hetyke Elküldve Szeptember24, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2015 Plusz még az is eszembe jutott hogy ( főleg ha car a bak) a motor mozdul gázadásra fent a hűtőnél meg a kunkori gumicső alak és térfogat változást szenved, vagy akár a két jelenség együtt is lehetséges. De most azért nem töltöm fel megint csurig hogy megnézzem, ha lassan húzom fel a gázt akkor is csökken.e a szint. Mert ha ugye ha akkor nem akkor bak kilőve. Igazából nekem már az is elég hogy nem hengerfejes, mert amikor először megláttam arra gondoltam. :icon11: Én a kunkori csövet azért zárnám ki, mert hideg motornál példul ugyan ez megvan, de olyankor zárva van a termosztát! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember25, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2015 Én a kunkori csövet azért zárnám ki, mert hideg motornál példul ugyan ez megvan, de olyankor zárva van a termosztát! :) Az igaz, de a kunkori csőtől attól még közlekedik a víz a hűtőn és a gumicsöveken keresztül a kiegyenlítő felé. Ahogy mozdul a motor és változik a térfogata a csőnek csökken a szint is. De persze ez csak elmélet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KoriKimi Elküldve Szeptember25, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2015 Tesla márkájú gyújtótrafóról valakinek valami tapasztalata, véleménye van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Szeptember26, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2015 Sziasztok! Én is alkotok szép csöndben, az X16XEl-em szépen lassan eszegeti a vizet, mivel félreállni nem tudok vele 1-2 hétre, ezért vettem egy bontott HF-et, majd ezt felújítom fullosra ( szelep becsiszolás, szelepszár szimeringek, HF síkolás, vezérmű tengely szimeringek, mosott és feltöltött hidrotőkék, stb ) majd mikor mindez kész csak szépen fölteszem és mehet tovább. Valakinek van számszerű adata arról, hogy a vezérmű tengely mennyit lóghat a csapágyazásban? A bontott HF-ben lévő vezérmű tengely kis ideig lehet hogy olaj nélkül maradt, van egy pici csíkozódás rajta, de nem érezhetőek a barázdák ,csak szemmel látni. Valaki tudna-e erről nyilatkozni ,hogy használható-e még a tengely? A bütykök egymáshoz képest 2-3 tized mm-ben térnek el. A HF-el haladok ma szépen kikormoltam, lemostam, holnap nyomáspróba elvileg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember26, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2015 Sziasztok! Én is alkotok szép csöndben, az X16XEl-em szépen lassan eszegeti a vizet, mivel félreállni nem tudok vele 1-2 hétre, ezért vettem egy bontott HF-et, majd ezt felújítom fullosra ( szelep becsiszolás, szelepszár szimeringek, HF síkolás, vezérmű tengely szimeringek, mosott és feltöltött hidrotőkék, stb ) majd mikor mindez kész csak szépen fölteszem és mehet tovább. Valakinek van számszerű adata arról, hogy a vezérmű tengely mennyit lóghat a csapágyazásban? A bontott HF-ben lévő vezérmű tengely kis ideig lehet hogy olaj nélkül maradt, van egy pici csíkozódás rajta, de nem érezhetőek a barázdák ,csak szemmel látni. Valaki tudna-e erről nyilatkozni ,hogy használható-e még a tengely? A bütykök egymáshoz képest 2-3 tized mm-ben térnek el. A HF-el haladok ma szépen kikormoltam, lemostam, holnap nyomáspróba elvileg. Hááát igazából passzolom, de a te régi veztengelyedet nem tudod felhasználni? Én mondjuk nem vagyok híve a tőkék előre feltöltésének, mert szerintem jobb ha az olajnyomás tölti fel őket olyan "magasra" amennyire kell . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Szeptember26, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2015 (edited) Hááát igazából passzolom, de a te régi veztengelyedet nem tudod felhasználni? Én mondjuk nem vagyok híve a tőkék előre feltöltésének, mert szerintem jobb ha az olajnyomás tölti fel őket olyan "magasra" amennyire kell . Én is erre gondoltam, hogy a mostani, a motorban lévő vezérmű tengelyeket csapágyastól átrakom, de van aki azt mondja hogy nem jó használt tengelyeket cserélgetni... Igazából nem tudom..... Egyszer már mostam és töltöttem föl a tőkéket, azóta jól megy, nem csattog, csak néha néha, de az szerintem azért mert mintha a kipuff3-as tőke picit puhább lett volna, ki kellett volna hajítanom, egyből, de ezek a csere HF-ben beton kemények :-) Módosítva Szeptember26, 2015 : zotya91 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember26, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2015 Én is erre gondoltam, hogy a mostani, a motorban lévő vezérmű tengelyeket csapágyastól átrakom, de van aki azt mondja hogy nem jó használt tengelyeket cserélgetni... Igazából nem tudom..... Egyszer már mostam és töltöttem föl a tőkéket, azóta jól megy, nem csattog, csak néha néha, de az szerintem azért mert mintha a kipuff3-as tőke picit puhább lett volna, ki kellett volna hajítanom, egyből, de ezek a csere HF-ben beton kemények :-) Esetleg próbáld meg olajos csiszolással. Az én motoromban eltüntette a blokk falán lévő karcolásokat. Azokat se lehetett kézzel érezni, de látni igen. Talán körömmel kaparva lehetett észlelni, hogy picit akad. Ha bütyköknek nincsen válluk, akkor a veztengely maradhat. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Szeptember26, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2015 Esetleg próbáld meg olajos csiszolással. Az én motoromban eltüntette a blokk falán lévő karcolásokat. Azokat se lehetett kézzel érezni, de látni igen. Talán körömmel kaparva lehetett észlelni, hogy picit akad. Ha bütyköknek nincsen válluk, akkor a veztengely maradhat. Köszönöm az ötletet! Gondolom poplírapír + olajra gondolsz...?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember27, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2015 Tesla márkájú gyújtótrafóról valakinek valami tapasztalata, véleménye van? Nekem a gyújtáskábel Tesla márkájú, sztem jófajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
schneke Elküldve Szeptember28, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2015 (edited) Sziasztok! Eldurrant a szervócső az autómban, úgyhogy muszáj leszek másikat venni. Esetleg nem tudjátok hol tudnék venni hozzá és mennyibe kerül? ('96 1.7td ecotec) Még egy kérdés: ez az olaj jó a szervójába? : http://www.olajwebshop.hu/termek-Parnalub%20ATF%20Super/45/ Válaszokat előre is köszi! (bocsi elnéztem a témát és nem enged törölni) Módosítva Szeptember28, 2015 : schneke Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve Szeptember28, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2015 Sziasztok! Nem tudtok valakit aki Miskolc környékén X20XEV motoros autót bont? Konkrétan a főtengely érdekelne belőle. Sajnos az enyém olyan helyen kopott meg, hogy nem javítható. (3. támcsapágy oldalsó támaszkodó részén kb 1.5mm-t bemart a tengelybe) Elvileg C18XE X18XE motorokból is jó a tengely, ha ilyen esetleg lenne valahol. (Ez a "vastag sonkás" nem pedig olyan mint a C20NE tengelye) Ha valaki tud valamit, ne tartsa magában. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember29, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2015 Sziasztok! Eldurrant a szervócső az autómban, úgyhogy muszáj leszek másikat venni. Esetleg nem tudjátok hol tudnék venni hozzá és mennyibe kerül? ('96 1.7td ecotec) Még egy kérdés: ez az olaj jó a szervójába? : http://www.olajwebshop.hu/termek-Parnalub%20ATF%20Super/45/ Válaszokat előre is köszi! (bocsi elnéztem a témát és nem enged törölni) Nem tudom, lehet-e kapni hozzá csövet valahol, de ha elmész olyan helyre, ahol hidraulika csöveket árulnak, ill. javítanak, sztem ki tudják cserélni. Igen, jó az az olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szekfizsolt Elküldve Október4, 2015 Megoszt Elküldve Október4, 2015 Sziasztok! Úgy néz ki megoldódott a problémám, biztosan emlékeztek, fél éve szívok, hogy hol elindul a kocsim, hol nem. Mindenre gondoltam már, próbálkoztam, de nem oldódott meg. Aztán kaptam egy tanácsot, hogy attól, hogy látok multiméterrel testet a motoron, az nem jelenti azt, hogy képes indítani is vele. Hát vettem egy jó vastag kábelt és sarukat. Az akksiról közvetlen a motorra vezettem a testet, azóta nem hagyott ott sehol. Nem akarom elszólni, de úgy néz ki a motor testelésével volt probléma... :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szekfizsolt Elküldve Október4, 2015 Megoszt Elküldve Október4, 2015 Sziasztok! Úgy néz ki megoldódott a problémám, biztosan emlékeztek, fél éve szívok, hogy hol elindul a kocsim, hol nem. Mindenre gondoltam már, próbálkoztam, de nem oldódott meg. Aztán kaptam egy tanácsot, hogy attól, hogy látok multiméterrel testet a motoron, az nem jelenti azt, hogy képes indítani is vele. Hát vettem egy jó vastag kábelt és sarukat. Az akksiról közvetlen a motorra vezettem a testet, azóta nem hagyott ott sehol. Nem akarom elszólni, de úgy néz ki a motor testelésével volt probléma... :omg: Tévedtem, 3 napig közlekedtem vele, ma megint ott ragadtam a bolt előtt... :( Ez nem jött össze... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október4, 2015 Megoszt Elküldve Október4, 2015 Tévedtem, 3 napig közlekedtem vele, ma megint ott ragadtam a bolt előtt... :( Ez nem jött össze... Még mindíg az önindítóra szavazok.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szekfizsolt Elküldve Október5, 2015 Megoszt Elküldve Október5, 2015 Még mindíg az önindítóra szavazok.... Végre van egy csöpp időm, holnap kiszerelem az önindítót és ha minden igaz felújíttatom. Ma beszéltem egy Opel szervízes "kollégával", szerinte az önindítóban valami bronz cucc kopott el és az csinálja, hogy hol érintkezik, hol nem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Október5, 2015 Megoszt Elküldve Október5, 2015 Végre van egy csöpp időm, holnap kiszerelem az önindítót és ha minden igaz felújíttatom. Ma beszéltem egy Opel szervízes "kollégával", szerinte az önindítóban valami bronz cucc kopott el és az csinálja, hogy hol érintkezik, hol nem... Szénkefe, csapágy, bendix, bronzpersely. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október5, 2015 Megoszt Elküldve Október5, 2015 Tévedtem, 3 napig közlekedtem vele, ma megint ott ragadtam a bolt előtt... :( Ez nem jött össze... Gyújtáskapcsoló betétje? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szekfizsolt Elküldve Október6, 2015 Megoszt Elküldve Október6, 2015 Ma kiszereltem az önindítót reggel. Kiderült, hogy zárlatos... :( Vettem egy új önindítót 19e-ért, noname, de van rá 1 év gari és most szépen működik vele. A kocsi kocc nélkül ment át a műszakin 190e km-el, büszke vagyok rá. :) Azt javasolták, hogy cseréljek gömbfejeket és szilenteket, mert mindenből a gyári van még bent. Ez milyen költség lehet nagyjából? A lengőkarra van szegecselve a gömbfej, ha jól láttam... Gondolom valahogyan ki kellene onnan varázsolni, vagy a lengőkar is csere? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október6, 2015 Megoszt Elküldve Október6, 2015 Ma kiszereltem az önindítót reggel. Kiderült, hogy zárlatos... :( Vettem egy új önindítót 19e-ért, noname, de van rá 1 év gari és most szépen működik vele. A kocsi kocc nélkül ment át a műszakin 190e km-el, büszke vagyok rá. :) Azt javasolták, hogy cseréljek gömbfejeket és szilenteket, mert mindenből a gyári van még bent. Ez milyen költség lehet nagyjából? A lengőkarra van szegecselve a gömbfej, ha jól láttam... Gondolom valahogyan ki kellene onnan varázsolni, vagy a lengőkar is csere? Csak ezért ne cserélj, mert még gyári, csak ha konkrétan el van használódva. Tapasztalat, ha egyszer elkezded cserélni a gyári cuccokat utángyártottra, sokkal sűrűbben kell majd megint cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szekfizsolt Elküldve Október6, 2015 Megoszt Elküldve Október6, 2015 Csak ezért ne cserélj, mert még gyári, csak ha konkrétan el van használódva. Tapasztalat, ha egyszer elkezded cserélni a gyári cuccokat utángyártottra, sokkal sűrűbben kell majd megint cserélni. Őszintén én nem érzek rajta semmit. Nem kopog, nem zörög, szerintem jó. Az ember szerint viszont el van öregedve és lóg mind a két oldalt. Én is ettől félek. Lehet, hogy amikor kicserélem épp jó lesz, de hogy nem megy el megint 190e km-t, az is biztos... Mondtam, hogy a telet még így kihúzom, tavasszal meggondolom, mit cserélek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október6, 2015 Megoszt Elküldve Október6, 2015 Nekem 350 ezer van a kocsiban, és még gyáriak a cuccok. A két első hátsó nagy szilentet most kell majd cserélni, de csak mert puha, elszakadva nincs, illetve a gömbfejeknél is csak a porvédők repedeznek, elég azt cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október6, 2015 Megoszt Elküldve Október6, 2015 Őszintén én nem érzek rajta semmit. Nem kopog, nem zörög, szerintem jó. Az ember szerint viszont el van öregedve és lóg mind a két oldalt. Én is ettől félek. Lehet, hogy amikor kicserélem épp jó lesz, de hogy nem megy el megint 190e km-t, az is biztos... Mondtam, hogy a telet még így kihúzom, tavasszal meggondolom, mit cserélek. Ha tényleg lógnának, akkor nem cserét javasolt volna, hanem át sem engedte volna a műszakin. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október6, 2015 Megoszt Elküldve Október6, 2015 Csak ezért ne cserélj, mert még gyári, csak ha konkrétan el van használódva. Tapasztalat, ha egyszer elkezded cserélni a gyári cuccokat utángyártottra, sokkal sűrűbben kell majd megint cserélni. Gyárira kell cserélni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október6, 2015 Megoszt Elküldve Október6, 2015 Nekem 350 ezer van a kocsiban, és még gyáriak a cuccok. A két első hátsó nagy szilentet most kell majd cserélni, de csak mert puha, elszakadva nincs, illetve a gömbfejeknél is csak a porvédők repedeznek, elég azt cserélni.ott vmi huncuttság van. nem lett az az óra (előre)tekerve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts