Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2017. 03. 01. at 20:18, wookie írta:

Jha, az 1.4nek sima leömlője van, csak az 1.6-é 421-es. A lényeg amúgy a vezérműtengely. Azt is küldik hozzá? 

Expand  

Küldik, de az miért lényeg? Végülis áttehetem nem tart semeddig sem.

Elküldve
  On 2017. 03. 02. at 15:47, HaPetya írta:

Mert a töltetcsere a lényeg. A szívórendszer, a kipufogórendszer, a befecskendezés és a vezérlés.

Expand  

Hát átteszem azt is, de egyenlőre a hengerfejet nem veszem le, ha bele tudom tenni az oldalsó fagydugóba a kétvezetékes jeladót. Még Dis kockám az nincs. 

Elküldve
  On 2017. 03. 02. at 15:52, zotya975 írta:

Hát átteszem azt is, de egyenlőre a hengerfejet nem veszem le, ha bele tudom tenni az oldalsó fagydugóba a kétvezetékes jeladót. Még Dis kockám az nincs. 

Expand  

Hengerfejben illetve a szívócsonk és kipufogó leömlő csatornák stimmeljenek. Hengeres a hengereshez, négyzetes a négyzeteshez.

Ezek szerint NZ hengerfejhez SE cuccokat pakolsz?

Elküldve
  On 2017. 03. 02. at 15:56, HaPetya írta:

Hengerfejben illetve a szívócsonk és kipufogó leömlő csatornák stimmeljenek. Hengeres a hengereshez, négyzetes a négyzeteshez.

Ezek szerint NZ hengerfejhez SE cuccokat pakolsz?

Expand  

Egyenlőre igen. Amit veszek azt lehet elcserélem Wookieval, de ha nem akkor is előbb felújítom, és tuti nem bírok addíg várni hogy ki ne próbáljam.

Elküldve (edited)
  On 2017. 03. 02. at 14:01, zotya975 írta:

Hátrább kerül a szonda, fűtöttet teszel be? 

Expand  

Muszáj lesz. De hát nem áll semmiből. 

  On 2017. 03. 02. at 14:46, zotya975 írta:

Küldik, de az miért lényeg? Végülis áttehetem nem tart semeddig sem.

Expand  

Mert az a lelke. Attól lesz 82 ló, meg a nagypumpától, a többi csak mellékes sallang. 
Van dis kockám is. :D 

Módosítva : wookie
Elküldve
  On 2017. 03. 02. at 16:51, wookie írta:

Muszáj lesz. De hát nem áll semmiből. 

Mert az a lelke. Attól lesz 82 ló, meg a nagypumpától, a többi csak mellékes sallang. 
Van dis kockám is. :D 

Expand  

Oks, átteszem, pumpa kell az alap, a Dis kocka érdekel. Megvárom hogy megjön a cumó, aztán bótolunk.:happy:

Elküldve
  On 2017. 03. 02. at 11:31, wookie írta:

a nagyobb baj hogy a corsa nem a motorterből adja a tápot az ecunak mint az astra/vectRa hanem a műszerfali csatiból.

engem érdekelne az a leomlő. Képet árat dobsz?

Expand  

FB-n küldöm, ott egyszerűbb a képekkel. :)

  On 2017. 03. 02. at 16:51, wookie írta:

Muszáj lesz. De hát nem áll semmiből. 

Mert az a lelke. Attól lesz 82 ló, meg a nagypumpától, a többi csak mellékes sallang. 
Van dis kockám is. :D 

Expand  

Nem kötelező, ezen van az első ipszilonnál is, ahova jó az eredeti szonda. Nyilván ez csak 2 hengerről ad infót.

Aztán mivel ecu programozásra is használták, van a közös csőben hátrébb is szondafoglalat ledugózva. Szóval szabadon választott. :wink:

Enyém, ahogy az előző képen látszik, csak 2 hengert figyel és semmi gond nincs vele. De van itt róla kép amikor készült:

gallery_5473_225_43127.jpg

Elküldve
  On 2017. 03. 02. at 18:28, Tiu írta:

Itt a képe, szerintem minden megvan rajta, de szakértsétek meg: :)

 

Expand  

Nem tudom szakérteni, sosem láttam még ilyet. Mondj egy árat, ha gondolod privátban. Nem tűnik olyan bonyolultnak, hogy ne tudjam átalakítani, ha ez máshonnan adja az ECU tápját.:rolleyes: 

Elküldve
  On 2017. 03. 02. at 18:43, Tiu írta:

 

Nem kötelező, ezen van az első ipszilonnál is, ahova jó az eredeti szonda. Nyilván ez csak 2 hengerről ad infót.

Aztán mivel ecu programozásra is használták, van a közös csőben hátrébb is szondafoglalat ledugózva. Szóval szabadon választott. :wink:

Enyém, ahogy az előző képen látszik, csak 2 hengert figyel és semmi gond nincs vele. De van itt róla kép amikor készült:

Expand  

A gyári SE öntvényben is szinte csak érinti a gáz a szondát, igaz ott mindkét ágból. 

Amúgy az SE leömlő önmagában érezhetően javít az NZ-n.

Teljesen igazat adok Wookinak, hiába locsolja bele az ember a benzint, ha nincs egy jó vezérműtengő. Persze nem elhanyagolható a többi dolog sem.

Egyébként kényes téma ez, innentől mindig lesz valami ami nem lesz jó a kocsin :cool:

Elküldve
  On 2017. 03. 02. at 19:14, Bundee írta:

A gyári SE öntvényben is szinte csak érinti a gáz a szondát, igaz ott mindkét ágból. 

Amúgy az SE leömlő önmagában érezhetően javít az NZ-n.

Teljesen igazat adok Wookinak, hiába locsolja bele az ember a benzint, ha nincs egy jó vezérműtengő. Persze nem elhanyagolható a többi dolog sem.

Egyébként kényes téma ez, innentől mindig lesz valami ami nem lesz jó a kocsin :cool:

Expand  

Pontosítva: nem lesz elég jó a kocsin. :-) Nem mindegy. :wink:

Elküldve

Sziasztok!

Nem tudom ki, honnan, mennyiért szerzi be az alkatrészeket, de ha valakinek szüksége van valamire, keressen!
Csak új alkatrészekben tudok segíteni (számlával,garanciával) bolti ár alatt 20-30%-al.

Elküldve
  On 2017. 03. 02. at 19:14, Bundee írta:

A gyári SE öntvényben is szinte csak érinti a gáz a szondát, igaz ott mindkét ágból. 

Amúgy az SE leömlő önmagában érezhetően javít az NZ-n.

Teljesen igazat adok Wookinak, hiába locsolja bele az ember a benzint, ha nincs egy jó vezérműtengő. Persze nem elhanyagolható a többi dolog sem.

Egyébként kényes téma ez, innentől mindig lesz valami ami nem lesz jó a kocsin :cool:

Expand  

Évek óta unatkozom...:-) Szinte várom a küszöbcserét is.:hehe: De ezért is marad egyenlőre a hengerfej, neme akarom egyszerre maradandóan átalakítani. 

Elküldve

Srácok megpróbáltam kimérni a kétvezetékes hőfokjeladót de nem sikerült, gyújtás nélkül kell mérni? 

A másik kiolvastam a hibakódokat és kivillogtatta a 

15 Hűtőközeg hőszenzor – feszültség túl magas

ez most melyik alkatrész? E miatt lehet magasabb meg ingadozó az alapjáratom?

Elküldve
  On 2017. 03. 05. at 14:39, Lajos12 írta:

Srácok megpróbáltam kimérni a kétvezetékes hőfokjeladót de nem sikerült, gyújtás nélkül kell mérni? 

A másik kiolvastam a hibakódokat és kivillogtatta a 

15 Hűtőközeg hőszenzor – feszültség túl magas

ez most melyik alkatrész? E miatt lehet magasabb meg ingadozó az alapjáratom?

Expand  

Mindegy hogyan méred, hiszen úgyis le kell hozzá húzni a csatiját és akkor nem kap áramot. Megméred hideg motornál, ami most olyan 15-20 fokot jelent, meg amikor egy hosszabb út után megállsz, csak ne égesd meg magad. Ez meg ugye kábé 90 fokot jelent.  Milyen motorkód, és mi volt a villogás? 1x és 5X? 

Elküldve

C14NZ. Hideg motornál próbáltam, lehúztam a csatit hozzáérintettem a multimétert de csak megvillant egy érték, olyan mintha véletlenszerű számok lettek volna. Először a 1,2. Ez 3szor, majd utána a 1 villogás majd 5 villogás. Ez is 3szor majd megint a 12es.

Elküldve (edited)
  On 2017. 03. 05. at 15:00, Lajos12 írta:

C14NZ. Hideg motornál próbáltam, lehúztam a csatit hozzáérintettem a multimétert de csak megvillant egy érték, olyan mintha véletlenszerű számok lettek volna. Először a 1,2. Ez 3szor, majd utána a 1 villogás majd 5 villogás. Ez is 3szor majd megint a 12es.

Expand  

Ha feszültség magast reklamál a hűtőközeg hőérzékelőre, akkor vagy a gomba rossz vagy a vezetéke. Tehát szakadt az áramkör. Vagy egyszer nem dugtad rá és úgy adtál rá gyújtást és bent maradt még az agyában.

Módosítva : daykiller
Elküldve
  On 2017. 03. 05. at 15:32, daykiller írta:

Ha feszültség magast reklamál a hűtőközeg hőérzékelőre, akkor vagy a gomba rossz vagy a vezetéke. Tehát szakadt az áramkör. Vagy egyszer nem dugtad rá és úgy adtál rá gyújtást és bent maradt még az agyában.

Expand  

Ahogy írta a mérést, szakadt vagy legalábbis kontaktos lesz az. 

Még annyit kilehet próbálni, hogy csati lehúz, gyújtás ráad és a csatin 5V-ot kell mérni ha nem szakadt semmi.

Elküldve
  On 2017. 03. 05. at 15:00, Lajos12 írta:

C14NZ. Hideg motornál próbáltam, lehúztam a csatit hozzáérintettem a multimétert de csak megvillant egy érték, olyan mintha véletlenszerű számok lettek volna. Először a 1,2. Ez 3szor, majd utána a 1 villogás majd 5 villogás. Ez is 3szor majd megint a 12es.

Expand  

Ugye úgy mérted, hogy a csatlakozót lehúztad és a betekert szonda ellenállását mérted? Nem pedig a vezetékes csatiét?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.