wookie Elküldve December25, 2014 Elküldve December25, 2014 KS-ből is volt többféle, 500-600-700 vagy hogy,hogy ott mi a különbség azt nem tudom. Annyira még nem vagyok benne az xe-ben. Még csak tegnap előtt került be. :D
aholy Elküldve December25, 2014 Elküldve December25, 2014 KS-ből is volt többféle, 500-600-700 vagy hogy,hogy ott mi a különbség azt nem tudom. Annyira még nem vagyok benne az xe-ben. Még csak tegnap előtt került be. :D hogy muzsikál az xe?
Laliiii Elküldve December25, 2014 Elküldve December25, 2014 Rotoros vagy dis-es? KS-ből is volt többféle, 500-600-700 vagy hogy,hogy ott mi a különbség azt nem tudom. Annyira még nem vagyok benne az xe-ben. Még csak tegnap előtt került be. :D
wookie Elküldve December25, 2014 Elküldve December25, 2014 Az xe rotoros, és még sehogy, egyelőre csak be van csavarozva: Eddig bátyám sz-jébe építettük át az én SE-met, meg a kadettba tettük vissza a saját 14nv-jét(abban volt az xe). Az enyém az utolsó. Holnap lebilincselem a vízcsöveket, behúzom a kábelezést a kaszniba, beteszem a hűtőventit, kicserélem a döglött ac-t meg valami kipufogót kell rá szerkesszek. De a kadettban kielégítően működött. VIszont ami nekem fura, hogy nincs rajta olajhűtő. Vagy az opcionális? Amúgy ha már itt tartunk, az xe milyen olajat szeret? Viszkozitás, gyártó? Illetve akinek xe-je van, kérdezném, hogy gyárilag ott végig 8-as a benzincső? Vagy el van a kisebbel is, ami a többi motorhoz van? Csak mert az xe-n a bemeneti ág sokkal vastagabb mint az én gyári benzincsöveim, ami eddig mindegyik motorhoz tartozott amit láttam az xe-n kívül. Más: Karbis motor hűtésének légtelenítése is automatikus? Csak mert Róóóbi elindult haza az nv-vel, de elkezdte felnyomni a vizet, (pedig előtte már volt üzemmeleg a motor, és mentünk is vele egy keveset) aztán buggyant párszor, és végül jó lett. Csak azért merült fel bennem, mert ezen kicsit több kesze kusza vízcső van,mint a befecsiseken.
Csücsök Elküldve December26, 2014 Elküldve December26, 2014 Nem maradhat el karácsony autószerelés nélkül. :D
zotya975 Elküldve December26, 2014 Elküldve December26, 2014 Nem maradhat el karácsony autószerelés nélkül. :D Ez micsoda? Én fűnyírót szerelek... :icon1:
Csücsök Elküldve December26, 2014 Elküldve December26, 2014 Ez micsoda? Én fűnyírót szerelek... :icon1: Nagy a fű? :D Hosszbordás szíjfeszítő. Már halottam vmi nem odavaló zajt kb. 1,5 hete, csak imádkoztam, hogy bírja ki ősökig, mert itt van lehetőség cserére. Hajdúböszörményből Szigetszentmiklósra jövet Gyöngyös környékén volt egy reccs, azután katkatkatkat egy kis égett gumi szaggal, de töltés és szervó maradt, így nem álltam meg. A katkatkat a csapágygolyók voltak, ahogy kiröpültek a fészekből.
individor Elküldve December26, 2014 Elküldve December26, 2014 üdv! lassan csere érett lesz a vezérműszíj az x14xe-n a hosszbordás szíja is kell ilyen kor cserélni? teljesen jónak néz ki ha cserélve van a hosszbordás annak is kell a feszítőjét? amikor megvettük cserélve lett a hosszbordás szíj azóta egyszer lett cserélve de amit levettünk kb úgy nézett ki mint az új egy minimálisan volt felületileg repedezett
zotya975 Elküldve December26, 2014 Elküldve December26, 2014 Nagy a fű? :D Hosszbordás szíjfeszítő. Már halottam vmi nem odavaló zajt kb. 1,5 hete, csak imádkoztam, hogy bírja ki ősökig, mert itt van lehetőség cserére. Hajdúböszörményből Szigetszentmiklósra jövet Gyöngyös környékén volt egy reccs, azután katkatkatkat egy kis égett gumi szaggal, de töltés és szervó maradt, így nem álltam meg. A katkatkat a csapágygolyók voltak, ahogy kiröpültek a fészekből. Hát ha megy análkül is akkor nem is fontos rá nem? :D üdv! lassan csere érett lesz a vezérműszíj az x14xe-n a hosszbordás szíja is kell ilyen kor cserélni? teljesen jónak néz ki ha cserélve van a hosszbordás annak is kell a feszítőjét? amikor megvettük cserélve lett a hosszbordás szíj azóta egyszer lett cserélve de amit levettünk kb úgy nézett ki mint az új egy minimálisan volt felületileg repedezett A hosszbordás szíj a generátort meg a szervót hajtja nem? Azt csak akkor szoktam cserélni ha elszakad. A vezérműszíjnál inkább a saját feszítőjében és a vízpumpában gondolkodj...azokat nem árt vele cserélni. 1
individor Elküldve December26, 2014 Elküldve December26, 2014 Hát ha megy análkül is akkor nem is fontos rá nem? :D A hosszbordás szíj a generátort meg a szervót hajtja nem? Azt csak akkor szoktam cserélni ha elszakad. A vezérműszíjnál inkább a saját feszítőjében és a vízpumpában gondolkodj...azokat nem árt vele cserélni. a vezérlés rendben van, ott tudom mit kell cserélni, van még 2 támasztógörgő is, csak hogy ne legyen olcsó a dolog akkor csak rendelek egyet de nem kínlódok vele, jobban utálom cserélni mint a vezérlést
zotya975 Elküldve December26, 2014 Elküldve December26, 2014 a vezérlés rendben van, ott tudom mit kell cserélni, van még 2 támasztógörgő is, csak hogy ne legyen olcsó a dolog akkor csak rendelek egyet de nem kínlódok vele, jobban utálom cserélni mint a vezérlést Ugye nekem nem hosszbordás hanem sima ékszijam van néha ránézek aztán ha nagyon rongyolódik akkor kicserélem, meg alapból van egy plusszban a csomagtartóban.
wookie Elküldve December26, 2014 Elküldve December26, 2014 HOsszbordásnál azért némileg nehézkes lenne az útszélén levenni a motortartó bakot a cseréhez. :D Az ékszíjas meg elmegy harisnyával is. :)
zotya975 Elküldve December26, 2014 Elküldve December26, 2014 HOsszbordásnál azért némileg nehézkes lenne az útszélén levenni a motortartó bakot a cseréhez. :D Az ékszíjas meg elmegy harisnyával is. :) Naja ez igaz. Utoljára Trabantra tettünk harisnyát amikor elszakadt a szíj. :D De ugye ott a ventit is pörgette.
hening Elküldve December26, 2014 Elküldve December26, 2014 Hát ha megy análkül is akkor nem is fontos rá nem? :D ... Nade Zoli. :blink:
individor Elküldve December26, 2014 Elküldve December26, 2014 szóval azért illene kicserélni......de töltés nélkül haza tud az ember jönni gondolom a leghosszabb szíj kell ha van szervo meg légkondi
Csücsök Elküldve December27, 2014 Elküldve December27, 2014 szóval azért illene kicserélni......de töltés nélkül haza tud az ember jönni gondolom a leghosszabb szíj kell ha van szervo meg légkondi Nézz rá, hogy nem kezd-e az oldala rojtosodni, keresztbe nincs-e repedés rajta, meg a feszítőnek van-e hangja. Ha nincs, akkor felesleges cserélni. Ha van hangja a feszítőnek, akkor elég csak a görgőt (csapágyat) cserélni, nem kell az egészet. Nem a töltéssel van a legnagyobb baj, hanem a szervoval. Próbáld ki, vedd le a szíjat, és csapj egy kört. ;) Igen, a leghosszabb kell.
wookie Elküldve December27, 2014 Elküldve December27, 2014 Lehet csak azért, mert az enyémben nincs, de nekem nem volt túl nehéz tekergetni a szervóst, mikor legutóbb egy hétig szíj nélkül járkáltunk bátyáméval. Bezzeg a mai modern autók.... ha nincs szervó, akkor felejtsd el hogy te ott bármit is csinálsz.....
Róóóbi Elküldve December27, 2014 Elküldve December27, 2014 Ahoj! Van itt valakinek rugós feszítő nélküli vezérműszíjas motorja? Mennyire kell feszesnek lennie az új szíjnak? Nekem az van. A könyv mindenféle céleszközöket hoz szíjfeszesség ellenőrzésére, mi meg Wookie-val összeraktuk, azt jó napot. :-)
Bundee Elküldve December27, 2014 Elküldve December27, 2014 Célszerszám hiányában én is erre hagyatkozom majd :D Nekem az van. A könyv mindenféle céleszközöket hoz szíjfeszesség ellenőrzésére, mi meg Wookie-val összeraktuk, azt jó napot. :-)
daykiller Elküldve December27, 2014 Elküldve December27, 2014 szóval azért illene kicserélni......de töltés nélkül haza tud az ember jönni gondolom a leghosszabb szíj kell ha van szervo meg légkondi 6pk1806-os kell rá. Enyémre az kell legalábbis. Klímás szervós az enyém is.
daykiller Elküldve December27, 2014 Elküldve December27, 2014 Nem maradhat el karácsony autószerelés nélkül. :D Az szép. :D Nekem úgy ment ez a feszítő tönkre, hogy eltépte a szíjat is. :D Klímakompi is kapott egy maflást. :D Azért töltés nélkül haza utaztam 30km-t. :D
wookie Elküldve December27, 2014 Elküldve December27, 2014 Sziasztok! Na, elérkeztünk az egy hetes maratoni szerelés "végére", mind3 autó megy, önerőből. Bent az xe, múkod is, csak éppen van benne hiba. Volt már a kadettben is,m de ott nem villogtattuk ki, viszont ment. Most viszont nem megy. Úgy húz mint az se. 16- kopogásérzékelő, és 31- nincs fordulatszámjel a két hibakód. Megnéztem neten a hibaleírást, és passzol is, elveszi a gyújtást, és vészüzembe áll, azért nincs teljesítmény. Első körben arra gyanakszom, hogy mivel a kadettben kicsit kókány módon voltak elvezetve mindenfelé a kábelek, és rendesen meg lett bolygatva a köteg, plusz a konkrét két csati volt is széthúzva, így valami kontakt hiba lehet. De ezt most nem volt időm ellenőrizni. Viszont ha nem az, akkor merre tovább? Szerencsére másik kopogásérzékelőm van itthon bátyám sz-éről, opeléket ismerve gondolom tökugyanaz mint az xe-é. A fordulatszámjel viszont vicces, mert a fordulatszámmérő meg működik. (bár szerintem alaposan fölémér)
stirlitz Elküldve December27, 2014 Elküldve December27, 2014 Sziasztok! Na, elérkeztünk az egy hetes maratoni szerelés "végére", mind3 autó megy, önerőből. Bent az xe, múkod is, csak éppen van benne hiba. Volt már a kadettben is,m de ott nem villogtattuk ki, viszont ment. Most viszont nem megy. Úgy húz mint az se. 16- kopogásérzékelő, és 31- nincs fordulatszámjel a két hibakód. Megnéztem neten a hibaleírást, és passzol is, elveszi a gyújtást, és vészüzembe áll, azért nincs teljesítmény. Első körben arra gyanakszom, hogy mivel a kadettben kicsit kókány módon voltak elvezetve mindenfelé a kábelek, és rendesen meg lett bolygatva a köteg, plusz a konkrét két csati volt is széthúzva, így valami kontakt hiba lehet. De ezt most nem volt időm ellenőrizni. Viszont ha nem az, akkor merre tovább? Szerencsére másik kopogásérzékelőm van itthon bátyám sz-éről, opeléket ismerve gondolom tökugyanaz mint az xe-é. A fordulatszámjel viszont vicces, mert a fordulatszámmérő meg működik. (bár szerintem alaposan fölémér) nem lehet, hogy pont azért anyázik, mert rosszul mér(kimegy a méréshatárból)? mint pl mikor a BCnek a jelét rosszul állítják bl (8192,16xxx) ez is az órában méri? csak tipp
FPepe Elküldve December27, 2014 Elküldve December27, 2014 Sziasztok! Na, elérkeztünk az egy hetes maratoni szerelés "végére", mind3 autó megy, önerőből. Bent az xe, múkod is, csak éppen van benne hiba. Volt már a kadettben is,m de ott nem villogtattuk ki, viszont ment. Most viszont nem megy. Úgy húz mint az se. 16- kopogásérzékelő, és 31- nincs fordulatszámjel a két hibakód. Megnéztem neten a hibaleírást, és passzol is, elveszi a gyújtást, és vészüzembe áll, azért nincs teljesítmény. Első körben arra gyanakszom, hogy mivel a kadettben kicsit kókány módon voltak elvezetve mindenfelé a kábelek, és rendesen meg lett bolygatva a köteg, plusz a konkrét két csati volt is széthúzva, így valami kontakt hiba lehet. De ezt most nem volt időm ellenőrizni. Viszont ha nem az, akkor merre tovább? Szerencsére másik kopogásérzékelőm van itthon bátyám sz-éről, opeléket ismerve gondolom tökugyanaz mint az xe-é. A fordulatszámjel viszont vicces, mert a fordulatszámmérő meg működik. (bár szerintem alaposan fölémér) A fordszámjel miatt valszeg csak azért rinyál, mert állt a motor a kiolvasásnál. A kopogásérzékelőt ellenőrizd, rögzítve van-e a blokkon, érintkezik-e, stb.
Recommended Posts