, van esetleg valakinek tapasztalata vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts