wzsolt_1.6_16V Elküldve Július19, 2005 Megoszt Elküldve Július19, 2005 Mit találtam: http://www.autodiagnos.com/multitester/tec...OpelEngines.htm Itt azt írja, hogy a x16xel motorjelölésben az L jelentése Low power :shock: Akkor ez egy visszafigott motor? :smt017 Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július19, 2005 Megoszt Elküldve Július19, 2005 Mit találtam: http://www.autodiagnos.com/multitester/tec...OpelEngines.htm Itt azt írja, hogy a x16xel motorjelölésben az L jelentése Low power :shock: Akkor ez egy visszafigott motor? :smt017 Szerintem igen!Nem egy kapkodó idegbolond, de nagyon király amúgy, én nagyon szeretem! :!: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július19, 2005 Megoszt Elküldve Július19, 2005 Sziasztok! Megnéztem a vákuumdob témát. Kikötöttem ma csövet, ledugóztam, de semmi eredményre nem vezetett. Viszont ma megjelent a 42-es hibakód: Nics elektronikus gyújtásvezérlés. Na ehhez mit szóltok? Ezt mi okozhatja. A gyújtáselosztó jó állapotban van, a tekercs nem lett mérve, de semmi nyom nem utal rá, hogy rossz lenne. ? :roll: Azért én a helyedben kiélezném a keresést erre a kódra, mert a gyújtáshiba ugye okozhatja az általad említett problémákat. Az pedig, hogy csak most jelez, megmagyarázhatja azt, hogy a TECH 1 miért nem jelzett hibát, ergo lassú tönktemenetel...szerintem Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július19, 2005 Megoszt Elküldve Július19, 2005 WZsolt! Igen, a L betű nekem szlengben light-ot takar. :( A környezetvédelmi normák, és a német biztosítási rendszer miatt csinálták "gyengítettre" ezt a mocit. De sajnos a kivett erőt nem tudod pótolni egy chip átírással. Más a szívósor és a lendkerék is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július19, 2005 Megoszt Elküldve Július19, 2005 WZsolt! Igen, a L betű nekem szlengben light-ot takar. :( A környezetvédelmi normák, és a német biztosítási rendszer miatt csinálták "gyengítettre" ezt a mocit. De sajnos a kivett erőt nem tudod pótolni egy chip átírással. Más a szívósor és a lendkerék is. Hát akkor marad a 100 paci ez is szépen viszi a járgányt. Csak alul lenne egy ici picit nyomatékosabb. Csak a kíváncsiság kedvéért mennyi az amivel többet ki lehet hozni belőle szívósor és lendkerékcserével? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Július19, 2005 Megoszt Elküldve Július19, 2005 Hát akkor marad a 100 paci ez is szépen viszi a járgányt. Csak alul lenne egy ici picit nyomatékosabb. Csak a kíváncsiság kedvéért mennyi az amivel többet ki lehet hozni belőle szívósor és lendkerékcserével?nem figyeltél :( :lol: mivel nem tudod mennyiről indulsz, nem tudod hová érsz :lol: huu ez bölcsen hangzott de itt van néhány tájékoztató, pl. a lexmaul cuccokról: -szívócső RAM II tip. 20PS X16XEL DOHC 16V Astra F, Vectra B 131.250,- -szívócső RAM III. tip 25-31PS X16XEL DOHC 16V Astra F, Vectra B 192.340,- Autótípus Motortípus KW/PS Bruttó ár Astra F+G, Zafira, Vectra B 1,6 16V 74kW 6/8 82 000 Ft Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Július19, 2005 Megoszt Elküldve Július19, 2005 nem figyeltél :( :lol: mivel nem tudod mennyiről indulsz, nem tudod hová érsz :lol: huu ez bölcsen hangzott de itt van néhány tájékoztató, pl. a lexmaul cuccokról: Chip nélkül ezek az adatok sem helytállóak teljes mértékben!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Július19, 2005 Megoszt Elküldve Július19, 2005 persze, hogy nem :( meg sztem az a szívósor +30LE elég meredek állítás :smt011 :smt011 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július20, 2005 Megoszt Elküldve Július20, 2005 4 pillangós szívósor+hengerfejátalakítás+vezérműtengely+kipuffleömlő+sportrendszer+lendkerék chip. Így ki lehet hozni 140LE-t úgy, hogy megbízható maradjon, és ne legyen túl pörgetős karakterisztikájú. De csak ha a fent említett cuccok profin vannak megoldva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Július20, 2005 Megoszt Elküldve Július20, 2005 És ebből a pénzből nem egyszerűbb, olcsóbb egy nagyobb ccm-es mocit belerakni a gépbe? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július20, 2005 Megoszt Elküldve Július20, 2005 1. ha számít a köbcenti (pl. versenykategória), akkor nem 2. egyébként is nagy szívás a motor cseréje nagyobbra, akkor már teljes autót a legegyszerűbb cserélni. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július20, 2005 Megoszt Elküldve Július20, 2005 És ebből a pénzből nem egyszerűbb, olcsóbb egy nagyobb ccm-es mocit belerakni a gépbe? :lol: NEM! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Július20, 2005 Megoszt Elküldve Július20, 2005 2. egyébként is nagy szívás a motor cseréje nagyobbra, akkor már teljes autót a legegyszerűbb cserélni. ez így igaz 8) 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Július20, 2005 Megoszt Elküldve Július20, 2005 Hali Érdekelne hogy a 1.6 16v legtöbben benne van a KLIMA? A hirdetéseket amiket eddig láttam tartalmazta, meg ABS-t is ez mindbe benne van? Ezek 95-96-os modellek. Mikor kezdték gyártani a 16v -seket? 