Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
18 órája, wookie írta:

Jha, az 1.4nek sima leömlője van, csak az 1.6-é 421-es. A lényeg amúgy a vezérműtengely. Azt is küldik hozzá? 

Küldik, de az miért lényeg? Végülis áttehetem nem tart semeddig sem.

Elküldve
59 perce, zotya975 írta:

Küldik, de az miért lényeg? Végülis áttehetem nem tart semeddig sem.

Mert a töltetcsere a lényeg. A szívórendszer, a kipufogórendszer, a befecskendezés és a vezérlés.

Elküldve
3 perce, HaPetya írta:

Mert a töltetcsere a lényeg. A szívórendszer, a kipufogórendszer, a befecskendezés és a vezérlés.

Hát átteszem azt is, de egyenlőre a hengerfejet nem veszem le, ha bele tudom tenni az oldalsó fagydugóba a kétvezetékes jeladót. Még Dis kockám az nincs. 

Elküldve
Just now, zotya975 írta:

Hát átteszem azt is, de egyenlőre a hengerfejet nem veszem le, ha bele tudom tenni az oldalsó fagydugóba a kétvezetékes jeladót. Még Dis kockám az nincs. 

Hengerfejben illetve a szívócsonk és kipufogó leömlő csatornák stimmeljenek. Hengeres a hengereshez, négyzetes a négyzeteshez.

Ezek szerint NZ hengerfejhez SE cuccokat pakolsz?

Elküldve
5 perce, HaPetya írta:

Hengerfejben illetve a szívócsonk és kipufogó leömlő csatornák stimmeljenek. Hengeres a hengereshez, négyzetes a négyzeteshez.

Ezek szerint NZ hengerfejhez SE cuccokat pakolsz?

Egyenlőre igen. Amit veszek azt lehet elcserélem Wookieval, de ha nem akkor is előbb felújítom, és tuti nem bírok addíg várni hogy ki ne próbáljam.

Elküldve (edited)
2 órája, zotya975 írta:

Hátrább kerül a szonda, fűtöttet teszel be? 

Muszáj lesz. De hát nem áll semmiből. 

2 órája, zotya975 írta:

Küldik, de az miért lényeg? Végülis áttehetem nem tart semeddig sem.

Mert az a lelke. Attól lesz 82 ló, meg a nagypumpától, a többi csak mellékes sallang. 
Van dis kockám is. :D 

Módosítva : wookie
Elküldve
56 perce, wookie írta:

Muszáj lesz. De hát nem áll semmiből. 

Mert az a lelke. Attól lesz 82 ló, meg a nagypumpától, a többi csak mellékes sallang. 
Van dis kockám is. :D 

Oks, átteszem, pumpa kell az alap, a Dis kocka érdekel. Megvárom hogy megjön a cumó, aztán bótolunk.:happy:

Elküldve
14 órája, zotya975 írta:

Állj, stop! Senki nem mozduljon..érdekel a kábelkorbács.:goofy:

Itt a képe, szerintem minden megvan rajta, de szakértsétek meg: :)

large.20170302_173628.jpg.9c332ac0544045

Elküldve
7 órája, wookie írta:

a nagyobb baj hogy a corsa nem a motorterből adja a tápot az ecunak mint az astra/vectRa hanem a műszerfali csatiból.

engem érdekelne az a leomlő. Képet árat dobsz?

FB-n küldöm, ott egyszerűbb a képekkel. :)

1 óra, wookie írta:

Muszáj lesz. De hát nem áll semmiből. 

Mert az a lelke. Attól lesz 82 ló, meg a nagypumpától, a többi csak mellékes sallang. 
Van dis kockám is. :D 

Nem kötelező, ezen van az első ipszilonnál is, ahova jó az eredeti szonda. Nyilván ez csak 2 hengerről ad infót.

Aztán mivel ecu programozásra is használták, van a közös csőben hátrébb is szondafoglalat ledugózva. Szóval szabadon választott. :wink:

Enyém, ahogy az előző képen látszik, csak 2 hengert figyel és semmi gond nincs vele. De van itt róla kép amikor készült:

gallery_5473_225_43127.jpg

Elküldve
22 perce, Tiu írta:

Itt a képe, szerintem minden megvan rajta, de szakértsétek meg: :)

 

Nem tudom szakérteni, sosem láttam még ilyet. Mondj egy árat, ha gondolod privátban. Nem tűnik olyan bonyolultnak, hogy ne tudjam átalakítani, ha ez máshonnan adja az ECU tápját.:rolleyes: 

Elküldve
29 perce, Tiu írta:

 

Nem kötelező, ezen van az első ipszilonnál is, ahova jó az eredeti szonda. Nyilván ez csak 2 hengerről ad infót.

Aztán mivel ecu programozásra is használták, van a közös csőben hátrébb is szondafoglalat ledugózva. Szóval szabadon választott. :wink:

Enyém, ahogy az előző képen látszik, csak 2 hengert figyel és semmi gond nincs vele. De van itt róla kép amikor készült:

A gyári SE öntvényben is szinte csak érinti a gáz a szondát, igaz ott mindkét ágból. 

Amúgy az SE leömlő önmagában érezhetően javít az NZ-n.

Teljesen igazat adok Wookinak, hiába locsolja bele az ember a benzint, ha nincs egy jó vezérműtengő. Persze nem elhanyagolható a többi dolog sem.

