zotya975 Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 18 órája, wookie írta: Jha, az 1.4nek sima leömlője van, csak az 1.6-é 421-es. A lényeg amúgy a vezérműtengely. Azt is küldik hozzá? Küldik, de az miért lényeg? Végülis áttehetem nem tart semeddig sem.
HaPetya Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 59 perce, zotya975 írta: Küldik, de az miért lényeg? Végülis áttehetem nem tart semeddig sem. Mert a töltetcsere a lényeg. A szívórendszer, a kipufogórendszer, a befecskendezés és a vezérlés.
zotya975 Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 3 perce, HaPetya írta: Mert a töltetcsere a lényeg. A szívórendszer, a kipufogórendszer, a befecskendezés és a vezérlés. Hát átteszem azt is, de egyenlőre a hengerfejet nem veszem le, ha bele tudom tenni az oldalsó fagydugóba a kétvezetékes jeladót. Még Dis kockám az nincs.
HaPetya Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 Just now, zotya975 írta: Hát átteszem azt is, de egyenlőre a hengerfejet nem veszem le, ha bele tudom tenni az oldalsó fagydugóba a kétvezetékes jeladót. Még Dis kockám az nincs. Hengerfejben illetve a szívócsonk és kipufogó leömlő csatornák stimmeljenek. Hengeres a hengereshez, négyzetes a négyzeteshez. Ezek szerint NZ hengerfejhez SE cuccokat pakolsz?
zotya975 Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 5 perce, HaPetya írta: Hengerfejben illetve a szívócsonk és kipufogó leömlő csatornák stimmeljenek. Hengeres a hengereshez, négyzetes a négyzeteshez. Ezek szerint NZ hengerfejhez SE cuccokat pakolsz? Egyenlőre igen. Amit veszek azt lehet elcserélem Wookieval, de ha nem akkor is előbb felújítom, és tuti nem bírok addíg várni hogy ki ne próbáljam.
wookie Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 (edited) 2 órája, zotya975 írta: Hátrább kerül a szonda, fűtöttet teszel be? Muszáj lesz. De hát nem áll semmiből. 2 órája, zotya975 írta: Küldik, de az miért lényeg? Végülis áttehetem nem tart semeddig sem. Mert az a lelke. Attól lesz 82 ló, meg a nagypumpától, a többi csak mellékes sallang. Van dis kockám is. :D Módosítva Március2, 2017 : wookie
zotya975 Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 56 perce, wookie írta: Muszáj lesz. De hát nem áll semmiből. Mert az a lelke. Attól lesz 82 ló, meg a nagypumpától, a többi csak mellékes sallang. Van dis kockám is. :D Oks, átteszem, pumpa kell az alap, a Dis kocka érdekel. Megvárom hogy megjön a cumó, aztán bótolunk.
Tiu Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 14 órája, zotya975 írta: Állj, stop! Senki nem mozduljon..érdekel a kábelkorbács. Itt a képe, szerintem minden megvan rajta, de szakértsétek meg:
Tiu Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 7 órája, wookie írta: a nagyobb baj hogy a corsa nem a motorterből adja a tápot az ecunak mint az astra/vectRa hanem a műszerfali csatiból. engem érdekelne az a leomlő. Képet árat dobsz? FB-n küldöm, ott egyszerűbb a képekkel. 1 óra, wookie írta: Muszáj lesz. De hát nem áll semmiből. Mert az a lelke. Attól lesz 82 ló, meg a nagypumpától, a többi csak mellékes sallang. Van dis kockám is. :D Nem kötelező, ezen van az első ipszilonnál is, ahova jó az eredeti szonda. Nyilván ez csak 2 hengerről ad infót. Aztán mivel ecu programozásra is használták, van a közös csőben hátrébb is szondafoglalat ledugózva. Szóval szabadon választott. Enyém, ahogy az előző képen látszik, csak 2 hengert figyel és semmi gond nincs vele. De van itt róla kép amikor készült:
zotya975 Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 22 perce, Tiu írta: Itt a képe, szerintem minden megvan rajta, de szakértsétek meg: Nem tudom szakérteni, sosem láttam még ilyet. Mondj egy árat, ha gondolod privátban. Nem tűnik olyan bonyolultnak, hogy ne tudjam átalakítani, ha ez máshonnan adja az ECU tápját.
Bundee Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 29 perce, Tiu írta: Nem kötelező, ezen van az első ipszilonnál is, ahova jó az eredeti szonda. Nyilván ez csak 2 hengerről ad infót. Aztán mivel ecu programozásra is használták, van a közös csőben hátrébb is szondafoglalat ledugózva. Szóval szabadon választott. Enyém, ahogy az előző képen látszik, csak 2 hengert figyel és semmi gond nincs vele. De van itt róla kép amikor készült: A gyári SE öntvényben is szinte csak érinti a gáz a szondát, igaz ott mindkét ágból. Amúgy az SE leömlő önmagában érezhetően javít az NZ-n. Teljesen igazat adok Wookinak, hiába locsolja bele az ember a benzint, ha nincs egy jó vezérműtengő. Persze nem elhanyagolható a többi dolog sem. Egyébként kényes téma ez, innentől mindig lesz valami ami nem lesz jó a kocsin
Tiu Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 59 perce, Bundee írta: A gyári SE öntvényben is szinte csak érinti a gáz a szondát, igaz ott mindkét ágból. Amúgy az SE leömlő önmagában érezhetően javít az NZ-n. Teljesen igazat adok Wookinak, hiába locsolja bele az ember a benzint, ha nincs egy jó vezérműtengő. Persze nem elhanyagolható a többi dolog sem. Egyébként kényes téma ez, innentől mindig lesz valami ami nem lesz jó a kocsin Pontosítva: nem lesz elég jó a kocsin. Nem mindegy.
zolikaF Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 Sziasztok! Nem tudom ki, honnan, mennyiért szerzi be az alkatrészeket, de ha valakinek szüksége van valamire, keressen! Csak új alkatrészekben tudok segíteni (számlával,garanciával) bolti ár alatt 20-30%-al.
Bundee Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 3 órája, Tiu írta: Pontosítva: nem lesz elég jó a kocsin. Nem mindegy. Is-is
zotya975 Elküldve Március3, 2017 Elküldve Március3, 2017 8 órája, Bundee írta: A gyári SE öntvényben is szinte csak érinti a gáz a szondát, igaz ott mindkét ágból. Amúgy az SE leömlő önmagában érezhetően javít az NZ-n. Teljesen igazat adok Wookinak, hiába locsolja bele az ember a benzint, ha nincs egy jó vezérműtengő. Persze nem elhanyagolható a többi dolog sem. Egyébként kényes téma ez, innentől mindig lesz valami ami nem lesz jó a kocsin Évek óta unatkozom... Szinte várom a küszöbcserét is. De ezért is marad egyenlőre a hengerfej, neme akarom egyszerre maradandóan átalakítani.
joecockroach Elküldve Március3, 2017 Elküldve Március3, 2017 Annyira jó hogy SE-m van! (csak hogy dicsekedjek egy kicsit) :D
wookie Elküldve Március3, 2017 Elküldve Március3, 2017 3 perce, joecockroach írta: Annyira jó hogy SE-m van! (csak hogy dicsekedjek egy kicsit) :D Itt van kettő is. :D Sőt, 3, de az már nem ez az se. :D 1
zotya975 Elküldve Március3, 2017 Elküldve Március3, 2017 22 perce, joecockroach írta: Annyira jó hogy SE-m van! (csak hogy dicsekedjek egy kicsit) :D Jójó, irigykedünk is, de kinek kell olyan legó amit más rakott össze? 1
Lajos12 Elküldve Március5, 2017 Elküldve Március5, 2017 Srácok megpróbáltam kimérni a kétvezetékes hőfokjeladót de nem sikerült, gyújtás nélkül kell mérni? A másik kiolvastam a hibakódokat és kivillogtatta a 15 Hűtőközeg hőszenzor – feszültség túl magas ez most melyik alkatrész? E miatt lehet magasabb meg ingadozó az alapjáratom?
zotya975 Elküldve Március5, 2017 Elküldve Március5, 2017 4 perce, Lajos12 írta: Srácok megpróbáltam kimérni a kétvezetékes hőfokjeladót de nem sikerült, gyújtás nélkül kell mérni? A másik kiolvastam a hibakódokat és kivillogtatta a 15 Hűtőközeg hőszenzor – feszültség túl magas ez most melyik alkatrész? E miatt lehet magasabb meg ingadozó az alapjáratom? Mindegy hogyan méred, hiszen úgyis le kell hozzá húzni a csatiját és akkor nem kap áramot. Megméred hideg motornál, ami most olyan 15-20 fokot jelent, meg amikor egy hosszabb út után megállsz, csak ne égesd meg magad. Ez meg ugye kábé 90 fokot jelent. Milyen motorkód, és mi volt a villogás? 1x és 5X?
Lajos12 Elküldve Március5, 2017 Elküldve Március5, 2017 C14NZ. Hideg motornál próbáltam, lehúztam a csatit hozzáérintettem a multimétert de csak megvillant egy érték, olyan mintha véletlenszerű számok lettek volna. Először a 1,2. Ez 3szor, majd utána a 1 villogás majd 5 villogás. Ez is 3szor majd megint a 12es.
daykiller Elküldve Március5, 2017 Elküldve Március5, 2017 (edited) 31 perce, Lajos12 írta: C14NZ. Hideg motornál próbáltam, lehúztam a csatit hozzáérintettem a multimétert de csak megvillant egy érték, olyan mintha véletlenszerű számok lettek volna. Először a 1,2. Ez 3szor, majd utána a 1 villogás majd 5 villogás. Ez is 3szor majd megint a 12es. Ha feszültség magast reklamál a hűtőközeg hőérzékelőre, akkor vagy a gomba rossz vagy a vezetéke. Tehát szakadt az áramkör. Vagy egyszer nem dugtad rá és úgy adtál rá gyújtást és bent maradt még az agyában. Módosítva Március5, 2017 : daykiller
Bundee Elküldve Március6, 2017 Elküldve Március6, 2017 15 órája, daykiller írta: Ha feszültség magast reklamál a hűtőközeg hőérzékelőre, akkor vagy a gomba rossz vagy a vezetéke. Tehát szakadt az áramkör. Vagy egyszer nem dugtad rá és úgy adtál rá gyújtást és bent maradt még az agyában. Ahogy írta a mérést, szakadt vagy legalábbis kontaktos lesz az. Még annyit kilehet próbálni, hogy csati lehúz, gyújtás ráad és a csatin 5V-ot kell mérni ha nem szakadt semmi.
Lajos12 Elküldve Március6, 2017 Elküldve Március6, 2017 Gyújtáson 4.99V. Akkor viszont a jeladóval lesz probléma.. veszek egyet kipróbálom.
pszilaj Elküldve Március6, 2017 Elküldve Március6, 2017 21 órája, Lajos12 írta: C14NZ. Hideg motornál próbáltam, lehúztam a csatit hozzáérintettem a multimétert de csak megvillant egy érték, olyan mintha véletlenszerű számok lettek volna. Először a 1,2. Ez 3szor, majd utána a 1 villogás majd 5 villogás. Ez is 3szor majd megint a 12es. Ugye úgy mérted, hogy a csatlakozót lehúztad és a betekert szonda ellenállását mérted? Nem pedig a vezetékes csatiét?
Recommended Posts