Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
1 óra, Bundee írta:

Nos, idén megvolt a második vezérműszíj szakadásom is.

...

Remélhetőleg most is megúszta a motor :D

Nem a legjobb karácsonyi ajándék, de az 1,6 nem akad össze. Szíjcsere és megy tovább. :wink:

Az olaj nem használ ezeknek a cuccoknak. A szimering csere nem fog ártani.

Spzoli kuplungja megjavult? :-)

Elküldve
55 perce, Bundee írta:

-22fokC-ra van fokolva, és ősszel cseréltem szóval kizárt, hogy az lett volna.

Egyszer már megúsztam, akkor indítás után rögtön leállt, most 2-ben 30-40körül gurultam motorfékkel és furcsán nagyon fogta az autót, az lett gyanús :D

Megrendeltem a szijat is, meg Wookie javaslatára szimeringet is mindenhová, ha már egyszer nekiugrok legyen meg azis.

Előjel szinte nemis volt, néhány napja cicergő-nyöszörgő hangja volt hidegen, de a generátor szíjra tippeltem, mert azon feszítettem előtte nemsokkal.

Szerintem mindegy mikor szakadt el, ha jól emlékszem nem emelkedik ki a hengerfej síkjából a nyitott szelep, de aztán lehet a tömítés vastagságától is függ. ja hűtőfolyadék..most bosszankodom, azt hittem minden oké, vettem egy úszós fokolót, de nem lehet vele normálisan mérni a -13fokos fagyasztóban a pulyka mellett viszont szépen kásásodik a minta. 

Elküldve
1 órával ezelőtt, Tiu írta:

Nem a legjobb karácsonyi ajándék, de az 1,6 nem akad össze. Szíjcsere és megy tovább. :wink:

Az olaj nem használ ezeknek a cuccoknak. A szimering csere nem fog ártani.

Spzoli kuplungja megjavult? :-)

Nincs is annak semmi baja, csak találgat :-) Úgy húzott mint egy mozdony, nem győztem a féket taposni/húzni :icon13:

Elküldve
1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Szerintem mindegy mikor szakadt el, ha jól emlékszem nem emelkedik ki a hengerfej síkjából a nyitott szelep, de aztán lehet a tömítés vastagságától is függ. ja hűtőfolyadék..most bosszankodom, azt hittem minden oké, vettem egy úszós fokolót, de nem lehet vele normálisan mérni a -13fokos fagyasztóban a pulyka mellett viszont szépen kásásodik a minta. 

Nekem Lidl gazdaságos van, azzal egész jól lehet mérni, meg Made in Germany szóval el is hiszem neki :cool:

Elküldve
1 órával ezelőtt, Bundee írta:

Nekem Lidl gazdaságos van, azzal egész jól lehet mérni, meg Made in Germany szóval el is hiszem neki :cool:

Hát majd valahol kúton megméretem refraktométerrel, aztán akkor már tudom mennyire pontos ami nekem van.

Elküldve
2 perce, wookie írta:

Egyébként a szíj dobozán rajta kell(ene) hogy legyen a lejárati dátum. Én eddig akárhány szíjat beraktam, mindegyiken rajta volt. 

Nem is néztem szerintem.:confused:

Elküldve

Sziasztok. Kellemes ünnepeket mindenkinek. Most pedig jön a gond,f astra 1.7d opel motoros,olyan mintha nem kapna üzemanyagot. Szűrőt cseréltem,de nem indul be,valahol a tanknál vagy a tankba nincs esetleg még egy szűrő? Köszönöm.

 

Elküldve
5 órája, csigusz1 írta:

Sziasztok. Kellemes ünnepeket mindenkinek. Most pedig jön a gond,f astra 1.7d opel motoros,olyan mintha nem kapna üzemanyagot. Szűrőt cseréltem,de nem indul be,valahol a tanknál vagy a tankba nincs esetleg még egy szűrő? Köszönöm.

 

Mintha a tankban lenne egy szűrőkosár...ha sok jég jön össze benne el tudja tömni. Szűrőfűtés működik? 

Elküldve

Igen,az működik. Elvileg ha az adagó felé menő üzemanyag csövet kannába rakom akkor is be kellene indulnia,jól gondolom? Így megtudnám eltömődöt-e rendszer. 

Elküldve
56 perce, csigusz1 írta:

Igen,az működik. Elvileg ha az adagó felé menő üzemanyag csövet kannába rakom akkor is be kellene indulnia,jól gondolom? Így megtudnám eltömődöt-e rendszer. 

Be kellene, de ha levegős lesz a cső akkor nehezen indul be, először ugye kidolgozza a rendszerből a levegőt. Izzítás rendesen működik? 

Elküldve
15 perce, csigusz1 írta:

Izzitók kicserélve,szűrőt ma cseréltem,de az adagoló felé menő csőnél a szűrőházon van egy kis légtelenitő,de ott se jön ki az üzemanyag.

Hát nekem kábé eddíg tart a tudományom a diesellel kapcsolatban...türelem, majd jön valaki.

  • Like 1
Elküldve

Megpróbáltam kb amit tudtan,de még csak egy pöffenés sincs. Izzitás rendben,mágnesszelep az adagolón megkapja az áramot,porlasztónál ott az üzemanyag,kannába rskram a csövet úgy próbáltam,de semmi. Kicsit tanácstalan lettem.

 

Elküldve
12 órája, csigusz1 írta:

Megpróbáltam kb amit tudtan,de még csak egy pöffenés sincs. Izzitás rendben,mágnesszelep az adagolón megkapja az áramot,porlasztónál ott az üzemanyag,kannába rskram a csövet úgy próbáltam,de semmi. Kicsit tanácstalan lettem.

 

Akkor talán az adagolóval lehet valami..de azzal még nem volt dolgom.

Elküldve

Dízelből szűrőcserekor manuálisan ki kell pumpálni a levegőt. Ha van rajta pumpa, akkor addig kell nyomkodni míg fel nem keményedik, de még utána is kicsit nehezen fogja felkapni. Ha nincs pumpa, az szopó, anélkül nehéz lesz életre kelteni. 

Elküldve

Sziasztok. Sikerült beinditani,cseréltem résolajcsövet is. Kannából indul,tankról leszedtem a csöveket,kifujtam,tankba is belefujtam. Most vettem észre,hogy ereszt a tank. Lehet kicsepegett belőle,bár nem tudom a tankba lévö szívócső merre van honnan szívja az üzemanyagot. Öröm lesz tankot cserélni,na meg előtte venni valahol.

 

Elküldve
9 perce, csigusz1 írta:

Sziasztok. Sikerült beinditani,cseréltem résolajcsövet is. Kannából indul,tankról leszedtem a csöveket,kifujtam,tankba is belefujtam. Most vettem észre,hogy ereszt a tank. Lehet kicsepegett belőle,bár nem tudom a tankba lévö szívócső merre van honnan szívja az üzemanyagot. Öröm lesz tankot cserélni,na meg előtte venni valahol.

 

5 ajtósnál ,Sedannal, benzinesnél a hátsó üléspárna alól elérhető a pumpa, nézd meg hátha hozzáférsz itt a szívócsőhöz is. Egy műanyag fedél zárja. 

Elküldve
5 perce, csigusz1 írta:

Elfelejtettem írni,hogy caravan. Holnap szedem le a tankot és hegesztés lesz,remélem sikerül,ha nem akkor csere.

Caravannal a hátsó híd felett van a szívócső ha jól látom az anyósoldal felé néz. A hegesztéssel csak óvatosan még ha a gázolaj nem is gyullad olyan könnyen. A hivatalos verzió az hogy feltöltik vízzel kiszorítva így belőle az üzemanyag gőzt. Amikor visszarakjátok a pántokat ne hagyjátok ki azt a paralelogramma alakú gumituskót,. mert különben csúszkál a tank. 

  • Like 1
Elküldve
3 órája, csigusz1 írta:

Igen,ott van. Lekötöm amit kel és leszedem. Szerintem kiszedem a tankból a szintjelzőt is és megnézem van-e rajta szűrő.

Hali! A szintjelző tankban lévő részén is gumicső van amit nem tudsz kiszedni mert gyárilag bele van fogatva! Csak a szintjelzőről tudod levenni a bilinccsel! Elvileg van rajta szürö de ahhoz nem férsz hozzá sajnos! Emlékeim szerint megvan jelölve hogy melyik a szivó és melyik a visszafolyó ág, nehogy felcseréld őket majd!

Elküldve

Rendben,köszönöm az infót. Érdemes lenne berakni egy visszacsapó szelepet közvetlen a tank elé,hogy ne engedje vissza az üzemanyagot? Kb fél nap álás után már pumpálni kel a szűrőnél,hogy ne könyebben induljon.

 

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.