Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szab, majd írd meg lécci, mi volt a gond, nekem is van hasonló jelenség, de én inkább a toronycsapágyra gyanakszom, mert nálam az út minőségével is összefügg a kopogás.

Elküldve
Szab, majd írd meg lécci, mi volt a gond, nekem is van hasonló jelenség, de én inkább a toronycsapágyra gyanakszom, mert nálam az út minőségével is összefügg a kopogás.

Nem akarlak lelombozni, de én is apró, halk kopogással vittem szakihoz. Erre lett szilent+csapágy+gátló csere, persze mindkét oldalt...

Ja, még a kocsink színe is egyezik. :(

Elküldve

Megy szakihoz, de sokan vizsgáztatnak mostanában nála ezért csak hétfőn tud majd ránézni az enyémre.

Nekem tuti nem futómű, mert a többi fordulaton nagyon szépen hangtalanul megy a gép, de 2000-2500 között teljesen sima úton is(éppen itt feltűnő) csinálja. Olajcsere 2 hete volt, de nem változott semmit. ezért is megy a dokihoz.

Elküldve

A gátlókat mindenképpen cseréltetem, de akkor már ránézünk a többire is.

Leslie: a tiédnek is színre van fújva a lökhárítója? Elég ritkán látok ilyet, sztem ezek nem is az eredeti lökösei, jobban hasonlít a kabrióéra sztem.

Mennyibe fájt ez a műtét egyébként?

De ez itt már kezd OFF lenni...

Elküldve

meg tudná valaki súgni hogyan kellene ujra tölteni a hütőt,mert megrepedt a művanyag,azt megragasztottam,de valahogy nem akar légtelenedni,mit kéne csavarjak,tekerjek eresszek,vagy hol találom az infót?

Elküldve
A gátlókat mindenképpen cseréltetem, de akkor már ránézünk a többire is.

Leslie: a tiédnek is színre van fújva a lökhárítója? Elég ritkán látok ilyet, sztem ezek nem is az eredeti lökösei, jobban hasonlít a kabrióéra sztem.

Mennyibe fájt ez a műtét egyébként?

De ez itt már kezd OFF lenni...

Sajna nem színre fújd, de egyébként uez a türkiz kék akármi. :(

82e volt a műtét, eredeti GM szilentekkel, és elvileg eredeti torony csapágyakkal + elvileg Sachs gátlókkal. Azért írom, h elvileg, mert ezt is csak akkor tudja biztosra az ember, ha sk szereli. :lol: Az árban benne volt egy futómű állítás, plusz vmi izé cseréje a kormány-futómű körül. Ezt nem tom pontosra, mert sajna nem kaptam szabit, és a bnőm vitte a gépet a szerelőhöz.

Elküldve

Huhh, ez nem kevés :lol:

A lengéscsillapítókat én megveszem előre olcsóbban, mint ahogy az ilyen szervizek adni szokták.

Azon gondolkodtam, érdemes-e Opel márkaszervízbe vinnem, úgyértem jelent az valami plusz biztonságot a munka minőségére vonatkozólag?

OFF

leslie, megnéznéd nekem az adattábláján az autó színkódját? mert az enyémből hiányzik az adattábla onnan elölről :?

ON

Mennyivel drágább, ha márkaszervízbe viszem, mintha "maszek" szerelőhöz mennék?

Elküldve
Huhh, ez nem kevés

Azon gondolkodtam, érdemes-e Opel márkaszervízbe vinnem, úgyértem jelent az valami plusz biztonságot a munka minőségére vonatkozólag?

Nem!!!

Elküldve
Mennyivel drágább, ha márkaszervízbe viszem, mintha "maszek" szerelőhöz mennék?

szerintem annyival nem, mint amennyivel nagyobb biztonság

de ez az én véleményem

vagy pedig keress egy igazán profit, aki ért a dolgokhoz, nem csak úgy nagyjából mindenhez, de az ugyanannyi

Elküldve
Huhh, ez nem kevés :(

A lengéscsillapítókat én megveszem előre olcsóbban, mint ahogy az ilyen szervizek adni szokták.

Azon gondolkodtam, érdemes-e Opel márkaszervízbe vinnem, úgyértem jelent az valami plusz biztonságot a munka minőségére vonatkozólag?

OFF

leslie, megnéznéd nekem az adattábláján az autó színkódját? mert az enyémből hiányzik az adattábla onnan elölről :?

ON

Mennyivel drágább, ha márkaszervízbe viszem, mintha "maszek" szerelőhöz mennék?

Sorban.:

-Enyém a cégautóm volt 2 éves kora óta, azaz csak én használtam. Schillerbe volt hordva, szóval márkaszervíz ügyben sajnos van tapasztalatom. Egy dolog van, amiben előnyös, nem kókányolnak, kapásból cserélnek. Beletellt 1-2 évbe, míg beidomítottam őket, h mindenből a gyári, pénz nem számít típusú kuncsaft vok. :lol: Viszont iszonyat lusták, van, amit 2-3x oda kellett vinnem, h kicseréljék, bár ez csak az apróságokra igaz. Szüklátókörüek, azaz kötelező szervíz esetén a tizedét sem nézik meg annak, amit kellene, pl volt, h 1-2ekm-el szervíz után vittem vissza fékpofákat cserélni elöl. Most nyomozok, h mikor volt cserélve vezérmű szíj, ugye elvileg 60ekm a periódusa. A 115ekm-es revíziós számlán nyoma sincs, most van benne 146e, de blindre nem akarom kicseréltetni, elvégre 50k-s történet.

A Fóti uti karosszéria műhelyüket messzire kerüld el, katasztrófa.

-F272 a szám, amire gondolsz. Mellette 3 centivel van egy 051 felirat is, ez nem tom mi lehet. Erre jó a garázs, csak lementem a pincébe, nem kellett kimennem a melegbe. :)

-2-3x-os munkadíra számíthatsz márkaszervízben.

Elküldve

Sziasztok!

A GSidevils oldalon találtam egy leírást, hogy a motor- és alvázszám mit takar....

Az a gondom, hogy a sajátoméra mindenre rájöttem...de a fateré egy kicsit fura, vagyis nem volt benne a táblázatban..

x16sz.....egy kombi....

nem is tudtam hogy van ilyen motor....azt hittem ez is c16nz....nagyot néztem, vki gyorsan help, s magyarázza el, hogy a táblázat hiányos, vagy mi a fene van.... :?

köszi...

Elküldve
Sziasztok!

A GSidevils oldalon találtam egy leírást, hogy a motor- és alvázszám mit takar....

Az a gondom, hogy a sajátoméra mindenre rájöttem...de a fateré egy kicsit fura, vagyis nem volt benne a táblázatban..

x16sz.....egy kombi....

nem is tudtam hogy van ilyen motor....azt hittem ez is c16nz....nagyot néztem, vki gyorsan help, s magyarázza el, hogy a táblázat hiányos, vagy mi a fene van.... :?

köszi...

Nézd meg talán ezt : http://opel-magazin.hu/index.php?option=co...=445&Itemid=106

Elküldve

Thx leslie! :notworthy:

Az 50k-t ugye nem csak a vezérműszíjcserére értetted?

Nálam az így nézett ki:

-vezérműszíj: 3500 Ft körül

-feszítőgörgő: 10000 Ft

-vízpumpa: 7000 Ft

-ékszíj: 1500 Ft körül

-szerelő munkadíja: 5000 Ft (3 óra + 1óra)

Ja és olajcsere is volt.

Ha ezt a márkaszervízben 50k-ért csinálják meg, akkor télleg nem megyek oda :evil:

Elküldve
Thx leslie! :notworthy:

Az 50k-t ugye nem csak a vezérműszíjcserére értetted?

Nálam az így nézett ki:

-vezérműszíj: 3500 Ft körül

-feszítőgörgő: 10000 Ft

-vízpumpa: 7000 Ft

-ékszíj: 1500 Ft körül

-szerelő munkadíja: 5000 Ft (3 óra + 1óra)

Ja és olajcsere is volt.

Ha ezt a márkaszervízben 50k-ért csinálják meg, akkor télleg nem megyek oda :evil:

De igen, én ilyesmiben mindíg eredetit tetetek bele. Azaz vízpumpa pl 14e, stb. :lol: Saccoltam egyébként, majd megkérdem a Csergőt, h mennyi lenne, az 50 az valóban soknak tűnik.

Nálam olajcserénél 14e az olaj, plusz a szűrő... :)

Elküldve
A c14nz Euro I-es :?: :?: :?: . Romániában ez Euro II-nek van homologálva. Ez itt fontos, mert ez alapján fizetek több vagy kevesebb utadót?

Tényleg csak Euro I-es lenne :shock: :?:

Zöld kareszom szerint Euro II-es vok.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.