Lanti Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Köszönöm Oszibááááááá... Sorry, hogy nem tudtam kimenni, de még most sem tudom, hogy merre van előre...és melóznom is kell... :lol: figyu má... 6.0 a század? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 figyu má... 6.0 a század? :lol: Amit most mértünk, az Ricsiéééé...a füstölős pd Ibibza...(a szakálmetálos...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 figyu má... 6.0 a század? :lol: Nem tom mennyi a 100-am, de 2.30-ás 60 lábbal húztam 9.5-ket többször is...a döntőben meg hátragurulásból egy 9.3-at... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Amit most mértünk, az Ricsiéééé...a füstölős pd Ibibza...(a szakálmetálos...) ja...megtévesztőő... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 ja...megtévesztőő... :lol: Azért kellett megméricskélni, mert fent bitangul elfogy...és és ahogy veszi vissza a gázpedált akkor indul meg...valszeg az új pd elemekkel már túl sok naftát kap...azt befullad... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Azért kellett megméricskélni, mert fent bitangul elfogy...és és ahogy veszi vissza a gázpedált akkor indul meg...valszeg az új pd elemekkel már túl sok naftát kap...azt befullad... hátakkor jógagyi :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 hátakkor jógagyi :lol: Jószar ja...13.1-eket szór...fostaliga... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 9.97-es 200 után legalább 200LE kellene, hogy 14.7 legyen a végére...számolja csak ki Professzor úr... Vagy ledobott a kocsi súlyából vagy 200kg-t... A faxt... ott nyomta meg a Nitro gombját.. uhh.. vagy ez még titok volt Csabi? :lol: quote name='Atommanó' date='2008-10-07 - 00:28' post='426005' Ott szúrja a nitrót... quote A franc.. így jár aki egy heti lemaradással küzd :lol: Laci4 köztudottan nem tud rendesen elindulni...se tökölön se a lámpánál mert mindig bealszik....ezt akármelyik videon megnézhetted...... Ez szoszo.. mostanában így van.. gumim már már slick, meg ez a 3ik refi villantás valahogy nem megy nekem :lol: Lámpára indúlni jobban szeretek :lol: Viszont tény, hogy be-bealszok.. kiestem már a gyakorlatból... a lengőim meg nekem is csak dísznek vannak.. Meg szerintem, amit sokan kétségbe vonnak, már nem megy úgy a paripa mint régen.. csak csak kapott tőlem 60e nem autóutas tájnézős km-ert.. (rövid távokat, elég sok gyilkolással...) Egyébként kb egyet megyek sztem Csabival.. ahogy elindúl és letapadunk, kb az a táv marad közöttünk.. persze kérdés, ki mikor hogy tudja dobni a köv. fokozatokat.. ott is összejöhet egy -egy negyed autó... Nem kellt fel hanem volt 8 másodperce elindulni :lol: rá tudot készülni a rajtra...és nem lámpára kellett mennie :D Errő van szóó.. és tényleg hagyjatok.. neeeem gyorsúúlgatok.. ez nem Sportkocsi.. csak egy családi, kőműves, bútorszálító autó :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Ezekről az időkről sajnos kiderült, hogy a hely leejtése miatt nem is reálisak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Ezekről az időkről sajnos kiderült, hogy a hely leejtése miatt nem is reálisak... hát nem tudom.. ma megint jártam arra és nemtünt lejtősnek... de persze ez szubjektív... Voszi azért az anno 15,07 es grafikonjaimat be tudnád rakni? köcce Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 hát nem tudom.. ma megint jártam arra és nemtünt lejtősnek... de persze ez szubjektív... Voszi azért az anno 15,07 es grafikonjaimat be tudnád rakni? köcce Voszi valami militari térképen nézte meg mittoménmilyen felbontásban...azt mondja, hogy az első 50-m-en van 1 méter leejtő, aztán vissza, és utána a pálya "vége" és leejt végig...Vagy ott mindenki nitrozott, mert a G adatokból az látszik... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPeter Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Voszi valami militari térképen nézte meg mittoménmilyen felbontásban...azt mondja, hogy az első 50-m-en van 1 méter leejtő, aztán vissza, és utána a pálya "vége" és leejt végig...Vagy ott mindenki nitrozott, mert a G adatokból az látszik... :lol: ha tud függőleges G-t is mérni az a bigyó, akkor azonnal kiderül hogy van e emelkedő/lejtő! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 ha tud függőleges G-t is mérni az a bigyó, akkor azonnal kiderül hogy van e emelkedő/lejtő! Kellene bele egy giroszkóp is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPeter Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 Kellene bele egy giroszkóp is. elég a függőleges g mérés, az ugyanúgy kimutatja a huplikat mint a gyomrod... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 Voszi valami militari térképen nézte meg mittoménmilyen felbontásban...azt mondja, hogy az első 50-m-en van 1 méter leejtő, aztán vissza, és utána a pálya "vége" és leejt végig...Vagy ott mindenki nitrozott, mert a G adatokból az látszik... ;) hát jól van... azért az 1mért soknak érzem.. de ha ti mondjátok :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 Voszi valami militari térképen nézte meg mittoménmilyen felbontásban... ez a csávó :D ;) :P :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 nemideeeeeeeeeeee Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október24, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október24, 2008 laller: itt van a júniusi (fekete) és mai futamod gyorsulása összevetve: ami látható: - egyesben a slick rendesen fog, szép a rajt! elsőkerekesnek 0,661G az igen disznó érték! - korábban váltasz, mint nyáron -> a kerék miatt? vagy a program miatt (előbb tilt)? vagy csak csirke voltál, nem húztad el tiltásig? -> holnap húzzad tiltásig, mert az is időnyereség! - hármasban nincs javulás a gyorsulásban, négyesben meg egyenesen kisebb lett a gyorsulás egy ponton túl, mint múltkor. pedig a csúcsteljesítmény az tényleg nőtt egy pár LE-t keréken (olyan 10-et). talán a kerék okozza ezt is. a slick egy bizonyos fordulaton felül már fogja a gépet. 0-100km/h: 5,97s -> emmá' döfi! ha holnap nem vagy csirke, és legalább egy 5" rolloutot összehozol, meg lesz a 13-as idő! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október24, 2008 Megoszt Elküldve Október24, 2008 Na én pont ezt nem szeretem ebben a dínós dologban, hogy ha pl mint itt kisebb kereket felraksz, már 10 LE-vel erősebbnek tűnik az autó...(mert hát jobban megy a kiskeréktől ez tény, és a g-mérő nem lát csak ezt érzi... :D ) Ha összeszedi magát Laliiii fiunk...futhat egy jó kis 13-as időt... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október24, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október24, 2008 Na én pont ezt nem szeretem ebben a dínós dologban, hogy ha pl mint itt kisebb kereket felraksz, már 10 LE-vel erősebbnek tűnik az autó...(mert hát jobban megy a kiskeréktől ez tény, és a g-mérő nem lát csak ezt érzi... :D ) Ha összeszedi magát Laliiii fiunk...futhat egy jó kis 13-as időt... ;) anti bá', az a 10LE keréken az attól van, hogy új - jobb - program van a kocsin. volt padon múlt héten, és ott még ennél is több pluszt (130KW keréken) mértek lalinak... szóval a dínó most még konzervatív is volt (illetve kiderült, hogy a súly lett több, mert a kocsiban bent vannak a hátsó ülések, meg miazmás, azt meg ugye nem vettük figyelembe). de egyébként a kisebb kerék miatt tényleg egy kicsit nagyobb lesz a kerékteljesítmény, mert a veszteség csökken. de a főtengely teljesítmény ugyanannyi marad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október24, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október24, 2008 ja és a szlikk nem egy bizonyos fordulaton fölül, hanem egy bizonyos sebességen fölül fogja a gépet, erre gondoltam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November1, 2008 Szerző Megoszt Elküldve November1, 2008 Manta mérés ========= Azt nem tudom milyen moci volt a Mantában, de asszem C20NE. Mindenesetre egész jól ment, ügyesen kihasználta, hogy a farán reszeli a kerekeket, és a kicsi motorerő ellenére príma idők jöttek ki. itt látszik a teljesítmény: itt a 0-100-as idő: az 1/8-ad idő: az 1/4-ed idő: Maximális kerékteljesítmények: 2. fokozat: 87,5WHP 3. fokozat: 87,2WHP Gyorsulási értékek: Maximális gyorsulás: 0,582G@34,3km/h Gyorsulás 80km/h-nál: 0,254G Gyorsulás 100km/h-nál: 0,202G Gyorsulás 120km/h-nál: 0,151G Gyorsulási idők: 0-100km/h: 8,62mp 80-120km/h: 6,09mp Nyers dínó idők: 60": 2,73@47,4 1/8: 10,56@112,6 1/4: 16,28@137,8 Rollout idők: 5" rollout: 0,25mp 60"@5": 2,48@47,4 1/8@5": 10,31@112,6 1/4@5": 16,03@137,8 10" rollout: 0,35mp 60"@10": 2,38@47,4 1/8@10": 10,21@112,6 1/4@10": 15,93@137,8 Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November1, 2008 Szerző Megoszt Elküldve November1, 2008 ami érdekes: a kettest túlhúzta szerintem, a teljesítmény ott már messze a hármas kezdőteljesítménye alatt van. talán egy picit érdemes előbb elváltani a harmadikat. egyesben befullad. kár érte, mert 0,6G gyorsulás is kijöhetett volna maximális értéknek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November1, 2008 Szerző Megoszt Elküldve November1, 2008 itt egy picit off, de Ricsinek (Seat 1,9tdi) mérését is kiteszem: Seat mérés ======== A kis dízeles gépezet jól robog, maga mögött olyan füstöt okád amikor bepörög, hogy az arra járó autók megálltak, és elkanyarodtak... :D úgy tudom, lehet füst nélkül is nagyon erős dízelt csinálni, szóval nem tudom mi a pontos oka, hogy füstöl, talán a progi nem tökéletes. mindenesetre az idők nagyon is meggyőzőek: itt látszik a teljesítmény: itt a 0-100-as idő: az 1/8-ad idő: az 1/4-ed idő: Maximális kerékteljesítmények: 2. fokozat: 221,2WHP 3. fokozat: 217,8WHP 4. fokozat: 190,5WHP Gyorsulási értékek: Maximális gyorsulás: 0,561G@78,2km/h Gyorsulás 80km/h-nál: 0,555G Gyorsulás 100km/h-nál: 0,369G Gyorsulás 120km/h-nál: 0,344G Gyorsulási idők: 0-100km/h: 5,91mp 80-120km/h: 3,14mp Nyers dínó idők: 60": 2,72@49,6 1/4: 14,15@170,7 1/8: 9,47@138,5 Rollout idők: 5" rollout: 0,24mp 60"@5": 2,48@49,6 1/8@5": 9,23@138,5 1/4@5": 13,91@170,7 10" rollout: 0,33mp 60"@10": 2,39@49,6 1/8@10": 9,14@138,5 1/4@10": 13,82@170,7 Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November1, 2008 Szerző Megoszt Elküldve November1, 2008 négyesben nagyon csirke lett... ez vmi progi hiba lesz talán. megtapadás kettes közepén, 79km/h-nál, az nem semmi. összességében jó a futam, 13 teteje idő, csak hát ha jól tudom, 13 alját is össze lehetne hozni a géppel, ha nem lennének valamilyen problémák. mindenesetre gratulációne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts