Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gyorsulás méricske (Dyno)


voszi

Recommended Posts

Biztos hogy sokat számít egy hosszabb 18hoz vagy 20hoz képest.Én is vettem most az enyémbe egy elég rövidet majd meglátjuk mire lesz elég. :D

Egy nehezebb Astrában lehet hoz valamit egy rövidebb váltó, nekem viszont még mindig a C355-el és a C342-vel voltak a legjobb időim. Amikor kipróbáltam a C394-es F16-ot, akkor érzésre nem lett jobb és ezt a mért idők alá is támasztották.

Ráadásul utáltam, hogy 210-nél tiltotta az 5-et. :lol:

Link to comment
Megosztás:

rendben, de csak ha a taxit is megmérjük!!! :lol: :D

Szerintem egyébként jól megy, 1.4 80 lóerő, egész nyomatékos mocija van, na persze mikor minden péntek este átülök a piros villámba, akkor fülig ér a szám :D

Taxit egyébként másképp kell mérni, mondjuk Keleti PU a Kerepesi felőli droszttól a Rózsakert bevásárló közpönt előtti droszt :lol:

Link to comment
Megosztás:

Egy nehezebb Astrában lehet hoz valamit egy rövidebb váltó, nekem viszont még mindig a C355-el és a C342-vel voltak a legjobb időim. Amikor kipróbáltam a C394-es F16-ot, akkor érzésre nem lett jobb és ezt a mért idők alá is támasztották.

Ráadásul utáltam, hogy 210-nél tiltotta az 5-et. :lol:

Érdekes mert nekem a Kadett club-os váltókalkulátorral nem fog menni (6500as fordulaton 195/50r15-tel c3,72-vel) "csak" 212km/h-át.

Ehez képest a c394-el a 210 nem kevés.Bár nem tudom mekkora gumid volt. :D

Link to comment
Megosztás:

a 125LE-t meg köszi, Tápi mondta, hogy 115LE-s, de tényleg, most, hogy így írjátok, hogy 125, rémlik. külön öröm, hogy akkor újabb igazolás, hogy jól mér a dínó (ha jól vannak beállítva a paraméterek).

És külön kihangsúlyoztam, hogy C18XEL, amiért nem 125 hanem csak 115. :lol:

Persze az autó előélete ismeretlen így bármit mókolhattak vele, lehet akár 125 is.

Link to comment
Megosztás:

mindenre sort kerítünk. :D

demó papa, neked a 150LE-t így első blikkre én is reálisnak érezném, talán egy picivel több lehet a realitás.

de fussunk neki mégeccő' lanti bácsi futamának a NEM ÓTÓMATA PÁSSZÁTTTYÁVAL. :lol: ezt jól befigyeltem.

szóval itt vannak a diagramok:

lanti-090507-01-0-100.JPG

lanti-090507-01-1-8.JPG

lanti-090507-01-1-4.JPG

Link to comment
Megosztás:

így már sokkal jobb, a vekivel lenyomom a girhes pásszátot, mert nem 17.36, hanem csak 17.52 jött neki össze legjobbra. :D

egyébként szép egyenletes a teljesítményleadás, a váltások pedig rövidek. a gsi azért jobban tolt.................. :lol:

Link to comment
Megosztás:

így már sokkal jobb, a vekivel lenyomom a girhes pásszátot, mert nem 17.36, hanem csak 17.52 jött neki össze legjobbra. :lol:

egyébként szép egyenletes a teljesítményleadás, a váltások pedig rövidek. a gsi azért jobban tolt.................. :lol:

köszivoszi :D

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Sziasztok! :lol:

Segítségre lenne szükségem!

Azt kellene kideríteni, hogy azonos típusok különböző modelljeinél, mekkora nyomaték jelenik meg a kerekeken.

Konkrétan.

pl. 1,7CDTI Astra vs. 1.6 Twinport (101ló - 103 ló)(240Nm-150Nm)

vagy 2.0CDTI Vectra 2.0 szívó benzinessel összehasonlítva.

Más modellpár is szóba jöhet, a lényeg, hogy azonos űrtartalmú turbós dízelt a szívó benzines párjához hasonlítsunk.

A kérdés: A dízel mennyit veszít a főtengelyen mérhető nyomatékból, mire a kerékhez ér?

Nem saccolni kellene, hanem számolgatni egy kicsit. Hátha másnak nagyobb jártassága van benne mint nekem! :huh: :lol:

Végső megoldásként, ha más nincs az is jó, ha a váltó -és végáttételeket valaki meg tudja adni.....

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! :D

Segítségre lenne szükségem!

Azt kellene kideríteni, hogy azonos típusok különböző modelljeinél, mekkora nyomaték jelenik meg a kerekeken.

Konkrétan.

pl. 1,7CDTI Astra vs. 1.6 Twinport (101ló - 103 ló)(240Nm-150Nm)

vagy 2.0CDTI Vectra 2.0 szívó benzinessel összehasonlítva.

Más modellpár is szóba jöhet, a lényeg, hogy azonos űrtartalmú turbós dízelt a szívó benzines párjához hasonlítsunk.

A kérdés: A dízel mennyit veszít a főtengelyen mérhető nyomatékból, mire a kerékhez ér?

Nem saccolni kellene, hanem számolgatni egy kicsit. Hátha másnak nagyobb jártassága van benne mint nekem! :huh: :lol:

Végső megoldásként, ha más nincs az is jó, ha a váltó -és végáttételeket valaki meg tudja adni.....

Üdv!

a dízel és a benya moci vesztesége gyakorlatilag azonos, mert a veszteség a tök azonos hajtásláncon megy el. olyan 15-20%-ot lehet számolni veszteségbek egy ilyen fwd taliga esetén. ez igaz benyára és dinyóra is.

mi lenne az igazi kérdés? :lol: ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.