PuGa Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 Sziasztok, Nekem egy 1,2 l B corsám van 7-8 Literes fogyasztással mi lehet ennek az oka,nem füstöl az alapjárat is rendben van de eléggé nyers benzin szag érződik a kipufogóból. valahol be lehet állítani központi karburátor van rajta 1994 évjárat. A segítségeket előre is köszönöm. Üdv Gábor
individor Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 Eseteleg bontóból gyári? bontott gyárim nekem is van, nyáron jó télen nem jó szóval gurítottunk a kockán és amit dobott olyat rendeltünk amúgy biztos hogy ez a hiba a nem indulásnak, mert a jeladó nélkül ugyanolyan ócskán indul mint télen
khena Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 helló! az lenne a problémám. hogy fogy a vizem, észre vettem rá töltöttem kb 8dl-t nem tudom ez mennyi idő alatt ment el csak vonyított a bc... nem melegszik!ha "órákat" állok a dugóban sem. és nem túl durván nagyjából 500km város alatt egy 3dl és ebben az 500km-ben volt egy teljesítmény mérés pontosabban ami 3mérésből állt.(2500-7000ig ...)és 3-4 pályán való veretés chip tesztelgetés. és nem kezdte el jobban kajálni, ezzel csak arra célzok/gondolok hogy nem hengerfejes a kocsi?! mert azért ilyen igénybe vétel mellett annak már látványos jelei lennének?!.ellenben nem látok foltot folyást alatta és belül sem vizes a szőnyeg de ha megy a venti akkor érzek némi édeskés illatot. lehet a belső radiátorom kezd elszálni?
wookie Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 Ha érzed a szagát akkor az valahol elfolyik, nem a motor eszi meg.
ramos04 Elküldve Július16, 2015 Elküldve Július16, 2015 Sziasztok! Meg tudja mondani valaki, hogy a C16NZ motorhoz való alapjárati léptető motornak mekkora a fej kereszt metszete? Köszönöm!
szekfizsolt Elküldve Július16, 2015 Elküldve Július16, 2015 (edited) Sziasztok! Ismét egy repedt gumicső. Ennek vajon milyen szerepe van? Nem tudtam beilleszteni, de őróla van szó: http://kepfeltoltes.hu/view/150716/t_r_tt_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg És ez (elnézést a minőségért) normális, ki kellene takarítanom: http://kepfeltoltes.hu/view/150716/WP_20150716_003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Módosítva Július16, 2015 : szekfizsolt
FPepe Elküldve Július16, 2015 Elküldve Július16, 2015 Sziasztok! Ismét egy repedt gumicső. Ennek vajon milyen szerepe van? Nem tudtam beilleszteni, de őróla van szó: http://kepfeltoltes.hu/view/150716/t_r_tt_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg És ez (elnézést a minőségért) normális, ki kellene takarítanom: http://kepfeltoltes.hu/view/150716/WP_20150716_003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Az a benzincső is elég gyalázatos, nekem már lyukadt ki fele ennyire elöregedett cső is.
Bundee Elküldve Július16, 2015 Elküldve Július16, 2015 Az a tankszellőztetés vákuumcsöve. Ha falsot szív ott, az nem egészséges. Sziasztok! Ismét egy repedt gumicső. Ennek vajon milyen szerepe van? Nem tudtam beilleszteni, de őróla van szó: http://kepfeltoltes.hu/view/150716/t_r_tt_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg És ez (elnézést a minőségért) normális, ki kellene takarítanom: http://kepfeltoltes.hu/view/150716/WP_20150716_003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
zotya975 Elküldve Július17, 2015 Elküldve Július17, 2015 Sziasztok! Meg tudja mondani valaki, hogy a C16NZ motorhoz való alapjárati léptető motornak mekkora a fej kereszt metszete? Köszönöm! Hát ezt passzolom, de igazából csak kétfajta van... a c14nz-hez való csonka gúla a c16nz-hez meg kúpos végű.
zotya975 Elküldve Július17, 2015 Elküldve Július17, 2015 (edited) Az a tankszellőztetés vákuumcsöve. Ha falsot szív ott, az nem egészséges. Igazából a levegőszűrő hideg-meleg választószelepé, a tankszellőztető a fékrásegítő vákumcsőről csatlakozik le, de végülis ez most mindegy. Tévedtem..neked van igazad.. :blush: Módosítva Július17, 2015 : zotya975
Barnabás Elküldve Július17, 2015 Elküldve Július17, 2015 Sziasztok! 1995-ös F astra Caravan 1.6 16V Azt a hibát produkálja, hogy mikor beindítom kb 15 másodpercig jó aztán felhúzza az alapjáratot 4 ezerre. vákum cső rendben van. alapjárati motor kilett cserélve azt a hibakódott ki is adta és a csere után nincs hibakód de ugyanúgy "bőg" a motor. Map szenzor lehúzása után visszamegy utánna megint felhúzza. Esetleg volt már valakinek hasonló problémája?
Bundee Elküldve Július18, 2015 Elküldve Július18, 2015 Na kinek van gusztusos, homokszórt SE leömlője? :P
zotya975 Elküldve Július18, 2015 Elküldve Július18, 2015 Na kinek van gusztusos, homokszórt SE leömlője? :P Szép...festés vagy hogyan tovább? :icon1:
Bundee Elküldve Július18, 2015 Elküldve Július18, 2015 Kandallófestékkel lehet hogy megszórom, de szerintem úgy is leégne. Szép...festés vagy hogyan tovább? :icon1:
KoriKimi Elküldve Július18, 2015 Elküldve Július18, 2015 Sziasztok! 1995-ös F astra Caravan 1.6 16V Azt a hibát produkálja, hogy mikor beindítom kb 15 másodpercig jó aztán felhúzza az alapjáratot 4 ezerre. vákum cső rendben van. alapjárati motor kilett cserélve azt a hibakódott ki is adta és a csere után nincs hibakód de ugyanúgy "bőg" a motor. Map szenzor lehúzása után visszamegy utánna megint felhúzza. Esetleg volt már valakinek hasonló problémája? A motorkód X16XEL ? Pedig valószínű, hogy az alapjárati motor nem az igazi, vagy valamiért eleve rossz értékű feszültséget kaphat és azért húzza fel. Próbáld meg kimérni a MAP szenzort, meg a beszívott levegő hőmérséklet szenzort is.
hetyke Elküldve Július18, 2015 Elküldve Július18, 2015 Sziasztok! 1995-ös F astra Caravan 1.6 16V Azt a hibát produkálja, hogy mikor beindítom kb 15 másodpercig jó aztán felhúzza az alapjáratot 4 ezerre. vákum cső rendben van. alapjárati motor kilett cserélve azt a hibakódott ki is adta és a csere után nincs hibakód de ugyanúgy "bőg" a motor. Map szenzor lehúzása után visszamegy utánna megint felhúzza. Esetleg volt már valakinek hasonló problémája? Van egy összekötő gumicső, ami a pillangószelep után van a levegőcső felé... Na az olyan szépen ki tud repedni, és magas fordulatszámot tud produkálni, hogy hajjaj! Érdemes megnézni, nincsen-e kirepedve!
zotya975 Elküldve Július19, 2015 Elküldve Július19, 2015 Kandallófestékkel lehet hogy megszórom, de szerintem úgy is leégne. De valami kéne rá, hogy szép maradjon.
mrbenedict Elküldve Július19, 2015 Elküldve Július19, 2015 Nézzetek nyugodtan hülyének, fiatal vagyok es vakmerő, tehát: Ugy adódott, hogy van nekem itthon egy a turbó, amit egy 1.9 dci motorból kaptunk ki. Komolyabb átalakítások nélkül, kis nyomáson elbírja a c16nz? :) tehát nem Need For Speed a cél, csak egy kis nyomaték, meg plusz lóerő , de semmi durva. Mit kellene beszerezni, cserélni? :)
hetyke Elküldve Július19, 2015 Elküldve Július19, 2015 Nézzetek nyugodtan hülyének, fiatal vagyok es vakmerő, tehát: Ugy adódott, hogy van nekem itthon egy ######a turbó, amit egy 1.9 dci motorból kaptunk ki. Komolyabb átalakítások nélkül, kis nyomáson elbírja a c16nz? :) tehát nem Need For Speed a cél, csak egy kis nyomaték, meg plusz lóerő , de semmi durva. Mit kellene beszerezni, cserélni? :) Már csak egy Turbós motort! :) Erre hiába raksz rá, nem erre tervezték, másabbak a paraméterek, hajtókarok, ráadásul a motorvezérlő sem tudna mit kezdeni a megbolondult értékekkel... Komplett átalakítás esetén már milliós tételekről beszélhetünk. Add el azt a turbo-t és vegyél valami erősebb motort az árából!
zotya975 Elküldve Július19, 2015 Elküldve Július19, 2015 Nézzetek nyugodtan hülyének, fiatal vagyok es vakmerő, tehát: Ugy adódott, hogy van nekem itthon egy ######a turbó, amit egy 1.9 dci motorból kaptunk ki. Komolyabb átalakítások nélkül, kis nyomáson elbírja a c16nz? :) tehát nem Need For Speed a cél, csak egy kis nyomaték, meg plusz lóerő , de semmi durva. Mit kellene beszerezni, cserélni? :) http://mindenamituning.uw.hu/turbo_es_kompresszor_feltoltes.htm :rolleyes:
wookie Elküldve Július20, 2015 Elküldve Július20, 2015 De valami kéne rá, hogy szép maradjon.Úgysem ússza meg. (illetve kerámiázni lehetne) Öntvény, ami többszáz fokos szokott lenni. Nézzetek nyugodtan hülyének, fiatal vagyok es vakmerő, tehát: Ugy adódott, hogy van nekem itthon egy ######a turbó, amit egy 1.9 dci motorból kaptunk ki. Komolyabb átalakítások nélkül, kis nyomáson elbírja a c16nz? :) tehát nem Need For Speed a cél, csak egy kis nyomaték, meg plusz lóerő , de semmi durva. Mit kellene beszerezni, cserélni? :) A te szavaiddal élve ez nem az nfs, nem úgy van hogy bekattintom a turbót, és kész. Inkább szerezz egy SE motort kompletten, azt el lehet sütni műszakin, és 100 ló. Ha endben van, az astrát már elég jól cibálja. Már csak egy Turbós motort! :) Erre hiába raksz rá, nem erre tervezték, másabbak a paraméterek, hajtókarok, ráadásul a motorvezérlő sem tudna mit kezdeni a megbolondult értékekkel... Komplett átalakítás esetén már milliós tételekről beszélhetünk. Add el azt a turbo-t és vegyél valami erősebb motort az árából! Annak a turbónak az árából nemigen vesz másik motort szerintem.
hetyke Elküldve Július20, 2015 Elküldve Július20, 2015 Öntvény, ami többszáz fokos szokott lenni. A te szavaiddal élve ez nem az nfs, nem úgy van hogy bekattintom a turbót, és kész. Inkább szerezz egy SE motort kompletten, azt el lehet sütni műszakin, és 100 ló. Ha endben van, az astrát már elég jól cibálja. Annak a turbónak az árából nemigen vesz másik motort szerintem. 40-ért lehet motort kapni, egy turbo meg kb 80...
Dave89 Elküldve Július20, 2015 Elküldve Július20, 2015 (edited) gyors segítségre lenne szükségem. Mennyit ér kb egy olajteknő, bontva jó állapotban X16XEL hez az X16SZ teknője jó hozzá? Ja és ha olajszint jelzős a teknő (de az autó nem az), azt le lehet zárni valamivel, vagy azt nem tudom akkor felhasználni? Ezer hála Módosítva Július20, 2015 : Dave89
Bundee Elküldve Július20, 2015 Elküldve Július20, 2015 Na ez is felkerült végre :D Wookie ötletének hála, az SE Y csövét összeházasítottuk az NZ kúpos csövével tűzkarikával, így megmenekültem a flexicső átkától. A rövidtávú tapasztalat: csendesebb, alulról nyomatékosabb, tovább érdemes pörgetni és furcsán lemarad mindenki a lámpánál :D
daykiller Elküldve Július21, 2015 Elküldve Július21, 2015 Kár, hogy nincs az SE leömlőből klímás edition. :D Akkor én is felraknám... :(
Recommended Posts