wookie Elküldve Augusztus1, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2016 Dízel az egyből fekete lesz, azon nincs mit csodálkozni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Augusztus2, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2016 9 órája, szabolala írta: Sziasztok! Az normális, hogy júni huszonixedikén (kb. 2300 km-rel ezelőtt) cseréltem olajat, és már most elég feketének tűnik? (1993 X17DT, Unixos 10w40 A.Z.Meisterteille olaj ment bele, szervizben csinálták, a teknőt nem tudom hogy mennyire takarították ki, gyanítom h nemigazán) Esetleg vmilyen olajadalékot érdemes hozzálöttyinteni? Ha 200km után csuma fekete az olaj az sem hiba, nem az a probléma ha megköti a koszt és lebeg az olajban épp ellenkezőleg lenne baj. Egy dízel alapból több kormot termel ami a gyűrűk mellett lejut a karterbe így az olajba is. Ha tartod a csereperiódust és nem a leghitványabb olajat töltöd bele biztos sokat elketyeg még az az olajkályha. :D Olajadalék pedig csak rontani tud egy előre beállított összetételű motorolajon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Augusztus2, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2016 19 órája, szabolala írta: Sziasztok! Az normális, hogy júni huszonixedikén (kb. 2300 km-rel ezelőtt) cseréltem olajat, és már most elég feketének tűnik? (1993 X17DT, Unixos 10w40 A.Z.Meisterteille olaj ment bele, szervizben csinálták, a teknőt nem tudom hogy mennyire takarították ki, gyanítom h nemigazán) Esetleg vmilyen olajadalékot érdemes hozzálöttyinteni? Teljesen normális! Nekem 500km után olyan fekete, mint ami már megfutotta a 10.000! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt5566 Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 üdv f astrába 1.4 16v be a g astra motor beszerelhető,vagy 8 szelepes f astra motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 39 perce, zsolt5566 írta: üdv f astrába 1.4 16v be a g astra motor beszerelhető,vagy 8 szelepes f astra motor. Olyan motor rakható be átalakítás nélkül amilyen volt alapból az F be. Megnézed a motorkódját és ha ilyen motorral szerelték az F-et akkor mehet bele. Ugyanolyan motorkódú rakható csak bele hivatalosan, azt nem nézik milyen kocsiból vetted ki. A céges F dieselben egy G-ből származó Y17td volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabolala Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 On 2016. 08. 02. at 6:28, Gergőőő írta: Ha 200km után csuma fekete az olaj az sem hiba, nem az a probléma ha megköti a koszt és lebeg az olajban épp ellenkezőleg lenne baj. Egy dízel alapból több kormot termel ami a gyűrűk mellett lejut a karterbe így az olajba is. Ha tartod a csereperiódust és nem a leghitványabb olajat töltöd bele biztos sokat elketyeg még az az olajkályha. :D Olajadalék pedig csak rontani tud egy előre beállított összetételű motorolajon. Köszi a válaszokat mindenkinek, akkor most megnyugodtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt5566 Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 köszönöm a választ de a G astráé átalakitás nélkül beszerelhető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 1 órával ezelőtt, zsolt5566 írta: köszönöm a választ de a G astráé átalakitás nélkül beszerelhető. elobb raknek egy megbizhato F astra blokkot az f astraba mint egy kevesbe megbizhato G blokkot... De persze nem kell hallgatni olyankora akik mar tobb eve forumoznak Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2016 23 órája, zsolt5566 írta: köszönöm a választ de a G astráé átalakitás nélkül beszerelhető. Hát akkor jó szerelést! Ha lehet képeket kérünk a projektról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Augusztus4, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2016 Sziasztok! Az AC pumpának a reléje pontosan hol található? C16NZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2016 10 perce, Petya_1106 írta: Sziasztok! Az AC pumpának a reléje pontosan hol található? C16NZ Anyósoldali lábtér-küszöbburkolat mögött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
manias Elküldve Augusztus4, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2016 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy 96-os x16szr motorral szerelt Astrám. Pár hete észrevettem hogy túlságosan fent van a motorhőfok és fogy a víz. Az autót még használtam kényszerből így kb 300 kilométert mialatt előjött olyan hiba hogy indításkor 3 henger ment és elkezdett rángatni az autó. Alapjárat megemelkedett 1500-2000 közöttire. A hengerfej tömítés volt átégve ami cserélve lett újra de fel lett újítva a hengerfej is. Összerakásnál kapott új szívó és kipufogó tömítéseket. A gond az hogy most is a 90 helyett általában 92-93 fok körül mutat de tegnap felkúszott 100fok fölé is 90-es külterületi tempónál. Érdekesség nekem hogy csak akkor volt hajlandó lejjebb menni mikor üresben idegemben 4-5 ezres fordulaton pörgettem. Az alapjárat most is 1500 körüli, és rángat az autó 1500-2500 fordulat között. Érdekesség hogy mai nap kb 50 km-en keresztül megszűnt a rángatás teljesen, majd visszajött. Víz nem fogy nem olajos. Gyertya, gyertya kábel, lambda szonda cserélve. Egr párnapja lefalazva, vákum csövek átnézve. Ötlet valakinek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus4, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2016 23 órája, Dark_Errant írta: elobb raknek egy megbizhato F astra blokkot az f astraba mint egy kevesbe megbizhato G blokkot... De persze nem kell hallgatni olyankora akik mar tobb eve forumoznak Ugyanazon motorkódú motor kevésbé lesz megbízható ha másik kaszniba kerül? :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Augusztus4, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2016 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Anyósoldali lábtér-küszöbburkolat mögött. Köszi, holnap megkeresem és szerintem egy próba erejéig kicserélem. Aztán ki tudja... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
KoriKimi Elküldve Augusztus6, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2016 Hány Nm-rel kell lehúzni a vezérműtengelyt, illetve a vezérműtengely fogaskerekeket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus6, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2016 Érzésre. Igazából hivatalosan a veztengely kerék csavarját cserélni is kellene ilyenkor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KoriKimi Elküldve Augusztus6, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2016 1 órával ezelőtt, wookie írta: Érzésre. Igazából hivatalosan a veztengely kerék csavarját cserélni is kellene ilyenkor. És a vezérműtengely csapágyainak csavarjait mennyivel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2016 12 órája, KoriKimi írta: Hány Nm-rel kell lehúzni a vezérműtengelyt, illetve a vezérműtengely fogaskerekeket? 50Nm+60fok+15fok hivatalosan új csavar kell ahogy előttem is írták. 9 órája, KoriKimi írta: És a vezérműtengely csapágyainak csavarjait mennyivel? Csigavonalban a két tengelynél külön-külön 8Nm-el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KoriKimi Elküldve Augusztus6, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2016 59 perce, zotya975 írta: 50Nm+60fok+15fok hivatalosan új csavar kell ahogy előttem is írták. Csigavonalban a két tengelynél külön-külön 8Nm-el. Köszönöm szépen. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zalaapati112 Elküldve Augusztus7, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2016 (edited) Sziasztok Segítség kellne! Cseréltem hőgombát ami 95/100 kéne müködnie de régi hőgombát vissza raktam de az is csak 100 foknál pörgeti a ventit! A hőgomba csatlakozója 3 vezetékes rövidre zárva és pörög a veni amikor 100 fokos lenne a víz de a másik kábelnél nem pörgeti meg a ventit ami 95fokos víznél kéne pörgetnie 3 vezetékesről van szó, a kocsi x17dtl motoros. Elvileg ennél van relé azt is megkéne néznem? ésszre vetem hogy van egy relé a motor térben egy fekete dobozban Amikor össze érintem barna + barna fehéret akkor megy a venti. DE van egy barna sárga és azt érintem össze barnával akkor csak a relé katog? Utána jártam a dolognak oké 95/100 kapcsol de a relé 100 kapcsol de 95 nél nem mert 2 fokozatu a hütés nem de emberek. Azegy kicsit durva lenne hogy 100-fokig léghütéses lenne akkor minek a hőgombára 95 fok ahol kapcsolnia kellene Akkor minek a högombára 95 ????????????? emberek Van egy hűtőventilátor relé magamtól jöttem rá senki nem mondta hogy nézem meg mivel 2 fokozatu és csak 2-es kapcsol be az 1-es nem! A volt kocsim is opel asztra f és az soha nem lépte át 95-öt Módosítva Augusztus7, 2016 : zalaapati112 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus7, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2016 95/100-> 100-nál kapcsol BE, 95-nél KI. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Augusztus8, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2016 On 2016. 07. 19. at 21:19, Petya_1106 írta: Sziasztok! Lassan eltelt 1 hónap, de még mindig ugyanaz a gondja az autónak (néha teljesen elmegy az ereje gázadásra, minél jobban nyomom neki annál kevésbé akar menni. Pl. ilyen esetben padlógáznál 90-100Km/h-nál nem megy többet, tehát az ereje közel egyenlő a 0-val, egyszerűen nem lehet vele kigyorsítani sem annyira fullad). Fejlemény annyi történt az utolsó hozzászólásom óta, hogy kicseréltem a benzinszűrőt és megzörgettem a katalizátort, hogy zörög-e benne valami, hátha össze van roskadva belül (nem zörgött egyébként semmi). Közben az is kiderült, hogy ez a probléma már a kocsi beindításánál elválik, hogy menni fog e az autó vagy éppen a 0 erővel vágok neki az útnak. Tehát ha beindítom a kocsit és már rögtön semmi ereje/fullad, akkor mehetek vele akár 1000km-et is akkor is fulladni fog egész úton míg le nem állítom és újra nem indítom. Fulladás esetén ha leállítom és várok kb. 1-2 percet sokszor utána tökéletes lesz és ekkor már nem is fog megfulladni egészen úton többet. De van olyan is amikor reggel úgy indítom be, hogy rögtön jól megy és ilyenkor nem is lesz menet közben semmi baja. Aztán ha megállok és mondjuk 10 perc múlva visszaszállok az autóba, beindítom ekkor már simán előfordul, hogy előjön ez a probléma és már nem akar menni. Tehát a lényeg, hogy mindig indításkor lesz vagy jó vagy rossz. Menet közben sosem változik a helyzet. Erre esetleg valami ötlet? Sziasztok! A fenti probléma még mindig fennáll. Azóta kicseréltem az AC reléjét teljesen újra és most vettem bele teljesen új AC pumpát is. De semmi... Szinte biztos voltam benne, hogy valami üzemanyag ellátási gondja van, de úgy látszik nem. Az AC cseréje volt az utolsó reményem benne. Wookie írta, hogy próbáltam-e levett tanksapkával az autót, még ezt nem teszteltem, de ez mire is lenne jó, vagyis mit szűrnénk ki vele mint hibalehetőség? Ez nem volt számomra világos. EGR szelepet esetleg próbálnám még ledugózni hátha.... Ebben esetleg van valakinek jártassága vagy esetleg van valakinek ehhez egy már kész "közdarab" eladó amivel ki tudnám iktatni az EGR szelepet? Még ez az "UFO" alakú vákumos van az enyémben. Előre is köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Augusztus8, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2016 Azt, hogy szellőzik e a tank. (Volt akinek ilyen miatt el se indult.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Augusztus9, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2016 12 órája, Petya_1106 írta: Sziasztok! A fenti probléma még mindig fennáll. Azóta kicseréltem az AC reléjét teljesen újra és most vettem bele teljesen új AC pumpát is. De semmi... Szinte biztos voltam benne, hogy valami üzemanyag ellátási gondja van, de úgy látszik nem. Az AC cseréje volt az utolsó reményem benne. Wookie írta, hogy próbáltam-e levett tanksapkával az autót, még ezt nem teszteltem, de ez mire is lenne jó, vagyis mit szűrnénk ki vele mint hibalehetőség? Ez nem volt számomra világos. EGR szelepet esetleg próbálnám még ledugózni hátha.... Ebben esetleg van valakinek jártassága vagy esetleg van valakinek ehhez egy már kész "közdarab" eladó amivel ki tudnám iktatni az EGR szelepet? Még ez az "UFO" alakú vákumos van az enyémben. Előre is köszi a válaszokat. Szia, teszteld le az egr-t. Ha hibás szereld ki. Van hozzá gyári lemez. GM 92065430 Nálam a membrán szakadt át, nem foglalkoztam vele, kivettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Augusztus9, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2016 On 2016. 08. 08. at 22:50, Stevy írta: Azt, hogy szellőzik e a tank. (Volt akinek ilyen miatt el se indult.) Köszi a választ. 12 órája, HaPetya írta: Szia, teszteld le az egr-t. Ha hibás szereld ki. Van hozzá gyári lemez. GM 92065430 Nálam a membrán szakadt át, nem foglalkoztam vele, kivettem. Köszi, megpróbálom a boltban utána kérdezek ennek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts