zotya975 Elküldve Május19, 2015 Elküldve Május19, 2015 On 2015. 05. 19. at 18:23, zotya91 írta: A csillapítást hogyan érte el? Csurgatott bele olajjjal kevert zsírt. Tiszta zsír nem jó, mert ha pont olyan a spirál száljainak a csavarodása akkor feltekerheti mind az órához. Nekem is jobb lett, aztán megint ugrállt, aztán már vagy 5X kivettem és meguntam, a bontóban meg talán ezer forint sem volt a gyári.
pasla09 Elküldve Május19, 2015 Elküldve Május19, 2015 On 2015. 05. 18. at 19:11, zotya91 írta: Sziasztok! Ma hazafelé lehasalt a KM órám. Kiderítettem, hogy a spirál tört el a váltónál tőben. Honlap még melóba és vissza 2X 10Km lesz a cseréig, fog ez valami galibát okozni? A Check engine világított, mert nincs sebességjel, de a motor nem-e fog leállni vagy hasonlók? Nekem leállt állandóan, vagyis addig a három napig amíg nem vettem bele. Nagy öröm volt, mindjárt elment a szervó is. Utángyárit vettem, kerepel is mint a fene, de nem nyúlok hozzá mégegyszer. :)
zotya91 Elküldve Május20, 2015 Elküldve Május20, 2015 On 2015. 05. 19. at 19:07, pasla09 írta: Nekem leállt állandóan, vagyis addig a három napig amíg nem vettem bele. Nagy öröm volt, mindjárt elment a szervó is. Utángyárit vettem, kerepel is mint a fene, de nem nyúlok hozzá mégegyszer. :) Nekem az volt a fura, hogy mikor már kidobta a Check Engine lámpát (Kb. 2Km) utána álló helyben üresben az alapjárat lement vagy 500RPM-ig majd hullámzott, tolatásnál le is fulladt, mert gáz nélkül szoktam betolatni az udvarra :omg:
hening Elküldve Május20, 2015 Elküldve Május20, 2015 A másodlagos levegő fúvókának kapcsolójának hova csatlakozik a vákuumvezetéke?
pszilaj Elküldve Május21, 2015 Elküldve Május21, 2015 (edited) On 2015. 05. 20. at 17:00, hening írta: A másodlagos levegő fúvókának kapcsolójának hova csatlakozik a vákuumvezetéke? Az egyik vége a kis kapcsolóra a szívótorkon, a másik pedig a kipufogó toroknál lévő szelepre. Asszem. A nyíl majdnem oda mutat... :-) http://obrazki.elektroda.net/19_1246942095.jpg Módosítva Május21, 2015 : pszilaj
ihbastra Elküldve Május21, 2015 Elküldve Május21, 2015 sziaszok. segitséget kérnék. c14nz motorkod, alapjaraton neha kimarad egy ket ütem van hogy le is áll, menetközben berángat beledurrg a kipufogoba dobja a chech lampat es megy tovabb. valakinek otlet? koszi
zotya975 Elküldve Május21, 2015 Elküldve Május21, 2015 On 2015. 05. 21. at 8:15, ihbastra írta: sziaszok. segitséget kérnék. c14nz motorkod, alapjaraton neha kimarad egy ket ütem van hogy le is áll, menetközben berángat beledurrg a kipufogoba dobja a chech lampat es megy tovabb. valakinek otlet? koszi Ha van hibalámpa akkor van hibakód is, meg kell kérdezni tőle mi a baja..villogtasd ki.
hening Elküldve Május21, 2015 Elküldve Május21, 2015 On 2015. 05. 21. at 5:23, pszilaj írta: Az egyik vége a kis kapcsolóra a szívótorkon, a másik pedig a kipufogó toroknál lévő szelepre. Asszem. A nyíl majdnem oda mutat... :-) http://obrazki.elektroda.net/19_1246942095.jpg A kipufogón rajta van, csak a másik végét nem látom, hova kéne dugni.
ihbastra Elküldve Május21, 2015 Elküldve Május21, 2015 On 2015. 05. 21. at 13:15, zotya975 írta: Ha van hibalámpa akkor van hibakód is, meg kell kérdezni tőle mi a baja..villogtasd ki. nagyon megkoszonném ha segitenel ebben hogy hogy is kell. :)
hetyke Elküldve Május21, 2015 Elküldve Május21, 2015 On 2015. 05. 21. at 17:31, hening írta: A kipufogón rajta van, csak a másik végét nem látom, hova kéne dugni. bent van egy elektromos vákuumkapcsoló szelep a 4 csöves aluborítás alatt, és arra...
zotya975 Elküldve Május22, 2015 Elküldve Május22, 2015 On 2015. 05. 21. at 20:33, ihbastra írta: nagyon megkoszonném ha segitenel ebben hogy hogy is kell. :) A biztosítéktábla bal oldalában van egy csati ( 2 fajta lehet) , ott kell két lábat öszekötni és csak gyujtást adni. http://p.coldline.hu/2013/03/08/937011-20130308-TXU9q3.jpg A motorhiba lámpa villogásait figyelni. 1 villanás szünet 2 villanás az 12...minden kódot 3X ismétel, és 3X12-val kezdi és fejezi be a kiolvasást. Hibakódok:http://elektrotanya.com/PREVIEWS/45612216/autohack/opel_astra_f_hibakodok.pdf_1.png
hening Elküldve Május22, 2015 Elküldve Május22, 2015 On 2015. 05. 21. at 21:25, hetyke írta: bent van egy elektromos vákuumkapcsoló szelep a 4 csöves aluborítás alatt, és arra... Köszi, holnap ráfigyelek, mert amúgy is központi zár vezérlőt kell cserélnem.
daykiller Elküldve Május22, 2015 Elküldve Május22, 2015 On 2015. 05. 22. at 17:03, hening írta: Köszi, holnap ráfigyelek, mert amúgy is központi zár vezérlőt kell cserélnem. Van, eladó. Kulcsos.
hening Elküldve Május23, 2015 Elküldve Május23, 2015 On 2015. 05. 22. at 19:25, daykiller írta: Van, eladó. Kulcsos. Van nekem is. :P :D Csak kedvem nincs ebben a takony időben lemenni. Pedig Zotyával hátsó dobot is cserélnénk. <_<
eddi Elküldve Május23, 2015 Elküldve Május23, 2015 Hali.Szerintetek érdemes ecetes deszt. vízzel kimosni a hűtőrendszert egy párszor,mert nekem is rozsdás a fagyállóm??
zotya975 Elküldve Május23, 2015 Elküldve Május23, 2015 On 2015. 05. 23. at 7:31, eddi írta: Hali.Szerintetek érdemes ecetes deszt. vízzel kimosni a hűtőrendszert egy párszor,mert nekem is rozsdás a fagyállóm?? Persze, trisóval is szokták mosogatni...bár elméletileg nem szabadna rozsdásnak lennie, úgy tudom nem nagyon van vas alkatrész csak maga a blokk.
Bundee Elküldve Május23, 2015 Elküldve Május23, 2015 Szia! Citromsavval érdemes kimosni, az vízkövet, rozsdát, mindent kihoz ;) On 2015. 05. 23. at 7:31, eddi írta: Hali.Szerintetek érdemes ecetes deszt. vízzel kimosni a hűtőrendszert egy párszor,mert nekem is rozsdás a fagyállóm??
daykiller Elküldve Május24, 2015 Elküldve Május24, 2015 On 2015. 05. 23. at 7:31, hening írta: Van nekem is. :P :D Csak kedvem nincs ebben a takony időben lemenni. Pedig Zotyával hátsó dobot is cserélnénk. <_< Nekem is van egy feleslegesen, mert már gyári távos van benne. :P Tegyél rá táááácsaféket.
hening Elküldve Május24, 2015 Elküldve Május24, 2015 On 2015. 05. 24. at 7:10, daykiller írta: Nekem is van egy feleslegesen, mert már gyári távos van benne. :P Tegyél rá táááácsaféket. Az van rajta. Kipufogó dobról van szóóó. A KP zár vezérlőnek mi a száma? Az enyém 90457682, meg van még egy szám rajta 5425. Na ez nem azonos azzal ami most tönkre mehetett, mert ez a szám nem egyforma.
daykiller Elküldve Május24, 2015 Elküldve Május24, 2015 On 2015. 05. 24. at 7:40, hening írta: Az van rajta. Kipufogó dobról van szóóó. A KP zár vezérlőnek mi a száma? Az enyém 90457682, meg van még egy szám rajta 5425. Na ez nem azonos azzal ami most tönkre mehetett, mert ez a szám nem egyforma. A négyjegyű szám az mindegy. :) A GM szám meg passzol. Szólhatnál, ha tudsz fullos köteget. Nekem most saját gyártású van benne. Elég lenne a nagy csatitól, mert addig minden benne van, csak a folytatás nincs (csati másik fele). Ha már motor topik: másfél hét állás után elég sokat kellett indítózni, mire beröffent a verda. Jó sokáig emelt alapjárat, haverom meg röhögött. :D Ha ilyen jó idő lesz, akkor meg szétkapom a központit és meglesem, lehet-e tágítani nekem is a szívócsonk beáramló részén. Csak hétfőn születésnapi partyra vagyok hivatalos. Este megismerkedtem egy csajjal... :D
mrbenedict Elküldve Május24, 2015 Elküldve Május24, 2015 Olvasgattam az EGR szelep tisztításárol, de a pontos leírás a GYIK-ben található módon sem oke számomra. C16nz-ben a szelepfedel mögött van egy "UFO csészealj" ami alatt van 2 csavar. Azt milyen szerszammal lehet leszedni, mert nem férek oda sehogy? Másik. Direktszuro van az autóban, de szeretnem vissza a gyárit. Az a baj, hogy magátol kitorott a haz, es nem tudom milyen csavarok kellenek az U alakú vájatba. Mit kene beszerezni?
zotya975 Elküldve Május25, 2015 Elküldve Május25, 2015 On 2015. 05. 24. at 21:52, mrbenedict írta: Olvasgattam az EGR szelep tisztításárol, de a pontos leírás a GYIK-ben található módon sem oke számomra. C16nz-ben a szelepfedel mögött van egy "UFO csészealj" ami alatt van 2 csavar. Azt milyen szerszammal lehet leszedni, mert nem férek oda sehogy? Másik. Direktszuro van az autóban, de szeretnem vissza a gyárit. Az a baj, hogy magátol kitorott a haz, es nem tudom milyen csavarok kellenek az U alakú vájatba. Mit kene beszerezni? Szeritnem az a vákumos EGR- mintha úgy rémlene azt nem nagyon szokták takarítani..... Ugye két csavar áll ki a müagyag házból egy gumi rezgéscsillapítóval megtoldva és van rögzítve a bódéhoz. A műanyagból tört ki a csavar? Mert akkor szerintem bontózni kéne egyet inkább.
wookie Elküldve Május25, 2015 Elküldve Május25, 2015 Le kell zárni a francba, csak tönkrevágja a motort.
mrbenedict Elküldve Május25, 2015 Elküldve Május25, 2015 (edited) On 2015. 05. 25. at 6:28, zotya975 írta: Szeritnem az a vákumos EGR- mintha úgy rémlene azt nem nagyon szokták takarítani..... Ugye két csavar áll ki a müagyag házból egy gumi rezgéscsillapítóval megtoldva és van rögzítve a bódéhoz. A műanyagból tört ki a csavar? Mert akkor szerintem bontózni kéne egyet inkább. Akkor dobozt nézek :) A vakumos EGR akkor nem takarítható? Mert motorfeknel nekem is gyullad a check engine, illetve van hogy kuplung kinyomasakor lassítás közben megáll a motor évek ota. Az alapjarati motort kiganeztam, talán egy kicsit jobb lett. Kivillogtatasnal sebesség jeladó problémát jelzett az auto. Módosítva Május25, 2015 : mrbenedict
wookie Elküldve Május25, 2015 Elküldve Május25, 2015 Lehet takarítgatni, csak nincs értelme. Le kell zárni akkor le van róla a gond. A motor meg pontosan a sebességjeladó hiba miatt áll le, és dobálja a check engine-t
Recommended Posts