Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nem tudnátok ehhez/ezekhez mondani GM számot? :icon1: Sajna elég nehéz beazonosítani Opel szervízbe sem ment, nem találták EPC-be állítólag <_<

Nekem bedöglött itthon az EPC-m, úgyhogy most nem tudok sajnos.

  • Like 1
Elküldve

Nem tudnátok ehhez/ezekhez mondani GM számot? :icon1: Sajna elég nehéz beazonosítani Opel szervízbe sem ment, nem találták EPC-be állítólag <_<

Igen teljesen jó oda az "akámilyen"

Elküldve

Igen teljesen jó oda az "akámilyen"

Mindenképpen gyárit akarsz? Sima vákumcső nem jó? Pölö:http://www.zsombishop.hu/product_info.php?products_id=314

Ebben igazatok van, nekem teljesen jó bármilyen, csak valahogy el kéne magyaráznom mi kell nekem... Méretek is elegendő lennének :icon1: A nagyobbik problémám a belső levegő keringetéshez tartozó cső, illetve annak is a csatlakozása. Ez egy baromi vékony műanyag cső, ami egy gumis résszel csatlakozik a helyére. A gumi csatlakozás része van kirepedve... Ilyet hol tudok szerezni? :huh: <_<

Elküldve

Ebben igazatok van, nekem teljesen jó bármilyen, csak valahogy el kéne magyaráznom mi kell nekem... Méretek is elegendő lennének :icon1: A nagyobbik problémám a belső levegő keringetéshez tartozó cső, illetve annak is a csatlakozása. Ez egy baromi vékony műanyag cső, ami egy gumis résszel csatlakozik a helyére. A gumi csatlakozás része van kirepedve... Ilyet hol tudok szerezni? :huh: <_<

nem kell ez annyira magyarázni, vákumcsővet keress ennyi, esetleg a belső átmérőt megmérheted, de sok fajta sztem nincs

nézel vmi hasonlót, ami oda való nincs mit tenni

  • Like 1
  • 2 weeks later...
Elküldve

Úgy esett, hogy sajna menthetetlen lett az F Astrám X14XE motorja... :confused:

Esetleg valakinek nincs eladó véleltenül?

Nincs, de csak úgy kiváncsiságból, konkétan mi a baja? :icon1:

Elküldve

A főtengelyről a vezérműszíjtárcsa elfordult, a dugattyú belekalapált a szelepekbe, azok meg jól elhajoltak...mellesleg kezdődő hengerfejes is volt már, épp e miatt szereltük volna, de már csörgött-csattogot: nem mozdult... :(

Elküldve

A főtengelyről a vezérműszíjtárcsa elfordult, a dugattyú belekalapált a szelepekbe, azok meg jól elhajoltak...mellesleg kezdődő hengerfejes is volt már, épp e miatt szereltük volna, de már csörgött-csattogot: nem mozdult... :(

nade hogy? szarul lett visszatéve?

Elküldve

Te most csak viccelsz.

Remélem. Bár egyszer még a jó öreg huszonéves kadettemben kettétört a vezérműtengely alapjáraton, de nagyon jól megvagyok a kis Astrámmal, ilyen típushibát nem szeretnék... :(

Elküldve

A főtengelyről a vezérműszíjtárcsa elfordult, a dugattyú belekalapált a szelepekbe, azok meg jól elhajoltak...mellesleg kezdődő hengerfejes is volt már, épp e miatt szereltük volna, de már csörgött-csattogot: nem mozdult... :(

Alapból az elkalapált szelepek nem olyan húzósak, vagy lehet akár bontott hengerfejet is feltenni, de persze ezt te döntöd el.

Te most csak viccelsz.

Nem viccel. Ez itt még csak a " mi a facomért nem megy úgy mint máskor" időben észrevett kategória:

1760188-20150223-dbKMm5.jpg

Elküldve

Sziasztok,

Remélem jó helyen kérdezek:

  • Milyen időközönként kellene cserélni a gyújtáselosztót és a rotort? (X14NZ) Esetleg egyéb karbantartást igényel?
  • Honnan tudom eldönteni, hogy melyik típusú való az enyémbe? (Bosch, Lucas, "X típusú")

Köszönöm!

Elküldve

de "ezek" nem olyanok, amik már le voltak véve?

Hát szerintem ezekben az autókban már volt minimum 2 vezérlés csere jobbik esetben, de hogy talán azért fordult el mert nem volt rátépve a csavar, vagy csak úgy magától azt passzolom. Alapból elég passzentosan megy fel a tengelyre a tárcsa, azt gondolnám hogy nincs kotyogása hogy széttjátsza magát.

Elküldve

Háát... kilométer az azért volt benne rendesen: most az óra 324 ezret mutat :)
Tehát megélt már jónéhány vezérlés cserét.

Garantáltan nyomatékkulccsal volt a rögzítőcsavar meghúzva, és a legutóbbi óta is ment vagy 50 ezret... meggyengült a bordásszíj kereke és szétverte a főtengely végét :'(

ÖTlet valakinek esetleg, hogy hol találok ilyen x14xe blokkot kompletten??

Elküldve

Háát... kilométer az azért volt benne rendesen: most az óra 324 ezret mutat :)

Tehát megélt már jónéhány vezérlés cserét.

Garantáltan nyomatékkulccsal volt a rögzítőcsavar meghúzva, és a legutóbbi óta is ment vagy 50 ezret... meggyengült a bordásszíj kereke és szétverte a főtengely végét :'(

ÖTlet valakinek esetleg, hogy hol találok ilyen x14xe blokkot kompletten??

Pl.: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1573792359559268&set=pcb.1553066408297875&type=1&theater

Elküldve

Sziasztok. Van egy 1.6 8v Astrám Sajnos nem indul,de tolásra pöcc. Az indító teker,menet közben semmi gond.

Üdv...tehát tekeri az önindító rendesen a motort , és úgy nem indul el, viszont ha tologatva van akkor igen? Hát ez így nagyon érdekes hiba.... :icon11:

Elküldve

Ilyen hibával már találkoztam egy lagunában, ott a gyujtáskapcsoló elektromos része volt szétégve és azért nem indult mert indítózás közbe nem volt gyujtás a betét kopottsága miatt.

Elküldve

Ilyen hibával már találkoztam egy lagunában, ott a gyujtáskapcsoló elektromos része volt szétégve és azért nem indult mert indítózás közbe nem volt gyujtás a betét kopottsága miatt.

Na jó, de ha nincs gyujtás akkor egyrészt nem égnek a visszajelzők, másrészt nincs gyújtás akkor sem ha tologatjuk... :rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.