Atommanó Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 Mondjuk az F16 meg az iszonyat váltásai nagyon sokat hoztak neki... :lol:
Stock16v Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 Atommanó írta: Mondjuk az F16 meg az iszonyat váltásai nagyon sokat hoztak neki... :lol: Biztos hogy sokat számít egy hosszabb 18hoz vagy 20hoz képest.Én is vettem most az enyémbe egy elég rövidet majd meglátjuk mire lesz elég. :D
Demó Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 Stock16v írta: Biztos hogy sokat számít egy hosszabb 18hoz vagy 20hoz képest.Én is vettem most az enyémbe egy elég rövidet majd meglátjuk mire lesz elég. :D Egy nehezebb Astrában lehet hoz valamit egy rövidebb váltó, nekem viszont még mindig a C355-el és a C342-vel voltak a legjobb időim. Amikor kipróbáltam a C394-es F16-ot, akkor érzésre nem lett jobb és ezt a mért idők alá is támasztották. Ráadásul utáltam, hogy 210-nél tiltotta az 5-et. :lol:
B_Csaba Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 voszi írta: :D mikor? :lol: :D Csak így 3 hónapra rá? :lol:
voszi Elküldve Május28, 2009 Szerző Elküldve Május28, 2009 B_Csaba írta: Csak így 3 hónapra rá? :lol: rendben, de csak ha a taxit is megmérjük!!! :D :lol:
B_Csaba Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 voszi írta: rendben, de csak ha a taxit is megmérjük!!! :lol: :D Szerintem egyébként jól megy, 1.4 80 lóerő, egész nyomatékos mocija van, na persze mikor minden péntek este átülök a piros villámba, akkor fülig ér a szám :D Taxit egyébként másképp kell mérni, mondjuk Keleti PU a Kerepesi felőli droszttól a Rózsakert bevásárló közpönt előtti droszt :lol:
Atommanó Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 voszi írta: rendben, de csak ha a taxit is megmérjük!!! :D :lol: De szigorúan taxométerrel... :lol:
B_Csaba Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 Atommanó írta: De szigorúan taxométerrel... :lol: :D
Stock16v Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 Demó írta: Egy nehezebb Astrában lehet hoz valamit egy rövidebb váltó, nekem viszont még mindig a C355-el és a C342-vel voltak a legjobb időim. Amikor kipróbáltam a C394-es F16-ot, akkor érzésre nem lett jobb és ezt a mért idők alá is támasztották. Ráadásul utáltam, hogy 210-nél tiltotta az 5-et. :lol: Érdekes mert nekem a Kadett club-os váltókalkulátorral nem fog menni (6500as fordulaton 195/50r15-tel c3,72-vel) "csak" 212km/h-át. Ehez képest a c394-el a 210 nem kevés.Bár nem tudom mekkora gumid volt. :D
gabesz76 Elküldve Május30, 2009 Elküldve Május30, 2009 Nesze nektek 400 m :lol: http://belsoseg.blog.hu/2009/05/30/egy_lajfsztalj_egy_erzes
gabesz76 Elküldve Május30, 2009 Elküldve Május30, 2009 gabesz76 írta: Nesze nektek 400 m :lol: http://belsoseg.blog.hu/2009/05/30/egy_lajfsztalj_egy_erzes Közben láttam, hogy már más is írt erről.
Tápiószecső Elküldve Június3, 2009 Elküldve Június3, 2009 voszi írta: a 125LE-t meg köszi, Tápi mondta, hogy 115LE-s, de tényleg, most, hogy így írjátok, hogy 125, rémlik. külön öröm, hogy akkor újabb igazolás, hogy jól mér a dínó (ha jól vannak beállítva a paraméterek). És külön kihangsúlyoztam, hogy C18XEL, amiért nem 125 hanem csak 115. :lol: Persze az autó előélete ismeretlen így bármit mókolhattak vele, lehet akár 125 is.
Lanti Elküldve Június3, 2009 Elküldve Június3, 2009 Tápiószecső írta: És külön kihangsúlyoztam, hogy C18XEL, amiért nem 125 hanem csak 115. :lol: Persze az autó előélete ismeretlen így bármit mókolhattak vele, lehet akár 125 is. Coupe C18XEL-je is GSi verő volt :D
Tápiószecső Elküldve Június3, 2009 Elküldve Június3, 2009 Lanti írta: Coupe C18XEL-je is GSi verő volt :lol: Én már csak a fehérre vagyok kíváncsi. Oszi mikor érsz rá? :D Mert érzésre nem gyorsul rosszabbat, mint a piros.
voszi Elküldve Június6, 2009 Szerző Elküldve Június6, 2009 mindenre sort kerítünk. :D demó papa, neked a 150LE-t így első blikkre én is reálisnak érezném, talán egy picivel több lehet a realitás. de fussunk neki mégeccő' lanti bácsi futamának a NEM ÓTÓMATA PÁSSZÁTTTYÁVAL. :lol: ezt jól befigyeltem. szóval itt vannak a diagramok:
voszi Elküldve Június6, 2009 Szerző Elküldve Június6, 2009 így már sokkal jobb, a vekivel lenyomom a girhes pásszátot, mert nem 17.36, hanem csak 17.52 jött neki össze legjobbra. :D egyébként szép egyenletes a teljesítményleadás, a váltások pedig rövidek. a gsi azért jobban tolt.................. :lol:
Lanti Elküldve Június7, 2009 Elküldve Június7, 2009 voszi írta: így már sokkal jobb, a vekivel lenyomom a girhes pásszátot, mert nem 17.36, hanem csak 17.52 jött neki össze legjobbra. :lol: egyébként szép egyenletes a teljesítményleadás, a váltások pedig rövidek. a gsi azért jobban tolt.................. :lol: köszivoszi :D
Bucsku Feri Elküldve Július26, 2009 Elküldve Július26, 2009 voszi írta: :) mikor? :( :P Na mikor? :hiya: Év végére összehozzuk az ilyen gyakori látogatással. :lol: Közben méregetem én is Race Chronoval, telón :D
Hagalex Elküldve November30, 2009 Elküldve November30, 2009 Sziasztok! :lol: Segítségre lenne szükségem! Azt kellene kideríteni, hogy azonos típusok különböző modelljeinél, mekkora nyomaték jelenik meg a kerekeken. Konkrétan. pl. 1,7CDTI Astra vs. 1.6 Twinport (101ló - 103 ló)(240Nm-150Nm) vagy 2.0CDTI Vectra 2.0 szívó benzinessel összehasonlítva. Más modellpár is szóba jöhet, a lényeg, hogy azonos űrtartalmú turbós dízelt a szívó benzines párjához hasonlítsunk. A kérdés: A dízel mennyit veszít a főtengelyen mérhető nyomatékból, mire a kerékhez ér? Nem saccolni kellene, hanem számolgatni egy kicsit. Hátha másnak nagyobb jártassága van benne mint nekem! :huh: :lol: Végső megoldásként, ha más nincs az is jó, ha a váltó -és végáttételeket valaki meg tudja adni..... Üdv!
Gelko Elküldve November30, 2009 Elküldve November30, 2009 Szevasz Haga ! rég láttalak erre :lol: :huh: :lol:
Hagalex Elküldve November30, 2009 Elküldve November30, 2009 Gelko írta: Szevasz Haga ! rég láttalak erre :D :huh: ;) Me' nem vótam... azé' :lol: Pontosabban vótam, csak ritkán olvasgatni, és akkor se montam meg, hogy itt vagyok! :lol:
voszi Elküldve November30, 2009 Szerző Elküldve November30, 2009 Hagalex írta: Sziasztok! :D Segítségre lenne szükségem! Azt kellene kideríteni, hogy azonos típusok különböző modelljeinél, mekkora nyomaték jelenik meg a kerekeken. Konkrétan. pl. 1,7CDTI Astra vs. 1.6 Twinport (101ló - 103 ló)(240Nm-150Nm) vagy 2.0CDTI Vectra 2.0 szívó benzinessel összehasonlítva. Más modellpár is szóba jöhet, a lényeg, hogy azonos űrtartalmú turbós dízelt a szívó benzines párjához hasonlítsunk. A kérdés: A dízel mennyit veszít a főtengelyen mérhető nyomatékból, mire a kerékhez ér? Nem saccolni kellene, hanem számolgatni egy kicsit. Hátha másnak nagyobb jártassága van benne mint nekem! :huh: :lol: Végső megoldásként, ha más nincs az is jó, ha a váltó -és végáttételeket valaki meg tudja adni..... Üdv! a dízel és a benya moci vesztesége gyakorlatilag azonos, mert a veszteség a tök azonos hajtásláncon megy el. olyan 15-20%-ot lehet számolni veszteségbek egy ilyen fwd taliga esetén. ez igaz benyára és dinyóra is. mi lenne az igazi kérdés? :lol: ;)
warwolf Elküldve November30, 2009 Elküldve November30, 2009 voszi írta: mekegrád merre van? :huh: Hetényben! :lol: :lol: :D
Atommanó Elküldve November30, 2009 Elküldve November30, 2009 Én olyan 17%-ra tenném, lévén nincs sperr, semmi...
Recommended Posts