B_Csaba Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Akkor ott szerintem hibáztak...de ezt ha jól emléxek már akkor kitárgyaltuk...még beszéltem is a sráccal akkor telón... :lol: ő is belátta... Abban nem hibáztak hogy hogyan kel mérni, csak abban hogy a 143 le az már tengelyre generált érés volt mi meg azt hittük hogy az keréken mért Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Anti szedd le a 14.6-os idődet :lol: Én azt is firtatom...mert nekem sem megy jobbat versenyen 14.8-nál... Csak mondjuk én ezt most azért ha minden összejön meg is futom...addig meg minek javítsam át... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Milyen váltód van? Ha megmondod én is megmondom, hogy jól jártak-e el.:lol: f20-as volt a kékben, a mostaniban meg f16 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október6, 2008 14,7 az tényleg elég parádés mondjuk... most visszanéztem, és széria állapotban az opc-vel futottam 14,82-t, az volt a legjobb. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Abban nem hibáztak hogy hogyan kel mérni, csak abban hogy a 143 le az már tengelyre generált érés volt mi meg azt hittük hogy az keréken mért 4-ben kell mérni...3-ban nem 1:1 a hajtás... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október6, 2008 de általában inkább olyan 15,0-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 f20-as volt a kékben, a mostaniban meg f16 :D Az F16 rövid fokozatai mondjuk lehetnek magyarázatok a jobb időre... :D :lol: De mérni akkor is 4.-ben... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Anti szedd le a 14.6-os idődet :lol: A GSi turbóra gondoltam...:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 14,7 az tényleg elég parádés mondjuk... Erről hánytam itt eddig a rizsát "Öcsisajt..." :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 f20-as volt a kékben, a mostaniban meg f16 :lol: Csoport tengely, végáttétel? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 14,7 az tényleg elég parádés mondjuk... most visszanéztem, és széria állapotban az opc-vel futottam 14,82-t, az volt a legjobb. :lol: És az is dyno-s... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október6, 2008 Az F16 rövid fokozatai mondjuk lehetnek magyarázatok a jobb időre... :D :lol: De mérni akkor is 4.-ben... :lol: :lol: jobban össze fogom vetni Lanti és Csabi diagramját, mert mint írtam, az 1/8-uk századra azonos, és egyszerűen nem értem, hogy tudott 1,5 kocsival ellépni az második 1/8-on Csabi. de persze nem kizárt egyáltalán (pl. váltás). Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október6, 2008 És az is dyno-s... :lol: pontosabb is, mint a pályás mérések. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 És az is dyno-s... :lol: De régen még működött...hozta azokat az időket amiket pályán mentünk...most meg amit furcsálok, hogy sorozatban 2-3 tizeddel jobbakat mér... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 pontosabb is, mint a pályás mérések. :lol: A G szenzorban hiszek, a vízszintezésben és útban nem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Na én lépek melózni, múlt hónap 8.-ára kellett volna átadnom egy weboldalt :lol: Én sokat dolgoztam ezen az elektronikán hogy ilyen legyen, most az hiszi aki akarja, én tudom hogy ennyit megy, és nagyon hitelesen mér a Voszi műszere. Majd jön a kipuf mert a többi már jó. Na jóéjt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 De régen még működött...hozta azokat az időket amiket pályán mentünk...most meg amit furcsálok, hogy sorozatban 2-3 tizeddel jobbakat mér... Talán régen máshol mértetek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 jobban össze fogom vetni Lanti és Csabi diagramját, mert mint írtam, az 1/8-uk századra azonos, és egyszerűen nem értem, hogy tudott 1,5 kocsival ellépni az második 1/8-on Csabi. de persze nem kizárt egyáltalán (pl. váltás). Elvileg meg kell nézni, hogy 3-tól kinek milyen az áttétele, és ez pl lehet oka a különbségnek...Csabié ha F16 akkor rövidebb jóval mint Lantié... tápinak az oldalán ott vannak a végáttételek, de most nincs kedvem kibuzizni, hogy melyik hogy mennyi lehet... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 A G szenzorban hiszek, a vízszintezésben és útban nem. :lol: ha jól értettem most is ott mértek ahol régen is...a Sziget előtt... Lantiék mérése volt máshol...meg az én utolsóm... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október6, 2008 megjegyzem régen csak 0" rolloutokat néztünk, sose néztük meg a 10" rolloutot 0km/h-ról indulva. ezt elég nehéz megvalósítani. kb. 0,35mp-nek felel meg. nézd meg ave-nál, ezt bármely fwd mérésénél magad is láthatod, hogy helyes érték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Na jóéjt :lol: Jóóócakát.. :lol: Amúgy nem azt fírtatja senki, hogy jól megy...mert jól megy...hanem a 14.7 kicsit erős...csodák meg nincsenek... :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október6, 2008 A G szenzorban hiszek, a vízszintezésben és útban nem. :lol: akkor ezt most fordítsd le magyarra :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 megjegyzem régen csak 0" rolloutokat néztünk, sose néztük meg a 10" rolloutot 0km/h-ról indulva. ezt elég nehéz megvalósítani. kb. 0,35mp-nek felel meg. nézd meg ave-nál, ezt bármely fwd mérésénél magad is láthatod, hogy helyes érték. A Stagebe ha beállsz akkor mekkora a valósan elérhető átlag rollout??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Jóóócakát.. :lol: Amúgy nem azt fírtatja senki, hogy jól megy...mert jól megy...hanem a 14.7 kicsit erős...csodák meg nincsenek... :lol: :lol: 14.76 azt már majdnem fölfelé kell kerekíteni é az 14.8 Na jóéjt tényleg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Na én lépek melózni, múlt hónap 8.-ára kellett volna átadnom egy weboldalt :lol: Én sokat dolgoztam ezen az elektronikán hogy ilyen legyen, most az hiszi aki akarja, én tudom hogy ennyit megy, és nagyon hitelesen mér a Voszi műszere. Majd jön a kipuf mert a többi már jó. Na jóéjt :D 60as rendszer? Amit a Lender a 3-400 lovas Subarukra tesz? Kiváncsi leszek, hoz-e javulást... én tudom hogy ennyit megy, és nagyon hitelesen mér a Voszi műszere. Értem. :lol: Nem hogy hiteles, hanem ez maga az etalon. :lol: (Nem tudom, hogy tényleg az-e, de a jelenleg rendelkezésre álló információk nem feltétlenül ezt támasztják alá... Véleményem szerint jelenleg kicsit meredek ezt így implicit módon kijelenteni:)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts