Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Megnéztem a vákuumdob témát. Kikötöttem ma csövet, ledugóztam, de semmi eredményre nem vezetett.

Viszont ma megjelent a 42-es hibakód: Nics elektronikus gyújtásvezérlés.

Na ehhez mit szóltok? Ezt mi okozhatja. A gyújtáselosztó jó állapotban van, a tekercs nem lett mérve, de semmi nyom nem utal rá, hogy rossz lenne.

? :roll:

Azért én a helyedben kiélezném a keresést erre a kódra, mert a gyújtáshiba ugye okozhatja az általad említett problémákat.

Az pedig, hogy csak most jelez, megmagyarázhatja azt, hogy a TECH 1 miért nem jelzett hibát, ergo lassú tönktemenetel...szerintem

Link to comment
Megosztás:

WZsolt!

Igen, a L betű nekem szlengben light-ot takar. :(

A környezetvédelmi normák, és a német biztosítási rendszer miatt

csinálták "gyengítettre" ezt a mocit. De sajnos a kivett erőt nem tudod

pótolni egy chip átírással. Más a szívósor és a lendkerék is.

Link to comment
Megosztás:

WZsolt!

Igen, a L betű nekem szlengben light-ot takar.  :(  

A környezetvédelmi normák, és a német biztosítási rendszer miatt

csinálták "gyengítettre" ezt a mocit. De sajnos a kivett erőt nem tudod

pótolni egy chip átírással. Más a szívósor és a lendkerék is.

Hát akkor marad a 100 paci ez is szépen viszi a járgányt. Csak alul lenne egy ici picit nyomatékosabb.

Csak a kíváncsiság kedvéért mennyi az amivel többet ki lehet hozni belőle szívósor és lendkerékcserével?

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor marad a 100 paci ez is szépen viszi a járgányt. Csak alul lenne egy ici picit nyomatékosabb.

Csak a kíváncsiság kedvéért mennyi az amivel többet ki lehet hozni belőle szívósor és lendkerékcserével?

nem figyeltél :( :lol:

mivel nem tudod mennyiről indulsz, nem tudod hová érsz :lol:

huu ez bölcsen hangzott

de itt van néhány tájékoztató, pl. a lexmaul cuccokról:

-szívócső RAM II tip. 20PS

X16XEL DOHC 16V Astra F, Vectra B 131.250,-

-szívócső RAM III. tip 25-31PS

X16XEL DOHC 16V Astra F, Vectra B 192.340,-

Autótípus Motortípus KW/PS Bruttó ár

Astra F+G, Zafira, Vectra B 1,6 16V 74kW 6/8 82 000 Ft

Link to comment
Megosztás:

nem figyeltél :( :lol:

mivel nem tudod mennyiről indulsz, nem tudod hová érsz :lol:

huu ez bölcsen hangzott

de itt van néhány tájékoztató, pl. a lexmaul cuccokról:

Chip nélkül ezek az adatok sem helytállóak teljes mértékben!!!!!

Link to comment
Megosztás:

4 pillangós szívósor+hengerfejátalakítás+vezérműtengely+kipuffleömlő+sportrendszer+lendkerék

chip. Így ki lehet hozni 140LE-t úgy, hogy megbízható maradjon, és ne legyen túl pörgetős karakterisztikájú. De csak ha a fent említett cuccok profin vannak megoldva.

Link to comment
Megosztás:

Hali

Érdekelne hogy a 1.6 16v legtöbben benne van a KLIMA?

A hirdetéseket amiket eddig láttam tartalmazta, meg ABS-t is ez mindbe benne van?

Ezek 95-96-os modellek.

Mikor kezdték gyártani a 16v -seket?

1.6 SI-t 92-93?

Egyébként az OPEL -él is müködne a fötengely könnyités és a hajtokar könnyités ill polirozás grammolás lendkerék könnyités

Szerintem ez is jelentösen megdobja az auto teljesitményét rugalmasságát viszonylag kevesebb pénzböl.

Bár Opelnél nincsenek tapaszatalataim de Ladánál nagyon bevált dolog

Ez nagyon jo kis téma amiröl most itt irtatok csak nagyon nagyok a számok amit fizetni kell érte.

:( :lol: :x

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Hali

Érdekelne hogy a 1.6 16v legtöbben benne van a KLIMA?

A hirdetéseket amiket eddig láttam tartalmazta, meg ABS-t is ez mindbe benne van?

Ezek 95-96-os modellek.

Mikor kezdték gyártani a 16v -seket?

1.6 SI-t 92-93?

Üdv

Főleg a nyugatról behozottak az ilyen klíma + egyébb extrás felszereltségűek.Itthon a GL vitte a pálmát!

Hogy mikor kezdték el gyártani a 16V-seket?Mint pl. a C20XE?talán 92-93! :(

Amúgy az X16XEL őse asszem a C16XE volt, ami már 16V-s volt.

Ugye? :smt017 Mert ez volt benne az első GSÍ B Corsákban is!Meg az A-ban a C16SE.

Link to comment
Megosztás:

1. ha számít a köbcenti (pl. versenykategória), akkor nem

2. egyébként is nagy szívás a motor cseréje nagyobbra, akkor már teljes autót a legegyszerűbb cserélni.

:lol:

1.: Nade rajtad kívül ez kinek szempont?

2.: Nem feltétlen. Komplett 2.0 moci+féltengelyek+váltó+compi ~130e pénz. Ha a fékek jók, akkor sokkal több nem lehet árban a csere. Mondjuk plusz papírok...

Egy tuti, nekem pl a GSi kasztni nem jó, 3 ajtó nem játszik. Ergo autó csere sem játszik. :(

Link to comment
Megosztás:

Van 5 ajtósból, de még akár Caravanból is X20XE, ami igaz, hogy "csak" 136 paci, de viszont Euro2...

Kell a fenének sem, ennyire gyenge motor... :lol:

Azt tudtam, h van Caravanból is 2.0, de nem ettől GSi a GSi sztem. Futómű, fékek, stb. Remélem, jól tudom. :lol:

Link to comment
Megosztás:

"2.: Nem feltétlen. Komplett 2.0 moci+féltengelyek+váltó+compi ~130e pénz. Ha a fékek jók, akkor sokkal több nem lehet árban a csere. Mondjuk plusz papírok... "

Ok, csináld meg, és utána megkérdezlek (feltéve hogy valaha is egyben

lesz az az autó) hogy megérte-e. :(

1.6 16v!

Itt nem igazán működik a könnyítés, mivel így is alulméretezett a dolog, 1.2-1.6-ig ugyanaz a főtengely, és a hajtókarok is hasonlóan alulról kompatibilisek (bár abból létezik többféle). Szal ha veszel ki belőle anyagot, már nem lesz megbízható.

Link to comment
Megosztás:

Főleg a nyugatról behozottak az ilyen klíma + egyébb extrás felszereltségűek.Itthon a GL vitte a pálmát!

Hogy mikor kezdték el gyártani a 16V-seket?Mint pl. a C20XE?talán 92-93! :(

Amúgy az X16XEL őse asszem a C16XE volt, ami már 16V-s volt.

Ugye? :smt017 Mert ez volt benne az első GSÍ B Corsákban is!Meg az A-ban a C16SE.

Hali köszi a választ.

Engem inkább a 1.6 16V x16xel és az 1.6 SI érdekel jobban, valamelyiket szeretném hamarosan a kettö közül megvenni.

De sokan 94-95 utáni Astrákat favorizálják hogy azok már kiforrottabb tipusok.

Az 1.6 SI ben pedig csak 92-93 ast láttam.

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.