Lanti Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 háhá http://www.dragtimes.com/horsepower-et-tra...epower+Estimate
Tápiószecső Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 háhá http://www.dragtimes.com/horsepower-et-tra...epower+Estimate http://www.dragtimes.com/horsepower-et-tra...epower+Estimate tizedesponttal
Lanti Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 http://www.dragtimes.com/horsepower-et-tra...epower+Estimate tizedesponttal tudom de akkor is vicces... :lol:
B_Csaba Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 tudom de akkor is vicces... :lol: 164lóerős a géped a széép :lol:
B_Csaba Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 164lóerős a géped a széép :lol: KKházán garantáltan 14.xx időket fogsz menni!
coupe Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Hát az is érdekes egy egy mérés lehetett...(akkor az is 14.xx?) katalizátoros és sfi dobozos autótól, mondjuk én 15.4-re emlékszem de biztosan tévedek Én nem számítok még annyira sem egyébként, ha megvan a 150le annak örülök hiszen 190.000Km van benne és talán az hoz valamit hogy nincs kataliozátor, de azt is a fene sem tudja! 15.33 volt a legjobb ideje..... 1230kilóval,full gyári állapotban 122.7LE keréken.....gyári hosszú váltóval,szar gumival ment ennyit. :lol:
coupe Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 KKházán garantáltan 14.xx időket fogsz menni! Szerintem egyikötök se fog 15 alatti időt menni,de ne nekem legyen igazam :lol: :lol: :lol:
B_Csaba Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 15.33 volt a legjobb ideje..... 1230kilóval,full gyári állapotban 122.7LE keréken.....gyári hosszú váltóval,szar gumival ment ennyit. :lol: Elhiszem, viszont egyszer sem volt még kint kkházán vagy töölön, azért az érdekelne nem kicsit!
Lanti Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Szerintem egyikötök se fog 15 alatti időt menni,de ne nekem legyen igazam :lol: :D :lol: én a 15,2 vel elégedett lennék... tuti nem fogunk menni 15 alatt.. de nem is számít igazán :lol:
coupe Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Elhiszem, viszont egyszer sem volt még kint kkházán vagy töölön, azért az érdekelne nem kicsit! Ez is voszi dynojával lett mérve......
B_Csaba Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Szerintem egyikötök se fog 15 alatti időt menni,de ne nekem legyen igazam :lol: :D :D Szerintem Lanti kocsija erősebb nem kicsit, jobb és punk tum,, el is adom az enyémet lehet még az éven! :lol: Voszi szerint is 160 körüli a lanti autója, nekem meg jóha 146 szerintem, de kiderül majd, szerintem überelni fogja az én 15.26-os időmet legalább 3-4 tizeddel, igaz akkor sfi dobozzal mentem és tényeg teljesen lekopott gumikkal, és persze no gátló, de mondjuk az most is így van! :lol:
coupe Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Szerintem Lanti kocsija erősebb nem kicsit, jobb és punk tum,, el is adom az enyémet lehet még az éven! :lol: Voszi szerint is 160 körüli a lanti autója, nekem meg jóha 146 szerintem, de kiderül majd, szerintem überelni fogja az én 15.26-os időmet legalább 3-4 tizeddel, igaz akkor sfi dobozzal mentem és tényeg teljesen lekopott gumikkal, és persze no gátló, de mondjuk az most is így van! :lol: Én meg tapasztalatból mondom hogy nem lesz jobb idő..eddig 2 gsi-t láttam 15 körüli időt menni,mindegyik könnyebb volt,és sokkal rövidebb volt a váltójuk...csoki 5.be is felváltott mikor begurult és így ment utcai gumival 15.002 Mitől lenne erősebb 150LE nél?A kupak jó ha vissza hozza a gyári közeli pacikat,a kipufogó meg ki tudja mennyit jelent...Szerintem nem sokat......
B_Csaba Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Ez is voszi dynojával lett mérve...... Elhiszem én nem fitogtatom ezt egyáltalán, de akárhánysor gyorsultam vele mindig kikapott a kék gsi-met sem bírta elverni, igaz nagyon szépen egyeket mentünk, de itt van két videó is én és laci4 ideó 1 én is laci4 videó2 Persze tudom vezetéstől is függ meg hasonló, és nem is akarom firtatni hogy laci4-é jobb vagy az enyém, hanem inkább azt hogy valóban csalhat a dyno ha nincs teljesen jól belőve, én a full gyári kék gsi-mmel mentem 0 rollouttal 15.8-at, kicsit hihetetlen számomra hogy laci4 a gyárival meg 15.3 0 rollouttal, az barátok közt is 14 teteje
Stefan Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Én meg tapasztalatból mondom hogy nem lesz jobb idő..eddig 2 gsi-t láttam 15 körüli időt menni,mindegyik könnyebb volt,és sokkal rövidebb volt a váltójuk...csoki 5.be is felváltott mikor begurult és így ment utcai gumival 15.002 Mitől lenne erősebb 150LE nél?A kupak jó ha vissza hozza a gyári közeli pacikat,a kipufogó meg ki tudja mennyit jelent...Szerintem nem sokat...... Ez azért van, mert rossz kupakot használtok. Ilyet kell: :lol:
B_Csaba Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Én meg tapasztalatból mondom hogy nem lesz jobb idő..eddig 2 gsi-t láttam 15 körüli időt menni,mindegyik könnyebb volt,és sokkal rövidebb volt a váltójuk...csoki 5.be is felváltott mikor begurult és így ment utcai gumival 15.002 Mitől lenne erősebb 150LE nél?A kupak jó ha vissza hozza a gyári közeli pacikat,a kipufogó meg ki tudja mennyit jelent...Szerintem nem sokat...... Hát Voszi azt monda kipufogó csere után szinte minden futamán h0zta a 2 tized javulást akkor csak hozott neki a kipuf!
