Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

9 perce, hening írta:

Kellett itt nektek a minap vezérlés összeakadásról csevegni. Ma megyek a Zasszonyért, és 50 méterre az ovitól elfogy az erő. Mivel siettem kicsit, a ford szám nem volt alacsony, és mintha hallottam volna némi kopogást a motorból. Felnyitottam a gépháztetőt, és azt tapasztaltam, hogy az egyik terelőgörgő kitörte a vezérlés burkolatot. Tovább nem nagyon vizsgáltam, ennyi elég volt, hazahúztuk. Holnap buszozok, pedig utálom a tömegközlekedést.:angry:

:( Nem jó hír és ezzel az a baj, hogy lehet még holnapután is buszozol.

Minden esetre ne sok szelep kuszálódjon össze, ha már így esett.

Link to comment
Megosztás:

48 perce, hening írta:

20000 volt benne a márkáját nem tudom újonnan tettem bele mindent.

Azt nem hiszem, hogy kevés szelepgörbüléssel megúszom, nem 1000-es fordulaton járt a motor.:(

Nem akarom elkiabálni, de ismerős c16nz-vel egy szíjcserével megúszta a dolgot, ha jól emlékszem. Hely kell szerelni? 

Link to comment
Megosztás:

49 perce, hening írta:

20000 volt benne a márkáját nem tudom újonnan tettem bele mindent.

Azt nem hiszem, hogy kevés szelepgörbüléssel megúszom, nem 1000-es fordulaton járt a motor.:(

Az remek... Akkor nem lehet csak úgy hátradölni hogy tavasszal cseréltem, egy időre letudva...

Link to comment
Megosztás:

2 órája, hening írta:

Köszi nem kell hely. Amúgy sem akarom elhúzni, majd a híd alatt megcsinálom, ha kész a hengerfej,

Sztem nagyon kicsi az esély ilyenre, ha minden időben cserélve van. Én sajnos most így jártam. 

Nálam 34ezernél fogatlanodott a Gates szíj, igaz a szimeringtől kapta az olajat. Nálam nemvolt probléma, igaz indítás után volt közvetlen. 

Link to comment
Megosztás:

2 órája, Bundee írta:

Nálam 34ezernél fogatlanodott a Gates szíj, igaz a szimeringtől kapta az olajat. Nálam nemvolt probléma, igaz indítás után volt közvetlen. 

Ahogy wookie is írta, az 1,6 "nyócszelep" nem akad össze, mert ott 10mm körül van az égéstér mélysége + az 1,3mm-es tömítés és a szelepemelés 10,14mm.

Ő könnyen vállal kockázatot az se-kkel. :-) (az xe-vel is, mert nem kell szerelőhöz vinnie, igaz hening-nek sem) :)

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

7 órája, wookie írta:

Én meg az utóbbi 4 motoron birtokbavétel után sem cseréltem vezérlést. Ebből egy xe. Mindegyikbe beleugrott egy párezer km.

Alapból simán elmegy másfélszer, talán kétszer annyit mint az intervallum..hacsak nem jön közbe valami, az a valami meg általában a szíjszakadás.:rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

16 órája, Tiu írta:

Ahogy wookie is írta, az 1,6 "nyócszelep" nem akad össze, mert ott 10mm körül van az égéstér mélysége + az 1,3mm-es tömítés és a szelepemelés 10,14mm.

Ő könnyen vállal kockázatot az se-kkel. :-) (az xe-vel is, mert nem kell szerelőhöz vinnie, igaz hening-nek sem) :)

Gépmunkára azért el kell vinni.

Link to comment
Megosztás:

20 órája, Tiu írta:

Ahogy wookie is írta, az 1,6 "nyócszelep" nem akad össze, mert ott 10mm körül van az égéstér mélysége + az 1,3mm-es tömítés és a szelepemelés 10,14mm.

Ő könnyen vállal kockázatot az se-kkel. :-) (az xe-vel is, mert nem kell szerelőhöz vinnie, igaz hening-nek sem) :)

Hát jó, de nem működő motorral nehéz közlekedni, Bp-n főleg :goofy: Bár így megúsztam egy egésznapos parkolójeggyel, meg némi baráti jóindulattal a csere idejére :-)

Link to comment
Megosztás:

Daykiller! (vagy bárki aki tudja)

Az SZR-nek melyik oldalon milyen formájúak a csatornái a fejben?
Csak mert most hirtelen az lesz betéve, persze az SE cuccaival, és tudom hogy pl az NZ-é tök másak. Már csak hogy melyik formájú tömítéssel járok jobban, még ha nem is egyformák.

Illetve hol van benne a hőfokjeladó? Még a szívósorban vagy már a dis kocka alatt? Nekem valamiért az utóbbi rémlik de nem vagyok benne biztos, az autó meg Gyulán van.

Módosítva : wookie
Link to comment
Megosztás:

51 perce, wookie írta:

Daykiller! (vagy bárki aki tudja)

Az SZR-nek melyik oldalon milyen formájúak a csatornái a fejben?
Csak mert most hirtelen az lesz betéve, persze az SE cuccaival, és tudom hogy pl az NZ-é tök másak. Már csak hogy melyik formájú tömítéssel járok jobban, még ha nem is egyformák.

Illetve hol van benne a hőfokjeladó? Még a szívósorban vagy már a dis kocka alatt? Nekem valamiért az utóbbi rémlik de nem vagyok benne biztos, az autó meg Gyulán van.

Ha a szívósorra gondolsz akkor az ugyanaz a négyszög forma mint az NZ. A leömlők mind ugyanolyanok.

Link to comment
Megosztás:

1 óra, pszilaj írta:

Hát így sem kis összeg...bakker...

Nekem egy hengerfejtömítés átégés került vagy 60-ba...és nem gépműhelyeztettem meg. Kockáztattam...

Igazából ha öntesz a szelepekre benzint és nem ereszt át, meg ha le tudod acélvonalzóval ellenőrizni azt hogy sík-e akkor nem is kell. Mondjuk a síkolás nem volt egy nagy összeg 3 ezer forint igaz ennek már jópár éve.

Link to comment
Megosztás:

3 órája, hening írta:

 

Na kérem. Lenn van a hf. A 16-ból 14 szelep görbe. A ludas a szívó oldali terelőgörgő csavarja. Ugyanis eltört. Ha megtalálom a képet felteszem azt is.

 

Ez a méreg nem a cián. :huh::mad: Főleg egy ilyen 8-as csavar miatt.

Sajnos nincs mit tenni, ez összekuszálja a cuccokat.

Azért most legalább jó lesz, bár nem nézett ki rosszul. Minden esetre a szelepszár szimering csere nem fog ártani.

Link to comment
Megosztás:

5 perce, Tiu írta:

Ez a méreg nem a cián. :huh::mad: Főleg egy ilyen 8-as csavar miatt.

Sajnos nincs mit tenni, ez összekuszálja a cuccokat.

Azért most legalább jó lesz, bár nem nézett ki rosszul. Minden esetre a szelepszár szimering csere nem fog ártani.

Én is úgy gondolom. A dugó tetők is kormosak voltak rendesen. A hengereket nem igazán néztem meg. Örültem, hogy nem kell tovább áznom az esőben.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.