Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gyorsulás méricske (Dyno)


voszi

Recommended Posts

Meg mondjuk Cuprához nem nagyon van viszonyítási alapunk, de GSI-hez azért van...

És versenyen a 15:00 már bitang idő lenne egy Muha szintű versenyzőtől is, nem hogy tőlünk...és azért lássuk be...ő nem valószínű, hogy izgul... :lol: :lol:

És 3 tized a 15secből meg lássuk be, hogy bazisok...és a 15 is nagyon jónak számítana...

Na de mindegy...nem fírtatom...ennyi, azt kész... :D :lol: Csak nem értem...

Link to comment
Megosztás:

Meg mondjuk Cuprához nem nagyon van viszonyítási alapunk, de GSI-hez azért van...

És versenyen a 15:00 már bitang idő lenne egy Muha szintű versenyzőtől is, nem hogy tőlünk...és azért lássuk be...ő nem valószínű, hogy izgul... :lol: :lol:

És 3 tized a 15secből meg lássuk be, hogy bazisok...és a 15 is nagyon jónak számítana...

Na de mindegy...nem fírtatom...ennyi, azt kész... :D :lol: Csak nem értem...

14,76-ot én is gyanúsan jónak érzem, a 9,97-hez főleg! addig (1/8-ig) teljesen jó a diagram, ott lesz egyszercsak olyan mértékű a gyorsulás, mintha a kocsi 160LE fölé erősödne. sajnos benne van a pakliban, hogy a mérő kicsit elmozdult, nem figyeltem rá, de fordult már elő ilyen máskor is, tehát nem zárható ki.

Link to comment
Megosztás:

Meg mondjuk Cuprához nem nagyon van viszonyítási alapunk, de GSI-hez azért van...

És versenyen a 15:00 már bitang idő lenne egy Muha szintű versenyzőtől is, nem hogy tőlünk...és azért lássuk be...ő nem valószínű, hogy izgul... :lol: :lol:

És 3 tized a 15secből meg lássuk be, hogy bazisok...és a 15 is nagyon jónak számítana...

Na de mindegy...nem fírtatom...ennyi, azt kész... :D :lol: Csak nem értem...

De végül is mindegy ha Voszi mér mindenkinek, nem? Így mindegy mit mér Tököl vagy KKháza, azért ott is elég ha nem pontosan teszik le a fotocellát, min anno Tökölön volt hogy 397 méterre rakták és a végén számolgatták hogy mennyit is kell levonni vagy hozzáadni :D

Link to comment
Megosztás:

De végül is mindegy ha Voszi mér mindenkinek, nem? Így mindegy mit mér Tököl vagy KKháza, azért ott is elég ha nem pontosan teszik le a fotocellát, min anno Tökölön volt hogy 397 méterre rakták és a végén számolgatták hogy mennyit is kell levonni vagy hozzáadni :lol:

most is volt érdekesség...

Trash ment a csiga9-es Bubu-val...12.81 @ 161 -es célvonalival...ami nem igazán valós...főleg, hogy nem fékezett a cél előtt...ezt mindenki tudja, de az oka a mai napig nem ismert...ennyit írt a gép, szal ennyi... :lol:

Link to comment
Megosztás:

csak eszembe jutott, hogy a corsa gsi-vel egyszer futottam 15,69-et (0" rollouttal). na most ehhez annyit, hogy 16,03 volt a következő legjobb futamom. és a 15,69-et úgy futottam, hogy előtte is, utána is 16,1-en belülit, de 16,0-on felülit. tehát a mérő beszarása ki volt zárva.

egyszerűen összejött. mázli, mert minden váltás tökéletes volt, ennyi volt a titka. a profik ezt széria hozzák, nekem 100-ból 1x sikerült.

Link to comment
Megosztás:

14,76-ot én is gyanúsan jónak érzem, a 9,97-hez főleg! addig (1/8-ig) teljesen jó a diagram, ott lesz egyszercsak olyan mértékű a gyorsulás, mintha a kocsi 160LE fölé erősödne. sajnos benne van a pakliban, hogy a mérő kicsit elmozdult, nem figyeltem rá, de fordult már elő ilyen máskor is, tehát nem zárható ki.

Nem volt elmozdulva a műszer, alig bírtad leszedni azokat a tapadókorongokat, amikor visszamentem érted :lol:

Link to comment
Megosztás:

9.97-es 200 után legalább 200LE kellene, hogy 14.7 legyen a végére...számolja csak ki Professzor úr... :lol:

Vagy ledobott a kocsi súlyából vagy 200kg-t... :lol: :lol:

a 14,76-ot a 9,97 után mondom én sem érzem jónak. nem akarok dobálózni a számokkal, de előtte 2x 15,1-et futott, és azok biztos nem rossz futamok, ennek az utolsónak meg nagyon jó volt a rajtja, nézd meg a diagramot! sztem akkor is 15 alatti lenne, ha tuti hibátlan lenne a mérés. akárcsak Lantié!

Link to comment
Megosztás:

a 14,76-ot a 9,97 után mondom én sem érzem jónak. nem akarok dobálózni a számokkal, de előtte 2x 15,1-et futott, és azok biztos nem rossz futamok, ennek az utolsónak meg nagyon jó volt a rajtja, nézd meg a diagramot! sztem akkor is 15 alatti lenne, ha tuti hibátlan lenne a mérés. akárcsak Lantié!

Igen...csak a 9.97-ben már benne van a nagyon jó rajt...nem utána rajtolt... :lol: :D

De az is lehet, hogy a 9.97 nem jó valamiért...visszatapadt a korong... :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

a 14,76-ot a 9,97 után mondom én sem érzem jónak. nem akarok dobálózni a számokkal, de előtte 2x 15,1-et futott, és azok biztos nem rossz futamok, ennek az utolsónak meg nagyon jó volt a rajtja, nézd meg a diagramot! sztem akkor is 15 alatti lenne, ha tuti hibátlan lenne a mérés. akárcsak Lantié!

AZ a rajt valóban nagyon jól sikerült és azt is éreztem hogy nem egy kerék pörög el hanem tapadósan forgott mindkettő, és szerintem még az volt a jó hogy 2 személlyel melegítettem amikor bent ültél még és ott is éreztem hogy forog mindkettő, nem csak egy melegedett be!

Link to comment
Megosztás:

AZ a rajt valóban nagyon jól sikerült és azt is éreztem hogy nem egy kerék pörög el hanem tapadósan forgott mindkettő, és szerintem még az volt a jó hogy 2 személlyel melegítettem amikor bent ültél még és ott is éreztem hogy forog mindkettő, nem csak egy melegedett be!

mitől forgott mindkettő??? Szorított difi??? :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen...csak a 9.97-ben már benne van a nagyon jó rajt...nem utána rajtolt... :lol: :D

De az is lehet, hogy a 9.97 nem jó valamiért...visszatapadt a korong... :lol: :lol:

így van :D de ezzel csak arra akartam utalni, hogy a 9,97 az biztos jó. a vége nem biztos. de nem zárom ki.

Link to comment
Megosztás:

mitől forgott mindkettő??? Szorított difi??? :lol: :D

beszósz? :lol:

egyébként ezt nem néztem meg ne mán, pedig szoktam. az első két futamon az egyik gumi gyaszált csak, a bátyjával láttuk utána... :lol:

ja és lehet olyan, hogy mindkettő forog! csak ahhoz ippeg azonos terhelés kell mindkét tengelyre, de létezhet simán! (persze nagyon kicsi rá az esély!)

Link to comment
Megosztás:

beszósz? :lol:

egyébként ezt nem néztem meg ne mán, pedig szoktam. az első két futamon az egyik gumi gyaszált csak, a bátyjával láttuk utána... :lol:

ja és lehet olyan, hogy mindkettő forog! csak ahhoz ippeg azonos terhelés kell mindkét tengelyre, de létezhet simán! (persze nagyon kicsi rá az esély!)

Persze, nekem is volt olyan, hogy hol ez hol az tapadt meg jobban a GSI-n...volt, hogy mindkettő elforgott...(csak gondolom nem egyformán...)

Osziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Írjad mááá milyen időket mértél magadnak... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jössz szombaton reggel??? :lol:

KKházára? Nem sajnos a lányomnak van fellépése, pontverseny-es, ezért is kértem meg Voszi bácsit hogy mérjünk, mert már nem bírtam ki hogy új gumikkal és ezzel a motorral megmérjem, éreztem hogy most ezzel így nagyon jól megy, ott volt Tibi a Subarus 14.1-et ment, 1.5 autót engedett el rajtból az összkerék miatt, nem is bírta behozni a domb tetőig!

Link to comment
Megosztás:

Persze, nekem is volt olyan, hogy hol ez hol az tapadt meg jobban a GSI-n...volt, hogy mindkettő elforgott...(csak gondolom nem egyformán...)

Osziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Írjad mááá milyen időket mértél magadnak... :lol:

írtam már többször is. szarokat. ehhez az erőhöz legalábbis. 14,0 0" rollouttal, néha 13,9. ennyi. csirke. futóműre gyúrok, reménykedem, hogy megfogható a kocsi, mert egyesben kezelhetetlen még mindig.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.