Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Én szerintem egyikben sincs hátrább a hátsó üléssos, és az utastér nagyjából egyforma. De lehet rosszul tudom.

Ezt személyesen tudom hogy nem így van.

Mégpedig.

Családi F astra kombi van otthon. ahogy nekem kényelmes a vezetés, úgy be van állítva az ülés.

És abban a pozícióban hátra ültem, és már a vezető hátába volt a térdem.

Viszont, a ferdehátúba is ültem már, és ott is megcsináltam ugyan ezt, és ott még volt kb 15 centi a térdemtől, a vezető ülésééig.

Nem tudom hogy akkor a kombinak a csomagtartója ennyivel nagyobb lenne, hogy inkább még a hátsó ülés sor is előrébb lenne rakva annyival.

De ez személyes tapasztalatom.

Elküldve

Ezt személyesen tudom hogy nem így van.

Mégpedig.

Családi F astra kombi van otthon. ahogy nekem kényelmes a vezetés, úgy be van állítva az ülés.

És abban a pozícióban hátra ültem, és már a vezető hátába volt a térdem.

Viszont, a ferdehátúba is ültem már, és ott is megcsináltam ugyan ezt, és ott még volt kb 15 centi a térdemtől, a vezető ülésééig.

Nem tudom hogy akkor a kombinak a csomagtartója ennyivel nagyobb lenne, hogy inkább még a hátsó ülés sor is előrébb lenne rakva annyival.

De ez személyes tapasztalatom.

Ezt azért nem hiszem. Tengelytávja ugyanaz. Ajtó efforma méretűek.

Elküldve

Ezt azért nem hiszem. Tengelytávja ugyanaz. Ajtó efforma méretűek.

Erre már csak azt tudom mondani hogy bele kell ülni, és ki kell próbálni :D

Elhiszem hogy a tengelytáv, és az ajtók mérete egyforma.

Én mondjuk arra gondoltam hogy a kombiba a hátsó üléssor előrréb van tolva kicsivel, hogy nagyobb tér legyen a csomagtartónak.

Elküldve

Erre már csak azt tudom mondani hogy bele kell ülni, és ki kell próbálni :D

Elhiszem hogy a tengelytáv, és az ajtók mérete egyforma.

Én mondjuk arra gondoltam hogy a kombiba a hátsó üléssor előrréb van tolva kicsivel, hogy nagyobb tér legyen a csomagtartónak.

Pénteken kiderítjük, mert hoznak hozzám egy 5 ajtósat.. :P De amúgy a kombi hátrafelé hosszabb a kerék mögött.

Elküldve

Ezt személyesen tudom hogy nem így van.

Mégpedig.

Családi F astra kombi van otthon. ahogy nekem kényelmes a vezetés, úgy be van állítva az ülés.

És abban a pozícióban hátra ültem, és már a vezető hátába volt a térdem.

Viszont, a ferdehátúba is ültem már, és ott is megcsináltam ugyan ezt, és ott még volt kb 15 centi a térdemtől, a vezető ülésééig.

Nem tudom hogy akkor a kombinak a csomagtartója ennyivel nagyobb lenne, hogy inkább még a hátsó ülés sor is előrébb lenne rakva annyival.

De ez személyes tapasztalatom.

A kombiban pont ott van a hátsó ülés síkja, mint a simában. A sárvédőre támaszkodik, ami viszont a tengelytáv miatt szintén ugyan úgy van Caravan, és csótányseggű esetén is. Ajtókárpit is szinte azonos, illetve megnéztem pár képet, és vagy összement a lábad a csótányban, vagy volt valami turpisság az ülésednél, mert szinte totál azonos mind a háttámla, mind az ülő rész, illetve az ülő rész laposabb, mert a kasztni magasabb alatta. De még a hamutartó távolság is azonos!!! 15 centi különbség abszolút nem lehet. Már csak azért sem, mert a kombi segge hátra hosszabb, és szinte totál megegyezik a belső rész a többi változattal. Egyébként a kombi egy sima f-es, aminél át lett alakítva a csomagtér, de a hátsó lábtérig totál azonos a felépítése. Holnapra lemérem kollégámét, és az enyémet, és pontos adatot tudok mondani, de kizártnak tartom, hogy 15 centi különbség legyen!

Elküldve

Erre már csak azt tudom mondani hogy bele kell ülni, és ki kell próbálni :D

Elhiszem hogy a tengelytáv, és az ajtók mérete egyforma.

Én mondjuk arra gondoltam hogy a kombiba a hátsó üléssor előrréb van tolva kicsivel, hogy nagyobb tér legyen a csomagtartónak.

nem lehet, hogy az ülésmagasság állító megkavart?

ha tekered az nem csak fel-le megy, hanem dől is hátra, lehet nem volt egyformán a 2 kocsiban

mivel a hátsó ajtó efforma és az ülés háttámla az ajtó végénél van, nincs az odébb, főleg nem 15cmmel

Elküldve

Elhiszem mindenkinek hogy egyformának kell lennie.
De bele ültem a családi kombiba.
Hátra húztam az ülést, illetve döntöttem is, ahogy nekem kényelmes, majd pedig hátulra is beültem, és ott szűkös volt a hely nagyon.
Viszont, átültem a másikba, (ugyan az az f astra, csak ferde hátú)
És ott is megcsináltam az ülést ahogy nekem jó. és ott több hely volt.
Ha tudok, akkor most már csinálok képeket a hétvégén róla. a hátsó ülésen ülve, hogy szemléltetni is tudjam ezeket :D
De ezen ne vesszünk össze szerintem :D
De nem mondanám ha nem így lenne. Csak nekem is egy apró érdekesség volt.

Elküldve

Elhiszem mindenkinek hogy egyformának kell lennie.

De bele ültem a családi kombiba.

Hátra húztam az ülést, illetve döntöttem is, ahogy nekem kényelmes, majd pedig hátulra is beültem, és ott szűkös volt a hely nagyon.

Viszont, átültem a másikba, (ugyan az az f astra, csak ferde hátú)

És ott is megcsináltam az ülést ahogy nekem jó. és ott több hely volt.

Ha tudok, akkor most már csinálok képeket a hétvégén róla. a hátsó ülésen ülve, hogy szemléltetni is tudjam ezeket :D

De ezen ne vesszünk össze szerintem :D

De nem mondanám ha nem így lenne. Csak nekem is egy apró érdekesség volt.

Lehet egyedi astrád van. :D

Elküldve

hát nem hinném hogy kettőből lenne összerakva. mert nem egyszer voltam már alatta, és azt csak láttam volna. amúgy még arra tudok akkor gondolni, hogy nem a gyári ülés van benne.. tehát sínnel együtt ki lett cserélve.
de mondjuk az se lehet, mert attól még az arányoknak maradnia kellene.
de nem tudom most már :D

Elküldve

sziasztok,van 2db opel astra F tipusú autóm,és az lenne a kérdésem hogy mondjuk az eggyikből szerelővel,kicseréltetném a motrot és beletetetném a másikba,valami szerződést csináltatnom kell? mondjuk okmányirodában,vagy más helyen?

Elküldve

sziasztok,van 2db opel astra F tipusú autóm,és az lenne a kérdésem hogy mondjuk az eggyikből szerelővel,kicseréltetném a motrot és beletetetném a másikba,valami szerződést csináltatnom kell? mondjuk okmányirodában,vagy más helyen?

Igen, okmányirodás ügyintézés...például:http://www.gyongyos.hu/okmanyiroda/gepjarmu/98-motorcsere-bejelentes de hivatalosan csak ugyanolyan motorkódú motor mehet bele. Pölö c14nz, c16nz, ..stb.

Elküldve

Elhiszem mindenkinek hogy egyformának kell lennie.

De bele ültem a családi kombiba.

Hátra húztam az ülést, illetve döntöttem is, ahogy nekem kényelmes, majd pedig hátulra is beültem, és ott szűkös volt a hely nagyon.

Viszont, átültem a másikba, (ugyan az az f astra, csak ferde hátú)

És ott is megcsináltam az ülést ahogy nekem jó. és ott több hely volt.

Ha tudok, akkor most már csinálok képeket a hétvégén róla. a hátsó ülésen ülve, hogy szemléltetni is tudjam ezeket :D

De ezen ne vesszünk össze szerintem :D

De nem mondanám ha nem így lenne. Csak nekem is egy apró érdekesség volt.

A vészvillógó kapcsolótól mértem ugye az azért fix pontnak tekinthető, az 5 ajtósnál a hátsó üléssor felső éle 106 centi a caravannal 107centi.

Elküldve

A vészvillógó kapcsolótól mértem ugye az azért fix pontnak tekinthető, az 5 ajtósnál a hátsó üléssor felső éle 106 centi a caravannal 107centi.

Akkor csak egy magyarázat van erre.

A családi opel az egyedi darab lehet akkor :D

Valami nagyon nem stimmel benne akkor.

Elküldve

Szóval.
Most már én is lemértem a vész villogótól colostokkal a távolságot, és a hátsó üléssor felső éle, ahogy te mérted, nekem kerek 100 cm-re található a kocsiban.
Nah ez akkor hogy van ?
Valahol elveszett 7 centi :D

Elküldve

Szóval.

Most már én is lemértem a vész villogótól colostokkal a távolságot, és a hátsó üléssor felső éle, ahogy te mérted, nekem kerek 100 cm-re található a kocsiban.

Nah ez akkor hogy van ?

Valahol elveszett 7 centi :D

Ez akkor most caravan, 5 ajtós vagy sedán?

Elküldve

Sziasztok

Nemtudom hogy jó helyre írok-e, de végülis motorhoz kapcsolódik. Daewoo Nexiám van és C20XE motor vásárlás előtt állok. A kérdésem az lenne, hogy vannak-e olyan tipikus dolgok ezen a motoron amit érdemes megnézni megvétel előtt? Tudnátok-e linkelni kapcsolási rajzokat a motorvezérlőhöz? Illetve összeállítási rajzokat vagy alkatrész katalógust, javítási útmutatót illetve bármilyen dokumentumot szívesen fogadok. A másik kérdésem az lenne, hogy a féltengelyek és a gólyalábak miben, mennyiben különböznek a "mezei" Astrától, Kadettól? Váltóból maradjon az F20 vagy esetleg F16 (olvastam valahol hogy ezzel is össze szokták rakni) vagy melyik hozzá a legjobb? Esetleg ha valaki eladó motort tud kompletten mindennel akkor az is írhat. Tényleg bármi kis infó érdekelne a témában, sokat segítenétek.

Előre is köszönöm.

Üdv.: Ricsi

Elküldve

Sziasztok

Nemtudom hogy jó helyre írok-e, de végülis motorhoz kapcsolódik. Daewoo Nexiám van és C20XE motor vásárlás előtt állok. A kérdésem az lenne, hogy vannak-e olyan tipikus dolgok ezen a motoron amit érdemes megnézni megvétel előtt? Tudnátok-e linkelni kapcsolási rajzokat a motorvezérlőhöz? Illetve összeállítási rajzokat vagy alkatrész katalógust, javítási útmutatót illetve bármilyen dokumentumot szívesen fogadok. A másik kérdésem az lenne, hogy a féltengelyek és a gólyalábak miben, mennyiben különböznek a "mezei" Astrától, Kadettól? Váltóból maradjon az F20 vagy esetleg F16 (olvastam valahol hogy ezzel is össze szokták rakni) vagy melyik hozzá a legjobb? Esetleg ha valaki eladó motort tud kompletten mindennel akkor az is írhat. Tényleg bármi kis infó érdekelne a témában, sokat segítenétek.

Előre is köszönöm.

Üdv.: Ricsi

Üdv..itt van pár rajz, bár nem magyarul...http://www.skandiasauna.de/opel/astra/

Elküldve

Sziasztok!
Van egy 97'-es F Astrám, lépcsős hátú. Pénteken hazajöttem vele, beálltam a garázsba, szombaton állt egész nap, majd ma reggel indítanám... semmi, injektor hídban nincs benzin, eljutottam az üzemanyag szivattyúig, a fesz kiment rá de csak 10,5V, ezért kábelt cseréltem, majd mértem az új kábel végén, nincs ellenállása a szivattyúnak, kivettem a tankból a szivattyút, ott a motoron mérve van ellenállása. Végül a csatlakozó szivatott, kicsit hajlítani kellett rajta. Mentem egy teszt kört, az normális ha morgás szerű hangja van menet közben? Vagy már a végét járja a pumpa? A megszokottól sokkal jobban húzott a motor, mert nem csak 10,5V-ról járt a szivattyú. Volt már valakinek hasonló élménye?

Elküldve

Sziasztok!

Van egy 97'-es F Astrám, lépcsős hátú. Pénteken hazajöttem vele, beálltam a garázsba, szombaton állt egész nap, majd ma reggel indítanám... semmi, injektor hídban nincs benzin, eljutottam az üzemanyag szivattyúig, a fesz kiment rá de csak 10,5V, ezért kábelt cseréltem, majd mértem az új kábel végén, nincs ellenállása a szivattyúnak, kivettem a tankból a szivattyút, ott a motoron mérve van ellenállása. Végül a csatlakozó szivatott, kicsit hajlítani kellett rajta. Mentem egy teszt kört, az normális ha morgás szerű hangja van menet közben? Vagy már a végét járja a pumpa? A megszokottól sokkal jobban húzott a motor, mert nem csak 10,5V-ról járt a szivattyú. Volt már valakinek hasonló élménye?

Hát általában hangosodik a pumpa ahogy halódik, mert a kommutátor-szénkefe kopik. Nekem olyan hibám volt hogy lötyögött a csatlakozó és hol elindult a kocsi hol nem. Azon a két kis tüskén hajtottam oldalra a csatiban és azóta jó.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.