Gergőőő Elküldve Január14, 2017 Megoszt Elküldve Január14, 2017 2 perce, szekfizsolt írta: Sajnos rám-sötétedett és az utcán közvilágításnál semmit sem láttam, így azt már nem is néztem. Azért cseréltem vezérlést nyáron, mert a vízpumpa kinyomta a vízet és ugye a cseréje a vezérlés leszedésével jár. Gondoltam összekötöm a kellemeset a hasznossal. ne mán, lehet, hogy már akkor a dugulás miatt nyomta ki a vizet? A radiátorral megy párhuzamosan egy cső így ha dugulása van akkor sincs ebből gond. A vízpumpa természetes elhalálozása amikor elkezd folyni, az időszakos cseréjével pont ezt előzzük meg. Mindenképp nézd majd meg, hogy a radiátor csövei milyen melegek mikor már szinte üzemmeleg a motor, nálam mind2 cső szinte olyan meleg mint hűtőhöz menő cső már kinyitott termosztátnál. Van itt olyan ember a fórumon aki régebben írta h a radiátor kimenő és bemenő csöve közt érez hőfokkülönbséget aminek ha túl nagy akkor tuti dugulása van, én ezt a különbséget nem éreztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Január14, 2017 Megoszt Elküldve Január14, 2017 26 perce, szekfizsolt írta: Gergőőő: Nem tudok sajnos többet hozzászólni, de feltűnt korábban, hogy az utastérbe menő csövek közül az egyik meleg, a másik hideg. Szerintem a radiátor dugulhatott el. A gondom az még, hogy én mentem 5e km-t a vízpumpa csere óta (és nem feltétlenül finoman több esetben), ezek szerint megfelelő hűtés nélkül hajtottam szegényt... Ha a vízpumpával együtt termosztátot is cseréltél akkor nincs semmi para a fűtőradiátor kevésbé szól bele a motor hűtésébe mint a hűtő a kocsi orránál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 16 órája, szekfizsolt írta: Ma munka után vettem 5l fagyállót, majd megkerestem a vízhőfok jeladót és megpróbáltam légteleníteni. Sajnos nagy siker nem volt, mert leginkább csak víz folyik ki rajta, ha kicsavarom akár jár a motor, akár nem. Viszont ami feltűnt az az, hogy hagyom az álló autót alapjáraton járni, szépen bemelegszik, eléri az üzemi hőmérsékletet. Ekkor a vízcsövek forróak (ugye 90 fok körüli víz van bennük), ám bátor voltam és lecsavartam a kiegyenlítő tartály kupakját, ott a víz tök hideg. Nem értem. A fűtést bekapcsolva kb 10 másodpercig meleget fúj, majd kihűl a levegő és hideget fúj tovább. A vízhőfok nem változik, tehát a mutató (és a csöveket megfogva) továbbra is 90 fokos. Olyan, mintha nem "forogna" benne a hűtővíz. 5-6e km-el ezelőtt 200 ezer kilométernél cseréltünk vezérlést vízpumpával együtt. Létezik, hogy nem megy benne a vízpumpa? Erre ötlet esetleg van valamelyikőtöknek? Ahogy írták később melegszik fel a kiegyenlítőben a víz mert ott nincs keringés. Ha nem tekerné a vízpumpa a folyadékot nagyon hamar forrna a víz és megfőne a motor, esélyes a radiátorban a dugulás szerintem is. Nem csak a vízhűtőnél található venti hűti a vízet hanem a radiátoron keresztül fújó is, ha ott gyenge a keringés hamar visszahűti a radiátort és akkor már hideget fúj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szekfizsolt Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 (edited) 6 órája, zotya975 írta: Ahogy írták később melegszik fel a kiegyenlítőben a víz mert ott nincs keringés. Ha nem tekerné a vízpumpa a folyadékot nagyon hamar forrna a víz és megfőne a motor, esélyes a radiátorban a dugulás szerintem is. Nem csak a vízhűtőnél található venti hűti a vízet hanem a radiátoron keresztül fújó is, ha ott gyenge a keringés hamar visszahűti a radiátort és akkor már hideget fúj. Ma kimentem apámhoz, levettük a vezérlést, megnéztük az 5e km-el ezelőtt cserélt vízpumpát és cseréltünk termosztátot, de fűtés továbbra sem volt és a kiegyenlítőtartályban a víz hideg maradt. Leszedtük a tűzfalnál a radiátor csöveit, megfújkáltuk oda-vissza, a levegő átment rajta (miután a víz kifolyt természetesen), majd feltöltöttük a rendszert ismét. Az volt furcsa, hogy a kiegyenlítőtartály visszavezetésén sosem folyt hűtővíz, olyan volt, mintha állna a rendszerben a víz, akárhogyan is "pörgettük" a motort. Apám gondolt egyet, levette a kiegyenlítő tartály visszavezető csövét (a felsőt) és oda is töltöttünk be tölcsérrel hűtővizet tölcsérrel. Húzom a gáz kart fordulaton, mikor egyszer csak "köhögött" egyet a tölcsérnél és akkora adag szemét jött ki, hogy nem tértem magamhoz, de megindult a víz. Ezzel eljátszottunk egy darabig, én töltöttem a kiegyenlítőtartályba a vizet, a felső csőnél meg "köhögte" ki a szemetet. Végül visszatettük a csövet és láss csodát volt fűtés a kocsiban, valamint a kiegyenlítőtartályban elkezdett gőzölögni a víz (tehát ott is meleg víz volt). Nem tudom mi a fene lehet a rendszerben, ránézésre ilyen fekete "lemez darabkák", de ez tömítette el teljesen a rendszert. Most van fűtés szerencsére, de tavasszal át kell pucolni az egészet, mert jövőre (télen) nem akarok ismét fagyoskodni a -20 fokos kocsiban. Köszönöm szépen a tanácsokat, remélem tényleg nem hengerfejes a kocsi, csak a rövid távú használattól "kakaós" a szelepfedélnél és a kupaknál. A motor jár, mint a műszer, a víz nem olajos, és a nívónál a pálcán is tiszta olaj van, tehát majd kiderül. Aminek még örülök, hogy a termosztát cserének köszönhetően üzemmelegen 92 fok körül van a víz és 95 körül már kapcsol a ventillátor. Eddig 85 fok körül volt és 98 foknál kapcsolt a venti, tehát a mutató a kinti hőmérséklettől függően "mászkált" le-fel, pályán meg visszahűlt a "kék" rész tetejéig. Módosítva Január15, 2017 : szekfizsolt Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 55 perce, szekfizsolt írta: Ma kimentem apámhoz, levettük a vezérlést, megnéztük az 5e km-el ezelőtt cserélt vízpumpát és cseréltünk termosztátot, de fűtés továbbra sem volt és a kiegyenlítőtartályban a víz hideg maradt. Leszedtük a tűzfalnál a radiátor csöveit, megfújkáltuk oda-vissza, a levegő átment rajta (miután a víz kifolyt természetesen), majd feltöltöttük a rendszert ismét. Az volt furcsa, hogy a kiegyenlítőtartály visszavezetésén sosem folyt hűtővíz, olyan volt, mintha állna a rendszerben a víz, akárhogyan is "pörgettük" a motort. Apám gondolt egyet, levette a kiegyenlítő tartály visszavezető csövét (a felsőt) és oda is töltöttünk be tölcsérrel hűtővizet tölcsérrel. Húzom a gáz kart fordulaton, mikor egyszer csak "köhögött" egyet a tölcsérnél és akkora adag szemét jött ki, hogy nem tértem magamhoz, de megindult a víz. Ezzel eljátszottunk egy darabig, én töltöttem a kiegyenlítőtartályba a vizet, a felső csőnél meg "köhögte" ki a szemetet. Végül visszatettük a csövet és láss csodát volt fűtés a kocsiban, valamint a kiegyenlítőtartályban elkezdett gőzölögni a víz (tehát ott is meleg víz volt). Nem tudom mi a fene lehet a rendszerben, ránézésre ilyen fekete "lemez darabkák", de ez tömítette el teljesen a rendszert. Most van fűtés szerencsére, de tavasszal át kell pucolni az egészet, mert jövőre (télen) nem akarok ismét fagyoskodni a -20 fokos kocsiban. Köszönöm szépen a tanácsokat, remélem tényleg nem hengerfejes a kocsi, csak a rövid távú használattól "kakaós" a szelepfedélnél és a kupaknál. A motor jár, mint a műszer, a víz nem olajos, és a nívónál a pálcán is tiszta olaj van, tehát majd kiderül. Aminek még örülök, hogy a termosztát cserének köszönhetően üzemmelegen 92 fok körül van a víz és 95 körül már kapcsol a ventillátor. Eddig 85 fok körül volt és 98 foknál kapcsolt a venti, tehát a mutató a kinti hőmérséklettől függően "mászkált" le-fel, pályán meg visszahűlt a "kék" rész tetejéig. Alapesetben a felső csövön nem jön víz, csak ott légtelenedik le a vízhűtő. Ha megnézed az a cső a kiegyenlítő tartály szintje felett van miután feljött a sárvédő mellé. ( kábé az akku mögött jön fel)Ha el volt dugulva valószínűleg nem tudott légtelenedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szekfizsolt Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 22 perce, zotya975 írta: Alapesetben a felső csövön nem jön víz, csak ott légtelenedik le a vízhűtő. Ha megnézed az a cső a kiegyenlítő tartály szintje felett van miután feljött a sárvédő mellé. ( kábé az akku mögött jön fel)Ha el volt dugulva valószínűleg nem tudott légtelenedni. Valószínű az volt a fő gond, hogy tele volt levegővel a rendszer és sehogyan sem sikerült légteleníteni, mert el is volt dugulva valahol. Csak azt tudnám, az a fekete apró lemezkés szerű cucc mi lehet, ami kijött belőle? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabadij Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 1 órával ezelőtt, szekfizsolt írta: Valószínű az volt a fő gond, hogy tele volt levegővel a rendszer és sehogyan sem sikerült légteleníteni, mert el is volt dugulva valahol. Csak azt tudnám, az a fekete apró lemezkés szerű cucc mi lehet, ami kijött belőle? Vízkő,rozsda keveréke,ami lerakódik a csőrendszer ,blokk hengerfej falán,idővel leválik,vándor útra kél a rendszerben.Szerencsétlen esetben,,ha szűkebb keresztmetszethez ér,akkor felakad, felhalmozódik és dugulást okoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 6 órája, szekfizsolt írta: Valószínű az volt a fő gond, hogy tele volt levegővel a rendszer és sehogyan sem sikerült légteleníteni, mert el is volt dugulva valahol. Csak azt tudnám, az a fekete apró lemezkés szerű cucc mi lehet, ami kijött belőle? Rozsda A hűtő alső csövétől, vagy a hőgombától is tud jócskán kifelé jönni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január17, 2017 Megoszt Elküldve Január17, 2017 A szelepszár szimering csere utáni olajcsere periódus felénél járok, és még csak most közelítette meg felülről az alsó szintet. Öntöttem rá fél litert, a feltöltési 3.5 literrel együtt most tartok 4 liternél. Ez egész jó, mert előtte mindíg kellett vennem még plusz egy litert az 5 literes kanna mellé, a 10-12 ezer kilométer végére. Ha nem változik az olajevési szokása akkor most meg el sem fogy a kanna. A olajbetöltő sapkánál természetesen ott volt a kávéhab, a napi 10-10 kilométer azért megteszi a hatását. Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Január18, 2017 Megoszt Elküldve Január18, 2017 18 órája, zotya975 írta: Öntöttem rá fél litert, a feltöltési 3.5 literrel együtt most tartok 4 liternél. Ez egész jó, mert előtte mindíg kellett vennem még plusz egy litert az 5 literes kanna mellé, a 10-12 ezer kilométer végére. Ha nem változik az olajevési szokása akkor most meg el sem fogy a kanna. Jó Neked! Ma 7 éve, hogy az autót megvettem, és ezt azzal ünnepeljük, hogy a valószínű hengerfej felújítás mellé főtengely csapágy kopogós hangja is van a szakember szerint. Jól kinézek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január18, 2017 Megoszt Elküldve Január18, 2017 3 órája, felhasznaaloo írta: Jó Neked! Ma 7 éve, hogy az autót megvettem, és ezt azzal ünnepeljük, hogy a valószínű hengerfej felújítás mellé főtengely csapágy kopogós hangja is van a szakember szerint. Jól kinézek... Na és mit mondott a mester ez mennyibe fog fájni, és mit csinál vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Január18, 2017 Megoszt Elküldve Január18, 2017 28 perce, zotya975 írta: Na és mit mondott a mester ez mennyibe fog fájni, és mit csinál vele? Holnap reggel tudok velük beszélni. Nem mester, mesterEK. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január18, 2017 Megoszt Elküldve Január18, 2017 1 perc, felhasznaaloo írta: Holnap reggel tudok velük beszélni. Nem mester, mesterEK. A hengerfej felújítás alapból nem tragédia, a főtengely kopogást nem tudom hogy lehet diagnosztizálni, javítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január18, 2017 Megoszt Elküldve Január18, 2017 3 órája, zotya975 írta: A hengerfej felújítás alapból nem tragédia, a főtengely kopogást nem tudom hogy lehet diagnosztizálni, javítani. Főtengelynél jobb esetben (általában) a hajtókarcsapágy kopog, ahhoz a hajtókarcsapágyak, a hajtókar csavarok és az olajteknő tömítés kell, ha még időben megtörténik a csere. Ha kell főtengelyt is köszörülni, az már más történet. Árat nehéz mondani, attól függ kinek mennyi kedvezménye van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január18, 2017 Megoszt Elküldve Január18, 2017 3 perce, Tiu írta: Főtengelynél jobb esetben (általában) a hajtókarcsapágy kopog, ahhoz a hajtókarcsapágyak, a hajtókar csavarok és az olajteknő tömítés kell, ha még időben megtörténik a csere. Ha kell főtengelyt is köszörülni, az már más történet. Árat nehéz mondani, attól függ kinek mennyi kedvezménye van. Mindenképp ki kell szerelni a főtengelyt. Ha annak hangja van, akkor látható nyoma is van valamelyik csapágyon. Az is lehet, hogy nem a hajtókarcsapágy, hanem a főtengelycsapágy szar. Bár tény, hogy az csak akkor hal meg, ha nincs olaj a rendszerben és már az összes hajtókar csapágy behalt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január19, 2017 Megoszt Elküldve Január19, 2017 8 órája, Tiu írta: Főtengelynél jobb esetben (általában) a hajtókarcsapágy kopog, ahhoz a hajtókarcsapágyak, a hajtókar csavarok és az olajteknő tömítés kell, ha még időben megtörténik a csere. Ha kell főtengelyt is köszörülni, az már más történet. Árat nehéz mondani, attól függ kinek mennyi kedvezménye van. 8 órája, daykiller írta: Mindenképp ki kell szerelni a főtengelyt. Ha annak hangja van, akkor látható nyoma is van valamelyik csapágyon. Az is lehet, hogy nem a hajtókarcsapágy, hanem a főtengelycsapágy szar. Bár tény, hogy az csak akkor hal meg, ha nincs olaj a rendszerben és már az összes hajtókar csapágy behalt. A hajtókar csapágy csere nem vészes, Krajcso itt az udvarban cserélte a kocsi alól. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Január20, 2017 Megoszt Elküldve Január20, 2017 On 2017. 01. 18. at 20:23, daykiller írta: Mindenképp ki kell szerelni a főtengelyt. Ha annak hangja van, akkor látható nyoma is van valamelyik csapágyon. Az is lehet, hogy nem a hajtókarcsapágy, hanem a főtengelycsapágy szar. Bár tény, hogy az csak akkor hal meg, ha nincs olaj a rendszerben és már az összes hajtókar csapágy behalt. Sziasztok, a telefonon egyeztetett sztori a következő: hengerfej a gépműhelyben, mivel hidrotőke is csattog, szelepvezetők szelepszár szimeringek anyámkínnya, 25 és 80 ezer Ft közé tippeli a mester az ő számlájukat. A főtengelyt már bemarta valamelyik csapágy ami "elforgott". Nem jegyeztem meg melyik, mert kissé megszédültem az infóktól, amit egy percen belül kaptam. Szóval főtengely köszörülés lesz. Asszem a 3-as henger meg lett külön említve valamilyen összefüggésben de ilyen vérnyomásugrás mellett ezt se tudnám felidézni. Főtengelycsapágyak talán, a főtengely 2 végén a "valamilyenes"csapágyak elvileg cserések (ekkor a motor még a helyén volt ha jól értettem). Kértem fotókat, lesznek. A dugattyúk "átfújnak", gyűrűszett csere. Ez már majdnem egy motorgenerál nemdebár? Asszony, gyerek betegek, melóhelyen balhé, hát nem is tudom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január20, 2017 Megoszt Elküldve Január20, 2017 1 órával ezelőtt, felhasznaaloo írta: Sziasztok, a telefonon egyeztetett sztori a következő: hengerfej a gépműhelyben, mivel hidrotőke is csattog, szelepvezetők szelepszár szimeringek anyámkínnya, 25 és 80 ezer Ft közé tippeli a mester az ő számlájukat. A főtengelyt már bemarta valamelyik csapágy ami "elforgott". Nem jegyeztem meg melyik, mert kissé megszédültem az infóktól, amit egy percen belül kaptam. Szóval főtengely köszörülés lesz. Asszem a 3-as henger meg lett külön említve valamilyen összefüggésben de ilyen vérnyomásugrás mellett ezt se tudnám felidézni. Főtengelycsapágyak talán, a főtengely 2 végén a "valamilyenes"csapágyak elvileg cserések (ekkor a motor még a helyén volt ha jól értettem). Kértem fotókat, lesznek. A dugattyúk "átfújnak", gyűrűszett csere. Ez már majdnem egy motorgenerál nemdebár? Asszony, gyerek betegek, melóhelyen balhé, hát nem is tudom... Lehet, hogy jobban járnál ezek után egy motor cserével... 40-50 körül már van motor, plusz az átírás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Január20, 2017 Megoszt Elküldve Január20, 2017 3 órája, pszilaj írta: Lehet, hogy jobban járnál ezek után egy motor cserével... 40-50 körül már van motor, plusz az átírás... Jaja, volt szó róla (későn), de az a hajó elment. Plusz ritka motor, X14XE, inkább 60-70ezer, de milyen állapotú, plusz a munkadíj, mert én nem tudom áttenni. Kitöltök egy lottót, oszt a többi nem számít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január20, 2017 Megoszt Elküldve Január20, 2017 5 órája, felhasznaaloo írta: Sziasztok, a telefonon egyeztetett sztori a következő: hengerfej a gépműhelyben, mivel hidrotőke is csattog, szelepvezetők szelepszár szimeringek anyámkínnya, 25 és 80 ezer Ft közé tippeli a mester az ő számlájukat. A főtengelyt már bemarta valamelyik csapágy ami "elforgott". Nem jegyeztem meg melyik, mert kissé megszédültem az infóktól, amit egy percen belül kaptam. Szóval főtengely köszörülés lesz. Asszem a 3-as henger meg lett külön említve valamilyen összefüggésben de ilyen vérnyomásugrás mellett ezt se tudnám felidézni. Főtengelycsapágyak talán, a főtengely 2 végén a "valamilyenes"csapágyak elvileg cserések (ekkor a motor még a helyén volt ha jól értettem). Kértem fotókat, lesznek. A dugattyúk "átfújnak", gyűrűszett csere. Ez már majdnem egy motorgenerál nemdebár? Asszony, gyerek betegek, melóhelyen balhé, hát nem is tudom... Nem akarod esetleg másik szerelővel is megnézetni? Általában egy hibáról erősen eltérő szokott lenni a véleményük így az árképzés is. Mostanában amúgy a fórumon azt tapasztaltam hogy nagyon hamar rávágják a mesterek egy motorra hogy pölö hengerfejes.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január20, 2017 Megoszt Elküldve Január20, 2017 Ha egy csapágy berágódott, akkor ott nem valamennyi csapágyat cserélünk, hanem az összeset. Van vagy 5000ft egy csapágysor... Ha meg már úgy elkopott a mindenség hogy átfúj, meg nem tom miket mondott még, akkor ott a gyűrűcsere az csak szarpofozgatás. A dugattyú is kopik, a henger is, feltesznek egy új gyűrűt, a dugó meg majd harangozik a hengerben? Gyűrűzni kb egy esetben szokás/érdemes/elfogadott, ha egy motorfőzés után elkezdi enni az olajat a nem túl kopott motor, mert a melegtől kilágyulnak az olajlehúzók, és nem húzzák le többet az olajat. De ahol ilyen jellegű kenéshiány lépett fel, ami a főtengely csapágyat is megette, ott én fúrás és új dugó nélkül én nem raknék össze semmilyen blokkot. Mondjuk ez már nyilván a csillagos ég kategória árban, viszont a másik meg csak félmegoldás, és rövid időn belül ugyanúgy be fog szarni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január20, 2017 Megoszt Elküldve Január20, 2017 1 órával ezelőtt, wookie írta: Ha egy csapágy berágódott, akkor ott nem valamennyi csapágyat cserélünk, hanem az összeset. Van vagy 5000ft egy csapágysor... Ha meg már úgy elkopott a mindenség hogy átfúj, meg nem tom miket mondott még, akkor ott a gyűrűcsere az csak szarpofozgatás. A dugattyú is kopik, a henger is, feltesznek egy új gyűrűt, a dugó meg majd harangozik a hengerben? Gyűrűzni kb egy esetben szokás/érdemes/elfogadott, ha egy motorfőzés után elkezdi enni az olajat a nem túl kopott motor, mert a melegtől kilágyulnak az olajlehúzók, és nem húzzák le többet az olajat. De ahol ilyen jellegű kenéshiány lépett fel, ami a főtengely csapágyat is megette, ott én fúrás és új dugó nélkül én nem raknék össze semmilyen blokkot. Mondjuk ez már nyilván a csillagos ég kategória árban, viszont a másik meg csak félmegoldás, és rövid időn belül ugyanúgy be fog szarni. Mondjuk én nem értem ezt az átfúj dolgot, ha előtte használható volt a motor akkor nem lehetett olyan kicsi a kompresszió. Nagyon kopott motornak óriási a kartergáza, találkoztam már olyannal is amibe belefullad a motor. Ha lehúztad a vastag csövet mintha a kipufogót láttad volna úgy füstölt. A hajtókar csapágyak meg tudtommal védve vannak elfordulás ellen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 Motorcsere. Az X14XE nem ritka motor, elég gyakori. A Tigra, B Corsa, F Astra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 12 órája, zotya975 írta: Mondjuk én nem értem ezt az átfúj dolgot, ha előtte használható volt a motor akkor nem lehetett olyan kicsi a kompresszió. Nagyon kopott motornak óriási a kartergáza, találkoztam már olyannal is amibe belefullad a motor. Ha lehúztad a vastag csövet mintha a kipufogót láttad volna úgy füstölt. A hajtókar csapágyak meg tudtommal védve vannak elfordulás ellen. A főtengely csapágy szokott elfordulni, kenés rendszerbeli hiány miatt. Ismerős körben volt ilyen. Sajnos az emberke nem vigyázott a kocsijára. Olyan olajakat öntött bele, amiket összekéregetett, kiszuperált gyertyák és hasonló "költségkímélő" megoldásokat alkalmazott, amellett hogy erdőre járt a szedán Astrával. Aztán motorcsere lett belőle a csapágyelfordulás hengerfejtömítés és egyéb motor hibák miatt... Hát a spórolást valahol neki ki kellett fizetni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 6 órája, pszilaj írta: A főtengely csapágy szokott elfordulni, kenés rendszerbeli hiány miatt. Ismerős körben volt ilyen. Sajnos az emberke nem vigyázott a kocsijára. Olyan olajakat öntött bele, amiket összekéregetett, kiszuperált gyertyák és hasonló "költségkímélő" megoldásokat alkalmazott, amellett hogy erdőre járt a szedán Astrával. Aztán motorcsere lett belőle a csapágyelfordulás hengerfejtömítés és egyéb motor hibák miatt... Hát a spórolást valahol neki ki kellett fizetni... Na és ennek lehet valami előjele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts