Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

1 óra, Lajos12 írta:

Én nem vettem észre semmi különöset a féken, max mondom az amikor rálépek megemelkedik az alapjárat

Azert irja, mert arrol is tud falsot szivni, amitol szar lehet az alapjarat. Es ha fek benyomasra valtozik az alapjaratod, akkor eselyes hogy ott a hiba.

Módosítva : aholy
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

 

következő a problémám egyik pillanatról a másikra a kocsi elkezdett darabosan járni, és be is dobott egy hibakódót

 

aminek a száma 85,  megnéztem "befecskendező szelep 5 - feszültség túl alacsony"

 

mit kell ilyenkor tenni van valami megoldásotok erre?

Link to comment
Megosztás:

4 órája, lombi írta:

Sziasztok!

 

következő a problémám egyik pillanatról a másikra a kocsi elkezdett darabosan járni, és be is dobott egy hibakódót

 

aminek a száma 85,  megnéztem "befecskendező szelep 5 - feszültség túl alacsony"

 

mit kell ilyenkor tenni van valami megoldásotok erre?

Én erre a hibakódra mást találtam: 85...ImmobiliserWrong signal. Bár ezt sem tudom értelmezni a hiba alapján. X14NZ-d van nem? Mindegyik henger jár?

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Én erre a hibakódra mást találtam: 85...ImmobiliserWrong signal. Bár ezt sem tudom értelmezni a hiba alapján. X14NZ-d van nem? Mindegyik henger jár?

Szia én innen néztem :)

 

igen x14nz , gyujtás felöl leszedtem a 2 gyertyákat igaz eszegeti az olajat, kicsit elvolt koszolódva kitakarítottam, de a helyzet nem változott, létezik a gyertyától hogy már öreg kb 1 éve van benne

Link to comment
Megosztás:

9 órája, lombi írta:

Szia én innen néztem :)

 

igen x14nz , gyujtás felöl leszedtem a 2 gyertyákat igaz eszegeti az olajat, kicsit elvolt koszolódva kitakarítottam, de a helyzet nem változott, létezik a gyertyától hogy már öreg kb 1 éve van benne

Hát attól még hogy nem futotta le az idejét, le pölö repedt a porcelán és áthúz. Nincs meg a régi belepróbálni? 

Link to comment
Megosztás:

58 perce, lombi írta:

szia megprobálom

Nekem pár évente előjön indítási nehézség, dadog, lassan kel életre, ilyenkor szoktam gyertyát cserélni, noha a régiben még közel sincs meg a kilométer ( talán 30ezer a periódus). Bár egyre neccesebb , mert a 3 .hengerben ferdén tekertem be egyszer a gyertyát, de még nem köpte ki, és nem fúj ki mellette. Egy ilyen cserekor az egyik gyertya porcelánja levált kitekerés közben, gondolom már repedt volt.

2361403-20161017-8gEBN2.jpg

 

Link to comment
Megosztás:

1 óra, zotya975 írta:

Nekem pár évente előjön indítási nehézség, dadog, lassan kel életre, ilyenkor szoktam gyertyát cserélni, noha a régiben még közel sincs meg a kilométer ( talán 30ezer a periódus). Bár egyre neccesebb , mert a 3 .hengerben ferdén tekertem be egyszer a gyertyát, de még nem köpte ki, és nem fúj ki mellette. Egy ilyen cserekor az egyik gyertya porcelánja levált kitekerés közben, gondolom már repedt volt.

2361403-20161017-8gEBN2.jpg

 

köszi akkor először azzal próbálkozom, vagy esetleg még a központi injektor befecskendező okozhat ilyen hibát?

egyébként megy a kocsi nincs vele gond húz is csak darabos a járása,nem egyenletes üresben sem,

 

érdekes reggel amikor beindítottam akkor pár mp ig kisimult majd megint darabos lett a járása :)

Módosítva : lombi
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

28 perce, lombi írta:

köszi akkor először azzal próbálkozom, vagy esetleg még a központi injektor befecskendező okozhat ilyen hibát?

egyébként megy a kocsi nincs vele gond húz is csak darabos a járása,nem egyenletes üresben sem,

 

érdekes reggel amikor beindítottam akkor pár mp ig kisimult majd megint darabos lett a járása :)

Hát végülis okozhat, csak ezt nem nagyon lehet ellenörizni otthon. Mert mást nem nagyon látni csak azt hogy porlasztja a torokba a benzint. De akkor szerintem dobná a lambda a szegény keverék hibakódot. A gyertyára meg nem lát rá a motorvezérlő.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Az alapjárattal kapcsolatban írok!

