zotya975 Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 On 2017. 03. 01. at 20:18, wookie írta: Jha, az 1.4nek sima leömlője van, csak az 1.6-é 421-es. A lényeg amúgy a vezérműtengely. Azt is küldik hozzá? Expand Küldik, de az miért lényeg? Végülis áttehetem nem tart semeddig sem.
HaPetya Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 On 2017. 03. 02. at 14:46, zotya975 írta: Küldik, de az miért lényeg? Végülis áttehetem nem tart semeddig sem. Expand Mert a töltetcsere a lényeg. A szívórendszer, a kipufogórendszer, a befecskendezés és a vezérlés.
zotya975 Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 On 2017. 03. 02. at 15:47, HaPetya írta: Mert a töltetcsere a lényeg. A szívórendszer, a kipufogórendszer, a befecskendezés és a vezérlés. Expand Hát átteszem azt is, de egyenlőre a hengerfejet nem veszem le, ha bele tudom tenni az oldalsó fagydugóba a kétvezetékes jeladót. Még Dis kockám az nincs.
HaPetya Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 On 2017. 03. 02. at 15:52, zotya975 írta: Hát átteszem azt is, de egyenlőre a hengerfejet nem veszem le, ha bele tudom tenni az oldalsó fagydugóba a kétvezetékes jeladót. Még Dis kockám az nincs. Expand Hengerfejben illetve a szívócsonk és kipufogó leömlő csatornák stimmeljenek. Hengeres a hengereshez, négyzetes a négyzeteshez. Ezek szerint NZ hengerfejhez SE cuccokat pakolsz?
zotya975 Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 On 2017. 03. 02. at 15:56, HaPetya írta: Hengerfejben illetve a szívócsonk és kipufogó leömlő csatornák stimmeljenek. Hengeres a hengereshez, négyzetes a négyzeteshez. Ezek szerint NZ hengerfejhez SE cuccokat pakolsz? Expand Egyenlőre igen. Amit veszek azt lehet elcserélem Wookieval, de ha nem akkor is előbb felújítom, és tuti nem bírok addíg várni hogy ki ne próbáljam.
wookie Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 (edited) On 2017. 03. 02. at 14:01, zotya975 írta: Hátrább kerül a szonda, fűtöttet teszel be? Expand Muszáj lesz. De hát nem áll semmiből. On 2017. 03. 02. at 14:46, zotya975 írta: Küldik, de az miért lényeg? Végülis áttehetem nem tart semeddig sem. Expand Mert az a lelke. Attól lesz 82 ló, meg a nagypumpától, a többi csak mellékes sallang. Van dis kockám is. :D Módosítva Március2, 2017 : wookie
zotya975 Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 On 2017. 03. 02. at 16:51, wookie írta: Muszáj lesz. De hát nem áll semmiből. Mert az a lelke. Attól lesz 82 ló, meg a nagypumpától, a többi csak mellékes sallang. Van dis kockám is. :D Expand Oks, átteszem, pumpa kell az alap, a Dis kocka érdekel. Megvárom hogy megjön a cumó, aztán bótolunk.
Tiu Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 On 2017. 03. 02. at 3:41, zotya975 írta: Állj, stop! Senki nem mozduljon..érdekel a kábelkorbács. Expand Itt a képe, szerintem minden megvan rajta, de szakértsétek meg:
Tiu Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 On 2017. 03. 02. at 11:31, wookie írta: a nagyobb baj hogy a corsa nem a motorterből adja a tápot az ecunak mint az astra/vectRa hanem a műszerfali csatiból. engem érdekelne az a leomlő. Képet árat dobsz? Expand FB-n küldöm, ott egyszerűbb a képekkel. On 2017. 03. 02. at 16:51, wookie írta: Muszáj lesz. De hát nem áll semmiből. Mert az a lelke. Attól lesz 82 ló, meg a nagypumpától, a többi csak mellékes sallang. Van dis kockám is. :D Expand Nem kötelező, ezen van az első ipszilonnál is, ahova jó az eredeti szonda. Nyilván ez csak 2 hengerről ad infót. Aztán mivel ecu programozásra is használták, van a közös csőben hátrébb is szondafoglalat ledugózva. Szóval szabadon választott. Enyém, ahogy az előző képen látszik, csak 2 hengert figyel és semmi gond nincs vele. De van itt róla kép amikor készült:
zotya975 Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 On 2017. 03. 02. at 18:28, Tiu írta: Itt a képe, szerintem minden megvan rajta, de szakértsétek meg: Expand Nem tudom szakérteni, sosem láttam még ilyet. Mondj egy árat, ha gondolod privátban. Nem tűnik olyan bonyolultnak, hogy ne tudjam átalakítani, ha ez máshonnan adja az ECU tápját.
