Tiu Elküldve Október4, 2016 Megoszt Elküldve Október4, 2016 9 perce, hening írta: Kellett itt nektek a minap vezérlés összeakadásról csevegni. Ma megyek a Zasszonyért, és 50 méterre az ovitól elfogy az erő. Mivel siettem kicsit, a ford szám nem volt alacsony, és mintha hallottam volna némi kopogást a motorból. Felnyitottam a gépháztetőt, és azt tapasztaltam, hogy az egyik terelőgörgő kitörte a vezérlés burkolatot. Tovább nem nagyon vizsgáltam, ennyi elég volt, hazahúztuk. Holnap buszozok, pedig utálom a tömegközlekedést. Nem jó hír és ezzel az a baj, hogy lehet még holnapután is buszozol. Minden esetre ne sok szelep kuszálódjon össze, ha már így esett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október4, 2016 Megoszt Elküldve Október4, 2016 20000 volt benne a márkáját nem tudom újonnan tettem bele mindent. Azt nem hiszem, hogy kevés szelepgörbüléssel megúszom, nem 1000-es fordulaton járt a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október4, 2016 Megoszt Elküldve Október4, 2016 48 perce, hening írta: 20000 volt benne a márkáját nem tudom újonnan tettem bele mindent. Azt nem hiszem, hogy kevés szelepgörbüléssel megúszom, nem 1000-es fordulaton járt a motor. Nem akarom elkiabálni, de ismerős c16nz-vel egy szíjcserével megúszta a dolgot, ha jól emlékszem. Hely kell szerelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Október4, 2016 Megoszt Elküldve Október4, 2016 49 perce, hening írta: 20000 volt benne a márkáját nem tudom újonnan tettem bele mindent. Azt nem hiszem, hogy kevés szelepgörbüléssel megúszom, nem 1000-es fordulaton járt a motor. Az remek... Akkor nem lehet csak úgy hátradölni hogy tavasszal cseréltem, egy időre letudva... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október4, 2016 Megoszt Elküldve Október4, 2016 Köszi nem kell hely. Amúgy sem akarom elhúzni, majd a híd alatt megcsinálom, ha kész a hengerfej, Sztem nagyon kicsi az esély ilyenre, ha minden időben cserélve van. Én sajnos most így jártam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október4, 2016 Megoszt Elküldve Október4, 2016 Én meg az utóbbi 4 motoron birtokbavétel után sem cseréltem vezérlést. Ebből egy xe. Mindegyikbe beleugrott egy párezer km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október4, 2016 Megoszt Elküldve Október4, 2016 2 órája, hening írta: Köszi nem kell hely. Amúgy sem akarom elhúzni, majd a híd alatt megcsinálom, ha kész a hengerfej, Sztem nagyon kicsi az esély ilyenre, ha minden időben cserélve van. Én sajnos most így jártam. Nálam 34ezernél fogatlanodott a Gates szíj, igaz a szimeringtől kapta az olajat. Nálam nemvolt probléma, igaz indítás után volt közvetlen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október4, 2016 Megoszt Elküldve Október4, 2016 2 órája, Bundee írta: Nálam 34ezernél fogatlanodott a Gates szíj, igaz a szimeringtől kapta az olajat. Nálam nemvolt probléma, igaz indítás után volt közvetlen. Ahogy wookie is írta, az 1,6 "nyócszelep" nem akad össze, mert ott 10mm körül van az égéstér mélysége + az 1,3mm-es tömítés és a szelepemelés 10,14mm. Ő könnyen vállal kockázatot az se-kkel. (az xe-vel is, mert nem kell szerelőhöz vinnie, igaz hening-nek sem) 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október5, 2016 Megoszt Elküldve Október5, 2016 7 órája, wookie írta: Én meg az utóbbi 4 motoron birtokbavétel után sem cseréltem vezérlést. Ebből egy xe. Mindegyikbe beleugrott egy párezer km. Alapból simán elmegy másfélszer, talán kétszer annyit mint az intervallum..hacsak nem jön közbe valami, az a valami meg általában a szíjszakadás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október5, 2016 Megoszt Elküldve Október5, 2016 16 órája, Tiu írta: Ahogy wookie is írta, az 1,6 "nyócszelep" nem akad össze, mert ott 10mm körül van az égéstér mélysége + az 1,3mm-es tömítés és a szelepemelés 10,14mm. Ő könnyen vállal kockázatot az se-kkel. (az xe-vel is, mert nem kell szerelőhöz vinnie, igaz hening-nek sem) Gépmunkára azért el kell vinni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október5, 2016 Megoszt Elküldve Október5, 2016 El, meg azért szívás ha valahol Gyula-Sopron távon akad össze félúton vasárnap éjjel. (mint mikor Bundeenak vittem váltót Vp-be, aztán a parkolóban alapjáraton úgy gondolta a hosszbordás hogy ő megszűnik létezni. :D Izgalmas volt sopronig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október5, 2016 Megoszt Elküldve Október5, 2016 20 órája, Tiu írta: Ahogy wookie is írta, az 1,6 "nyócszelep" nem akad össze, mert ott 10mm körül van az égéstér mélysége + az 1,3mm-es tömítés és a szelepemelés 10,14mm. Ő könnyen vállal kockázatot az se-kkel. (az xe-vel is, mert nem kell szerelőhöz vinnie, igaz hening-nek sem) Hát jó, de nem működő motorral nehéz közlekedni, Bp-n főleg Bár így megúsztam egy egésznapos parkolójeggyel, meg némi baráti jóindulattal a csere idejére Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október5, 