Vasárnap beindítottam, magas. Elmentem 70 km-t vele, megállok magas még mindig.

Na mondom belenézek a motortérbe, megszerelem :) 

A tűzfalon lévő MAP senzor-ról járó motornál "letéptem" a vákuum csövet iszonyat nagyon dadogott, nem járt rendesen a motor, visszatettem, még magasabb lett, ezután megismételtem a szakszerű eljárást, ekkor befogam a cső végét, majdnem lefulladt, visszatettem a csövet a helyére és láss csodát, mintha elvágták volna!

Teljesen helyreállt az alapjárat! Azóta, hogy lekopogjam jó!

Link to comment
Megosztás:

8 órája, zotya975 írta:

Hát végülis okozhat, csak ezt nem nagyon lehet ellenörizni otthon. Mert mást nem nagyon látni csak azt hogy porlasztja a torokba a benzint. De akkor szerintem dobná a lambda a szegény keverék hibakódot. A gyertyára meg nem lát rá a motorvezérlő.

na meg van a ludas a gyertya volt beköpve :)

 

köszi a segítséget :)

Link to comment
Megosztás:

1 óra, daykiller írta:

X16SZR komplett motort keresek.:-)

:blink::( Mi lett vele? :huh:

Mondanám, hogy van, de csak blokk és hozzá 1,4SE hf., bár ez a kombináció csak ínyenceknek való. Sőt még azoknak se, mert evett 3 liter olajat 10e.km-n. :-)

Minden esetre szr motort még talán lehet jót találni (azt nem mondom, hogy Gastrából, mert a fent említett is abból volt), sok szerencsét hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ma reggel munkába menet érdekes jelenséget produkált az astrám.KB 1 percig szenvedtem mire elindult teker az ön indító ac relé kattogott indítózáskor semmi nem történt aztán nagy nehezen elkapta de ekkor a motor 2500- as fordulaton pörgött lejjebb menni nem akart elindultam vele 2 perc múlva leállítottam ès újraindítottam hátha megjavul simán indult ekkor de ugyanúgy pörgött. Kb 10 km múlva megálltam egy pirosnál ekkor normális lett az alapjárat azután normálisan ment. Mi lehet ez? Motorvezérlő haldoklik? 92 c14nz

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, Petya9 írta:

Szasztok!

Érdekelne ha valakinek van már tapasztalata,f astrába szertnék 2,5 v6 mocit belepalyszerolni ,mert láttam már fotón,mennyire életszerű és jó ez?

Igen, bele lehet rakni. Volt már itt márkatárs, aki csinált ilyet.

Kérdés, hogy érdemes-e. Lepapírozni szerintem lehetetlen. Ha meg csak az udvaron, vagy csak a "határban" lehet vele járni, akkor nem sok értelme van...

Bár gyorsulási versenyekre még lehet vinni... :)

 

Link to comment
Megosztás:

13 perce, pszilaj írta:

Igen, bele lehet rakni. Volt már itt márkatárs, aki csinált ilyet.

Kérdés, hogy érdemes-e. Lepapírozni szerintem lehetetlen. Ha meg csak az udvaron, vagy csak a "határban" lehet vele járni, akkor nem sok értelme van...

Bár gyorsulási versenyekre még lehet vinni... :)

 

Ez a félelmem nekem is a papír része,egy cabrióba menne bele :)

Link to comment
Megosztás:

47 perce, Petya9 írta:

Ez a félelmem nekem is a papír része,egy cabrióba menne bele :)

Mindent lehet, csak megfelelő mennyiségű pénzmag kell hozzá. Faces- csoportban most árultak egyet, amit az egyik srác elvileg meg is vesz, papíros. Mint megtudtam, hollandiában került bejegyzésre, így aztán nagy dúzzogva végül itthon is beírták.

Itthon is végig lehetne tolni, de azt a macerát te nem akarod végigcsinálni. Plusz többmillió forint lenne a vége. (alsó hangon olyan 5, és ez csak a papírmunka)

Egyébként szerény véleményem szerint, azon túl hogy kuriózum, meg jól hangzik hogy v6. szerintem hülyeség. Már a 2 literesek is dögnehezek ekkora kasznihoz, és tök orrnehézzé teszik az autót, a v6 meg aztán főleg. Ráadásul alapban alig erősebb mint egy xe, cserébe jóval többet nyom. Akkor már inkább egy húzott xe, vagy egy let. Mondjuk legalitás szempontjából bármit tennél bele, ugyanott vagy. Tudtommal cabrióban max c20ne volt gyárilag, meg x20xev.

Link to comment
Megosztás:

55 perce, wookie írta:

Mindent lehet, csak megfelelő mennyiségű pénzmag kell hozzá. Faces- csoportban most árultak egyet, amit az egyik srác elvileg meg is vesz, papíros. Mint megtudtam, hollandiában került bejegyzésre, így aztán nagy dúzzogva végül itthon is beírták.

Itthon is végig lehetne tolni, de azt a macerát te nem akarod végigcsinálni. Plusz többmillió forint lenne a vége. (alsó hangon olyan 5, és ez csak a papírmunka)

Egyébként szerény véleményem szerint, azon túl hogy kuriózum, meg jól hangzik hogy v6. szerintem hülyeség. Már a 2 literesek is dögnehezek ekkora kasznihoz, és tök orrnehézzé teszik az autót, a v6 meg aztán főleg. Ráadásul alapban alig erősebb mint egy xe, cserébe jóval többet nyom. Akkor már inkább egy húzott xe, vagy egy let. Mondjuk legalitás szempontjából bármit tennél bele, ugyanott vagy. Tudtommal cabrióban max c20ne volt gyárilag, meg x20xev.

Köszi! Akkor marad az eredeti motor,vagy majd meglátom mi lesz,alkalom szüli a motor átépítést :) 

Szeretem a kihívásokat,lehet belevágok ha találok megfelelő mocit.

Link to comment
Megosztás:

3 órája, Kispotter írta:

Sziasztok! Ma reggel munkába menet érdekes jelenséget produkált az astrám.KB 1 percig szenvedtem mire elindult teker az ön indító ac relé kattogott indítózáskor semmi nem történt aztán nagy nehezen elkapta de ekkor a motor 2500- as fordulaton pörgött lejjebb menni nem akart elindultam vele 2 perc múlva leállítottam ès újraindítottam hátha megjavul simán indult ekkor de ugyanúgy pörgött. Kb 10 km múlva megálltam egy pirosnál ekkor normális lett az alapjárat azután normálisan ment. Mi lehet ez? Motorvezérlő haldoklik? 92 c14nz

Ha most jó akkor kábé lehetetlenség megmondani akkor mi volt a rossz. Nézd meg van-e esetleg  eltárolt hibakód. Talán, de csak talán az alapjárati motor akadozott. 

Link to comment
Megosztás:

4 perce, zotya975 írta:

Ha most jó akkor kábé lehetetlenség megmondani akkor mi volt a rossz. Nézd meg van-e esetleg  eltárolt hibakód. Talán, de csak talán az alapjárati motor akadozott. 

Azóta tökéletes volt az autó hidegen is pöcre indult. És délután városban kevertem sokszor le állítottam és elindítottam semmi baja nem volt. Alapjárati motorra én is gyanakszom lehet megérne egy kiféktisztítózást. De egy kérdés felmerül bennem! Alapjárati motor hiba miatt indulhatott hidegen nehezen az autó??

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 10. 18. at 0:05, Tiu írta:

:blink::( Mi lett vele? :huh:

Mondanám, hogy van, de csak blokk és hozzá 1,4SE hf., bár ez a kombináció csak ínyenceknek való. Sőt még azoknak se, mert evett 3 liter olajat 10e.km-n. :-)

Minden esetre szr motort még talán lehet jót találni (azt nem mondom, hogy Gastrából, mert a fent említett is abból volt), sok szerencsét hozzá.

Egyelőre olcsóbbnak (és ésszerűbbnek) tűnik a motorcsere, mint a mostani javítása. A bajok nem kicsik. Kivéve, ha 150 ezer forintért kapnék ilyen motort, amin max vezérlést kell cserélni, mert akkor már bőven nem érné meg. :)

Vagy kiárulom az astrát, a többit meg leadom bontásra és Omega B2 2.5TD sor6 elegance.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.