coupe Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Elhiszem én nem fitogtatom ezt egyáltalán, de akárhánysor gyorsultam vele mindig kikapott a kék gsi-met sem bírta elverni, igaz nagyon szépen egyeket mentünk, de itt van két videó is én és laci4 ideó 1 én is laci4 videó2 Persze tudom vezetéstől is függ meg hasonló, és nem is akarom firtatni hogy laci4-é jobb vagy az enyém, hanem inkább azt hogy valóban csalhat a dyno ha nincs teljesen jól belőve, én a full gyári kék gsi-mmel mentem 0 rollouttal 15.8-at, kicsit hihetetlen számomra hogy laci4 a gyárival meg 15.3 0 rollouttal, az barátok közt is 14 teteje Laci4 köztudottan nem tud rendesen elindulni...se tökölön se a lámpánál mert mindig bealszik....ezt akármelyik videon megnézhetted...... :lol:
B_Csaba Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Itt van Lanti 7. hó végei mérése: Nettó idő 10" rollout ============== 10" rollout = 0,370s 1/8 -> 9,800@119,0km/h 1/4 -> 15,189@147,8km/h ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- aztán itt meg a kipuf csere utáni: Nettó idő 10" rollout ============== 10" rollout = 0,370s (--> ez nem változott) 1/8 -> 9,61@121,4km/h 1/4 -> 14,90@149,7km/h ---------------------------------------------------------------------------------------------- majdnem 3 tizedet javult???( 2.8-at) ez hogy van, ha nem a kipuf? Mérési bibi?
coupe Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Hát Voszi azt monda kipufogó csere után szinte minden futamán h0zta a 2 tized javulást akkor csak hozott neki a kipuf! Mert elötte nem volt kipufogó a kocsiján...csak egy kat meg csövek...A dob se volt semmi csak egy üres valami :lol: :lol: :lol: Nem hiszem hogy bármi különbség lenne bármelyikőnk kocsija között...mindegyik egyformán menne,ha ugyanaz a gumi lenne rajta,ugyanaz az ember vezetné,egyforma súlyuk lenne,egyforma váltó,stb.....Ha raksz fel egy kisebb lendkereket meg egy rövidebb váltót,akkor lényegesen jobb időket fogsz menni,de ettől még a motorod nem erősebb mint volt,csak másképp forog........
B_Csaba Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Laci4 köztudottan nem tud rendesen elindulni...se tökölön se a lámpánál mert mindig bealszik....ezt akármelyik videon megnézhetted...... :lol: Akkor a 15.3-nál mi volt, felkelt?? Jó mindegy hadjuk, legalábbis laci4-et
coupe Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Itt van Lanti 7. hó végei mérése: Nettó idő 10" rollout ============== 10" rollout = 0,370s 1/8 -> 9,800@119,0km/h 1/4 -> 15,189@147,8km/h ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- aztán itt meg a kipuf csere utáni: Nettó idő 10" rollout ============== 10" rollout = 0,370s (--> ez nem változott) 1/8 -> 9,61@121,4km/h 1/4 -> 14,90@149,7km/h ---------------------------------------------------------------------------------------------- majdnem 3 tizedet javult???( 2.8-at) ez hogy van, ha nem a kipuf? Mérési bibi? Hagyjuk már ezeket a rolloutos időket...ez csak spekuláció...Maradjunk a normális időknél,az a fix....Hozott neki,de azért mert az előző szar volt.....
coupe Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Akkor a 15.3-nál mi volt, felkelt?? Jó mindegy hadjuk, legalábbis laci4-et Nem kellt fel hanem volt 8 másodperce elindulni :lol: rá tudot készülni a rajtra...és nem lámpára kellett mennie :lol:
B_Csaba Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Hagyjuk már ezeket a rolloutos időket...ez csak spekuláció...Maradjunk a normális időknél,az a fix....Hozott neki,de azért mert az előző szar volt..... Hát most teljesen mindegy, nézzed a 0 rolloutos időket ugyan az a különbség mivel a rollout nem változott. Ja és előtte szar volt, szar a 15.2-es dő??
coupe Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Hát most teljesen mindegy, nézzed a 0 rolloutos időket ugyan az a különbség mivel a rollout nem változott. De leírtam mitől lett jobb :lol:
B_Csaba Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 De leírtam mitől lett jobb :lol: Na hát akkor csak hozott az új kipufogó, előtte akkor a számítások szerint hasonlóan ment mint az enyém, akkor miért ne menne 14.xx időket kkházán? Szerintem fog menni, jók a gumijai, jól vezet, és én szurkolok neki hogy meglegyen :lol: még sört is bontok majd :lol:
B_Csaba Elküldve Október9, 2008 Elküldve Október9, 2008 Én már csak jövőre megyek ilye gyorsulási versenyre, jövő héten lejár a műszakim, kellenek gátlók, és egy normális kupak, mert megragasztottam ugyan de most hogy voltam a feleségemért megnéztem és a hőtől szétrepedt újra, valószínű így mértünk voszival is tegnap, nem mintha osztana vagy szorozna, de ezeket rendbe kell rakjam, és ez nem kevés suska, szóval gyorsulás kilőve egyelőre!
Recommended Posts