1.6 SI-t 92-93? Egyébként az OPEL -él is müködne a fötengely könnyités és a hajtokar könnyités ill polirozás grammolás lendkerék könnyités Szerintem ez is jelentösen megdobja az auto teljesitményét rugalmasságát viszonylag kevesebb pénzböl. Bár Opelnél nincsenek tapaszatalataim de Ladánál nagyon bevált dolog Ez nagyon jo kis téma amiröl most itt irtatok csak nagyon nagyok a számok amit fizetni kell érte. :( :lol: :x Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július20, 2005 Megoszt Elküldve Július20, 2005 Hali Érdekelne hogy a 1.6 16v legtöbben benne van a KLIMA? A hirdetéseket amiket eddig láttam tartalmazta, meg ABS-t is ez mindbe benne van? Ezek 95-96-os modellek. Mikor kezdték gyártani a 16v -seket? 1.6 SI-t 92-93? Üdv Főleg a nyugatról behozottak az ilyen klíma + egyébb extrás felszereltségűek.Itthon a GL vitte a pálmát! Hogy mikor kezdték el gyártani a 16V-seket?Mint pl. a C20XE?talán 92-93! :( Amúgy az X16XEL őse asszem a C16XE volt, ami már 16V-s volt. Ugye? :smt017 Mert ez volt benne az első GSÍ B Corsákban is!Meg az A-ban a C16SE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Július20, 2005 Megoszt Elküldve Július20, 2005 1. ha számít a köbcenti (pl. versenykategória), akkor nem 2. egyébként is nagy szívás a motor cseréje nagyobbra, akkor már teljes autót a legegyszerűbb cserélni. :lol: 1.: Nade rajtad kívül ez kinek szempont? 2.: Nem feltétlen. Komplett 2.0 moci+féltengelyek+váltó+compi ~130e pénz. Ha a fékek jók, akkor sokkal több nem lehet árban a csere. Mondjuk plusz papírok... Egy tuti, nekem pl a GSi kasztni nem jó, 3 ajtó nem játszik. Ergo autó csere sem játszik. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Július21, 2005 Megoszt Elküldve Július21, 2005 Egy tuti, nekem pl a GSi kasztni nem jó, 3 ajtó nem játszik. Ergo autó csere sem játszik. :( Van 5 ajtósból, de még akár Caravanból is X20XE, ami igaz, hogy "csak" 136 paci, de viszont Euro2... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július21, 2005 Megoszt Elküldve Július21, 2005 Van 5 ajtósból, de még akár Caravanból is X20XE, ami igaz, hogy "csak" 136 paci, de viszont Euro2... Csak 136 paci???Akkor nem is kell! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Július21, 2005 Megoszt Elküldve Július21, 2005 Van 5 ajtósból, de még akár Caravanból is X20XE, ami igaz, hogy "csak" 136 paci, de viszont Euro2... Kell a fenének sem, ennyire gyenge motor... :lol: Azt tudtam, h van Caravanból is 2.0, de nem ettől GSi a GSi sztem. Futómű, fékek, stb. Remélem, jól tudom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július21, 2005 Megoszt Elküldve Július21, 2005 Na ittest van egy X20XE !!Ami a lényeg, az az orrában lévő technika! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július21, 2005 Megoszt Elküldve Július21, 2005 "2.: Nem feltétlen. Komplett 2.0 moci+féltengelyek+váltó+compi ~130e pénz. Ha a fékek jók, akkor sokkal több nem lehet árban a csere. Mondjuk plusz papírok... " Ok, csináld meg, és utána megkérdezlek (feltéve hogy valaha is egyben lesz az az autó) hogy megérte-e. :( 1.6 16v! Itt nem igazán működik a könnyítés, mivel így is alulméretezett a dolog, 1.2-1.6-ig ugyanaz a főtengely, és a hajtókarok is hasonlóan alulról kompatibilisek (bár abból létezik többféle). Szal ha veszel ki belőle anyagot, már nem lesz megbízható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Július21, 2005 Megoszt Elküldve Július21, 2005 Csinálja a tököm. 300Ft benzinár mellett örülök a 7L városi fogyasztásomnak. :( Majd ha fél millákat keresek, akkor. :lol: Vagy beletenni egy 1.4 8V Turbós Fiat mocit a gépbe. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Július21, 2005 Megoszt Elküldve Július21, 2005 Vagy beletenni egy 1.4 8V Turbós Fiat mocit a gépbe. :( ha kell akkor nemsokára lesz 1 :wink: most vesszük ki és helyére 2.0dedraT vagy hf moci megy :twisted: na ez lesz a raj 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Július21, 2005 Megoszt Elküldve Július21, 2005 ha kell akkor nemsokára lesz 1 :wink: most vesszük ki és helyére 2.0dedraT vagy hf moci megy :twisted: na ez lesz a raj 8) Kell a fenének, netes ismerősnek van ilyen Puntója. Azért 1.4 8V@ 130-140LE elég gizda. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Július21, 2005 Megoszt Elküldve Július21, 2005 Főleg a nyugatról behozottak az ilyen klíma + egyébb extrás felszereltségűek.Itthon a GL vitte a pálmát! Hogy mikor kezdték el gyártani a 16V-seket?Mint pl. a C20XE?talán 92-93! :( Amúgy az X16XEL őse asszem a C16XE volt, ami már 16V-s volt. Ugye? :smt017 Mert ez volt benne az első GSÍ B Corsákban is!Meg az A-ban a C16SE. Hali köszi a választ. Engem inkább a 1.6 16V x16xel és az 1.6 SI érdekel jobban, valamelyiket szeretném hamarosan a kettö közül megvenni. De sokan 94-95 utáni Astrákat favorizálják hogy azok már kiforrottabb tipusok. Az 1.6 SI ben pedig csak 92-93 ast láttam. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts