tgabika76 Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 Félig OFF mert nekem a Corsám csinálja ugyanezt (mármint hogy az öv nem húzódik vissza). Megoldás vagy az automata öv cseréje (kompletten, légzsákhoz nincsen köze, a B-oszlop burkolata alatt van a visszahúzó szerkezet, az ülés oldalán a csatot az övfeszítővel nem kell cserélni), vagy ha sikerült kiszedni akkor meg lehet próbálni szétszedni a visszacsévélő szerkezetet, az esetek 90%-ban a rugó fáradt el benne, valószínűleg elegendő lenne azt kicserélni, már ha lehet kapni valahol cseredarabot. Amihez őszintén szólva sok reményt nem fűzök, viszont a másik megoldás (a komplett visszacsévélő szerkezet az övvel) cseréje meg drága. Bontott autóból ugye lutri, újonnan meg a Corsához is valami 26e Ft-ra emlékszem oldalanként, és természetesen cikkszám szerint nem csereszavatos semelyik más modellével sem. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 Félig OFF mert nekem a Corsám csinálja ugyanezt (mármint hogy az öv nem húzódik vissza). Megoldás vagy az automata öv cseréje (kompletten, légzsákhoz nincsen köze, a B-oszlop burkolata alatt van a visszahúzó szerkezet, az ülés oldalán a csatot az övfeszítővel nem kell cserélni), vagy ha sikerült kiszedni akkor meg lehet próbálni szétszedni a visszacsévélő szerkezetet, az esetek 90%-ban a rugó fáradt el benne, valószínűleg elegendő lenne azt kicserélni, már ha lehet kapni valahol cseredarabot. Amihez őszintén szólva sok reményt nem fűzök, viszont a másik megoldás (a komplett visszacsévélő szerkezet az övvel) cseréje meg drága. Bontott autóból ugye lutri, újonnan meg a Corsához is valami 26e Ft-ra emlékszem oldalanként, és természetesen cikkszám szerint nem csereszavatos semelyik más modellével sem. <_< Egyik ismerősé,meg évek alatt összeszedte a szöszt,port,na attól szorult neki.Kitakarította,egy kis WD40,és azóta is jó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pellő Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 Akkor nincs rákötve a légzsák indítóra az övfeszítő? Megpróbálhatom nyugodtan szétszedni kitisztítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lajos Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 Akkor nincs rákötve a légzsák indítóra az övfeszítő? Megpróbálhatom nyugodtan szétszedni kitisztítani? A szétszedésbe lehet hogy segít ez. Ülés kiszed a két csavarral a sinböl aztán hátrafelé kihúz(de közben vigyázz a övfeszítő cstira) lábnál a küszöbtakaróban van egy csavar a felfelé kunkorodó részben egy műanyag dugó alatt (vmilyen torx) tekerd ki és vedd ki a hátsó ülőlapot is sztem mert ha nincs útban könnyebben tudsz dolgozni. Ezek után már ki tudod pattintani az egész küszöbborítást és az után jön le a B oszlop borítása az öv mechanikát fújd be wd 40 el de vigyázz az övre mert ha rámegy összekened magad mindig kicsit járasd meg és kész. Ja és kicsit melegitsd meg hajszárítóval a müanyagokat mielőtt leszednéd nehogy eltörj vmit!Remélem tudtam segíteni G astra biztonsági öv szétszedés Szóval szerintem lehet feszíteni rajta (így ránézésre legalábbis, én nem próbáltam.) Lényeg hogy ha nem akarod hogy szétugorjon, amikor a műanyag burkolatot picit megemeled (először csak az egyik felét akaszd ki) 1 csavarhúzóval nyúlj alá és tartsd meg a rugót, mert mindenáron szét akar ugrani. (legalábbis nekem) Azután lehet kiakasztani csavarhúzóval a másik felét (itt már jobb ha segít valaki ) Ha mégis szétugrik, akkor csak kicsit több meló,de ne add fel Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Akkor nincs rákötve a légzsák indítóra az övfeszítő? Megpróbálhatom nyugodtan szétszedni kitisztítani? Várjálvárjál, tévedésben vagy! Az övfeszítő meg az öv automata visszacsévélője nem ugyanaz! Az övfeszítő az egy patron, és az a feladata hogy baleset esetén megfeszítse rajtad a biztonsági övet, tehát húzzon rajta. Ez az ülés belső oldalánál található az övcsatnál, és egy hosszúkás henger alakú tárgy tárgy. Elektromos csati megy rá, és emlékeim szerint a légzsákindító vezérli ezt is, de ettől még ki lehet szedni (bár ezen nincs mit szétszedni meg tisztítani), csak előtte legalább 15 perccel vedd le az akksisarukat és ne is rakd vissza amíg teljesen össze nem raktad, különben légzsák hibakódot fog eltárolni az autó (égni fog a műszerfalon a légzsák visszajelzője), amit csak szervizben lehet majd kiütni belőle. Az öv visszacsévélője pedig a biztonsági öv rugós visszahúzó szerkezete, ez a B oszlop műanyag borítása alatt található, megfelelő körültekintéssel (vigyázva a rugóra, ahogy előttem is írták) ezt szét lehet szedni nyugodtan, ettől nem lesz légzsák hibakódod, bár a tisztítás sikere kétséges, de egy próbát megér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pellő Elküldve Február27, 2011 Megoszt Elküldve Február27, 2011 Várjálvárjál, tévedésben vagy! Az övfeszítő meg az öv automata visszacsévélője nem ugyanaz! Az övfeszítő az egy patron, és az a feladata hogy baleset esetén megfeszítse rajtad a biztonsági övet, tehát húzzon rajta. Ez az ülés belső oldalánál található az övcsatnál, és egy hosszúkás henger alakú tárgy tárgy. Elektromos csati megy rá, és emlékeim szerint a légzsákindító vezérli ezt is, de ettől még ki lehet szedni (bár ezen nincs mit szétszedni meg tisztítani), csak előtte legalább 15 perccel vedd le az akksisarukat és ne is rakd vissza amíg teljesen össze nem raktad, különben légzsák hibakódot fog eltárolni az autó (égni fog a műszerfalon a légzsák visszajelzője), amit csak szervizben lehet majd kiütni belőle. Az öv visszacsévélője pedig a biztonsági öv rugós visszahúzó szerkezete, ez a B oszlop műanyag borítása alatt található, megfelelő körültekintéssel (vigyázva a rugóra, ahogy előttem is írták) ezt szét lehet szedni nyugodtan, ettől nem lesz légzsák hibakódod, bár a tisztítás sikere kétséges, de egy próbát megér. Akkor ezek szerint tényleg tévedéseben voltam.Én úgy tudtam hogy az övfeszítő az ezt a visszacsévélőt működteti valamilyen módon balesetnél és így valahogy össze van kötve.Az tuti hogy az övfeszítőt a légzsákindító vezérli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Real_Tek Elküldve Március7, 2011 Megoszt Elküldve Március7, 2011 Sziasztok! Tudna nekem segíteni abban, hogy a multikormányommal mi lehet a bibi? Bekötve be vagyon, a rádió kompatibilis vele, mégsem kell életre... Előre is köszi. Akit érdekel, az "OPEL_ASTRA_G_igy_csinald_98_marciustol" kézikönyvet feltöltöttem az alábbi linkre, onnan letöltheti: http://www.sendspace.com/file/fgxpyh (130 MB) Fogyassza mindenki egészséggel. Sziasztok, Mint friss opeles szívesen venném ezt a leírást, de itt már nincs meg. Valakinek esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Március7, 2011 Megoszt Elküldve Március7, 2011 Sziasztok, Mint friss opeles szívesen venném ezt a leírást, de itt már nincs meg. Valakinek esetleg? Dobj egy mailt, átküldöm. Klassz motor... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Sziasztok! Én keresnék valami kényelmes ülést g astrához. Nem oldallégzsákos. Igazából úgynevezett komfort ülés lenne jó, deréktámaszos. Van üléshez való anatómiai deréktámaszom, párnám, de minden kiszállásnál igazgatni kell. Jó lenne valami kényelmesebb megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Vagy estleg más opelé áttehető? B veki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hasu Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Vagy estleg más opelé áttehető? B veki? Szia! Igen áttehető a B Veki ülése. Az én Astrámban az van. Sokkal masszívabb és kényelmesebb is az ülés... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Szia! Igen áttehető a B Veki ülése. Az én Astrámban az van. Sokkal masszívabb és kényelmesebb is az ülés... Mennyire passzol? Mit kell átalakítani? Vagy csak ki és be, és már kész is? Övfeszítő meg ilyenek az hogy működik? Érinti? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hasu Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Mennyire passzol? Mit kell átalakítani? Vagy csak ki és be, és már kész is? Övfeszítő meg ilyenek az hogy működik? Érinti? Ki és be és kész :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Május21, 2011 Megoszt Elküldve Május21, 2011 Szia! Igen áttehető a B Veki ülése. Az én Astrámban az van. Sokkal masszívabb és kényelmesebb is az ülés... Köszi a választ. Akkor keresek ilyen ülést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bopeti11 Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Sziasztok A múlt héten beruháztam 4400 forintot egy pár Slim légterelőre az oldalablakokra. Szatuna gyártja, én náluk, a telepen vettem át (vaterás vásárlás), és fel is pattintották nekem 3 perc alatt. Hasznos kis jószág, csak ajánlani tudom mindenkinek! LINK Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Ennek miért van vége a tükörháromszög felső sarkánál? Így nem tetszik, leérhetne az ajtóig. :D Viccet félretéve hasznos dolognak tartom, az első 2 autómon volt is, de a Calibrán és most a Coupén nincs az oldalablaknak kerete, szóval nincs hova felrakni, a téli autómra meg azért nem rakok mert télen sosem húzom le az ablakot benne (hideg van), ezért elvesztené a funkcióját. Ugyanezen okból van még mindig benne tekerős ablak elektromos helyett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Sziasztok A múlt héten beruháztam 4400 forintot egy pár Slim légterelőre az oldalablakokra. Szatuna gyártja, én náluk, a telepen vettem át (vaterás vásárlás), és fel is pattintották nekem 3 perc alatt. Hasznos kis jószág, csak ajánlani tudom mindenkinek! LINK Igen, elég furcsa, hogy csak a tükörig ér. Enyém lemegy az ajtóig, pedig az is szatuna (és 6000 volt :D ). Felrakásnál vigyázni, hogy egyenletesen legyenek elosztva a feszítő pöckök. Nekem megszorult és félig visszahúzta az ablakot. Csak lépegetve lehetett feltolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Igen, elég furcsa, hogy csak a tükörig ér. Enyém lemegy az ajtóig, pedig az is szatuna (és 6000 volt :D ). Felrakásnál vigyázni, hogy egyenletesen legyenek elosztva a feszítő pöckök. Nekem megszorult és félig visszahúzta az ablakot. Csak lépegetve lehetett feltolni. nekem is szatuna van, s teljesen leér, az a tükörnél végetérős érdekes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 nekem is szatuna van, s teljesen leér, az a tükörnél végetérős érdekes. Gondolom ezért "Slim" a neve. A másik egyébként nekem is jobban tetszik, én is olyat akarok venni az enyémre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Gondolom ezért "Slim" a neve. A másik egyébként nekem is jobban tetszik, én is olyat akarok venni az enyémre. Akkor jó. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Gondolom ezért "Slim" a neve. A másik egyébként nekem is jobban tetszik, én is olyat akarok venni az enyémre. Én az Unixnál szemezgetek két 4 ablakos szettel (Caravanra). Az egyik Szatuna a másik Unix márkaneves. Csak a márkanévben különböznek. Ja! Szatuna nincs készleten, Unix van. :D A feltüntetett árakból még lejön a kedvezmény vagy a MOTE klubtagságira, vagy az Unix Autókártyára (akár -25%). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bopeti11 Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Először én is furcsán néztem a képre, hogy valami hiányzik, aztán rájöttem hogy mi.. :D Nyilván azért slim, mert minden paraméterében kisebb, (kevésbé áll ki, és nem ér le annyira az ablakra mint az original fazon). Esőben, melegben, pályán tesztelve, számomra tökéletes, ilyesmit vártam tőle. Kicsit susog 100felett, de legalább nem ver be az eső, és huzatmentesebben szellőztethető a verda - ha már nincs klíma - mint eddig. Lehet nem jobb mint a hagyományos fazon, de szerintem nem is rosszabb. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zulu Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Remélem jó helyre írok, de nem találtam hasonló hozzászólást. Szerintem kényelmi kérdés, de mindig gyengének éreztem a fékemet pedig cseréltem már az összeset. Most szeretnék a '98-as 1,6 16V 5 ajtós Astrámra hátra tárcsaféket rakni. 4 csavaros Abs-es agyak vannak rajta . Kérdés: - van különbség a tárcsás és a dobos kerékagy között? (katalógusba nem láttam, hogy megkülönböztetik) - a H Astra Lukas 240-es féknyergek konzollal/fékcsövekkel/fékkötéllel kompatibilis a G Astrával? - a hátsó tárcsáknál van különbség Lukas / Bosch féknyereghez való? - miért van az, hogy az 1,2-es kombin tárcsafék van hátul alapból? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Remélem jó helyre írok, de nem találtam hasonló hozzászólást. Szerintem kényelmi kérdés, de mindig gyengének éreztem a fékemet pedig cseréltem már az összeset. Most szeretnék a '98-as 1,6 16V 5 ajtós Astrámra hátra tárcsaféket rakni. 4 csavaros Abs-es agyak vannak rajta . Kérdés: - van különbség a tárcsás és a dobos kerékagy között? (katalógusba nem láttam, hogy megkülönböztetik) - a H Astra Lukas 240-es féknyergek konzollal/fékcsövekkel/fékkötéllel kompatibilis a G Astrával? - a hátsó tárcsáknál van különbség Lukas / Bosch féknyereghez való? - miért van az, hogy az 1,2-es kombin tárcsafék van hátul alapból? komplett fékolajat mikor cseréltél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 komplett fékolajat mikor cseréltél? Illetve az asztán nem csúcsszuperek a fékek, de lehet csak pl rossz betétet használ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts