Bundee Elküldve Augusztus29, 2015 Elküldve Augusztus29, 2015 Valaki meg tudná nekem írni a motorhőfok jeladó eredeti GM és/vagy BOSCH számát?
KoriKimi Elküldve Augusztus29, 2015 Elküldve Augusztus29, 2015 Ez inkább a kétvezékes vízhőfok jeladó szerintem, ami nem a műszeregységnek hanem a motorvezérlőnek adja a jelet. Vízhőfok Kétvezetékes jeladó ellenállása100C ~ 180 Ohm80C ~ 320 Ohm60C ~ 650 Ohm40C ~ 1.18 kOhm20C ~ 2.45 kOhm0C ~ 5.6 kOhm-10C ~ 9.45 kOhm-20C ~ 15 kOhm Forrás: FPepe. Az egyvezetékes jeladó csak a mutatónak adja a jelet, mást nem csinál, be sincs kötve a motorvezérlőbe. Üdv! Az enyémben van-e ilyen kétvezetékes vízhőfok jeladó? A kocsi: 95-ös X16XEL motoros. Ha van, akkor jó lenne kimérni nekem is.
KoriKimi Elküldve Augusztus29, 2015 Elküldve Augusztus29, 2015 Persze hogy van. És ki a gyári beszállító, milyen márkájú van gyárilag beépítve?
KoriKimi Elküldve Augusztus29, 2015 Elküldve Augusztus29, 2015 Persze hogy van. És hol találom a motorban? mert akkor holnap ránéznék és kimérném.
wookie Elküldve Augusztus29, 2015 Elküldve Augusztus29, 2015 A 16v-t nem ismerem, majd aki tudja megmondja. Asszem tán az elosztó alatt, de nem tuti. A gyárinak boschnak kéne lennie. 1
KoriKimi Elküldve Augusztus29, 2015 Elküldve Augusztus29, 2015 A 16v-t nem ismerem, majd aki tudja megmondja. Asszem tán az elosztó alatt, de nem tuti. A gyárinak boschnak kéne lennie. Köszi. Most megnéztem, megtaláltam, ott van elől a termosztát mellett, gyorsan kitekertem, kimértem szobahőmérsékleten (30°C) olyan 1830 Ohm körül van, meleg vízben (kb. 50°C) lement 1 kOhm-ra. Igen, ami ebben van az is Bosch (még az eredeti).
wookie Elküldve Augusztus29, 2015 Elküldve Augusztus29, 2015 Termosztát mellett? Egy vagy két vezetékes? Mert az egy vezetékes csak a műszeregységnek mutat, a kétvezetékes ami az ecuhoz tartozik. 1
KoriKimi Elküldve Augusztus29, 2015 Elküldve Augusztus29, 2015 Most olvastam itt, hogyan lehet egyszerűen megnézni hogy megfelelő-e az üzemanyagnyomás. Szerintem holnap ezt is megnézem. Meg majd még a tankszellőztető rendszert is meg kell vizslatni, mert biztos hogy nem jó, a vékony műanyag cső múltkor tele volt széndarabokkal.
Dudi89 Elküldve Augusztus30, 2015 Elküldve Augusztus30, 2015 Hellokatenni hogy oldhatnám ezt meg?Tiu szép tiszta a motor, gratula:) Megkérdezhetném, mivel érted ezt el? Egyèbkènt mèg egy olyas kèrdèsem lenne, hogy a motor egyes alkatrèszeit mivel lehetne lefesteni + a motortèrbe világítást szeretnék tenni, hogyan oldhatnám ezt meg? :) köszi a válaszokat!
KoriKimi Elküldve Augusztus30, 2015 Elküldve Augusztus30, 2015 Termosztát mellett? Egy vagy két vezetékes? Mert az egy vezetékes csak a műszeregységnek mutat, a kétvezetékes ami az ecuhoz tartozik. Természetesen a kétvezetékest mértem le.
KoriKimi Elküldve Augusztus30, 2015 Elküldve Augusztus30, 2015 Megmértük, hogy a benzinszivattyú eleget szállít-e és igen eleget, 1 perc alatt kicsivel több mint 2 litert.
hetyke Elküldve Augusztus30, 2015 Elküldve Augusztus30, 2015 Kérdés... C20XE esetén mi okozza, hogy nincsen gyújtás?? Trafóig 12 volt meg van... Utána nem tudom mi lehet. Ki lehet mérni a trafót, hogy jó-e? Gyertyakábel jónak tűnik.
wookie Elküldve Augusztus30, 2015 Elküldve Augusztus30, 2015 Csak gyújtás nincs? Vagy benzint se kap? Ill. hibakód?
hetyke Elküldve Augusztus30, 2015 Elküldve Augusztus30, 2015 Csak gyújtás nincs? Vagy benzint se kap? Ill. hibakód? Hibakódot nem néztem. Benzin tuti van, mert az injektor hídon van nyomás. Csak nem szikrázott a gyertya... :S
Red1.6 Elküldve Augusztus31, 2015 Elküldve Augusztus31, 2015 Sziasztok. A hetvegen vásároltam egy astra f 1.6 8-at es az a problèmám lenne hogy egy 10km megtetele utan elegge el kezd fustolni! Hidegen semmi baja.... Mondtak h szelepszar szimering...vagy nagyobb a baj!?
FPepe Elküldve Augusztus31, 2015 Elküldve Augusztus31, 2015 Hibakódot nem néztem. Benzin tuti van, mert az injektor hídon van nyomás. Csak nem szikrázott a gyertya... :S Főtengely jeladó hibája esetén se ad sztem szikrát.
daykiller Elküldve Augusztus31, 2015 Elküldve Augusztus31, 2015 Főtengely jeladó hibája esetén se ad sztem szikrát. Benzint se.
zotya975 Elküldve Augusztus31, 2015 Elküldve Augusztus31, 2015 Megmértük, hogy a benzinszivattyú eleget szállít-e és igen eleget, 1 perc alatt kicsivel több mint 2 litert. Nem csak a szállított mennyiségnek kell meglenni hanem a nyomásnak is. Sziasztok. A hetvegen vásároltam egy astra f 1.6 8-at es az a problèmám lenne hogy egy 10km megtetele utan elegge el kezd fustolni! Hidegen semmi baja.... Mondtak h szelepszar szimering...vagy nagyobb a baj!? A szelepszár szimering miatt inkább indításkor füstöl jobban, amikor többet állt az autó. Van esetleg a füstnek jellegzetes olajszaga vagy inkább fehérebb mint a gőz?
Red1.6 Elküldve Augusztus31, 2015 Elküldve Augusztus31, 2015 Igen elegge olajos szaga es kekes szine van
zotya975 Elküldve Augusztus31, 2015 Elküldve Augusztus31, 2015 Igen elegge olajos szaga es kekes szine van Hát ugye olaj bejuthat az égéstérbe a szelepszár szimeringen keresztül, ( de szerintem ez menet közben nem látszik, és már indításkor füstölne) vagy lentről ha a lehúzó gyűrű kopott vagy sérült, illetve ha a motor "hengerfejes" az olajjárat az égéstér felé át van szakadva. Van egy vastag cső ami a szelepfedél vezérlés felőli végétől vezeti a kartergázt az injektorház fedelébe. Húzd le ott nem jön nagy füst?
zotya975 Elküldve Augusztus31, 2015 Elküldve Augusztus31, 2015 Ott semmi fust nem jon!! Tiszta Hát akkor szerintem egyenlőre figyelgesd, olaj nem fogy-e sok, műszaki mikor lesz? ha a zöld kártyán átmegy, akkor nagy baj nincs. Csak azért mert szemre sok a füst kár lenne egy generálba belekakapni.
wookie Elküldve Augusztus31, 2015 Elküldve Augusztus31, 2015 Amelyik már szemmel láthatóan füstöl,az nemigen megy át a zöldkártyán.
Recommended Posts