Egyébként kényes téma ez, innentől mindig lesz valami ami nem lesz jó a kocsin :cool:

Elküldve
59 perce, Bundee írta:

A gyári SE öntvényben is szinte csak érinti a gáz a szondát, igaz ott mindkét ágból. 

Amúgy az SE leömlő önmagában érezhetően javít az NZ-n.

Teljesen igazat adok Wookinak, hiába locsolja bele az ember a benzint, ha nincs egy jó vezérműtengő. Persze nem elhanyagolható a többi dolog sem.

Egyébként kényes téma ez, innentől mindig lesz valami ami nem lesz jó a kocsin :cool:

Pontosítva: nem lesz elég jó a kocsin. :-) Nem mindegy. :wink:

Elküldve

Sziasztok!

Nem tudom ki, honnan, mennyiért szerzi be az alkatrészeket, de ha valakinek szüksége van valamire, keressen!
Csak új alkatrészekben tudok segíteni (számlával,garanciával) bolti ár alatt 20-30%-al.

Elküldve
8 órája, Bundee írta:

A gyári SE öntvényben is szinte csak érinti a gáz a szondát, igaz ott mindkét ágból. 

Amúgy az SE leömlő önmagában érezhetően javít az NZ-n.

Teljesen igazat adok Wookinak, hiába locsolja bele az ember a benzint, ha nincs egy jó vezérműtengő. Persze nem elhanyagolható a többi dolog sem.

Egyébként kényes téma ez, innentől mindig lesz valami ami nem lesz jó a kocsin :cool:

Évek óta unatkozom...:-) Szinte várom a küszöbcserét is.:hehe: De ezért is marad egyenlőre a hengerfej, neme akarom egyszerre maradandóan átalakítani. 

Elküldve
3 perce, joecockroach írta:

Annyira jó hogy SE-m van! (csak hogy dicsekedjek egy kicsit) :D 

 

Itt van kettő is. :D Sőt, 3, de az már nem ez az se. :D :evilgrin:

  • Like 1
Elküldve
22 perce, joecockroach írta:

Annyira jó hogy SE-m van! (csak hogy dicsekedjek egy kicsit) :D 

 

Jójó, irigykedünk is, de kinek kell olyan legó amit más rakott össze? :-)

  • Like 1
Elküldve

Srácok megpróbáltam kimérni a kétvezetékes hőfokjeladót de nem sikerült, gyújtás nélkül kell mérni? 

A másik kiolvastam a hibakódokat és kivillogtatta a 

15 Hűtőközeg hőszenzor – feszültség túl magas

ez most melyik alkatrész? E miatt lehet magasabb meg ingadozó az alapjáratom?

Elküldve
4 perce, Lajos12 írta:

Srácok megpróbáltam kimérni a kétvezetékes hőfokjeladót de nem sikerült, gyújtás nélkül kell mérni? 

A másik kiolvastam a hibakódokat és kivillogtatta a 

15 Hűtőközeg hőszenzor – feszültség túl magas

ez most melyik alkatrész? E miatt lehet magasabb meg ingadozó az alapjáratom?

Mindegy hogyan méred, hiszen úgyis le kell hozzá húzni a csatiját és akkor nem kap áramot. Megméred hideg motornál, ami most olyan 15-20 fokot jelent, meg amikor egy hosszabb út után megállsz, csak ne égesd meg magad. Ez meg ugye kábé 90 fokot jelent.  Milyen motorkód, és mi volt a villogás? 1x és 5X? 

Elküldve

C14NZ. Hideg motornál próbáltam, lehúztam a csatit hozzáérintettem a multimétert de csak megvillant egy érték, olyan mintha véletlenszerű számok lettek volna. Először a 1,2. Ez 3szor, majd utána a 1 villogás majd 5 villogás. Ez is 3szor majd megint a 12es.

Elküldve (edited)
31 perce, Lajos12 írta:

C14NZ. Hideg motornál próbáltam, lehúztam a csatit hozzáérintettem a multimétert de csak megvillant egy érték, olyan mintha véletlenszerű számok lettek volna. Először a 1,2. Ez 3szor, majd utána a 1 villogás majd 5 villogás. Ez is 3szor majd megint a 12es.

Ha feszültség magast reklamál a hűtőközeg hőérzékelőre, akkor vagy a gomba rossz vagy a vezetéke. Tehát szakadt az áramkör. Vagy egyszer nem dugtad rá és úgy adtál rá gyújtást és bent maradt még az agyában.

Módosítva : daykiller
Elküldve
15 órája, daykiller írta:

Ha feszültség magast reklamál a hűtőközeg hőérzékelőre, akkor vagy a gomba rossz vagy a vezetéke. Tehát szakadt az áramkör. Vagy egyszer nem dugtad rá és úgy adtál rá gyújtást és bent maradt még az agyában.

Ahogy írta a mérést, szakadt vagy legalábbis kontaktos lesz az. 

Még annyit kilehet próbálni, hogy csati lehúz, gyújtás ráad és a csatin 5V-ot kell mérni ha nem szakadt semmi.

Elküldve
21 órája, Lajos12 írta:

C14NZ. Hideg motornál próbáltam, lehúztam a csatit hozzáérintettem a multimétert de csak megvillant egy érték, olyan mintha véletlenszerű számok lettek volna. Először a 1,2. Ez 3szor, majd utána a 1 villogás majd 5 villogás. Ez is 3szor majd megint a 12es.

Ugye úgy mérted, hogy a csatlakozót lehúztad és a betekert szonda ellenállását mérted? Nem pedig a vezetékes csatiét?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.