Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ez inkább a kétvezékes vízhőfok jeladó szerintem, ami nem a műszeregységnek hanem a motorvezérlőnek adja a jelet.

Vízhőfok Kétvezetékes jeladó ellenállása

100C ~ 180 Ohm

80C ~ 320 Ohm

60C ~ 650 Ohm

40C ~ 1.18 kOhm

20C ~ 2.45 kOhm

0C ~ 5.6 kOhm

-10C ~ 9.45 kOhm

-20C ~ 15 kOhm

Forrás: FPepe.

Az egyvezetékes jeladó csak a mutatónak adja a jelet, mást nem csinál, be sincs kötve a motorvezérlőbe.

Üdv!

Az enyémben van-e ilyen kétvezetékes vízhőfok jeladó? A kocsi: 95-ös X16XEL motoros. Ha van, akkor jó lenne kimérni nekem is.

Elküldve

A 16v-t nem ismerem, majd aki tudja megmondja. Asszem tán az elosztó alatt, de nem tuti. A gyárinak boschnak kéne lennie.

Köszi. Most megnéztem, megtaláltam, ott van elől a termosztát mellett, gyorsan kitekertem, kimértem szobahőmérsékleten (30°C) olyan 1830 Ohm körül van, meleg vízben (kb. 50°C) lement 1 kOhm-ra. Igen, ami ebben van az is Bosch (még az eredeti).

Elküldve

Most olvastam itt, hogyan lehet egyszerűen megnézni hogy megfelelő-e az üzemanyagnyomás. Szerintem holnap ezt is megnézem. Meg majd még a tankszellőztető rendszert is meg kell vizslatni, mert biztos hogy nem jó, a vékony műanyag cső múltkor tele volt széndarabokkal.

Elküldve

Hellokatenni hogy oldhatnám ezt meg?Tiu szép tiszta a motor, gratula:) Megkérdezhetném, mivel érted ezt el? Egyèbkènt mèg egy olyas kèrdèsem lenne, hogy a motor egyes alkatrèszeit mivel lehetne lefesteni + a motortèrbe világítást szeretnék tenni, hogyan oldhatnám ezt meg? :) köszi a válaszokat!

Elküldve

Termosztát mellett? Egy vagy két vezetékes? Mert az egy vezetékes csak a műszeregységnek mutat, a kétvezetékes ami az ecuhoz tartozik.

Természetesen a kétvezetékest mértem le.

Elküldve

Kérdés... C20XE esetén mi okozza, hogy nincsen gyújtás?? Trafóig 12 volt meg van... Utána nem tudom mi lehet. Ki lehet mérni a trafót, hogy jó-e? Gyertyakábel jónak tűnik.

Elküldve

Csak gyújtás nincs? Vagy benzint se kap?

Ill. hibakód?

Hibakódot nem néztem. Benzin tuti van, mert az injektor hídon van nyomás. Csak nem szikrázott a gyertya... :S

Elküldve

Sziasztok. A hetvegen vásároltam egy astra f 1.6 8-at es az a problèmám lenne hogy egy 10km megtetele utan elegge el kezd fustolni! Hidegen semmi baja.... Mondtak h szelepszar szimering...vagy nagyobb a baj!?

Elküldve

Hibakódot nem néztem. Benzin tuti van, mert az injektor hídon van nyomás. Csak nem szikrázott a gyertya... :S

Főtengely jeladó hibája esetén se ad sztem szikrát.

Elküldve

Megmértük, hogy a benzinszivattyú eleget szállít-e és igen eleget, 1 perc alatt kicsivel több mint 2 litert.

Nem csak a szállított mennyiségnek kell meglenni hanem a nyomásnak is.

Sziasztok. A hetvegen vásároltam egy astra f 1.6 8-at es az a problèmám lenne hogy egy 10km megtetele utan elegge el kezd fustolni! Hidegen semmi baja.... Mondtak h szelepszar szimering...vagy nagyobb a baj!?

A szelepszár szimering miatt inkább indításkor füstöl jobban, amikor többet állt az autó. Van esetleg a füstnek jellegzetes olajszaga vagy inkább fehérebb mint a gőz?

Elküldve

Igen elegge olajos szaga es kekes szine van

Hát ugye olaj bejuthat az égéstérbe a szelepszár szimeringen keresztül, ( de szerintem ez menet közben nem látszik, és már indításkor füstölne) vagy lentről ha a lehúzó gyűrű kopott vagy sérült, illetve ha a motor "hengerfejes" az olajjárat az égéstér felé át van szakadva. Van egy vastag cső ami a szelepfedél vezérlés felőli végétől vezeti a kartergázt az injektorház fedelébe. Húzd le ott nem jön nagy füst?

Elküldve

Ott semmi fust nem jon!! Tiszta

Hát akkor szerintem egyenlőre figyelgesd, olaj nem fogy-e sok, műszaki mikor lesz? ha a zöld kártyán átmegy, akkor nagy baj nincs. Csak azért mert szemre sok a füst kár lenne egy generálba belekakapni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.