wookie Elküldve Szeptember5, 2015 Elküldve Szeptember5, 2015 Érdekes fejlemény hogy megint brutál kormos a kipu és most meg már fekete volt a gyertya. Tippeim a trafó-főtengely jeladó-gyújtáselosztó környéke.
KoriKimi Elküldve Szeptember5, 2015 Elküldve Szeptember5, 2015 Érdekes fejlemény hogy megint brutál kormos a kipu és most meg már fekete volt a gyertya. Tippeim a trafó-főtengely jeladó-gyújtáselosztó környéke. Sajnos nálunk is van ilyen probléma. Főtengely jeladó merrefelé lehet?
wookie Elküldve Szeptember6, 2015 Elküldve Szeptember6, 2015 Szemben állsz az autóval, motor bal vége, a szíjtárcsa felé, a leömlő alatt.
wookie Elküldve Szeptember6, 2015 Elküldve Szeptember6, 2015 Ápdét: Ezt találtam ma a kettes hengerben: A többinek nincs baja,ellenben hófehérre vannak kiégve: Na most a kérdés az, hogy mi volt előbb, a tyúk, vagy a tojás? Vajon a rendellenes szegénykeverékes üzem okozta túlhevülés miatt esett szét a gyertya, vagy valami egyéb (esetleg szimplán sz@r volt) okból kifolyólag, a behulló gyertya által el nem égetett többlet benzin miatt kezdte el visszahúzni a nyálat a gép,és azért fehér a többi. bónusz kérdés, hol a behullott porcelán darab, mit vert szét,és miért nem hallottam egy deka csörömpölést sem?
pszilaj Elküldve Szeptember7, 2015 Elküldve Szeptember7, 2015 Ápdét: Ezt találtam ma a kettes hengerben: A többinek nincs baja,ellenben hófehérre vannak kiégve: Na most a kérdés az, hogy mi volt előbb, a tyúk, vagy a tojás? Vajon a rendellenes szegénykeverékes üzem okozta túlhevülés miatt esett szét a gyertya, vagy valami egyéb (esetleg szimplán sz@r volt) okból kifolyólag, a behulló gyertya által el nem égetett többlet benzin miatt kezdte el visszahúzni a nyálat a gép,és azért fehér a többi. bónusz kérdés, hol a behullott porcelán darab, mit vert szét,és miért nem hallottam egy deka csörömpölést sem? Szerintem simán csak elporlott az extrém hőhatástól, amit a szegény keverék okozott. Remélhetőleg nem nagy darabokban vált le.
zoska Elküldve Szeptember7, 2015 Elküldve Szeptember7, 2015 Én megcsináltatnám még ha nem is használod akkor is. Manapság sokat ér egy autóban a jól működő klíma és ha kiszereled lehet, hogy eladhatatlanná válik az autód mert látni fogják, hogy klímás, de nincs benne. Ha netán később eladod az autót sokkal könnyebben találsz rá vevőt mint klíma nélkül és talán árban is feljebb lehet menni az átlagostól. Viszonylag kevesebb f Astrába van klíma így ez kelendőbb. Ma már sokan csak klímás autót vesznek meg. Csak azért írom le, hogy mérlegeld ezt is mert lehet, hogy eladáskor megbánod majd, hogy kiszerelted javítás helyett. Igazad van!!!! Csak meg csináltatom!!!!! Nem tudod mipénzbe kerülhet kb?
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2015 Elküldve Szeptember7, 2015 Ápdét: Ezt találtam ma a kettes hengerben: A többinek nincs baja,ellenben hófehérre vannak kiégve: Na most a kérdés az, hogy mi volt előbb, a tyúk, vagy a tojás? Vajon a rendellenes szegénykeverékes üzem okozta túlhevülés miatt esett szét a gyertya, vagy valami egyéb (esetleg szimplán sz@r volt) okból kifolyólag, a behulló gyertya által el nem égetett többlet benzin miatt kezdte el visszahúzni a nyálat a gép,és azért fehér a többi. bónusz kérdés, hol a behullott porcelán darab, mit vert szét,és miért nem hallottam egy deka csörömpölést sem? Cseréld ki a gyertyát, aztán megtudjuk az is elfogy-e vagy már jó lesz. Anyuéknak a corsán összekaristolta a hengert bellülről és kifele menet deformálta a szeleptányért az egyik henger nem járt normálisan. A szelep ki lett cserélve a henger maradt olyan= olajevés miatt fekete zöld kártya.
wookie Elküldve Szeptember7, 2015 Elküldve Szeptember7, 2015 Szerintem simán csak elporlott az extrém hőhatástól, amit a szegény keverék okozott. Remélhetőleg nem nagy darabokban vált le. Na jha, de mi okozta az extrém hőhatást? :) Cseréld ki a gyertyát, aztán megtudjuk az is elfogy-e vagy már jó lesz. Anyuéknak a corsán összekaristolta a hengert bellülről és kifele menet deformálta a szeleptányért az egyik henger nem járt normálisan. A szelep ki lett cserélve a henger maradt olyan= olajevés miatt fekete zöld kártya. Az lesz,mert így mnémileg használhatatlan. Itt szelep biztos nem sérült, mert ha olyanja van akkor megy mint a disznó. Amúgy meg úgyis szét lesz szedve a motor, csak a kövi két hetet még ki kéne hogy bírja.
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2015 Elküldve Szeptember7, 2015 Na jha, de mi okozta az extrém hőhatást? :) Az lesz,mert így mnémileg használhatatlan. Itt szelep biztos nem sérült, mert ha olyanja van akkor megy mint a disznó. Amúgy meg úgyis szét lesz szedve a motor, csak a kövi két hetet még ki kéne hogy bírja. Jó hőértékű gyertya volt benne? Meg aztán egy gyertya is lehet selejtes vagy gyártási hibás nem?
wookie Elküldve Szeptember7, 2015 Elküldve Szeptember7, 2015 Az volt benne amit a könyv hozzá ír. Mondjuk hogy miért két pólusú azt a mai napig nem értem. Én is ebben reménykedek,hogy kifogtam valami selejtes darabot. Meg aztán most néztem vissza a gázelemzést,és a lambda nagyon messze van a szegény keveréktől. Pont most lettek megszűntetve a fals levegős dolgok, szóval másra nem tudok gondolni mint hogy a gyertya volt a kiváltó ok.
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2015 Elküldve Szeptember7, 2015 Az volt benne amit a könyv hozzá ír. Mondjuk hogy miért két pólusú azt a mai napig nem értem. Én is ebben reménykedek,hogy kifogtam valami selejtes darabot. Meg aztán most néztem vissza a gázelemzést,és a lambda nagyon messze van a szegény keveréktől. Pont most lettek megszűntetve a fals levegős dolgok, szóval másra nem tudok gondolni mint hogy a gyertya volt a kiváltó ok. Én sosem gondoltam volna hogy a gyertyának olyan nagy jelentősége lenne, szikra és kész. De aztán elkezdett egyre nehezebben indulni, a végén kitekertem őket, az egyikből letört egy porcelán, szerencsére kitekerés után vált le róla, vettem bele egy másik szettet és megint jó lett.
wookie Elküldve Szeptember7, 2015 Elküldve Szeptember7, 2015 Na igen. Sokan így gondolják. A legdurvább az, mikor kicseréli az ember a szemre hibátlan gyertyát,és a motor járása kisímul,a gázértékek megjavulnak.
FeroMon Elküldve Szeptember9, 2015 Elküldve Szeptember9, 2015 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Igazából még gépjármű vásárlás előtt állok, és nagyon hajlok az F széria mellé. Tudnátok nekem segíteni abban, hogy egy megközelítőleg 15x15x6,5 cm-es "doboz" elhelyezhető az első lökhárító, hűtőrács mögé? befér? Igazából fontos lenne, a megfelelő hűtése, azért is szeretném ide helyezni. Köszönöm segítségeteket! FeroMon
zotya975 Elküldve Szeptember9, 2015 Elküldve Szeptember9, 2015 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Igazából még gépjármű vásárlás előtt állok, és nagyon hajlok az F széria mellé. Tudnátok nekem segíteni abban, hogy egy megközelítőleg 15x15x6,5 cm-es "doboz" elhelyezhető az első lökhárító, hűtőrács mögé? befér? Igazából fontos lenne, a megfelelő hűtése, azért is szeretném ide helyezni. Köszönöm segítségeteket! FeroMon Üdv....fizikailag szerintem befér, de ott lesz mögötte a 100fokos hűtő, dugóban állva kapni fogja a meleget. Mi ez amúgy?
wookie Elküldve Szeptember9, 2015 Elküldve Szeptember9, 2015 C14 se dugattyúk milyenségéről van valakinek infója? Más mint a többi 1.4-é?
Tiu Elküldve Szeptember9, 2015 Elküldve Szeptember9, 2015 C14 se dugattyúk milyenségéről van valakinek infója? Más mint a többi 1.4-é? Pont ez az egy más mint a többi. Volt róla egy aránylag jó pdf, de megújították. Ha van türelmed, akkor itt a link, utána keress rá, hogy opel és a 727. oldalon van. :D http://mam.kspg.com/mc/common/epaper/html5/index.html?guid=14c0a4301462282c&ePaperId=51666&customlogo=&passphrase=14f1872556906c2c&page=0&language=en Amúgy C14SE-nél a bemélyedés 2,6mm a többinél 3,4mm. Szerk.: Persze még mindig nem javították és ebben a modernizált katalógusban is egyforma dugó kell az X16SZ-be és X16SZR-be, pedig nem. No, de nem ez volt a kérdés.
wookie Elküldve Szeptember10, 2015 Elküldve Szeptember10, 2015 Na hát úgy néz ki meglett a hiba. Vettem 4 új bosch gyertyát, kemény 22 euróért, beraktam, mentem egy 5-6 km-es kört, aztán gyertyák ki. 1-3-4 szép, mint ha nem is lettek volna motorban,a kettes meg korom fekete. Szóval becsöpög az injektor. Viszagondolva már az első alkalommal, mikor benéztem endoszkóppal is látni véltem a dugón detonálási nyomokat, de nem tűnt vészesnek, illetve ha jól emléxem a gyertyaképek is egyformák voltak akkor.
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2015 Elküldve Szeptember10, 2015 Na hát úgy néz ki meglett a hiba. Vettem 4 új bosch gyertyát, kemény 22 euróért, beraktam, mentem egy 5-6 km-es kört, aztán gyertyák ki. 1-3-4 szép, mint ha nem is lettek volna motorban,a kettes meg korom fekete. Szóval becsöpög az injektor. Viszagondolva már az első alkalommal, mikor benéztem endoszkóppal is látni véltem a dugón detonálási nyomokat, de nem tűnt vészesnek, illetve ha jól emléxem a gyertyaképek is egyformák voltak akkor. Milyen szakszerű vagy. :D
Dekor Elküldve Szeptember11, 2015 Elküldve Szeptember11, 2015 Sziasztok! Segítség kellene. Tegnap az autó olajnyomás visszajelzője menet közben be-be villant, időnként nagyon halványan világított egy kis ideig. Olaj van benne, a motor nem melegedett jobban mint kellene. Lehet, hogy az olajgomba kezdi megadni magát? (x14xe,... bár ebben az esetben nem hiszem, hogy ez lényeg) A segítséget előre is köszönöm!
pszilaj Elküldve Szeptember11, 2015 Elküldve Szeptember11, 2015 Sziasztok! Segítség kellene. Tegnap az autó olajnyomás visszajelzője menet közben be-be villant, időnként nagyon halványan világított egy kis ideig. Olaj van benne, a motor nem melegedett jobban mint kellene. Lehet, hogy az olajgomba kezdi megadni magát? (x14xe,... bár ebben az esetben nem hiszem, hogy ez lényeg) A segítséget előre is köszönöm! Szerintem érdemes megnézetni egy szakemberrel. Vagy ha nem olyan drága, akkor venni egy olajgombát, próbából. Mert ez akár lehet haldokló olajszivattyú jele is.
KoriKimi Elküldve Szeptember11, 2015 Elküldve Szeptember11, 2015 A kopogás-szenzort hogy lehet kimérni, hogy jó-e? Annak mi a funkciója?
daykiller Elküldve Szeptember11, 2015 Elküldve Szeptember11, 2015 A kopogás-szenzort hogy lehet kimérni, hogy jó-e? Annak mi a funkciója? Nagyon nem lehet kimérni. Élőadat figyeléssel lehet látni a működését, de az nem szokott nagyon megdögölni, maximum a rögzítése lazul le. Egyébként előgyújtás állítás a funkciója. Vagyis az ECU eme eszköz szerint állítja az előgyújtást.
KoriKimi Elküldve Szeptember16, 2015 Elküldve Szeptember16, 2015 Nagyon nem lehet kimérni. Élőadat figyeléssel lehet látni a működését, de az nem szokott nagyon megdögölni, maximum a rögzítése lazul le. Egyébként előgyújtás állítás a funkciója. Vagyis az ECU eme eszköz szerint állítja az előgyújtást. Egyébként megnéztem és nekem egyvezetékes kopogás szenzor van a motoron, amiket találtam a neten azok meg mind kétvezetékesek és T*******-s vázszámtól írja mindet, az enyém meg SS******-s.
Recommended Posts