Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok,

Nekem egy 1,2 l B corsám van 7-8 Literes fogyasztással mi lehet ennek az oka,nem füstöl az alapjárat is rendben van de eléggé nyers benzin szag érződik a kipufogóból. valahol be lehet állítani központi karburátor van rajta 1994 évjárat.

A segítségeket előre is köszönöm. Üdv Gábor

Elküldve

Eseteleg bontóból gyári?

bontott gyárim nekem is van, nyáron jó télen nem jó szóval gurítottunk a kockán és amit dobott olyat rendeltünk

amúgy biztos hogy ez a hiba a nem indulásnak, mert a jeladó nélkül ugyanolyan ócskán indul mint télen

Elküldve

helló! az lenne a problémám. hogy fogy a vizem, észre vettem rá töltöttem kb 8dl-t nem tudom ez mennyi idő alatt ment el csak vonyított a bc... nem melegszik!ha "órákat" állok a dugóban sem. és nem túl durván nagyjából 500km város alatt egy 3dl és ebben az 500km-ben volt egy teljesítmény mérés pontosabban ami 3mérésből állt.(2500-7000ig ...)és 3-4 pályán való veretés chip tesztelgetés. és nem kezdte el jobban kajálni, ezzel csak arra célzok/gondolok hogy nem hengerfejes a kocsi?! mert azért ilyen igénybe vétel mellett annak már látványos jelei lennének?!.ellenben nem látok foltot folyást alatta és belül sem vizes a szőnyeg de ha megy a venti akkor érzek némi édeskés illatot. lehet a belső radiátorom kezd elszálni?

Elküldve

t_r_tt_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sziasztok!

Ismét egy repedt gumicső. Ennek vajon milyen szerepe van?

Nem tudtam beilleszteni, de őróla van szó: http://kepfeltoltes.hu/view/150716/t_r_tt_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

És ez (elnézést a minőségért) normális, ki kellene takarítanom: http://kepfeltoltes.hu/view/150716/WP_20150716_003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az a benzincső is elég gyalázatos, nekem már lyukadt ki fele ennyire elöregedett cső is.

Elküldve

Az a tankszellőztetés vákuumcsöve. Ha falsot szív ott, az nem egészséges.

t_r_tt_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sziasztok!

Ismét egy repedt gumicső. Ennek vajon milyen szerepe van?

Nem tudtam beilleszteni, de őróla van szó: http://kepfeltoltes.hu/view/150716/t_r_tt_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

És ez (elnézést a minőségért) normális, ki kellene takarítanom: http://kepfeltoltes.hu/view/150716/WP_20150716_003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Sziasztok! Meg tudja mondani valaki, hogy a C16NZ motorhoz való alapjárati léptető motornak mekkora a fej kereszt metszete?

Köszönöm!

Hát ezt passzolom, de igazából csak kétfajta van... a c14nz-hez való csonka gúla a c16nz-hez meg kúpos végű.

Elküldve (edited)

Az a tankszellőztetés vákuumcsöve. Ha falsot szív ott, az nem egészséges.

Igazából a levegőszűrő hideg-meleg választószelepé, a tankszellőztető a fékrásegítő vákumcsőről csatlakozik le, de végülis ez most mindegy.

Tévedtem..neked van igazad.. :blush:

Módosítva : zotya975
Elküldve

Sziasztok!

1995-ös F astra Caravan 1.6 16V

Azt a hibát produkálja, hogy mikor beindítom kb 15 másodpercig jó aztán felhúzza az alapjáratot 4 ezerre.

vákum cső rendben van.

alapjárati motor kilett cserélve azt a hibakódott ki is adta és a csere után nincs hibakód de ugyanúgy "bőg" a motor.

Map szenzor lehúzása után visszamegy utánna megint felhúzza.

Esetleg volt már valakinek hasonló problémája?

Elküldve

Sziasztok!

1995-ös F astra Caravan 1.6 16V

Azt a hibát produkálja, hogy mikor beindítom kb 15 másodpercig jó aztán felhúzza az alapjáratot 4 ezerre.

vákum cső rendben van.

alapjárati motor kilett cserélve azt a hibakódott ki is adta és a csere után nincs hibakód de ugyanúgy "bőg" a motor.

Map szenzor lehúzása után visszamegy utánna megint felhúzza.

Esetleg volt már valakinek hasonló problémája?

A motorkód X16XEL ? Pedig valószínű, hogy az alapjárati motor nem az igazi, vagy valamiért eleve rossz értékű feszültséget kaphat és azért húzza fel. Próbáld meg kimérni a MAP szenzort, meg a beszívott levegő hőmérséklet szenzort is.

Elküldve

Sziasztok!

1995-ös F astra Caravan 1.6 16V

Azt a hibát produkálja, hogy mikor beindítom kb 15 másodpercig jó aztán felhúzza az alapjáratot 4 ezerre.

vákum cső rendben van.

alapjárati motor kilett cserélve azt a hibakódott ki is adta és a csere után nincs hibakód de ugyanúgy "bőg" a motor.

Map szenzor lehúzása után visszamegy utánna megint felhúzza.

Esetleg volt már valakinek hasonló problémája?

Van egy összekötő gumicső, ami a pillangószelep után van a levegőcső felé... Na az olyan szépen ki tud repedni, és magas fordulatszámot tud produkálni, hogy hajjaj! Érdemes megnézni, nincsen-e kirepedve!

Elküldve

Nézzetek nyugodtan hülyének, fiatal vagyok es vakmerő, tehát:

Ugy adódott, hogy van nekem itthon egy a turbó, amit egy 1.9 dci motorból kaptunk ki. Komolyabb átalakítások nélkül, kis nyomáson elbírja a c16nz? :) tehát nem Need For Speed a cél, csak egy kis nyomaték, meg plusz lóerő , de semmi durva.

Mit kellene beszerezni, cserélni? :)

Elküldve

Nézzetek nyugodtan hülyének, fiatal vagyok es vakmerő, tehát:

Ugy adódott, hogy van nekem itthon egy ######a turbó, amit egy 1.9 dci motorból kaptunk ki. Komolyabb átalakítások nélkül, kis nyomáson elbírja a c16nz? :) tehát nem Need For Speed a cél, csak egy kis nyomaték, meg plusz lóerő , de semmi durva.

Mit kellene beszerezni, cserélni? :)

Már csak egy Turbós motort! :) Erre hiába raksz rá, nem erre tervezték, másabbak a paraméterek, hajtókarok, ráadásul a motorvezérlő sem tudna mit kezdeni a megbolondult értékekkel... Komplett átalakítás esetén már milliós tételekről beszélhetünk. Add el azt a turbo-t és vegyél valami erősebb motort az árából!

Elküldve

Nézzetek nyugodtan hülyének, fiatal vagyok es vakmerő, tehát:

Ugy adódott, hogy van nekem itthon egy ######a turbó, amit egy 1.9 dci motorból kaptunk ki. Komolyabb átalakítások nélkül, kis nyomáson elbírja a c16nz? :) tehát nem Need For Speed a cél, csak egy kis nyomaték, meg plusz lóerő , de semmi durva.

Mit kellene beszerezni, cserélni? :)

http://mindenamituning.uw.hu/turbo_es_kompresszor_feltoltes.htm :rolleyes:

Elküldve

De valami kéne rá, hogy szép maradjon.Úgysem ússza meg. (illetve kerámiázni lehetne)

Öntvény, ami többszáz fokos szokott lenni.

Nézzetek nyugodtan hülyének, fiatal vagyok es vakmerő, tehát:

Ugy adódott, hogy van nekem itthon egy ######a turbó, amit egy 1.9 dci motorból kaptunk ki. Komolyabb átalakítások nélkül, kis nyomáson elbírja a c16nz? :) tehát nem Need For Speed a cél, csak egy kis nyomaték, meg plusz lóerő , de semmi durva.

Mit kellene beszerezni, cserélni? :)

A te szavaiddal élve ez nem az nfs, nem úgy van hogy bekattintom a turbót, és kész. Inkább szerezz egy SE motort kompletten, azt el lehet sütni műszakin, és 100 ló. Ha endben van, az astrát már elég jól cibálja.

Már csak egy Turbós motort! :) Erre hiába raksz rá, nem erre tervezték, másabbak a paraméterek, hajtókarok, ráadásul a motorvezérlő sem tudna mit kezdeni a megbolondult értékekkel... Komplett átalakítás esetén már milliós tételekről beszélhetünk. Add el azt a turbo-t és vegyél valami erősebb motort az árából!

Annak a turbónak az árából nemigen vesz másik motort szerintem.

Elküldve

Öntvény, ami többszáz fokos szokott lenni.

A te szavaiddal élve ez nem az nfs, nem úgy van hogy bekattintom a turbót, és kész. Inkább szerezz egy SE motort kompletten, azt el lehet sütni műszakin, és 100 ló. Ha endben van, az astrát már elég jól cibálja.

Annak a turbónak az árából nemigen vesz másik motort szerintem.

40-ért lehet motort kapni, egy turbo meg kb 80...

Elküldve (edited)

gyors segítségre lenne szükségem.
Mennyit ér kb egy olajteknő, bontva jó állapotban X16XEL hez
az X16SZ teknője jó hozzá?

Ja és ha olajszint jelzős a teknő (de az autó nem az), azt le lehet zárni valamivel, vagy azt nem tudom akkor felhasználni?

Ezer hála

Módosítva : Dave89
Elküldve

Na ez is felkerült végre :D

WP_001990_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

WP_001991_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Wookie ötletének hála, az SE Y csövét összeházasítottuk az NZ kúpos csövével tűzkarikával, így megmenekültem a flexicső átkától.

WP_001997_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A rövidtávú tapasztalat: csendesebb, alulról nyomatékosabb, tovább érdemes pörgetni és furcsán lemarad mindenki a lámpánál :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.