Bundee Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 On 2017. 03. 02. at 18:43, Tiu írta: Nem kötelező, ezen van az első ipszilonnál is, ahova jó az eredeti szonda. Nyilván ez csak 2 hengerről ad infót. Aztán mivel ecu programozásra is használták, van a közös csőben hátrébb is szondafoglalat ledugózva. Szóval szabadon választott. Enyém, ahogy az előző képen látszik, csak 2 hengert figyel és semmi gond nincs vele. De van itt róla kép amikor készült: Expand A gyári SE öntvényben is szinte csak érinti a gáz a szondát, igaz ott mindkét ágból. Amúgy az SE leömlő önmagában érezhetően javít az NZ-n. Teljesen igazat adok Wookinak, hiába locsolja bele az ember a benzint, ha nincs egy jó vezérműtengő. Persze nem elhanyagolható a többi dolog sem. Egyébként kényes téma ez, innentől mindig lesz valami ami nem lesz jó a kocsin
Tiu Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 On 2017. 03. 02. at 19:14, Bundee írta: A gyári SE öntvényben is szinte csak érinti a gáz a szondát, igaz ott mindkét ágból. Amúgy az SE leömlő önmagában érezhetően javít az NZ-n. Teljesen igazat adok Wookinak, hiába locsolja bele az ember a benzint, ha nincs egy jó vezérműtengő. Persze nem elhanyagolható a többi dolog sem. Egyébként kényes téma ez, innentől mindig lesz valami ami nem lesz jó a kocsin Expand Pontosítva: nem lesz elég jó a kocsin. Nem mindegy.
zolikaF Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 Sziasztok! Nem tudom ki, honnan, mennyiért szerzi be az alkatrészeket, de ha valakinek szüksége van valamire, keressen! Csak új alkatrészekben tudok segíteni (számlával,garanciával) bolti ár alatt 20-30%-al.
Bundee Elküldve Március2, 2017 Elküldve Március2, 2017 On 2017. 03. 02. at 20:14, Tiu írta: Pontosítva: nem lesz elég jó a kocsin. Nem mindegy. Expand Is-is
zotya975 Elküldve Március3, 2017 Elküldve Március3, 2017 On 2017. 03. 02. at 19:14, Bundee írta: A gyári SE öntvényben is szinte csak érinti a gáz a szondát, igaz ott mindkét ágból. Amúgy az SE leömlő önmagában érezhetően javít az NZ-n. Teljesen igazat adok Wookinak, hiába locsolja bele az ember a benzint, ha nincs egy jó vezérműtengő. Persze nem elhanyagolható a többi dolog sem. Egyébként kényes téma ez, innentől mindig lesz valami ami nem lesz jó a kocsin Expand Évek óta unatkozom... Szinte várom a küszöbcserét is. De ezért is marad egyenlőre a hengerfej, neme akarom egyszerre maradandóan átalakítani.
joecockroach Elküldve Március3, 2017 Elküldve Március3, 2017 Annyira jó hogy SE-m van! (csak hogy dicsekedjek egy kicsit) :D
wookie Elküldve Március3, 2017 Elküldve Március3, 2017 On 2017. 03. 03. at 19:09, joecockroach írta: Annyira jó hogy SE-m van! (csak hogy dicsekedjek egy kicsit) :D Expand Itt van kettő is. :D Sőt, 3, de az már nem ez az se. :D 1
zotya975 Elküldve Március3, 2017 Elküldve Március3, 2017 On 2017. 03. 03. at 19:09, joecockroach írta: Annyira jó hogy SE-m van! (csak hogy dicsekedjek egy kicsit) :D Expand Jójó, irigykedünk is, de kinek kell olyan legó amit más rakott össze? 1
Lajos12 Elküldve Március5, 2017 Elküldve Március5, 2017 Srácok megpróbáltam kimérni a kétvezetékes hőfokjeladót de nem sikerült, gyújtás nélkül kell mérni? A másik kiolvastam a hibakódokat és kivillogtatta a 15 Hűtőközeg hőszenzor – feszültség túl magas ez most melyik alkatrész? E miatt lehet magasabb meg ingadozó az alapjáratom?
