Tápiószecső Elküldve Október30, 2015 Elküldve Október30, 2015 Direktszűrőnek önmagában van értelme, illetve haszna a mindennapokban?Nincs.
individor Elküldve Október31, 2015 Elküldve Október31, 2015 üdv! egy ideje kínlódok az egr szeleppel az x14xe-negyszer már levakítottam(tömítés helyett egy teli alu lap) de mindig világít a motorellenőrzés lámpanemrég kitakarítottam, elég kokszos volt a zárócsavar feje, most szép tiszta mozog rendesen, de mégis világít a lámpaha bemelegszik és egy kis motorfék van akkor egyből világít a lámpa amíg hideg addig nemhogy lehet ezt megszüntetni?köszi!
zotya975 Elküldve Október31, 2015 Elküldve Október31, 2015 üdv! egy ideje kínlódok az egr szeleppel az x14xe-negyszer már levakítottam(tömítés helyett egy teli alu lap) de mindig világít a motorellenőrzés lámpanemrég kitakarítottam, elég kokszos volt a zárócsavar feje, most szép tiszta mozog rendesen, de mégis világít a lámpaha bemelegszik és egy kis motorfék van akkor egyből világít a lámpa amíg hideg addig nemhogy lehet ezt megszüntetni?köszi! Van hogy "belemozog" a lyukba a szelep és ha lezárod lemezzel akad benne, meg kell nézni ez mennyire jön ki. De úgy tudom falazás után több emberke is mondta hogy néha reklamál rá a sárga lámpics.
individor Elküldve Október31, 2015 Elküldve Október31, 2015 Van hogy "belemozog" a lyukba a szelep és ha lezárod lemezzel akad benne, meg kell nézni ez mennyire jön ki. De úgy tudom falazás után több emberke is mondta hogy néha reklamál rá a sárga lámpics.dupla lemez van alatta, és a felsőn ki van fúrva a csavar fej alatt mert pár tizedet kilóg a síkból, szóval nem kellene akadniamozgatva elég könnyen és akadálymentesen jár
pszilaj Elküldve November4, 2015 Elküldve November4, 2015 dupla lemez van alatta, és a felsőn ki van fúrva a csavar fej alatt mert pár tizedet kilóg a síkból, szóval nem kellene akadniamozgatva elég könnyen és akadálymentesen járSajnos a lezárás félmegoldás.Ugyanis motorfék közben az ECU megmozgatja a szelepet és közben figyeli a szívócsőben létrejövő nyomás változást. Ugye a lezárás miatt ilyen nem jön létre, ezért hibásnak ítéli az eszközt. Ha lezárja az ember, akkor meg kell tanulni élni a lámpicsekkel, vagy pedig nem lezárni és két évente cserélgetni a szelepeket... :(
aholy Elküldve November4, 2015 Elküldve November4, 2015 Sajnos a lezárás félmegoldás.Ugyanis motorfék közben az ECU megmozgatja a szelepet és közben figyeli a szívócsőben létrejövő nyomás változást. Ugye a lezárás miatt ilyen nem jön létre, ezért hibásnak ítéli az eszközt. Ha lezárja az ember, akkor meg kell tanulni élni a lámpicsekkel, vagy pedig nem lezárni és két évente cserélgetni a szelepeket... :(ebayen létezik valami egr cheater vagy faker vagy vakami ilyesmi néven ami átveri az ecu-t mintha működne a szelep
hetyke Elküldve November4, 2015 Elküldve November4, 2015 ebayen létezik valami egr cheater vagy faker vagy vakami ilyesmi néven ami átveri az ecu-t mintha működne a szelepJah! Nálam működik. EGR le sem lett falazva, mert alapból zárt, így nem volt rá szükségem, de adnak hozzá azt is...
pszilaj Elküldve November5, 2015 Elküldve November5, 2015 Jah! Nálam működik. EGR le sem lett falazva, mert alapból zárt, így nem volt rá szükségem, de adnak hozzá azt is...De motorfék közben sem dob sárgalámpicseket teszt közben?Mert elektronika ide, vagy oda, a szívócsőben nem lesz nyomás változás...
hetyke Elküldve November5, 2015 Elküldve November5, 2015 De motorfék közben sem dob sárgalámpicseket teszt közben?Mert elektronika ide, vagy oda, a szívócsőben nem lesz nyomás változás...Ez mindent le tud emulálni... Ezért emulátor a neve, és ugye a bekötése nem csak az EGR-t érinti, így tehát lesz egy hibátlannak tűnő autód... Gondolkodtam, hogy szétkapm a szelept, és bele forrasztom, úgy akár észrevehetetlen is lenne, de végül nem álltam neki.
daykiller Elküldve November5, 2015 Elküldve November5, 2015 Nekem is le van zárva, de nem nagyon reklamál érte. Eddig kétszer volt. Legutóbb Horvátországba menet autópályán egyszer csak felvillant miatta a check, aztán azóta sem. Ez úgy 3-4 éve lehetett. :D Igaz, az elmúlt hónapokban több évnyi világítást behozott, a TPS poti miatt, ami amúgy cserélve lett, de még mindig anyázik miatta.
pszilaj Elküldve November5, 2015 Elküldve November5, 2015 1 hour ago, daykiller írta: Nekem is le van zárva, de nem nagyon reklamál érte. Eddig kétszer volt. Legutóbb Horvátországba menet autópályán egyszer csak felvillant miatta a check, aztán azóta sem. Ez úgy 3-4 éve lehetett. :D Igaz, az elmúlt hónapokban több évnyi világítást behozott, a TPS poti miatt, ami amúgy cserélve lett, de még mindig anyázik miatta. Nekem lezárás óta, kb 30 km-enként dobja...
stirlitz Elküldve November9, 2015 Elküldve November9, 2015 Na megvan a kis kocsog: http://astra.taylor.hu/UserError/ Mondjuk user error az igaz, egyébként egy olyan csavar ami nyaka körül ott az a réz karika, ami a burkolatban tartaná.....most mindenhol kapott menetrögzítőt viszont most nekiállt csörögni a katalizátor....asszem
zotya975 Elküldve November9, 2015 Elküldve November9, 2015 3 hours ago, stirlitz írta: Na megvan a kis kocsog: http://astra.taylor.hu/UserError/ Mondjuk user error az igaz, egyébként egy olyan csavar ami nyaka körül ott az a réz karika, ami a burkolatban tartaná.....most mindenhol kapott menetrögzítőt viszont most nekiállt csörögni a katalizátor....asszem Nekem csak a karter-szelepfedél csavarok szoktak meglazulni , lent már beragasztottam őket, fent meg most húztam utána, mert ezek szerint ott nem menet rögzitőztem.
Laliiii Elküldve November11, 2015 Elküldve November11, 2015 On 2015. 10. 31., individor said: üdv! egy ideje kínlódok az egr szeleppel az x14xe-n egyszer már levakítottam(tömítés helyett egy teli alu lap) de mindig világít a motorellenőrzés lámpa nemrég kitakarítottam, elég kokszos volt a zárócsavar feje, most szép tiszta mozog rendesen, de mégis világít a lámpa ha bemelegszik és egy kis motorfék van akkor egyből világít a lámpa amíg hideg addig nem hogy lehet ezt megszüntetni? köszi! Ez megoldás: http://www.ebay.com/itm/02-EGR-Cheater-Simulator-Opel-Vauxhall-1-6-1-4-16V-X14XE-X16XEL-X16SZR-Z14XE-/171081708033?hash=item27d543b201:g:TjgAAOSw-jhUEUT2&vxp=mtr
Bozab Elküldve November19, 2015 Elküldve November19, 2015 Sziasztok! 1.6 16v 1996 benzines x16xel astrához tud valaki hajtókar csvar meghúzási nyomatékát megtudja mondani valaki? Nagyon hálás lennék!
Tiu Elküldve November19, 2015 Elküldve November19, 2015 33 minutes ago, Bozab írta: Sziasztok! 1.6 16v 1996 benzines x16xel astrához tud valaki hajtókar csvar meghúzási nyomatékát megtudja mondani valaki? Nagyon hálás lennék! 1. fokozat: 25 Nm 2. fokozat: 30 fok
gigantika Elküldve November19, 2015 Elküldve November19, 2015 (edited) Hali lenne egy kérdésem hogy van nekem 1993 astra f-em 1.4 c14nz motora és nekem meg olvadt a gyujtás vezérlő csatlakozoja ,és hogy hol lehet ilyet kapni Módosítva November19, 2015 : gigantika
zotya975 Elküldve November20, 2015 Elküldve November20, 2015 (edited) On 2015. 11. 19., gigantika írta: Hali lenne egy kérdésem hogy van nekem 1993 astra f-em 1.4 c14nz motora és nekem meg olvadt a gyujtás vezérlő csatlakozoja ,és hogy hol lehet ilyet kapni Bontóban levágod a kábelkötegről a csatit 10 centi dróttal együtt és átforrasztod. Ha az is elfüstöl akkor a gyujtásmodul rossz. Kéretik áthelyezni a megfelelő topicba...kösz Módosítva November24, 2015 : forumadmin Áthelyezés megtörtént.
Diabo6 Elküldve November22, 2015 Elküldve November22, 2015 Sziasztok! Remélem jól és jó helyre írok. Mobilról vagyok. C14NZ f astrámnál kivillogtattam a hibakódot. 44et jelzett. Lamba szonda szegény keverék. Tudnátok segíteni, hogy ilyenkor mi a teendő? Köszönöm.
samtron77 Elküldve November22, 2015 Elküldve November22, 2015 Szia! Először nézd meg, hogy nem lazult-e meg a lambdaszonda. Én már cseréltem ez miatt. 1
daykiller Elküldve November22, 2015 Elküldve November22, 2015 34 minutes ago, Diabo6 írta: Sziasztok! Remélem jól és jó helyre írok. Mobilról vagyok. C14NZ f astrámnál kivillogtattam a hibakódot. 44et jelzett. Lamba szonda szegény keverék. Tudnátok segíteni, hogy ilyenkor mi a teendő? Köszönöm. Lehet üzemanyag ellátási probléma is, de lehet még test kötéshiba, kilazulás vagy csak döglődik már. Azt kéne leírnod, hogy hogyan jelentkezik a hibalámpa? Félterhelésen haladsz és egyszer csak kivillan vagy erősen rángatózik vagy berángat párat és akkor dobja a hibakódot?
szilvand Elküldve November22, 2015 Elküldve November22, 2015 Sziasztok! A kovetkezo a kerdesem: a kepen lathato szivargas jelent-e problema? Koszi a valaszokat!
zotya975 Elküldve November22, 2015 Elküldve November22, 2015 1 minute ago, szilvand írta: Sziasztok! A kovetkezo a kerdesem: a kepen lathato szivargas jelent-e problema? Koszi a valaszokat! Csak annyit hogy csúnya olajfolyás látszik ott, meg ugye ami kijött az már nincs bent, tehát annyival fogyott az olajad. A motor működését nem befolyásolja.
szilvand Elküldve November22, 2015 Elküldve November22, 2015 10 minutes ago, zotya975 írta: Csak annyit hogy csúnya olajfolyás látszik ott, meg ugye ami kijött az már nincs bent, tehát annyival fogyott az olajad. A motor működését nem befolyásolja. Koszi a valaszt! A hatuljan van meg 2 helyen ugyanilyen folt. 2800 km-en kb 8 dl olaj fogyott, 10w40 castrol. (320 ezer km van a motorban) ugyanezen a tavon fel centi hutoviz csokkenes meg elfogadhato?
petiww Elküldve November22, 2015 Elküldve November22, 2015 Üdv! Régebben láttam valahol hogy valaki gyártott rozsdamentes acélból vízcsövet hogy ki lehessen váltani a műanyagot a vízpumpa mögötti részen. Ilyen érdekelne engem mert nem merek húzni a bilincsen - látszik hogy nedvesedik a műanyag-cső csatlakozásnál. Tud valaki valami kontaktot ilyen ügyben? Nem különösebben van időm fabrikálni meg amúgy is alig van itthon az autó. Előre is köszi!
Recommended Posts