Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gyorsulás méricske (Dyno)


voszi

Recommended Posts

ja, csabi, még amit akartál: 80-120km/h -> 4,47mp

ez is elég jó (és ez mind a hármon gyakorlatilag ugyanennyi)

Ennek örülök, mert itt nincs tapadási gond már, csak a váltás de azok jók voltak, ez is mutatja semmi baja nincs a műszerednek, Ave műszerétől ezerszer jobb

Link to comment
Megosztás:

KKházára? Nem sajnos a lányomnak van fellépése, pontverseny-es, ezért is kértem meg Voszi bácsit hogy mérjünk, mert már nem bírtam ki hogy új gumikkal és ezzel a motorral megmérjem, éreztem hogy most ezzel így nagyon jól megy, ott volt Tibi a Subarus 14.1-et ment, 1.5 autót engedett el rajtból az összkerék miatt, nem is bírta behozni a domb tetőig!

Jaja...láttam azt a videjót...ebből is látszik, hogy ha nem rajtból meg a Bubu, akkor nem igazán nagy wasistdas... :lol:

Link to comment
Megosztás:

írtam már többször is. szarokat. ehhez az erőhöz legalábbis. 14,0 0" rollouttal, néha 13,9. ennyi. csirke. futóműre gyúrok, reménykedem, hogy megfogható a kocsi, mert egyesben kezelhetetlen még mindig.

Az mindig is az lesz...vagy ha már ott nem lesz kezelhetetlen, akkor fent bazira megfogja a nagy kerék... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az mindig is az lesz...vagy ha már ott nem lesz kezelhetetlen, akkor fent bazira megfogja a nagy kerék... :lol:

a megfejtés egyszerű, megy rá 275-ös gumi, ha fent van a 400LE. :lol: és ebben az a vicc, hogy nem vicc. úgy menni fog a 12-es idő gond nélkül.

Link to comment
Megosztás:

a jugo a tájmszlippről alig több LE-vel 12-es időt szúr, nem is akármilyet (12,6). ez az ami engem idegesít, nem az, hogy nem tudok 2 tizeddel jobbat menni :lol: :lol:

ne felejtsd el, hogy az RWD...bazi sokat számít a rajtja...nézd meg a 8ados idejét...8.3-at húz...mi ilyet ilyen súllyal soha nem fogunk...4.28 kell a másik 200 m-re...(nekem pl a jóval gyengébb verdával 5.22sec a második 200m)

Link to comment
Megosztás:

nézd meg a teljesítménygörbét, olyan 120km/h felett felpúposodik 130LE fölé erősen. az gyanús.

csabi, biztos 150LE a gép?

Én írtam(tuk) a chippet, 5500 fölé :lol: csak már kicsi neki a gyári 50-es rendszer, tudom mindenki azt mondja hogy semmit nem ér a chip, és ezért nem is emlegettem hogy az enyém amit cimborámmal írtunk együtt az igenis jól sikerült SZERINTEM :lol: ennyi, kéne még egy jó 60-as rendszer leömlővel, de azt majd jövőre :lol: Mennyi a szorzója a veszteségnek kb? Szerinted Voszi mennyi le jön ki kb?

Link to comment
Megosztás:

a 2,74-em 80-120-ra alig rosszabb, mint az övé, és ez rendben is van, menet közben nem tudna megverni. na de azért csak lehetne jobbat indulni. ki fogom ezt is törpölni nyugi.

ha meg lesz a recept, az összes fwd fostaliga jöhet érte... :lol:

Link to comment
Megosztás:

a 2,74-em 80-120-ra alig rosszabb, mint az övé, és ez rendben is van, menet közben nem tudna megverni. na de azért csak lehetne jobbat indulni. ki fogom ezt is törpölni nyugi.

ha meg lesz a recept, az összes fwd fostaliga jöhet a receptért... :lol:

Vagy 4X4-et alá, vagy szúrd hátra azt a hajtást... :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én írtam(tuk) a chippet, 5500 fölé :lol: csak már kicsi neki a gyári 50-es rendszer, tudom mindenki azt mondja hogy semmit nem ér a chip, és ezért nem is emlegettem hogy az enyém amit cimborámmal írtunk együtt az igenis jól sikerült SZERINTEM :lol: ennyi, kéne még egy jó 60-as rendszer leömlővel, de azt majd jövőre :lol: Mennyi a szorzója a veszteségnek kb? Szerinted Voszi mennyi le jön ki kb?

hát 133,5LE keréken, az tesókák közt is 160LE főtengelyen... mindjárt jobban érteném is az eredményed... de kettesben miért 150LE a gép? oda nem fésültél semmit? sürgősen korrigáld! :D

Link to comment
Megosztás:

Én írtam(tuk) a chippet, 5500 fölé :lol: csak már kicsi neki a gyári 50-es rendszer, tudom mindenki azt mondja hogy semmit nem ér a chip, és ezért nem is emlegettem hogy az enyém amit cimborámmal írtunk együtt az igenis jól sikerült SZERINTEM :lol: ennyi, kéne még egy jó 60-as rendszer leömlővel, de azt majd jövőre :lol: Mennyi a szorzója a veszteségnek kb? Szerinted Voszi mennyi le jön ki kb?

itt látszik hogy forog 5500-tól :D

Link to comment
Megosztás:

hát 133,5LE keréken, az tesókák közt is 160LE főtengelyen... mindjárt jobban érteném is az eredményed... de kettesben miért 150LE a gép? oda nem fésültél semmit? sürgősen korrigáld! :lol:

Hát harmadikban mérik a lóerőt mert az az 1-1 hajtás vagy tévedek?

Link to comment
Megosztás:

Nettó idő 10" rollout

==============

10" rollout = 0,36s

1/8 -> 9,61@123,6km/h

1/4 -> 14,76@154,6km/h

Én egyszerűen nem hiszem el a 14.7-et egy széria Astra GSi-től.

Bocsánat, de ez van. :lol:

Szerintem itt mérési hiba lesz...

Elég nagy tisztelője vagyok a típusnak és a kivitelnek (mint szerintem ezt elég sokan tudjátok:D), de ha az Anti és a Demó gépéből indulok ki, akkor ezek az értékek hibásak.

Nem hiszek a dynonak. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én egyszerűen nem hiszem el a 14.7-et egy széria Astra GSi-től.

Bocsánat, de ez van. :lol:

Szerintem itt mérési hiba lesz...

Elég nagy tisztelője vagyok a típusnak és a kivitelnek (mint szerintem ezt elég sokan tudjátok:D), de ha az Anti és a Demó gépéből indulok ki, akkor ezek az értékek hibásak.

Nem hiszek a dynonak. :lol:

Anti szedd le a 14.6-os idődet :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én egyszerűen nem hiszem el a 14.7-et egy széria Astra GSi-től.

Bocsánat, de ez van. :lol:

Szerintem itt mérési hiba lesz...

Elég nagy tisztelője vagyok a típusnak és a kivitelnek (mint szerintem ezt elég sokan tudjátok:D), de ha az Anti és a Demó gépéből indulok ki, akkor ezek az értékek hibásak.

Nem hiszek a dynonak. :lol:

épp erről beszéltünk eddig. az 1/8 rendben van, az 1/4 gyanúsan jó. az okát még nem tudjuk, lehet hiba is, lehet, ilyen jót futott a gsi, főleg, ha program van rajta. 9,97-es 0" időben benne van a 14-es 1/4, az teljesen reális.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.