2016 Megoszt Elküldve Október5, 2016 (edited) Daykiller! (vagy bárki aki tudja) Az SZR-nek melyik oldalon milyen formájúak a csatornái a fejben? Csak mert most hirtelen az lesz betéve, persze az SE cuccaival, és tudom hogy pl az NZ-é tök másak. Már csak hogy melyik formájú tömítéssel járok jobban, még ha nem is egyformák. Illetve hol van benne a hőfokjeladó? Még a szívósorban vagy már a dis kocka alatt? Nekem valamiért az utóbbi rémlik de nem vagyok benne biztos, az autó meg Gyulán van. Módosítva Október5, 2016 : wookie Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október5, 2016 Megoszt Elküldve Október5, 2016 51 perce, wookie írta: Daykiller! (vagy bárki aki tudja) Az SZR-nek melyik oldalon milyen formájúak a csatornái a fejben? Csak mert most hirtelen az lesz betéve, persze az SE cuccaival, és tudom hogy pl az NZ-é tök másak. Már csak hogy melyik formájú tömítéssel járok jobban, még ha nem is egyformák. Illetve hol van benne a hőfokjeladó? Még a szívósorban vagy már a dis kocka alatt? Nekem valamiért az utóbbi rémlik de nem vagyok benne biztos, az autó meg Gyulán van. Ha a szívósorra gondolsz akkor az ugyanaz a négyszög forma mint az NZ. A leömlők mind ugyanolyanok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október6, 2016 Megoszt Elküldve Október6, 2016 (edited) Na kérem. Lenn van a hf. A 16-ból 14 szelep görbe. A ludas a szívó oldali terelőgörgő csavarja. Ugyanis eltört. Ha megtalálom a képet felteszem azt is. Módosítva Október6, 2016 : hening 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2016 Megoszt Elküldve Október6, 2016 11 perce, hening írta: Na kérem. Lenn van a hf. A 16-ból 14 szelep görbe. A ludas a szívó oldali terelőgörgő csavarja. Ugyanis eltört. Ha megtalálom a képet felteszem azt is. Az komoly..mit csinálsz? Ezt újítod fel, vagy cseréled? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október6, 2016 Megoszt Elküldve Október6, 2016 Just now, zotya975 írta: Az komoly..mit csinálsz? Ezt újítod fel, vagy cseréled? Felújíttatom. Holnap megy gépműhelybe. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október6, 2016 Megoszt Elküldve Október6, 2016 6 perce, hening írta: Felújíttatom. Holnap megy gépműhelybe. A felújítás nem lesz semmi... A dugók és hajtókarok nem sérülnek ilyenkor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október6, 2016 Megoszt Elküldve Október6, 2016 Just now, pszilaj írta: A felújítás nem lesz semmi... A dugók és hajtókarok nem sérülnek ilyenkor? Szemre nem sérültek a dugók. Azért most nem fogom az egészet felújítani. Elég lesz a hf. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október6, 2016 Megoszt Elküldve Október6, 2016 24 perce, hening írta: Szemre nem sérültek a dugók. Azért most nem fogom az egészet felújítani. Elég lesz a hf. Hát így sem kis összeg...bakker... Nekem egy hengerfejtömítés átégés került vagy 60-ba...és nem gépműhelyeztettem meg. Kockáztattam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2016 Megoszt Elküldve Október6, 2016 1 óra, pszilaj írta: Hát így sem kis összeg...bakker... Nekem egy hengerfejtömítés átégés került vagy 60-ba...és nem gépműhelyeztettem meg. Kockáztattam... Igazából ha öntesz a szelepekre benzint és nem ereszt át, meg ha le tudod acélvonalzóval ellenőrizni azt hogy sík-e akkor nem is kell. Mondjuk a síkolás nem volt egy nagy összeg 3 ezer forint igaz ennek már jópár éve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október6, 2016 Megoszt Elküldve Október6, 2016 3 órája, hening írta: Na kérem. Lenn van a hf. A 16-ból 14 szelep görbe. A ludas a szívó oldali terelőgörgő csavarja. Ugyanis eltört. Ha megtalálom a képet felteszem azt is. Ez a méreg nem a cián. Főleg egy ilyen 8-as csavar miatt. Sajnos nincs mit tenni, ez összekuszálja a cuccokat. Azért most legalább jó lesz, bár nem nézett ki rosszul. Minden esetre a szelepszár szimering csere nem fog ártani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október6, 2016 Megoszt Elküldve Október6, 2016 5 perce, Tiu írta: Ez a méreg nem a cián. Főleg egy ilyen 8-as csavar miatt. Sajnos nincs mit tenni, ez összekuszálja a cuccokat. Azért most legalább jó lesz, bár nem nézett ki rosszul. Minden esetre a szelepszár szimering csere nem fog ártani. Én is úgy gondolom. A dugó tetők is kormosak voltak rendesen. A hengereket nem igazán néztem meg. Örültem, hogy nem kell tovább áznom az esőben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2016 Megoszt Elküldve Október6, 2016 1 órával ezelőtt, hening írta: Én is úgy gondolom. A dugó tetők is kormosak voltak rendesen. A hengereket nem igazán néztem meg. Örültem, hogy nem kell tovább áznom az esőben. Szerintem azok mindíg kormosak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október6, 2016 Megoszt Elküldve Október6, 2016 4 perce, zotya975 írta: Szerintem azok mindíg kormosak. De nem ennyire. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts