B_Csaba Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 ja, csabi, még amit akartál: 80-120km/h -> 4,47mp ez is elég jó (és ez mind a hármon gyakorlatilag ugyanennyi) Ennek örülök, mert itt nincs tapadási gond már, csak a váltás de azok jók voltak, ez is mutatja semmi baja nincs a műszerednek, Ave műszerétől ezerszer jobb Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 KKházára? Nem sajnos a lányomnak van fellépése, pontverseny-es, ezért is kértem meg Voszi bácsit hogy mérjünk, mert már nem bírtam ki hogy új gumikkal és ezzel a motorral megmérjem, éreztem hogy most ezzel így nagyon jól megy, ott volt Tibi a Subarus 14.1-et ment, 1.5 autót engedett el rajtból az összkerék miatt, nem is bírta behozni a domb tetőig! Jaja...láttam azt a videjót...ebből is látszik, hogy ha nem rajtból meg a Bubu, akkor nem igazán nagy wasistdas... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október6, 2008 a jugo a tájmszlippről alig több LE-vel 12-es időt szúr, nem is akármilyet (12,6). ez az ami engem idegesít, nem az, hogy nem tudok 2 tizeddel jobbat menni :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 írtam már többször is. szarokat. ehhez az erőhöz legalábbis. 14,0 0" rollouttal, néha 13,9. ennyi. csirke. futóműre gyúrok, reménykedem, hogy megfogható a kocsi, mert egyesben kezelhetetlen még mindig. Az mindig is az lesz...vagy ha már ott nem lesz kezelhetetlen, akkor fent bazira megfogja a nagy kerék... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október6, 2008 Na így még érdekesebb... Mert akkor ezek szerint már csak 120-tól 154-ig ment valami bazi jót... :lol: nézd meg a teljesítménygörbét, olyan 120km/h felett felpúposodik 130LE fölé erősen. az gyanús. csabi, biztos 150LE a gép? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október6, 2008 Az mindig is az lesz...vagy ha már ott nem lesz kezelhetetlen, akkor fent bazira megfogja a nagy kerék... :lol: a megfejtés egyszerű, megy rá 275-ös gumi, ha fent van a 400LE. :lol: és ebben az a vicc, hogy nem vicc. úgy menni fog a 12-es idő gond nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 a jugo a tájmszlippről alig több LE-vel 12-es időt szúr, nem is akármilyet (12,6). ez az ami engem idegesít, nem az, hogy nem tudok 2 tizeddel jobbat menni :lol: :lol: ne felejtsd el, hogy az RWD...bazi sokat számít a rajtja...nézd meg a 8ados idejét...8.3-at húz...mi ilyet ilyen súllyal soha nem fogunk...4.28 kell a másik 200 m-re...(nekem pl a jóval gyengébb verdával 5.22sec a második 200m) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 a megfejtés egyszerű, megy rá 275-ös gumi, ha fent van a 400LE. :lol: és ebben az a vicc, hogy nem vicc. úgy menni fog a 12-es idő gond nélkül. :lol: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 nézd meg a teljesítménygörbét, olyan 120km/h felett felpúposodik 130LE fölé erősen. az gyanús. csabi, biztos 150LE a gép? Én írtam(tuk) a chippet, 5500 fölé :lol: csak már kicsi neki a gyári 50-es rendszer, tudom mindenki azt mondja hogy semmit nem ér a chip, és ezért nem is emlegettem hogy az enyém amit cimborámmal írtunk együtt az igenis jól sikerült SZERINTEM :lol: ennyi, kéne még egy jó 60-as rendszer leömlővel, de azt majd jövőre :lol: Mennyi a szorzója a veszteségnek kb? Szerinted Voszi mennyi le jön ki kb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 nézd meg a teljesítménygörbét, olyan 120km/h felett felpúposodik 130LE fölé erősen. az gyanús. csabi, biztos 150LE a gép? Ott szúrja a nitrót... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október6, 2008 a 2,74-em 80-120-ra alig rosszabb, mint az övé, és ez rendben is van, menet közben nem tudna megverni. na de azért csak lehetne jobbat indulni. ki fogom ezt is törpölni nyugi. ha meg lesz a recept, az összes fwd fostaliga jöhet érte... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 a 2,74-em 80-120-ra alig rosszabb, mint az övé, és ez rendben is van, menet közben nem tudna megverni. na de azért csak lehetne jobbat indulni. ki fogom ezt is törpölni nyugi. ha meg lesz a recept, az összes fwd fostaliga jöhet a receptért... :lol: Vagy 4X4-et alá, vagy szúrd hátra azt a hajtást... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október6, 2008 Én írtam(tuk) a chippet, 5500 fölé :lol: csak már kicsi neki a gyári 50-es rendszer, tudom mindenki azt mondja hogy semmit nem ér a chip, és ezért nem is emlegettem hogy az enyém amit cimborámmal írtunk együtt az igenis jól sikerült SZERINTEM :lol: ennyi, kéne még egy jó 60-as rendszer leömlővel, de azt majd jövőre :lol: Mennyi a szorzója a veszteségnek kb? Szerinted Voszi mennyi le jön ki kb? hát 133,5LE keréken, az tesókák közt is 160LE főtengelyen... mindjárt jobban érteném is az eredményed... de kettesben miért 150LE a gép? oda nem fésültél semmit? sürgősen korrigáld! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Én írtam(tuk) a chippet, 5500 fölé :lol: csak már kicsi neki a gyári 50-es rendszer, tudom mindenki azt mondja hogy semmit nem ér a chip, és ezért nem is emlegettem hogy az enyém amit cimborámmal írtunk együtt az igenis jól sikerült SZERINTEM :lol: ennyi, kéne még egy jó 60-as rendszer leömlővel, de azt majd jövőre :lol: Mennyi a szorzója a veszteségnek kb? Szerinted Voszi mennyi le jön ki kb? itt látszik hogy forog 5500-tól :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 hát 133,5LE keréken, az tesókák közt is 160LE főtengelyen... mindjárt jobban érteném is az eredményed... de kettesben miért 150LE a gép? oda nem fésültél semmit? sürgősen korrigáld! :lol: Hát harmadikban mérik a lóerőt mert az az 1-1 hajtás vagy tévedek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október6, 2008 Ott szúrja a nitrót... :lol: :lol: és hol rejteggete? az ánuszában? :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Hát harmadikban mérik a lóerőt mert az az 1-1 hajtás vagy tévedek? tévedsz... :lol: :lol: 4-ben mérik...ott van az 1-1- hajtás... :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 itt látszik hogy forog 5500-tól :lol: Mondjuk itt csak 7000-ig forgattam de 7500-ig megy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 és hol rejteggete? az ánuszában? :lol: :lol: Hát nem irígylem a gépátvételen dolgozókat... :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Nettó idő 10" rollout ============== 10" rollout = 0,36s 1/8 -> 9,61@123,6km/h 1/4 -> 14,76@154,6km/h Én egyszerűen nem hiszem el a 14.7-et egy széria Astra GSi-től. Bocsánat, de ez van. :lol: Szerintem itt mérési hiba lesz... Elég nagy tisztelője vagyok a típusnak és a kivitelnek (mint szerintem ezt elég sokan tudjátok:D), de ha az Anti és a Demó gépéből indulok ki, akkor ezek az értékek hibásak. Nem hiszek a dynonak. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 tévedsz... :lol: :lol: 4-ben mérik...ott van az 1-1- hajtás... :D :lol: Nekem 3.-ban mérték a kéket, mikor beírta a kocsi típusát ott is írta hogy 3.-ban kell Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Nekem 3.-ban mérték a kéket, mikor beírta a kocsi típusát ott is írta hogy 3.-ban kell Milyen váltód van? Ha megmondod én is megmondom, hogy jól jártak-e el.:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Nekem 3.-ban mérték a kéket, mikor beírta a kocsi típusát ott is írta hogy 3.-ban kell Akkor ott szerintem hibáztak...de ezt ha jól emléxek már akkor kitárgyaltuk...még beszéltem is a sráccal akkor telón... :lol: ő is belátta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Én egyszerűen nem hiszem el a 14.7-et egy széria Astra GSi-től. Bocsánat, de ez van. :lol: Szerintem itt mérési hiba lesz... Elég nagy tisztelője vagyok a típusnak és a kivitelnek (mint szerintem ezt elég sokan tudjátok:D), de ha az Anti és a Demó gépéből indulok ki, akkor ezek az értékek hibásak. Nem hiszek a dynonak. :lol: Anti szedd le a 14.6-os idődet :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Október6, 2008 Én egyszerűen nem hiszem el a 14.7-et egy széria Astra GSi-től. Bocsánat, de ez van. :lol: Szerintem itt mérési hiba lesz... Elég nagy tisztelője vagyok a típusnak és a kivitelnek (mint szerintem ezt elég sokan tudjátok:D), de ha az Anti és a Demó gépéből indulok ki, akkor ezek az értékek hibásak. Nem hiszek a dynonak. :lol: épp erről beszéltünk eddig. az 1/8 rendben van, az 1/4 gyanúsan jó. az okát még nem tudjuk, lehet hiba is, lehet, ilyen jót futott a gsi, főleg, ha program van rajta. 9,97-es 0" időben benne van a 14-es 1/4, az teljesen reális. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts