zotya975 Elküldve December3, 2016 Megoszt Elküldve December3, 2016 2 perce, Szabadij írta: Megszaglásztam,nem égett meg,igazándiból még a capuccino mennyisége sem változott.A kezelés közben nem melegedett túl a motor sem. A tiltás meg azért van szerintem,hogy felette már káros lenne a motorra nézve és szerintem egy kis tartalékot is tesz rá a gyártó,tehát ezt el kell viselnie. De mondjuk annyira berágatott ez a minden tökéletes és mégis szarakodás dolog,hogy az sem hatott volna meg ,ha a blokk oldalán kijöttek volna a hajtókarok,úgyis régen szereltem már egy jót... Ezt a nézetet eddíg egyedül én állítottam itt a fórumon, most már ketten vagyunk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petiref Elküldve December3, 2016 Megoszt Elküldve December3, 2016 16 órája, Szabadij írta: Miért akarod a szerkezetet cserélni?Elég csak a görgőt,azt kb 5 papírból megúszod.A szerkezet ritkán megy szét. 5 órája, daykiller írta: Én is cseréltem már komplett feszítőt, de nem kellett volna, mivel csak a görgő ment szét. Azért cseréltem végül egybe, mert volt egy komplett tartalékba. Ami meg fent volt, az meg már láthatóan cserélt csapágyas volt, mivel csavarral volt összefogatva a görgő. Gyárilag ugye szegecselt. 16 órája, Petiref írta: Mások írták hogy hiába cserélték csak a görgőt utána végül az egész szerkezetet is ki kelett. Nem szeretnék feleslegese költeni. De persze ez relatív mert ha nincs baja a szerkezetnek akkor meg azt felesleges lecserélni.Az biztos hogy a görgő megviseltnek látszik (futófelületére gondolok) Karcos hosszanti csíkok vannak rajta. De holnap kiderül Köszönöm a segítségeket megvan a hiba és a zaj felelőse. Valóban a feszítőgörgő az. Maga a feszítő jónak tűnik illetve a szíj sem vészes. Szóval görgőt cserélek elsőnek aztán kiderül Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabor18118 Elküldve December15, 2016 Megoszt Elküldve December15, 2016 Sziasztok! Szóval nekem az a problémám, hogy ha meleg a motor (90 fokot mutat a műszerfalon) akkor gázadásra elkezd rángatni és nem gyorsul. Az összes fokozatban így van bármilyen fordulaton. Hideg motornál nincs semmi gond. Mi lehet az oka ennek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December15, 2016 Megoszt Elküldve December15, 2016 (edited) 9 perce, gabor18118 írta: Sziasztok! Szóval nekem az a problémám, hogy ha meleg a motor (90 fokot mutat a műszerfalon) akkor gázadásra elkezd rángatni és nem gyorsul. Az összes fokozatban így van bármilyen fordulaton. Hideg motornál nincs semmi gond. Mi lehet az oka ennek? Szerintem a kétvezetékes hőérzékelő egységet kellene kimérni elsőre. Mert lehet, hogy folyamatosan azt mutatja a vezérlőnek, hogy hideg a motor és a sok benzintől befullad... Vagy a lambda-szonda döglött, de azt meg sárga lámpával jelezné a vezérlő. üzemmeleg motornál 1-2száz Ohm ellenállásnak kell lennie. Hideg motornál meg több mega Ohmnak. Módosítva December15, 2016 : pszilaj Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabor18118 Elküldve December15, 2016 Megoszt Elküldve December15, 2016 Köszi! Azt hol lehet megnézetni? Az számít hogy 1.4-es 16v 66kw? Ha jól tudom x14xe, az előző gazdája kiszedte a katalizátort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December15, 2016 Megoszt Elküldve December15, 2016 1 órával ezelőtt, gabor18118 írta: Köszi! Azt hol lehet megnézetni? Az számít hogy 1.4-es 16v 66kw? Ha jól tudom x14xe, az előző gazdája kiszedte a katalizátort. A kunkori csőtől balra látszik a jeladó. A katalizátor nem érdekes, csak a vizsgánál... Itt vannak az ellenállás értékek: 100C ~ 180 Ohm 80C ~ 320 Ohm 60C ~ 650 Ohm 40C ~ 1.18 kOhm 20C ~ 2.45 kOhm 0C ~ 5.6 kOhm -10C ~ 9.45 kOhm -20C ~ 15 kOhm Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve December15, 2016 Megoszt Elküldve December15, 2016 1 perc, pszilaj írta: A kunkori csőtől balra látszik a jeladó. A katalizátor nem érdekes, csak a vizsgánál... Itt vannak az ellenállás értékek: 100C ~ 180 Ohm 80C ~ 320 Ohm 60C ~ 650 Ohm 40C ~ 1.18 kOhm 20C ~ 2.45 kOhm 0C ~ 5.6 kOhm -10C ~ 9.45 kOhm -20C ~ 15 kOhm Már akinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabor18118 Elküldve December15, 2016 Megoszt Elküldve December15, 2016 Köszi szépen! Akkor a lambdaszonda valószínűleg jó? Mert nem világít semmi a műszerfalon. Vagy próbáljam meg kihúzni a csatlakozóját és ha akkor sem világít a hibajelző lámpa akkor az is lehet a baj? Szép tiszta a motororja a kocsidnak, hogyan lehet ilyen tisztára mosni? :D bocsi a sok kérdésért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December15, 2016 Megoszt Elküldve December15, 2016 A lambdaszonda működőképessége és a sárga lámpa között nincs összefüggés ezeknél a régi gépeknél, mert annyira buta a vezérlő, hogy nagyon későn veszi észre. Én többszáz kmt elmentem már több halott szondával is, és nem dobált rá hibalámpát. Bezzeg mikor a működőt kilőtt, arra azonnal. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December15, 2016 Megoszt Elküldve December15, 2016 19 perce, wookie írta: A lambdaszonda működőképessége és a sárga lámpa között nincs összefüggés ezeknél a régi gépeknél, mert annyira buta a vezérlő, hogy nagyon későn veszi észre. Én többszáz kmt elmentem már több halott szondával is, és nem dobált rá hibalámpát. Bezzeg mikor a működőt kilőtt, arra azonnal. :D Amikor nagyon beszeszelek, tehát legalább 70% Etanol van benne akkor szokott néha hidegen szegény keverék hibakódot bedobni, de indulás után kialszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December15, 2016 Megoszt Elküldve December15, 2016 (edited) 1 órával ezelőtt, gabor18118 írta: Köszi szépen! Akkor a lambdaszonda valószínűleg jó? Mert nem világít semmi a műszerfalon. Vagy próbáljam meg kihúzni a csatlakozóját és ha akkor sem világít a hibajelző lámpa akkor az is lehet a baj? Szép tiszta a motororja a kocsidnak, hogyan lehet ilyen tisztára mosni? :D bocsi a sok kérdésért. Sajnos nem az én autóm, csak egy talált kép a netről... Az enyém nem csak sáros a földutaktól, de olajsáros a szivárgó olajtól... Módosítva December15, 2016 : pszilaj Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabor18118 Elküldve December15, 2016 Megoszt Elküldve December15, 2016 Ja értem :D nekem sosem volt még szerintem takarítva. Egyébként most nem jelentkezett a probléma, pedig 20 percig mentem vele. Utána kihúztam a lambdaszondát és jelentkezett a hiba. Visszadugtam és megint semmi. Akkor koszos lehetett a csatija? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December15, 2016 Megoszt Elküldve December15, 2016 1 órával ezelőtt, gabor18118 írta: Ja értem :D nekem sosem volt még szerintem takarítva. Egyébként most nem jelentkezett a probléma, pedig 20 percig mentem vele. Utána kihúztam a lambdaszondát és jelentkezett a hiba. Visszadugtam és megint semmi. Akkor koszos lehetett a csatija? Akár kontakthiba is előfordul idősebb autónál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve December18, 2016 Megoszt Elküldve December18, 2016 Sziasztok! Kérdés olajnyomás ügyben ebben a hidegben soká alszik ki a lámpa 5-6 másodperc ez csak első indításnál van ha sokáignincs használva|! Megkérdeztem 3 ismerősöm akinek C20XE moci van benne náluk is hasonló a jelenség........ Olaj 10w40 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December18, 2016 Megoszt Elküldve December18, 2016 1 órával ezelőtt, Imike20 írta: Sziasztok! Kérdés olajnyomás ügyben ebben a hidegben soká alszik ki a lámpa 5-6 másodperc ez csak első indításnál van ha sokáignincs használva|! Megkérdeztem 3 ismerősöm akinek C20XE moci van benne náluk is hasonló a jelenség........ Olaj 10w40 Legközelebbi olajcserekor ki lehet takarítani az olajpumpa visszacsapó szelepét, és az olajgombát, illetve a fészkét. Ha gyanú merül fel, lehet olajnyomást méretni, ha az jó akkor olajgomba csere, ha nem, akkor olajpumpa csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve December18, 2016 Megoszt Elküldve December18, 2016 Olajgomba új! Nyáron cseréltem közben megnézem a kis szelepet is szép tiszta minden! Majd jövőhéten lesz mérve nyomás akkor minden kiderül! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December18, 2016 Megoszt Elküldve December18, 2016 4 perce, Imike20 írta: Olajgomba új! Nyáron cseréltem közben megnézem a kis szelepet is szép tiszta minden! Majd jövőhéten lesz mérve nyomás akkor minden kiderül! Nekem is viszonylag későn alszik el, talán úgy 2-3 másodperc múlva, a szelepet megnéztem az olajgombát még nem. De a vezérműtengelynél nem láttam kenéshiányból adódó berágódást, azt mondanám ha ott fent elég az olajnyomás akkor máshol is az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiww Elküldve December18, 2016 Megoszt Elküldve December18, 2016 6 órája, Imike20 írta: Sziasztok! Kérdés olajnyomás ügyben ebben a hidegben soká alszik ki a lámpa 5-6 másodperc ez csak első indításnál van ha sokáignincs használva|! Megkérdeztem 3 ismerősöm akinek C20XE moci van benne náluk is hasonló a jelenség........ Olaj 10w40 Próbáld meg 5w40-el, a miénk érezhetően könnyebben jár hidegen vele mert jobb a szivattyúzhatósága. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve December18, 2016 Megoszt Elküldve December18, 2016 Nekem is 4-5 mp, melegebb időbe 2-3mp, pedig a nyomás tökéletes, (2-2,5 bar melegen, alapjáraton), még lehet sok is. Szelepet én is kipucoltam, de nem is volt koszos. Nekem ugye van mérő is a műszerfalon, azon látnám, ha rossz lenne a szenzor, de az is jó. Sőt még az olajpumpa is csak 1 éves. Senki nem tudta megmondani még, hogy miért van... Ha nem terheled addig a motort akkor "elvileg" semmi baja nem lesz. 5w40-ben (ha nem eszi és jó a nyomás akkor esetleg 5w30?) lehet valami, mert most a nagyobb hidegekben szabályosan zümmög az olajpumpa, amíg meg nem melegszik kicsit az olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2016 Megoszt Elküldve December19, 2016 11 órája, Razor01 írta: Nekem is 4-5 mp, melegebb időbe 2-3mp, pedig a nyomás tökéletes, (2-2,5 bar melegen, alapjáraton), még lehet sok is. Szelepet én is kipucoltam, de nem is volt koszos. Nekem ugye van mérő is a műszerfalon, azon látnám, ha rossz lenne a szenzor, de az is jó. Sőt még az olajpumpa is csak 1 éves. Senki nem tudta megmondani még, hogy miért van... Ha nem terheled addig a motort akkor "elvileg" semmi baja nem lesz. 5w40-ben (ha nem eszi és jó a nyomás akkor esetleg 5w30?) lehet valami, mert most a nagyobb hidegekben szabályosan zümmög az olajpumpa, amíg meg nem melegszik kicsit az olaj. Olajnyomás mérő? Hogyan-merre-milyen-hova? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve December19, 2016 Megoszt Elküldve December19, 2016 46 perce, zotya975 írta: Olajnyomás mérő? Hogyan-merre-milyen-hova? Nekem is van bibí Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve December19, 2016 Megoszt Elküldve December19, 2016 (edited) 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Olajnyomás mérő? Hogyan-merre-milyen-hova? Nem Astra De a motor alkatrészek nagyrésze megyegyezik. (F Astrahoz kaptam a pumpát, de a rugó a szelephez 1.4esé stb) Amúgy csak néha benézek ide hátha tudok segíteni valakinek, én is kaptam segítséget itt (Az aláírásban ott a szekér, mobilról nem látszik... ) Módosítva December19, 2016 : Razor01 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2016 Megoszt Elküldve December19, 2016 1 óra, Razor01 írta: Nem Astra De a motor alkatrészek nagyrésze megyegyezik. (F Astrahoz kaptam a pumpát, de a rugó a szelephez 1.4esé stb) Amúgy csak néha benézek ide hátha tudok segíteni valakinek, én is kaptam segítséget itt (Az aláírásban ott a szekér, mobilról nem látszik... ) Ja igen persze... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve December19, 2016 Megoszt Elküldve December19, 2016 Holnap érkezik a Lincos olajnyomás mérő! És kiderül mennyi az annyi! Mást nem tudok tenni! Illetve Olaj csere lesz másfajta szűrő! Ami a pumpába van kis szelep lehet venni újonnan ... ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2016 Megoszt Elküldve December19, 2016 10 órája, Imike20 írta: Holnap érkezik a Lincos olajnyomás mérő! És kiderül mennyi az annyi! Mást nem tudok tenni! Illetve Olaj csere lesz másfajta szűrő! Ami a pumpába van kis szelep lehet venni újonnan ... ? Lehet, de szerintem az nem romlik el, hacsak a rugó nem törik el benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts