Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Mondjuk az F16 meg az iszonyat váltásai nagyon sokat hoztak neki... :lol:

Biztos hogy sokat számít egy hosszabb 18hoz vagy 20hoz képest.Én is vettem most az enyémbe egy elég rövidet majd meglátjuk mire lesz elég. :D

Elküldve
Biztos hogy sokat számít egy hosszabb 18hoz vagy 20hoz képest.Én is vettem most az enyémbe egy elég rövidet majd meglátjuk mire lesz elég. :D

Egy nehezebb Astrában lehet hoz valamit egy rövidebb váltó, nekem viszont még mindig a C355-el és a C342-vel voltak a legjobb időim. Amikor kipróbáltam a C394-es F16-ot, akkor érzésre nem lett jobb és ezt a mért idők alá is támasztották.

Ráadásul utáltam, hogy 210-nél tiltotta az 5-et. :lol:

Elküldve
rendben, de csak ha a taxit is megmérjük!!! :lol: :D

Szerintem egyébként jól megy, 1.4 80 lóerő, egész nyomatékos mocija van, na persze mikor minden péntek este átülök a piros villámba, akkor fülig ér a szám :D

Taxit egyébként másképp kell mérni, mondjuk Keleti PU a Kerepesi felőli droszttól a Rózsakert bevásárló közpönt előtti droszt :lol:

Elküldve
Egy nehezebb Astrában lehet hoz valamit egy rövidebb váltó, nekem viszont még mindig a C355-el és a C342-vel voltak a legjobb időim. Amikor kipróbáltam a C394-es F16-ot, akkor érzésre nem lett jobb és ezt a mért idők alá is támasztották.

Ráadásul utáltam, hogy 210-nél tiltotta az 5-et. :lol:

Érdekes mert nekem a Kadett club-os váltókalkulátorral nem fog menni (6500as fordulaton 195/50r15-tel c3,72-vel) "csak" 212km/h-át.

Ehez képest a c394-el a 210 nem kevés.Bár nem tudom mekkora gumid volt. :D

Elküldve
a 125LE-t meg köszi, Tápi mondta, hogy 115LE-s, de tényleg, most, hogy így írjátok, hogy 125, rémlik. külön öröm, hogy akkor újabb igazolás, hogy jól mér a dínó (ha jól vannak beállítva a paraméterek).

És külön kihangsúlyoztam, hogy C18XEL, amiért nem 125 hanem csak 115. :lol:

Persze az autó előélete ismeretlen így bármit mókolhattak vele, lehet akár 125 is.

Elküldve
És külön kihangsúlyoztam, hogy C18XEL, amiért nem 125 hanem csak 115. :lol:

Persze az autó előélete ismeretlen így bármit mókolhattak vele, lehet akár 125 is.

Coupe C18XEL-je is GSi verő volt :D

Elküldve

mindenre sort kerítünk. :D

demó papa, neked a 150LE-t így első blikkre én is reálisnak érezném, talán egy picivel több lehet a realitás.

de fussunk neki mégeccő' lanti bácsi futamának a NEM ÓTÓMATA PÁSSZÁTTTYÁVAL. :lol: ezt jól befigyeltem.

szóval itt vannak a diagramok:

lanti-090507-01-0-100.JPG

lanti-090507-01-1-8.JPG

lanti-090507-01-1-4.JPG

Elküldve

így már sokkal jobb, a vekivel lenyomom a girhes pásszátot, mert nem 17.36, hanem csak 17.52 jött neki össze legjobbra. :D

egyébként szép egyenletes a teljesítményleadás, a váltások pedig rövidek. a gsi azért jobban tolt.................. :lol:

Elküldve
így már sokkal jobb, a vekivel lenyomom a girhes pásszátot, mert nem 17.36, hanem csak 17.52 jött neki össze legjobbra. :lol:

egyébként szép egyenletes a teljesítményleadás, a váltások pedig rövidek. a gsi azért jobban tolt.................. :lol:

köszivoszi :D

  • 1 month later...
  • 4 months later...
Elküldve

Sziasztok! :lol:

Segítségre lenne szükségem!

Azt kellene kideríteni, hogy azonos típusok különböző modelljeinél, mekkora nyomaték jelenik meg a kerekeken.

Konkrétan.

pl. 1,7CDTI Astra vs. 1.6 Twinport (101ló - 103 ló)(240Nm-150Nm)

vagy 2.0CDTI Vectra 2.0 szívó benzinessel összehasonlítva.

Más modellpár is szóba jöhet, a lényeg, hogy azonos űrtartalmú turbós dízelt a szívó benzines párjához hasonlítsunk.

A kérdés: A dízel mennyit veszít a főtengelyen mérhető nyomatékból, mire a kerékhez ér?

Nem saccolni kellene, hanem számolgatni egy kicsit. Hátha másnak nagyobb jártassága van benne mint nekem! :huh: :lol:

Végső megoldásként, ha más nincs az is jó, ha a váltó -és végáttételeket valaki meg tudja adni.....

Üdv!

Elküldve
Szevasz Haga !

rég láttalak erre :D :huh: ;)

Me' nem vótam... azé' :lol:

Pontosabban vótam, csak ritkán olvasgatni, és akkor se montam meg, hogy itt vagyok! :lol:

Elküldve
Sziasztok! :D

Segítségre lenne szükségem!

Azt kellene kideríteni, hogy azonos típusok különböző modelljeinél, mekkora nyomaték jelenik meg a kerekeken.

Konkrétan.

pl. 1,7CDTI Astra vs. 1.6 Twinport (101ló - 103 ló)(240Nm-150Nm)

vagy 2.0CDTI Vectra 2.0 szívó benzinessel összehasonlítva.

Más modellpár is szóba jöhet, a lényeg, hogy azonos űrtartalmú turbós dízelt a szívó benzines párjához hasonlítsunk.

A kérdés: A dízel mennyit veszít a főtengelyen mérhető nyomatékból, mire a kerékhez ér?

Nem saccolni kellene, hanem számolgatni egy kicsit. Hátha másnak nagyobb jártassága van benne mint nekem! :huh: :lol:

Végső megoldásként, ha más nincs az is jó, ha a váltó -és végáttételeket valaki meg tudja adni.....

Üdv!

a dízel és a benya moci vesztesége gyakorlatilag azonos, mert a veszteség a tök azonos hajtásláncon megy el. olyan 15-20%-ot lehet számolni veszteségbek egy ilyen fwd taliga esetén. ez igaz benyára és dinyóra is.

mi lenne az igazi kérdés? :lol: ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.