zotya975 Elküldve Március5, 2017 Elküldve Március5, 2017 On 2017. 03. 05. at 14:39, Lajos12 írta: Srácok megpróbáltam kimérni a kétvezetékes hőfokjeladót de nem sikerült, gyújtás nélkül kell mérni? A másik kiolvastam a hibakódokat és kivillogtatta a 15 Hűtőközeg hőszenzor – feszültség túl magas ez most melyik alkatrész? E miatt lehet magasabb meg ingadozó az alapjáratom? Expand Mindegy hogyan méred, hiszen úgyis le kell hozzá húzni a csatiját és akkor nem kap áramot. Megméred hideg motornál, ami most olyan 15-20 fokot jelent, meg amikor egy hosszabb út után megállsz, csak ne égesd meg magad. Ez meg ugye kábé 90 fokot jelent. Milyen motorkód, és mi volt a villogás? 1x és 5X?
Lajos12 Elküldve Március5, 2017 Elküldve Március5, 2017 C14NZ. Hideg motornál próbáltam, lehúztam a csatit hozzáérintettem a multimétert de csak megvillant egy érték, olyan mintha véletlenszerű számok lettek volna. Először a 1,2. Ez 3szor, majd utána a 1 villogás majd 5 villogás. Ez is 3szor majd megint a 12es.
daykiller Elküldve Március5, 2017 Elküldve Március5, 2017 (edited) On 2017. 03. 05. at 15:00, Lajos12 írta: C14NZ. Hideg motornál próbáltam, lehúztam a csatit hozzáérintettem a multimétert de csak megvillant egy érték, olyan mintha véletlenszerű számok lettek volna. Először a 1,2. Ez 3szor, majd utána a 1 villogás majd 5 villogás. Ez is 3szor majd megint a 12es. Expand Ha feszültség magast reklamál a hűtőközeg hőérzékelőre, akkor vagy a gomba rossz vagy a vezetéke. Tehát szakadt az áramkör. Vagy egyszer nem dugtad rá és úgy adtál rá gyújtást és bent maradt még az agyában. Módosítva Március5, 2017 : daykiller
Bundee Elküldve Március6, 2017 Elküldve Március6, 2017 On 2017. 03. 05. at 15:32, daykiller írta: Ha feszültség magast reklamál a hűtőközeg hőérzékelőre, akkor vagy a gomba rossz vagy a vezetéke. Tehát szakadt az áramkör. Vagy egyszer nem dugtad rá és úgy adtál rá gyújtást és bent maradt még az agyában. Expand Ahogy írta a mérést, szakadt vagy legalábbis kontaktos lesz az. Még annyit kilehet próbálni, hogy csati lehúz, gyújtás ráad és a csatin 5V-ot kell mérni ha nem szakadt semmi.
Lajos12 Elküldve Március6, 2017 Elküldve Március6, 2017 Gyújtáson 4.99V. Akkor viszont a jeladóval lesz probléma.. veszek egyet kipróbálom.
pszilaj Elküldve Március6, 2017 Elküldve Március6, 2017 On 2017. 03. 05. at 15:00, Lajos12 írta: C14NZ. Hideg motornál próbáltam, lehúztam a csatit hozzáérintettem a multimétert de csak megvillant egy érték, olyan mintha véletlenszerű számok lettek volna. Először a 1,2. Ez 3szor, majd utána a 1 villogás majd 5 villogás. Ez is 3szor majd megint a 12es. Expand Ugye úgy mérted, hogy a csatlakozót lehúztad és a betekert szonda ellenállását mérted? Nem pedig a vezetékes csatiét?
Recommended Posts