FPepe Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 Szab, majd írd meg lécci, mi volt a gond, nekem is van hasonló jelenség, de én inkább a toronycsapágyra gyanakszom, mert nálam az út minőségével is összefügg a kopogás.
leslie Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 Szab, majd írd meg lécci, mi volt a gond, nekem is van hasonló jelenség, de én inkább a toronycsapágyra gyanakszom, mert nálam az út minőségével is összefügg a kopogás. Nem akarlak lelombozni, de én is apró, halk kopogással vittem szakihoz. Erre lett szilent+csapágy+gátló csere, persze mindkét oldalt... Ja, még a kocsink színe is egyezik. :(
SZaB Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 Megy szakihoz, de sokan vizsgáztatnak mostanában nála ezért csak hétfőn tud majd ránézni az enyémre. Nekem tuti nem futómű, mert a többi fordulaton nagyon szépen hangtalanul megy a gép, de 2000-2500 között teljesen sima úton is(éppen itt feltűnő) csinálja. Olajcsere 2 hete volt, de nem változott semmit. ezért is megy a dokihoz.
FPepe Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 A gátlókat mindenképpen cseréltetem, de akkor már ránézünk a többire is. Leslie: a tiédnek is színre van fújva a lökhárítója? Elég ritkán látok ilyet, sztem ezek nem is az eredeti lökösei, jobban hasonlít a kabrióéra sztem. Mennyibe fájt ez a műtét egyébként? De ez itt már kezd OFF lenni...
valoati Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 meg tudná valaki súgni hogyan kellene ujra tölteni a hütőt,mert megrepedt a művanyag,azt megragasztottam,de valahogy nem akar légtelenedni,mit kéne csavarjak,tekerjek eresszek,vagy hol találom az infót?
leslie Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 A gátlókat mindenképpen cseréltetem, de akkor már ránézünk a többire is. Leslie: a tiédnek is színre van fújva a lökhárítója? Elég ritkán látok ilyet, sztem ezek nem is az eredeti lökösei, jobban hasonlít a kabrióéra sztem. Mennyibe fájt ez a műtét egyébként? De ez itt már kezd OFF lenni... Sajna nem színre fújd, de egyébként uez a türkiz kék akármi. :( 82e volt a műtét, eredeti GM szilentekkel, és elvileg eredeti torony csapágyakkal + elvileg Sachs gátlókkal. Azért írom, h elvileg, mert ezt is csak akkor tudja biztosra az ember, ha sk szereli. :lol: Az árban benne volt egy futómű állítás, plusz vmi izé cseréje a kormány-futómű körül. Ezt nem tom pontosra, mert sajna nem kaptam szabit, és a bnőm vitte a gépet a szerelőhöz.
FPepe Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 Huhh, ez nem kevés :lol: A lengéscsillapítókat én megveszem előre olcsóbban, mint ahogy az ilyen szervizek adni szokták. Azon gondolkodtam, érdemes-e Opel márkaszervízbe vinnem, úgyértem jelent az valami plusz biztonságot a munka minőségére vonatkozólag? OFF leslie, megnéznéd nekem az adattábláján az autó színkódját? mert az enyémből hiányzik az adattábla onnan elölről :? ON Mennyivel drágább, ha márkaszervízbe viszem, mintha "maszek" szerelőhöz mennék?
warwolf Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 Huhh, ez nem kevés Azon gondolkodtam, érdemes-e Opel márkaszervízbe vinnem, úgyértem jelent az valami plusz biztonságot a munka minőségére vonatkozólag? Nem!!!
bazs Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 Mennyivel drágább, ha márkaszervízbe viszem, mintha "maszek" szerelőhöz mennék? szerintem annyival nem, mint amennyivel nagyobb biztonság de ez az én véleményem vagy pedig keress egy igazán profit, aki ért a dolgokhoz, nem csak úgy nagyjából mindenhez, de az ugyanannyi
mélykék76 Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 Lassan visszazökkenhetnénk a "Motor" témakörbe tánnnnnnnnnnn :lol:
leslie Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 Huhh, ez nem kevés :( A lengéscsillapítókat én megveszem előre olcsóbban, mint ahogy az ilyen szervizek adni szokták. Azon gondolkodtam, érdemes-e Opel márkaszervízbe vinnem, úgyértem jelent az valami plusz biztonságot a munka minőségére vonatkozólag? OFF leslie, megnéznéd nekem az adattábláján az autó színkódját? mert az enyémből hiányzik az adattábla onnan elölről :? ON Mennyivel drágább, ha márkaszervízbe viszem, mintha "maszek" szerelőhöz mennék? Sorban.: -Enyém a cégautóm volt 2 éves kora óta, azaz csak én használtam. Schillerbe volt hordva, szóval márkaszervíz ügyben sajnos van tapasztalatom. Egy dolog van, amiben előnyös, nem kókányolnak, kapásból cserélnek. Beletellt 1-2 évbe, míg beidomítottam őket, h mindenből a gyári, pénz nem számít típusú kuncsaft vok. :lol: Viszont iszonyat lusták, van, amit 2-3x oda kellett vinnem, h kicseréljék, bár ez csak az apróságokra igaz. Szüklátókörüek, azaz kötelező szervíz esetén a tizedét sem nézik meg annak, amit kellene, pl volt, h 1-2ekm-el szervíz után vittem vissza fékpofákat cserélni elöl. Most nyomozok, h mikor volt cserélve vezérmű szíj, ugye elvileg 60ekm a periódusa. A 115ekm-es revíziós számlán nyoma sincs, most van benne 146e, de blindre nem akarom kicseréltetni, elvégre 50k-s történet. A Fóti uti karosszéria műhelyüket messzire kerüld el, katasztrófa. -F272 a szám, amire gondolsz. Mellette 3 centivel van egy 051 felirat is, ez nem tom mi lehet. Erre jó a garázs, csak lementem a pincébe, nem kellett kimennem a melegbe. :) -2-3x-os munkadíra számíthatsz márkaszervízben.
warwolf Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 én azért maradok az Ákoséknál ;-) Az Ákosék más!!!!!!!!
plstra Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 Sziasztok! A GSidevils oldalon találtam egy leírást, hogy a motor- és alvázszám mit takar.... Az a gondom, hogy a sajátoméra mindenre rájöttem...de a fateré egy kicsit fura, vagyis nem volt benne a táblázatban.. x16sz.....egy kombi.... nem is tudtam hogy van ilyen motor....azt hittem ez is c16nz....nagyot néztem, vki gyorsan help, s magyarázza el, hogy a táblázat hiányos, vagy mi a fene van.... :? köszi...
mélykék76 Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 Sziasztok! A GSidevils oldalon találtam egy leírást, hogy a motor- és alvázszám mit takar.... Az a gondom, hogy a sajátoméra mindenre rájöttem...de a fateré egy kicsit fura, vagyis nem volt benne a táblázatban.. x16sz.....egy kombi.... nem is tudtam hogy van ilyen motor....azt hittem ez is c16nz....nagyot néztem, vki gyorsan help, s magyarázza el, hogy a táblázat hiányos, vagy mi a fene van.... :? köszi... Nézd meg talán ezt : http://opel-magazin.hu/index.php?option=co...=445&Itemid=106
plstra Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 köszi, szal akkor az enyém euroI-es osztályú a fateré pedig euro II-es... :lol:
FPepe Elküldve Július28, 2005 Elküldve Július28, 2005 Thx leslie! :notworthy: Az 50k-t ugye nem csak a vezérműszíjcserére értetted? Nálam az így nézett ki: -vezérműszíj: 3500 Ft körül -feszítőgörgő: 10000 Ft -vízpumpa: 7000 Ft -ékszíj: 1500 Ft körül -szerelő munkadíja: 5000 Ft (3 óra + 1óra) Ja és olajcsere is volt. Ha ezt a márkaszervízben 50k-ért csinálják meg, akkor télleg nem megyek oda :evil:
istván Elküldve Július29, 2005 Elküldve Július29, 2005 Nézd meg talán ezt :http://opel-magazin.hu/index.php?option=content&task=view&id=445&Itemid=106 A c14nz Euro I-es :?: :?: :?: . Romániában ez Euro II-nek van homologálva. Ez itt fontos, mert ez alapján fizetek több vagy kevesebb utadót? Tényleg csak Euro I-es lenne :shock: :?:
leslie Elküldve Július29, 2005 Elküldve Július29, 2005 Thx leslie! :notworthy: Az 50k-t ugye nem csak a vezérműszíjcserére értetted? Nálam az így nézett ki: -vezérműszíj: 3500 Ft körül -feszítőgörgő: 10000 Ft -vízpumpa: 7000 Ft -ékszíj: 1500 Ft körül -szerelő munkadíja: 5000 Ft (3 óra + 1óra) Ja és olajcsere is volt. Ha ezt a márkaszervízben 50k-ért csinálják meg, akkor télleg nem megyek oda :evil: De igen, én ilyesmiben mindíg eredetit tetetek bele. Azaz vízpumpa pl 14e, stb. :lol: Saccoltam egyébként, majd megkérdem a Csergőt, h mennyi lenne, az 50 az valóban soknak tűnik. Nálam olajcserénél 14e az olaj, plusz a szűrő... :)
leslie Elküldve Július29, 2005 Elküldve Július29, 2005 A c14nz Euro I-es :?: :?: :?: . Romániában ez Euro II-nek van homologálva. Ez itt fontos, mert ez alapján fizetek több vagy kevesebb utadót? Tényleg csak Euro I-es lenne :shock: :?: Zöld kareszom szerint Euro II-es vok.
istván Elküldve Július29, 2005 Elküldve Július29, 2005 Zöld kareszom szerint Euro II-es vok. Akkor nem értem :shock: :idea:
leslie Elküldve Július29, 2005 Elküldve Július29, 2005 Akkor nem értem :shock: :idea: Aztán a fene tudja. A zöld kártyán olyanom van, h környezetvédelmi besorolás 02. Neten nézelődöm, az Euro II csak '97-től kellett. http://www.haguidetofreight.co.uk/General/id94.htm Most már én is kiváncsi vok. :lol:
Recommended Posts